Wat vind je lastig aan dat laatste dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel al n x aantal fokdates gehadIs voor mij al een hele vooruitgang. Ik functioneer prima met mannen zolang er maar geen woord als ''daten'' ''zoenen'' of ''seks'' aan te pas komt
Gewoon naar der kont blijven kijken terwijl je tegen der praat.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.
[..]
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.
Same here. Daarom ben ik ook vrijdag naar die meet gegaanquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet eik veel vaker onder de mensen komen.
Ik ben wel een beetje wereldvreemd maar zo vreemd nog net nietquote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon naar der kont blijven kijken terwijl je tegen der praat.
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat vind je lastig aan dat laatste dan?
Hajoh is leukquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje wereldvreemd maar zo vreemd nog net niet
Uit je comfort zone stappen. Doe je dat niet, dan zul je je gehele leven met de succes die je nu hebt moeten leven.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.
[..]
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.
Uh ja ik zou er ook niet over praten eerlijk gezegd, meer afspreken, samen wat leuks gaan doen, je beide inzetten voor wat leuks, kijken wat er uit voortkomt. Het moet LEUK zijn hè, voor BEIDEN. Anders faal je wel met daten enzo lijkt me!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.
Volgens mij hoef je je daar helemaal niet voor te schamenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon bloednerveus van als mannen met mij over dergelijke onderwerpen willen praten.
Maar hoe vaak vervang je dan je scheermesjes? Zijn ze nooit eens op dat je dan te lui bent nieuwe te halen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik kan met 1 pak van 8 scheermesjes een jaar doen.. Ik ben niet zo harigquote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe vaak vervang je dan je scheermesjes? Zijn ze nooit eens op dat je dan te lui bent nieuwe te halen?
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatquote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Uh ja ik zou er ook niet over praten eerlijk gezegd, meer afspreken, samen wat leuks gaan doen, je beide inzetten voor wat leuks, kijken wat er uit voortkomt. Het moet LEUK zijn hè, voor BEIDEN. Anders faal je wel met daten enzo lijkt me!
Ben je langer dan 2 meter dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatEn wat mij ook nerveus maakt is mannen die tegen mijn tieten praten
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naarquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh is leuk
Meisje die in sexy kleding gekleed gaat weet ook wel dat er mensen naar der welgevormde kont kijken.
Wat is succes?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uit je comfort zone stappen. Doe je dat niet, dan zul je je gehele leven met de succes die je nu hebt moeten leven.
Hahahaha. Ja wie niet waagt wie niet wint hè. Ik zou als ik jou was dat eerste afkappen en die tweede..ja..iets anders aantrekken? Zeggen: hallo, mijn ogen zitten hier?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus menig kerel mee gemaakt die er wel over praatEn wat mij ook nerveus maakt is mannen die tegen mijn tieten praten
Been there done that al trek ik een coltrui aan het is altijd raakquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja wie niet waagt wie niet wint hè. Ik zou als ik jou was dat eerste afkappen en die tweede..ja..iets anders aantrekken? Zeggen: hallo, mijn ogen zitten hier?
Dan had je vast een jurkje met een decolleté aangetrokkenquote:
In evolutionaire zin, je zaad spreiden!$#$@!$ Einzzzquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naar
[..]
Wat is succes?
Succes met vrouwen dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk heeft ze ook een mooie voorgevel dan kijk ik daar wel naar
[..]
Wat is succes?
jurkjes sowieso <3 en decollete mag toch ook hallo zegquote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan had je vast een jurkje met een decolleté aangetrokken
Natuurlijk. Ik vergat het woorde 'diepe' erbij te zetten. Of viel dat wel mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jurkjes sowieso <3 en decollete mag toch ook hallo zeg
Ja....sorry hoor maar ga dan niet klagen dat ze naar je tieten kijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je een hele diepe inkijk hebt dan is het ook te verwachten dat mannen er naar kijken. Lijkt me zelfs vrij normaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een hele diepe inkijk hebt dan is het ook te verwachten dat mannen er naar kijken. Lijkt me zelfs vrij normaal.
NO geen ''als je goed naar binnenkijkt vind je een prijs'' decollete gewoon netjes hoor hallo zegquote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik vergat het woorde 'diepe' erbij te zetten. Of viel dat wel mee?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.
Precies. Als man werp je er sowieso altijd wel een kleine blik op. Logisch dat vrouwen het vervelend vinden als je zit te staren o.i.d., maar met een hele diepe inkijk vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja ook is de inkijk niet zo groot, als je borsten van enig formaat zijn kijken mannen ook sneller.
ik doe niet aan navel decolletees hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Als man werp je er sowieso altijd wel een kleine blik op. Logisch dat vrouwen het vervelend vinden als je zit te staren o.i.d., maar met een hele diepe inkijk vraag je er een beetje om.
Is dat het belangrijkste in het leven?quote:
Is ook minder aantrekkelijk, vind ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan navel decolletees hoorMijn fam laat me dan de deur niet eens uitgaan
Tsja. Misschien moet je het voortaan meer als compliment opvattenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik doe niet aan navel decolletees hoorMijn fam laat me dan de deur niet eens uitgaan
Netjes vind ik ook een stuk aantrekkelijker...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
NO geen ''als je goed naar binnenkijkt vind je een prijs'' decollete gewoon netjes hoor hallo zeg
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Netjes vind ik ook een stuk aantrekkelijker...
Zo zijn er een paar vrouwen op school bij mij die dat hebben... (Nouja 1 eigenlijk...)
Zo is er een meisje die dat heeft, en die heeft gewoon echt mooie borsten vind ik.
Nee, maar ik weet dat je leven veel leuker kan worden dan dat het nu is. Je leeft maar 1x.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat het belangrijkste in het leven?
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )
Biologisch evolutionair gezien wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat het belangrijkste in het leven?
Same for me. Niet sletterig, maar mooi is het dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geef mij maar een beetje sletterig maar toch met klasse tegelijk.. ( uitdagend doch netjes )
Soms val ik wel een beetje op die sletjes, maar ik kan daarmee niet thuis komen helaasquote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef robin007bond het volgende:
Sletterig is nooit klasse. Een beetje inkijk vind ik dan ook niet sletterig.
Tijd om andere woonruimte te zoeken?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Soms val ik wel een beetje op die sletjes, maar ik kan daarmee niet thuis komen helaas
Ik heb al een appartement alleen niet in Nederland en zit nu nog wel goed hier ... dan maar geen sletjequote:
tja zullen we het nu over iemand anders hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat je leven veel leuker kan worden dan dat het nu is. Je leeft maar 1x.
Kan, alles 'kan'quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |