inb4 stevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honger, ik ga quiche vreten![]()
Nog een halve over van gisteren
INB4 een steven opmerkingquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honger, ik ga quiche vreten![]()
Nog een halve over van gisteren
op 3 uurtjes krijg je ook niks gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht even kort van 2 tot 5 helpen oid. Maar hij belde me al rete vroeg wakker.
Doeeeeeeeeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op 3 uurtjes krijg je ook niks gedaan
maar goed, ik ben weer naar huis
NOMquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawohl, met pijnboompitten bovenop
Moet je ook blijven bewegen en oplettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOM. Die dingen ging ik gisteren rooster, shit gaat sneeel
.
Opletten zegt zequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je ook blijven bewegen en opletten
Jij had dus met een mongool?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Oeh nice, mn ex heeft ook fb. Goed om te zien dat het nog steeds een mongool is.
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAAquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Geen opleiding, geen werk. Je kent ze wel.
Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAA.
Hij is een wietjunkie die nog steeds bij zn papa woont. Gast is nu 28 ofzo.
Nee dit was een mongool. Vooral omdat hij dacht boven iedereen te staan en slimmer te zijn terwijl hij echt de meest domme dingen ever zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meer) ouder is naar iemand die jonger is dan jij? Tis wat.
Watquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.
hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |