abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112112970
Sowieso...

Als een vrouw al oogcontact heeft gehad met jou... Heeft ze eigenlijk al een signaal gegeven of je haar ''mag'' aanspreken of niet.
Het is gewoon heel makkelijk af te lezen of iemand dus open staat voor jou en een gesprekje, spreek dan ook deze dames aan.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:55:16 #202
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112113008
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitziet ;)
pi_112113079
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Hanako het volgende:

[..]

En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitziet ;)
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112113088
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak :')
Children of the night. What music they make.
pi_112113108
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij is nog steeds aan het laden :')
pi_112113143
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak :')
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.
pi_112113198
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.
Uiteraard. Het is ook leuker voor jezelf als je er goed uitziet voor de buitenwereld.
pi_112113206
quote:

[..]

"Maar dan.... " STOP direct met zo denken. Vrouwen zijn net zo. halen hun zelfvertrouwen uit make-up, hakken en nagellak. Zo zijn we; dieren op zoek naar een partner die hun pauwenveren opzetten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112113245
quote:

[..]

Dat is natuurlijk onzin :), het is fijn om mooie kleren te dragen. Omdat ze vertellen wie je bent en wat je zoekt. Misschien iets te gechargeerd omschreven maar in zijn basis wel waar :).

Zo net even achter de bar moeten werken en sommige gozers zijn echt stekeblind. Zie zo vaak vrouwen die obvious met vrouwen flirten. Ze lbijken het gewoon niet door te hebben. Dus mannen een beetje meer opletten :)
pi_112113293
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren... 8-)

maandag 28 mei 2012 @ 01:02:31 #211
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112113302
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Foto kom ik niet zien maar ook je huis zorg dat het netjes is.
pi_112113354
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren... 8-)
Heb jij het al geleerd?
pi_112113360
Peruaanse is er. Doei

pi_112113367
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef El_Matador het volgende:
Peruaanse is er. Doei
'Slaap' lekker :P
pi_112113672
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso...

Als een vrouw al oogcontact heeft gehad met jou... Heeft ze eigenlijk al een signaal gegeven of je haar ''mag'' aanspreken of niet.
Het is gewoon heel makkelijk af te lezen of iemand dus open staat voor jou en een gesprekje, spreek dan ook deze dames aan.
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..

Ik heb best vaak oogcontact, maar ik denk dat dit ook met mijn lengte te maken heeft waardoor ik nogal opval... Als dat inderdaad een uitnodiging is om ze te regelen dan heb ik keuze zat..

Vrees niet dat het zo simpel is...
pi_112113697
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
Aankijken en proosten is toch wel een heel duidelijk signaal van ''kom iets drinken met mij''
pi_112113811
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Haha daar ben ik echt dramatisch mee..

Ik heb best vaak oogcontact, maar ik denk dat dit ook met mijn lengte te maken heeft waardoor ik nogal opval... Als dat inderdaad een uitnodiging is om ze te regelen dan heb ik keuze zat..

Vrees niet dat het zo simpel is...
Als iemand je al aankijkt en dat duurt langer dan een korte ''quick view'' dan vindt iemand je gewoon interessant op oppervlakkig niveau, dan hebben ze dus interesse en is een gesprekje beginnen gemakkelijker.

Jij kijkt ook niet naar meisjes die je niet interessant vindt.
Rustig aan.
pi_112114036
@ kingtoppie: En dit dan=>?

Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....

Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval? :P
pi_112114039
Ik was en waarschijnlijk ben :') altijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.

Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.

En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
pi_112114126
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef JiggyJ het volgende:
@ kingtoppie: En dit dan=>?

Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....

Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval? :P
Ik weet het zelf ook niet... Maar ik denk dat het wel een teken is ergens....
Ik zie het ook vaak in de sportschool en dan 2 van die koppies onafhankelijk van elkaar dan opeens een andere kant op kijken... Heel snel :P

Volgens mij is dat wel hetzelfde idee ja :P

''O kut hij ziet dat ik naar hem aan het staren bent''
Rustig aan.
pi_112114164
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik was en waarschijnlijk ben :') altijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.

Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.

En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
Eigenlijk faalt de term versieren alleen al... (Het impliceert namelijk dat je iemand anders jou leuk wilt laten vinden)

Je moet je interesse tonen en dan hopen dat de ander ook interesse heeft...
Jij moet niet iemand interesse laten hebben in jou... Daar kan jij namelijk geen invloed over uit oefenen...

Je kunt wel een leuke jongen zijn die zijn gevoelens uit aan een meisje en pijlen of dat wederzijds is.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 02:13:25 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112114903
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Omdat die denken "fuck it" dan is er vanzelf wel een gek genoeg om ja te zeggen.
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.
Aan de andere kant: De kans wordt wel enorm verkleind.
Ik doe gewoon als Will.
Kijk dan wat ie scoort, okee het is een serie maar ik hou hoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112114995
Achja ik begin de laatste tijd dat ik wat meer uitga ook te merken dat ik nieteens zo slecht in de markt lig dan ik dacht. Dacht altijd dat ik er aan de ene kant wel goed uit zag, maar dat er nog wat dingen waren waar ik wat aan moest doen, daarom dacht ik altijd dat ik goed in de markt kon liggen, maar dat dat nu nog niet zo is. Nu merk ik dus dat dat wellicht helemaal niet zo is.

Maarja, ik ben de laatste tijd eindelijk mijn jeugd aan het beleven, heb tussen mijn 16e en 19e (nu) nooit echt uit geweest, op uitzonderingen na, maar zelden echt een leuke avond gehad in de stad. Komt vooral omdat ik veel mensen ken, maar weinig mensen ken die echt leuk zijn om een avond wat mee te doen.

Maar wat ik ook steeds vaker lees, zelfverzekerdheid is idd echt de key. Als je dat uitstraalt, dan kan iedere man een vriendin krijgen die qua knapheid wat hoger dan diegene staat.

Zo merkte ik ook dat toen ik vrijdag uit was, en ik kwam twee meisjes tegen van de middelbare, dat ik even met hun stond te praten, kwam hun vriendin uit de wc erbij staan, een meisje dat ik niet kende (maar was wel erg knap) en die stond mij echt constant glimlachend aan te kijken, alsof ik een museumstuk was ofzo. Ik als noob weet dan totaal niet wat ik op zo'n moment moet doen, maarja xD
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_112115654
Wat een hoop goede uitspraken hier van verschillende mensen:) Het is zeer goed om voor vrouwen te gaan die naar je gevoel buiten je league liggen. Hierdoor groei je heel snel. En het kan ook nog zomaar kunnen dat je haar krijgt. De bijhorende afwijzingen en resultaten maakt je meer man. Je voelt je meer imuun voor afwijzingen waardoor je alsmaar meer jezelf word.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112115703
Laatst was ik met axel uitgeweest en zag een Megan Fox lookalike op straat. Ik zat echt te kijken van wtf!??? En ja, ik vond haar "out of my league"!! Maar ik ging haar dus benaderen en op dat moment voelde ik me wel entitled. Ik zei uiteraard dat ze op een actrice leek (wist toen ff niet haar naam). En toen zei ze: Megan Fox?? Ik zo "ja....". Ze reageerde positief. Haar vriendin vond het niet leuk en wilde telkens weer de aandacht van haar pfft. Ben toen weg gegaan, en zag haar later weer in een andere club. Wel heel ff wat oogcontact, maar niet terug op af gestapt (stom).

Het grappige is dat ze waarschijnlijk 10x per dag hoort dat ze erop lijkt, maar ze werd niet pissig op me. De echte jij schijnt gelukkig altijd door je zinnen heen. De kansen om haar te krijgen vond ik al klein, ik moet dan door hordes gasten heen gaan "vechten" en echt hard/dominant gaan. Dat zijn de enige mogelijkheden om zulke vrouwen te krijgen. Of ik haar had kunnen krijgen... euhm heeeel misschien. Maar dan moet mijn gevoel zeer stabiel blijven en niet in mijn hoofd gaan zitten van "wat moet ik nu zeggen/doen" etc. Ik denk dat 1 iemand die ik ken (die echt super goed is) de deal wel had gesloten.

[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 28-05-2012 06:15:35 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')