Dan moet je zorgen dat je comfortabel wordt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas voel ik mijn comfortabel genoeg om dat te doen.
Hoeveel berichtjes van fokkers heb je al gehad?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
laten zien dat er ook vrouwen zijn die hopeloos zijn?
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik nietquote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo moest die zijn toch? (je post)
Dan zul je dat moeten oefenen.. Want eigenlijk is dat de basis van ''versieren''
Ja... Helaas... Muurbloempjes vallen niet op en zijn niet ''interessant'' (Tenminste, naar mening van de meeste mensen)
Als iemand niet zo groot is en naar een pak melk graait in de supermarkt dat te hoog gegrepen voor haar is... Dan zeg je toch ''zal ik het voor je pakken?''quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik niet
Work in progessquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je comfortabel wordt.
Je moet veranderen als persoon om meer succes te krijgen. Je bent het jezelf verplicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar spontaan mensen aanspreken zal er voor nooit bij zijn zo'n persoon ben ik niet
genoeg alleen weinig leuke mensenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes van fokkers heb je al gehad?
Ik neig er naar om het niet te doen. Vooral omdat ik het liefst zo snel mogelijk weg ben uit de supermarkt. Lange kut mensen die als zombies voor je lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet zo groot is en naar een pak melk graait in de supermarkt dat te hoog gegrepen voor haar is... Dan zeg je toch ''zal ik het voor je pakken?''
Ik heb helemaal niets verplicht.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet veranderen als persoon om meer succes te krijgen. Je bent het jezelf verplicht.
Ben je een soort van asperger dat je geen zin hebt in sociaal contact en dat het liefste mijdt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neig er naar om het niet te doen. Vooral omdat ik het liefst zo snel mogelijk weg ben uit de supermarkt. Lange kut mensen die als zombies voor je lopen.
Ze heeft ook nog niets van mij gehad dus dat kloptquote:
Hij bedoelt het goed... Het zou je levenskwaliteit (In de meeste gevallen) verbeteren... En we zien het als een verplichting om jezelf goed te verzorgen...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niets van mij gehad dus dat klopt
In bepaalde situaties wel ja. Als ik in de supermarkt ben dan pak ik mijn boodschappen wil er zo snel mogelijk weer weg. Bejaarde die 1 cm per voort bewegen stoor ik mij aan. Jankende kinderen. etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je een soort van asperger dat je geen zin hebt in sociaal contact en dat het liefste mijdt?
Mooie vrouwen in korte rokjes die naar een pak melk graaien hoog in de schappen terwijl jij ook een pak melk wilt hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In bepaalde situaties wel ja. Als ik in de supermarkt ben dan pak ik mijn boodschappen wil er zo snel mogelijk weer weg. Bejaarde die 1 cm per voort bewegen stoor ik mij aan. Jankende kinderen. etc.
Wie ben jij omdat te bepalen? Als iemand dood wil omdat zijn/haar leven geen zin meer heeft ga ik die persoon echt niet tegen houden.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed... Het zou je levenskwaliteit (In de meeste gevallen) verbeteren... En we zien het als een verplichting om jezelf goed te verzorgen...
Zoals we het een depressief persoon zouden ''verplichten'' er tegen te vechten.
Moeilijk die durf ik dan weer niet aan te sprekenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooie vrouwen in korte rokjes die naar een pak melk graaien hoog in de schappen terwijl jij ook een pak melk wilt hebben?
Dan ook geen leuke vrouwen voor jouquote:
Mensen hechten veel waarde aan ''leven'' Zodra ze depressief zijn moeten ze het ''in een klap'' en zo snel mogelijk kwijt....quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij omdat te bepalen? Als iemand dood wil omdat zijn/haar leven geen zin meer heeft ga ik die persoon echt niet tegen houden.
Met zo een hele mooi gevormde kont... Die iets uitsteekt omdat ze ongemakkelijk op der tenen staat?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk die durf ik dan weer niet aan te spreken
wel al n x aantal fokdates gehadquote:
Ik zeg toch ook niet dat je dat zo maar moet doen. Eerst hulp zoeken is wel zo goed maar als dat niet helpt heb ik daar geen probleem mee als iemand uit het leven stapt. Mits het netjes gebeurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen hechten veel waarde aan ''leven'' Zodra ze depressief zijn moeten ze het ''in een klap'' en zo snel mogelijk kwijt....
Waar is de rationaliteitszin heen? Is dat geen emotie en gevoel wat die beslissing drijft? Lijkt me handig om dat eerst uit te sluiten.
Dan denk ik van wel. Alleen ik zou dan geen oogcontact durven maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met zo een hele mooi gevormde kont... Die iets uitsteekt omdat ze ongemakkelijk op der tenen staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |