En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitzietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Hanako het volgende:
[..]
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitziet
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaakquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Hij is nog steeds aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Uiteraard. Het is ook leuker voor jezelf als je er goed uitziet voor de buitenwereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.
"Maar dan.... " STOP direct met zo denken. Vrouwen zijn net zo. halen hun zelfvertrouwen uit make-up, hakken en nagellak. Zo zijn we; dieren op zoek naar een partner die hun pauwenveren opzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Dat is natuurlijk onzinquote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Foto kom ik niet zien maar ook je huis zorg dat het netjes is.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Heb jij het al geleerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso...
Als een vrouw al oogcontact heeft gehad met jou... Heeft ze eigenlijk al een signaal gegeven of je haar ''mag'' aanspreken of niet.
Het is gewoon heel makkelijk af te lezen of iemand dus open staat voor jou en een gesprekje, spreek dan ook deze dames aan.
Aankijken en proosten is toch wel een heel duidelijk signaal van ''kom iets drinken met mij''quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
Als iemand je al aankijkt en dat duurt langer dan een korte ''quick view'' dan vindt iemand je gewoon interessant op oppervlakkig niveau, dan hebben ze dus interesse en is een gesprekje beginnen gemakkelijker.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..
Ik heb best vaak oogcontact, maar ik denk dat dit ook met mijn lengte te maken heeft waardoor ik nogal opval... Als dat inderdaad een uitnodiging is om ze te regelen dan heb ik keuze zat..
Vrees niet dat het zo simpel is...
Ik weet het zelf ook niet... Maar ik denk dat het wel een teken is ergens....quote:Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef JiggyJ het volgende:
@ kingtoppie: En dit dan=>?
Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....
Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval?
Eigenlijk faalt de term versieren alleen al... (Het impliceert namelijk dat je iemand anders jou leuk wilt laten vinden)quote:Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik was en waarschijnlijk benaltijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.
Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.
En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
Omdat die denken "fuck it" dan is er vanzelf wel een gek genoeg om ja te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Ik doe gewoon als Will.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.
Aan de andere kant: De kans wordt wel enorm verkleind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |