Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, gevoel. Ik vraag me soms daadwerkelijk af of mensen hier niet zo slim zijn omdat ze de basis principes van biologie niet kennen...
Voor echte leuke vrouwen moet je wat moeite voor over hebben. En ze doen het ook voor jou. Als je haar te makkelijk krijgt, zul je haar eerder als slet zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar uberhaupt zin in hebben? Ik wil een leuk meisje niet een of ander gek wijf dat gesloten als de tifus is en ook nog eens sociaal incapabel.
Je hebt toch seks omdat je geil bent??quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnen
Lust is ook een gevoel idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zonder gevoel is er geen seks. Trust me on this one, het is geen zakelijke transactie.
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor echte leuke vrouwen moet je wat moeite voor over hebben. En ze doen het ook voor jou. Als je haar te makkelijk krijgt, zul je haar eerder als slet zien.
Kwestie van flink oefenenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnen
Veel mooie vrouwen zetten een semi-karakter op als ze voor de 1000e keer benaderd worden, puur voor zelfbescherming en om haar eigen dingen te doen. Als je er even doorheen geprikt hebt en haar leert kennen is het voor altijd weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.
Die echt leuke vrouw is een leuk mens. Niet een arrogant wijf.
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.
Die echt leuke vrouw is een leuk mens. Niet een arrogant wijf.
Ik vind een mooie vrouw benaderbaar, niet afgesloten van de wereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel mooie vrouwen zetten een semi-karakter op als ze voor de 1000e keer benaderd worden, puur voor zelfbescherming en om haar eigen dingen te doen. Als je er even doorheen geprikt hebt en haar leert kennen is het voor altijd weg.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...
Ah. Hoe kan je daar doorheen prikken dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelfquote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.
tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de anderquote:Op maandag 28 mei 2012 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Hoe kan je daar doorheen prikken dan?
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.
Ik denk dat kingtoppie mijlen verder is dan jij op dit gebiedquote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelf
Je groette dr dus? En die maat deed dat erg overdrevenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.
Een maat van me ging er geheel voor staan, met beiden handen omhoog en bleef maar zo staan met een "het kan me geen reet schelen" gevoel. Het "hier ben ik, het maakt niet uit wat je van me denkt" gehalte was hoog, en ze volgde hem. Hij zocht niet naar signalen.
Hij deed het niet overdreven, hij was meer zichzelf en ik was reactie vragend. (Hand omhoog ivm de muziek (zonder aan te raken overigens).quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je groette dr dus? En die maat deed dat erg overdreven
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat kingtoppie mijlen verder is dan jij op dit gebied
O je was in een uitgaansgelegenheid. Zeg dat danquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij deed het niet overdreven, hij was meer zichzelf en ik was reactie vragend. (Hand omhoog ivm de muziek (zonder aan te raken overigens).
Hoe minder reactie vragend je bent, hoe beter het resultaat. Je ware persoonlijkheid naar voren brengen. En dat kan alleen door elke vrouw hetzelfde te behandelen en tegelijk los te staan van resultaat.
Zag hem redelijk succes hebben toen ik met hem uit ging.quote:
Ben je dan ook met Tijn uitgeweest? Anders kun je het niet goed vergelijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zag hem redelijk succes hebben toen ik met hem uit ging.
Een half jaar geleden was overigens ook voor het eerst dat ik een "arrogant type" had gezoent
Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je dan ook met Tijn uitgeweest? Anders kun je het niet goed vergelijken.
Niet met die meisjes dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelf
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)
Zelfvermaak cultiveren is zeer belangrijk om succes te hebben met vrouwen. Als je je niet vermaakt dan is de kans een stuk kleiner.
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de ander
Dan zijn dat niet de juiste meisjes.quote:
Precies!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?
Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.
Een maat van me ging er geheel voor staan, met beiden handen omhoog en bleef maar zo staan met een "het kan me geen reet schelen" gevoel. Het "hier ben ik, het maakt niet uit wat je van me denkt" gehalte was hoog, en ze volgde hem. Hij zocht niet naar signalen.
LEZEN ik quote jou toch niet of wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?
Dat klopt misschien wel maar zo letterlijk als jij het zegt is het natuurlijk nietquote:
Dat is een "congruence test" om te kijken of je wel jezelf bent of maar een spelletje speelt om iets van haar te krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''
Dat is anders dan half reageren.
Als je jezelf vermaakt dan zien mensen ook beter wie jij bent... Verbinden daar positieve emotie aan en vinden je interessant - versieren - een ander jou interessant laten vinden - de paradox hierin is dus dat jij het naar je zin moet hebben en jij juist de ander moet laten zien dat je de ander leuk vindt en niet andersom redeneren dat de ander jou leuk moet vinden, want daar heb je immers geen invloed op.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?
Zo denk ik dus ookquote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn dat niet de juiste meisjes.
Zeer zeker wel. Je ware persoonlijkheid naar voren brengen IS de manier. Hierdoor weet ze of ze je kunt vertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel maar zo letterlijk als jij het zegt is het natuurlijk niet
Ik draaide me om en ging lekker verder chillen met een vriend van me, ben ik geslaagd?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een "congruence test" om te kijken of je wel jezelf bent of maar een spelletje speelt om iets van haar te krijgen.
Je wilde haar in principe toch? Anders had je haar ook niet aangesproken. Je was niet geheel in alignment met jezelf. Het moeilijke is om op dat moment totaal je gevoel te volgen en gewoon te doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik draaide me om en ging lekker verder chillen met een vriend van me, ben ik geslaagd?
Idd, dat denk ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je jezelf vermaakt dan zien mensen ook beter wie jij bent... Verbinden daar positieve emotie aan en vinden je interessant - versieren - een ander jou interessant laten vinden - de paradox hierin is dus dat jij het naar je zin moet hebben en jij juist de ander moet laten zien dat je de ander leuk vindt en niet andersom redeneren dat de ander jou leuk moet vinden, want daar heb je immers geen invloed op.
Nee, ik zat gewoon aan een tafel, en zij kwamen aanlopen en gingen letterlijk op 10cm afstand van mij staan terwijl er vet veel ruimte was, dus ik draaide me om en stelde voor dat ze er bij mochten zitten. De vriendin keek naar het alpha meisje en het alpha meisje keek verwaand naar mij van wat denk je wel niet.... De vriendin had er dus eigenlijk wel zin in maar voelde zich ondergeschikt aan alpha meisje... Iets met een groot ego ofzo denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilde haar in principe toch? Anders had je haar ook niet aangesproken. Je was niet geheel in alignment met jezelf. Het moeilijke is om op dat moment totaal je gevoel te volgen en gewoon te doen waar je zin in hebt.
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat ik niet tegen jou prate en je je dus niet aangesproken moet voelen.
Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de ander
welquote:
zie..quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?
Wat jij voelt voelt zij ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon aan een tafel, en zij kwamen aanlopen en gingen letterlijk op 10cm afstand van mij staan terwijl er vet veel ruimte was, dus ik draaide me om en stelde voor dat ze er bij mochten zitten. De vriendin keek naar het alpha meisje en het alpha meisje keek verwaand naar mij van wat denk je wel niet.... De vriendin had er dus eigenlijk wel zin in maar voelde zich ondergeschikt aan alpha meisje... Iets met een groot ego ofzo denk ik.
Idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.quote:
quote:
Zo bedoelde ik het.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..quote:
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.
Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:Pquote:Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?
Dan moet je of kenbaar laten maken aan hem dat je 'm leuk vindt en daarna afwachten tot hij een move maakt, of je maakt zelf een move.
Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen of iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Dan is er geen bitch-shield. Dan zou je dat persoon nog steeds willen leren kennen en denk je dus niet:quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
Je weet het niet lott... Je kent hem niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
Ik niet maar een vriendin van mij welquote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het niet lott... Je kent hem niet.
Natuurlijk moet je nietsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
Logisch als je nog nooit met hem gesprokenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.
Oogcontact maken omdat je het wilt is goed, oogcontact om een reactie uit te lokken is fout. En dat verschil is zo ongelooflijk subtiel.
Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.
Ach... Ik ben ook best stil in het echt vind ik.. Ik kan meekomen in gesprekken, heel goed zelfs... Maar ik begin meestal niet over random onderwerp.. Dus als er een stilte is dan is dat voor mij vervelend omdat ik niet zo makkelijk met een nieuw onderwerp begin... Ik haak meestal in op gespreksonderwerpen / de omgeving.quote:
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.
Meer vrouwen per minuutquote:Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?
Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aansprekenquote:
Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wingsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...
Er werd tegen mij gezegd: ''Je moet meer met je ogen doen''
En dat heeft pas écht effect... Serieus... Als jij bewust mensen in de ogen aankijkt... Voel je al in zekere zin iets speciaals.. En als je dat bewust doet... Ja dan weet je eigenlijk dus dat er aantrekkingskracht is (Mannen zijn niet zo goed in het pijlen van aantrekkingskracht van vrouwen schijnt...)
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aanspreken
Ik vertel ook niet zo snel iets over mezelf.... Dat komt ook uit de hoogte over ofzo, maar echt goede karakter eigenschappen die toegedicht worden van een extern persoon...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wings
Sterker nog... Noem het geen poging meer, dan ben je te bewust met de uitkomst bezig.. Wees jezelf en wees open.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?
Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
firefly, heb jij die liftscene uit Fear and Loathing in Las Vegas al bekeken? Had het er laatst over. Let op Cameron Diaz' reacties
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.
Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...
Ja uiteraard, maar dat is dan ook wel erg gericht te noemen... Maar dat kan daar ook..quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.
Ze voelde zich wel aangetrokken was mijn mening (hoe ze keek)quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...
Hee ken je die mop van dat dikke meisje?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spreek ook een dik meisje aan als ik zin heb om wat grappigs te vertellen ofzo om een bepaalde situatie die op haar van toepassing is.
Dat laatste is nu net het punt; VUL DINGEN NIET VOOR ELKAAR IN.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.
Vaker oefenen dan ga je dat beter aanvoelen, ''de cost gaet voor de baet uut.''quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezen).
Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.quote:
Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.
Hij staat op mijn lijstjequote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierdquote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
Je kunt net zo lang proberen als ze voor je staat. Heb vaak genoeg gehad dat ik een paar keer voor de zoen moest gaan. Een grappig statement van jeffy (rsd) is "red light is when she runs away".quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.
Meisje van 32? Dat is een vrouwquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierdZe vond het echt niet kunnen omdat ik een stuk jonger was, maar ze wou stiekem wel....
Een ''nee'' is niet altijd een ''nee'' Maar dat merk je wel aan de manier waarop het gezegd wordt... Zoals dat je iemand kietelt en iemand ''hou op'' schreeuwt... Dan ga je ook door toch?
Ik spreek nooit mensen aan eigenlijk IRLquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar dat is dan ook wel erg gericht te noemen... Maar dat kan daar ook..
In andere circuits moet je jezelf gewoon vermaken en jezelf open stellen...
Ik spreek ook een dik meisje aan als ik zin heb om wat grappigs te vertellen ofzo om een bepaalde situatie die op haar van toepassing is.
Maar verder heb ik geen interesse in der, dat is gewoon niet meer mijn hoofddoel.
ik ken het. zaterdag een meisje van 36. en nog milf ook.quote:
Ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is nu net het punt; VUL DINGEN NIET VOOR ELKAAR IN.
Zij wil jou. Of gaat jou willen.
Ja, dat verschil kan ik wel makenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierdZe vond het echt niet kunnen omdat ik een stuk jonger was, maar ze wou stiekem wel....
Een ''nee'' is niet altijd een ''nee'' Maar dat merk je wel aan de manier waarop het gezegd wordt... Zoals dat je iemand kietelt en iemand ''hou op'' schreeuwt... Dan ga je ook door toch?
Hoeft niet perse.quote:
Is dat je projectje?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ken het. zaterdag een meisje van 36. en nog milf ook.
Dan kan je naar mijn mening ook niet ''gericht'' versieren (Ja tenzij dating-site)quote:Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek nooit mensen aan eigenlijk IRL
Nee kloptquote:
haha nee. projectje heeft geen kinderen, is 29 en woont bij haar mama. collega, ander gebouw.quote:
Ik zie mezelf als: ''gast'' / ''gozer''quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee klopt
Maar ik zie mezelf niet meer als een jongen. Ook niet als een man eigenlijk, maar meer als een kerohl
+1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als: ''gast'' / ''gozer''
Je mag ook mijn sletje zijn als je wilt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Lot88 het volgende:
Ik vind mijzelf nog wel een meisje eigenlijk
Zit er al haar op?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Lot88 het volgende:
Ik vind mijzelf nog wel een meisje eigenlijk
zie onderstaande postquote:Op maandag 28 mei 2012 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn sletje zijn als je wilt?![]()
Nah ik pas ander keertje misschienquote:Op maandag 28 mei 2012 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
foute combi van stoere praat en onzekere open vraag.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sorry mister Mpua.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
foute combi van stoere praat en onzekere open vraag.
Hee wat doe jij eigenlijk in dit topic joh?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als ik een weekje mijn scheermes vrij geef wel ja
Helaas voel ik mijn comfortabel genoeg om dat te doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan je naar mijn mening ook niet ''gericht'' versieren (Ja tenzij dating-site)
Je zult eerst interesse moeten hebben in een persoon... En ja als je iemand niet aanspreekt dan is de interesse niet super groot te noemen.. Maar ik doe dat meer voor mezelf omdat ik dat fijn vindt om te doen als de situatie zich er naar gedraagt.. Als het meisje dan leuk reageert dan vind ik het meisje interessant worden, reageert ze stom / niet leuk - dan is mijn interesse ook gelijk weg.
Je gaat lekker danquote:Op maandag 28 mei 2012 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha nee. projectje heeft geen kinderen, is 29 en woont bij haar mama. collega, ander gebouw.
de milf leerde ik kennen op de dansvloer toen ik met Peruaanse meeging.
laten zien dat er ook vrouwen zijn die hopeloos zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hee wat doe jij eigenlijk in dit topic joh?
Zo moest die zijn toch? (je post)quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas voel ik mij niet comfortabel genoeg om dat te doen.
Uh. Nee? ;pquote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
laten zien dat er ook vrouwen zijn die hopeloos zijn?
Dan moet je zorgen dat je comfortabel wordt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas voel ik mijn comfortabel genoeg om dat te doen.
Hoeveel berichtjes van fokkers heb je al gehad?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
laten zien dat er ook vrouwen zijn die hopeloos zijn?
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik nietquote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo moest die zijn toch? (je post)
Dan zul je dat moeten oefenen.. Want eigenlijk is dat de basis van ''versieren''
Ja... Helaas... Muurbloempjes vallen niet op en zijn niet ''interessant'' (Tenminste, naar mening van de meeste mensen)
Als iemand niet zo groot is en naar een pak melk graait in de supermarkt dat te hoog gegrepen voor haar is... Dan zeg je toch ''zal ik het voor je pakken?''quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik niet
Work in progessquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je comfortabel wordt.
Je moet veranderen als persoon om meer succes te krijgen. Je bent het jezelf verplicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik niet
genoeg alleen weinig leuke mensenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes van fokkers heb je al gehad?
Ik neig er naar om het niet te doen. Vooral omdat ik het liefst zo snel mogelijk weg ben uit de supermarkt. Lange kut mensen die als zombies voor je lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet zo groot is en naar een pak melk graait in de supermarkt dat te hoog gegrepen voor haar is... Dan zeg je toch ''zal ik het voor je pakken?''
Ik heb helemaal niets verplicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet veranderen als persoon om meer succes te krijgen. Je bent het jezelf verplicht.
Ben je een soort van asperger dat je geen zin hebt in sociaal contact en dat het liefste mijdt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neig er naar om het niet te doen. Vooral omdat ik het liefst zo snel mogelijk weg ben uit de supermarkt. Lange kut mensen die als zombies voor je lopen.
Ze heeft ook nog niets van mij gehad dus dat kloptquote:
Hij bedoelt het goed... Het zou je levenskwaliteit (In de meeste gevallen) verbeteren... En we zien het als een verplichting om jezelf goed te verzorgen...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niets van mij gehad dus dat klopt
In bepaalde situaties wel ja. Als ik in de supermarkt ben dan pak ik mijn boodschappen wil er zo snel mogelijk weer weg. Bejaarde die 1 cm per voort bewegen stoor ik mij aan. Jankende kinderen. etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je een soort van asperger dat je geen zin hebt in sociaal contact en dat het liefste mijdt?
Mooie vrouwen in korte rokjes die naar een pak melk graaien hoog in de schappen terwijl jij ook een pak melk wilt hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In bepaalde situaties wel ja. Als ik in de supermarkt ben dan pak ik mijn boodschappen wil er zo snel mogelijk weer weg. Bejaarde die 1 cm per voort bewegen stoor ik mij aan. Jankende kinderen. etc.
Wie ben jij omdat te bepalen? Als iemand dood wil omdat zijn/haar leven geen zin meer heeft ga ik die persoon echt niet tegen houden.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed... Het zou je levenskwaliteit (In de meeste gevallen) verbeteren... En we zien het als een verplichting om jezelf goed te verzorgen...
Zoals we het een depressief persoon zouden ''verplichten'' er tegen te vechten.
Moeilijk die durf ik dan weer niet aan te sprekenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooie vrouwen in korte rokjes die naar een pak melk graaien hoog in de schappen terwijl jij ook een pak melk wilt hebben?
Dan ook geen leuke vrouwen voor jouquote:
Mensen hechten veel waarde aan ''leven'' Zodra ze depressief zijn moeten ze het ''in een klap'' en zo snel mogelijk kwijt....quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij omdat te bepalen? Als iemand dood wil omdat zijn/haar leven geen zin meer heeft ga ik die persoon echt niet tegen houden.
Met zo een hele mooi gevormde kont... Die iets uitsteekt omdat ze ongemakkelijk op der tenen staat?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk die durf ik dan weer niet aan te spreken
wel al n x aantal fokdates gehadquote:
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen hechten veel waarde aan ''leven'' Zodra ze depressief zijn moeten ze het ''in een klap'' en zo snel mogelijk kwijt....
Waar is de rationaliteitszin heen? Is dat geen emotie en gevoel wat die beslissing drijft? Lijkt me handig om dat eerst uit te sluiten.
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met zo een hele mooi gevormde kont... Die iets uitsteekt omdat ze ongemakkelijk op der tenen staat?
Wat vind je lastig aan dat laatste dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel al n x aantal fokdates gehadIs voor mij al een hele vooruitgang. Ik functioneer prima met mannen zolang er maar geen woord als ''daten'' ''zoenen'' of ''seks'' aan te pas komt
Gewoon naar der kont blijven kijken terwijl je tegen der praat.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.
[..]
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.
Same here. Daarom ben ik ook vrijdag naar die meet gegaanquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet eik veel vaker onder de mensen komen.
Ik ben wel een beetje wereldvreemd maar zo vreemd nog net nietquote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon naar der kont blijven kijken terwijl je tegen der praat.
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat vind je lastig aan dat laatste dan?
Hajoh is leukquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje wereldvreemd maar zo vreemd nog net niet
Uit je comfort zone stappen. Doe je dat niet, dan zul je je gehele leven met de succes die je nu hebt moeten leven.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.
[..]
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.
Uh ja ik zou er ook niet over praten eerlijk gezegd, meer afspreken, samen wat leuks gaan doen, je beide inzetten voor wat leuks, kijken wat er uit voortkomt. Het moet LEUK zijn hè, voor BEIDEN. Anders faal je wel met daten enzo lijkt me!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.
Volgens mij hoef je je daar helemaal niet voor te schamenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.
Maar hoe vaak vervang je dan je scheermesjes? Zijn ze nooit eens op dat je dan te lui bent nieuwe te halen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik kan met 1 pak van 8 scheermesjes een jaar doen.. Ik ben niet zo harigquote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe vaak vervang je dan je scheermesjes? Zijn ze nooit eens op dat je dan te lui bent nieuwe te halen?
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatquote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Uh ja ik zou er ook niet over praten eerlijk gezegd, meer afspreken, samen wat leuks gaan doen, je beide inzetten voor wat leuks, kijken wat er uit voortkomt. Het moet LEUK zijn hè, voor BEIDEN. Anders faal je wel met daten enzo lijkt me!
Ben je langer dan 2 meter dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatEn wat mij ook nerveus maakt is mannen die tegen mijn tieten praten
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naarquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh is leuk
Meisje die in sexy kleding gekleed gaat weet ook wel dat er mensen naar der welgevormde kont kijken.
Wat is succes?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uit je comfort zone stappen. Doe je dat niet, dan zul je je gehele leven met de succes die je nu hebt moeten leven.
Hahahaha. Ja wie niet waagt wie niet wint hè. Ik zou als ik jou was dat eerste afkappen en die tweede..ja..iets anders aantrekken? Zeggen: hallo, mijn ogen zitten hier?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatEn wat mij ook nerveus maakt is mannen die tegen mijn tieten praten
Been there done that al trek ik een coltrui aan het is altijd raakquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja wie niet waagt wie niet wint hè. Ik zou als ik jou was dat eerste afkappen en die tweede..ja..iets anders aantrekken? Zeggen: hallo, mijn ogen zitten hier?
Dan had je vast een jurkje met een decolleté aangetrokkenquote:
In evolutionaire zin, je zaad spreiden!$#$@!$ Einzzzquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naar
[..]
Wat is succes?
Succes met vrouwen dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naar
[..]
Wat is succes?
jurkjes sowieso <3 en decollete mag toch ook hallo zegquote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan had je vast een jurkje met een decolleté aangetrokken
Natuurlijk. Ik vergat het woorde 'diepe' erbij te zetten. Of viel dat wel mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jurkjes sowieso <3 en decollete mag toch ook hallo zeg
Ja....sorry hoor maar ga dan niet klagen dat ze naar je tieten kijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je een hele diepe inkijk hebt dan is het ook te verwachten dat mannen er naar kijken. Lijkt me zelfs vrij normaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een hele diepe inkijk hebt dan is het ook te verwachten dat mannen er naar kijken. Lijkt me zelfs vrij normaal.
NO geen ''als je goed naar binnenkijkt vind je een prijs'' decollete gewoon netjes hoor hallo zegquote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik vergat het woorde 'diepe' erbij te zetten. Of viel dat wel mee?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.
Precies. Als man werp je er sowieso altijd wel een kleine blik op. Logisch dat vrouwen het vervelend vinden als je zit te staren o.i.d., maar met een hele diepe inkijk vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.
ik doe niet aan navel decolletees hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Als man werp je er sowieso altijd wel een kleine blik op. Logisch dat vrouwen het vervelend vinden als je zit te staren o.i.d., maar met een hele diepe inkijk vraag je er een beetje om.
Is dat het belangrijkste in het leven?quote:
Is ook minder aantrekkelijk, vind ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan navel decolletees hoorMijn fam laat me dan de deur niet eens uitgaan
Tsja. Misschien moet je het voortaan meer als compliment opvattenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan navel decolletees hoorMijn fam laat me dan de deur niet eens uitgaan
Netjes vind ik ook een stuk aantrekkelijker...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
NO geen ''als je goed naar binnenkijkt vind je een prijs'' decollete gewoon netjes hoor hallo zeg
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Netjes vind ik ook een stuk aantrekkelijker...
Zo zijn er een paar vrouwen op school bij mij die dat hebben... (Nouja 1 eigenlijk...)
Zo is er een meisje die dat heeft, en die heeft gewoon echt mooie borsten vind ik.
Nee, maar ik weet dat je leven veel leuker kan worden dan dat het nu is. Je leeft maar 1x.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat het belangrijkste in het leven?
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )
Biologisch evolutionair gezien wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat het belangrijkste in het leven?
Same for me. Niet sletterig, maar mooi is het dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )
Soms val ik wel een beetje op die sletjes, maar ik kan daarmee niet thuis komen helaasquote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Sletterig is nooit klasse. Een beetje inkijk vind ik dan ook niet sletterig.
Tijd om andere woonruimte te zoeken?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Soms val ik wel een beetje op die sletjes, maar ik kan daarmee niet thuis komen helaas
Ik heb al een appartement alleen niet in Nederland en zit nu nog wel goed hier ... dan maar geen sletjequote:
tja zullen we het nu over iemand anders hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat je leven veel leuker kan worden dan dat het nu is. Je leeft maar 1x.
Kan, alles 'kan'quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.
Als je die dingen niet meemaakt dan "leef" je niet echt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.
dus a seksuele mensen die ook geen relatie willen.. zoals ik, leven niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die dingen niet meemaakt dan "leef" je niet echt.
Onzinquote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw visie, een persoon dat sociale interactie schuwt zal het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu echt gelukkig zijn. Hoe kan je gelukkig zijn als je je anders voelt dan de rest van de wereld en niet goed genoeg?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw visie, een persoon dat sociale interactie schuwt zal het niet met je eens zijn.
Geluk is relatief.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Het tegenovergestelde van geluk is het leven in angst.
Je haalt er dingen bij.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu echt gelukkig zijn. Hoe kan je gelukkig zijn als je je anders voelt dan de rest van de wereld en niet goed genoeg?
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.quote:
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Precies. Geluk is een heel breed begrip en voor iedereen anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.
Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Genen. (Je haalt er weer dingen bij)quote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?
Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genen. (Je haalt er weer dingen bij)
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.quote:Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
Jij zei dat je last had van Asperger he?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijk
Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn"quote:Op maandag 28 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"
Niet durven met de betekenis van wel willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn"
Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij zei dat je last had van Asperger he?
Komt die angst dan voort uit dat je bewust bent van je Asperger en dat een ander dat mogelijk kan merken? (en je daarom afwijst?)
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?
[..]
Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.
Ja, en ook ik heb totaal geen idee hoe ik iemand aanspreek en durf het ook niet te weinig zelfvertrouwen
quote:Niet durven met de betekenis van wel willen.
Het niet durven en niet willen spreekt voor zich. Maar de moeizaamheid om naar de supermarkt te gaan is ook geen geluk.
Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.quote:
Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.
Dus wat zit er dan nog meer achter?
Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Been there done that al trek ik een coltrui aan het is altijd raak
Als je weer in nl bent mag je hem wel eens lenen?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...
Wees blij dat je aandacht krijgt, zou ik zeggen.
Goed bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtwie weet leer ik er ooit mee om te gaan
Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot
![]()
Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtwie weet leer ik er ooit mee om te gaan
Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot
![]()
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..quote:Op maandag 28 mei 2012 17:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goed bezig.
Bouw in je leven in dat je regelmatig in de belangstelling moet staan. Bijv. met je werk ofzo. Gaat het sneller.
Ongelooflijk wat een vrouw er voor over heeft om in the spotlights te komenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
Even wat inhoudelijker dan: als je regelmaat inbouwt, komt het bijna vanzelf in orde. Komt omdat je het doet. Eerste keer gaat superstroef dan. Tweede keer ook, maar minder, aangezien het niet compleet nieuw meer is.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
Elmatador is een grote flirt en hoewel hij wel tof is zou ik daar niet serieus op ingaanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.
Date tijnbreinquote:Op maandag 28 mei 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Elmatador is een grote flirt en hoewel hij wel tof is zou ik daar niet serieus op ingaanIk zal nooit graag in de belangstelling staan denk ik..
Mja tis n beetje jammer dat je daar vieze tabletjes voor nodig hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een vrouw er voor over heeft om in the spotlights te komen
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijd is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Je zult inderdaad meer succes hebben bij mensen die zich daar in herkennen. Waarom niet, zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijn is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Simpele reden omdat ik juist niet meer mensen wil vinden die op een zelfde wijze als mij in het leven staan. heb tijdje terug iemand gedate die heel anders in t leven staat en gek genoeg heeft mij dat heel veel goeds gedaan. Ondanks dat het verder niets zou wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zult inderdaad meer succes hebben bij mensen die zich daar in herkennen. Waarom niet, zou ik zeggen.
Tegenpolen trekken elkaar aan hoor je ook vaak.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Simpele reden omdat ik juist niet meer mensen wil vinden die op een zelfde wijze als mij in het leven staan. heb tijdje terug iemand gedate die heel anders in t leven staat en gek genoeg heeft mij dat heel veel goeds gedaan. Ondanks dat het verder niets zou worden
Lees alles eventjes na... Voordat je conclusies trekt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:57 schreef Re het volgende:
dit is niet de SC, doe gewoon niet, je helpt er niets mee zo natuurlijk
Ja dat ist idd en daarom probeer ik juist meer met wannebe el matadors om te gaan enkel zijn dat meer mannen en met alleen mannen opstap gaan is voor mij ook geen zak aanquote:Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenpolen trekken elkaar aan hoor je ook vaak.
Wel goed dat je actie onderneemt om te leren omgaan met die onzekerheid als je in de belangstelling staat. Veel mensen durven dat ook niet.
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat ist idd en daarom probeer ik juist meer met wannebe el matadors om te gaan enkel zijn dat meer mannen en met alleen mannen opstap gaan is voor mij ook geen zak aan
Onzin ik ben behoorlijk doorsnee en ik moet het vooral hebben van mijn kennis en sociale gedrag want gek genoeg kan ik wel met veel mensen goed opschieten..Van mijn uiterlijk hoef ik het echt niet te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.
Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.
Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijn is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Ik hoop niet dat je dit serieus meentquote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dit serieus meent
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltquote:Op maandag 28 mei 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.
[..]
Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?
Paar jaar terug heb ik ook bij een fotograaf professioneel foto's laten maken. Best goed gelukt die foto's. Misschien een tip voor mensen die niet zo veel leuke foto's hebben.
Je bent juist hartstikke fotogeniek Lott, serieus!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltHalf 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen
Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltHalf 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen
Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzagquote:Op maandag 28 mei 2012 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.
Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzag
Dat gevoel ken ik jaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.
Daar over gesproken ik voelde mij die dag enorm eenzaam.
Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet?quote:
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip typequote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet?
Zelf ben ik trouwens wel wat nerveus, maar niet echt bang om op de foto te gaan. Vind mezelf niet zo boeiend, ik zie mezelf toch vaak genoeg in de spiegel.
Het enige dat verandert is dat ik steeds grijzer aan het worden ben.
Maar gelukkig "lijken" de meeste vrouwen zich daar niet zo druk om te maken, hoewel ik daardoor wel voor wat ouder aangezien wordt dan ik in werkelijkehid ben
Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en waterquote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip type
Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip type
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en water
Voor mij ook niet. Heb al eens een meet gehad, daar waren we met z'n 5en en dat was heel gezelligquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoor
Precies! Het -hoeft- helemaal geen zuipmeet te zijn!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinken
Inderdaad. Zes tot tien man is genoegquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoor
Neen, liefst een fatsoenlijke meetquote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Weer een meet waarbij er straks een meid in de greppel ligt? :/
nee want er word niet zo idioot gezopen voor gezelligheid heb je geen drank nodig. Daarbij ben ik een van de weinige meiden hier volgens mij. Samen met cassandra?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Nigga whut? Vertel.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Was het met ook_gek in scheveningen met een kampvuur ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, liefst een fatsoenlijke meet
Geen ook_gek, geen scheveningen maar wel met een kampvuur.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was het met ook_gek in scheveningen met een kampvuur ofzo?
Ja en een nasleepquote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen ook_gek, geen scheveningen maar wel met een kampvuur.
Enorm, relaxt met een biertje een beetje sterren kijken en praten prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en een nasleepmaar verder was het wel gezellig volgens mij?
Ik was niet van plan "het drama" te gaan bespreken ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Lot88 het volgende:
maar mensen zullen we dat SC meet drama's gewoon elders bespreken?
Ja, zullen we weer beginnen over photoshoots.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Lot88 het volgende:
maar mensen zullen we dat SC meet drama's gewoon elders bespreken?
Ik wel, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet van plan "het drama" te gaan bespreken ja.
Wat nu weer? Voor mij is dat een grote stap uit mijn comfortzone en het is blijkbaar een probleem dat dat kort ter sprake komt? heb je verder nog bepaalde gespreksonderwerpen waar je moeite mee hebt?Lijkt me niet de bedoeling dat meets uit andere topics hier in het serieuze topic besproken worden dat was enkel de insteek.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, zullen we weer beginnen over photoshoots.
Ontopic:
Jezelf zijn kan ook betekenen "niets zeggen als je op dat moment niets te zeggen hebt".
quote:
Daarom moet projectje op die bank een kontmassage krijgen...komt mijn bakkerservaring goed van pas. Post binnenkort meer fotootjes in het buitenlandse huizentopic.quote:
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappequote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappe
't liefst natuurlijk allebijquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Als ze maar van kaarslicht houdtquote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijk
en wat word er onder lekker verstaanquote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
"Mooi" is relatief. Lekker is veul belangrijker voor mij.
En interessant, uiteraard.
Want romantisch dit dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want je stroom valt steeds uit?
Nee, opwindend warm licht is romantisch.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind je het eng als het licht aan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |