quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
Geweldig knappe meid van de opleiding die ik afgelopen 1.5 maand door een project heb leren kennen in een privebericht op facebook op zaterdagmiddag 1700 uur:
>Heey intermilan, alles goed
<Hey Lisa ja prima met jou dan?
>Ja ook lekker, ga je nog wat doen vanavond?
< Nee niet echt plannen, volgende week tentamens, jij dan?
> Nee ook niet echt, heb zin om een film te kijken maar niet alleen![]()
< Oh dan moet je even een vriendin opbellen
> Ik heb een beetje ruzie met mijn beste vriendin momenteel dus niet echt zin in haar![]()
< Ooh okej nouja balen, fijne avond nog
![]()
![]()
![]()
Gast???!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
Geweldig knappe meid van de opleiding die ik afgelopen 1.5 maand door een project heb leren kennen in een privebericht op facebook op zaterdagmiddag 1700 uur:
> Ik heb een beetje ruzie met mijn beste vriendin momenteel dus niet echt zin in haar![]()
![]()
![]()
![]()
Held.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
hoest met jouw dates?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:48 schreef heloef het volgende:
Als dit echt is.
WAT BEN JIJ VOOR EEN HALVEGARE KLAPJOSTI
Ik krijg ze helaas niet in de schoot geworpen als onze grote Nerazzuri vriend.quote:
doe daar wat aan dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg ze helaas niet in de schoot geworpen als onze grote Nerazzuri vriend.
Ook verder niemand op het oog.
Er komt vast wel weer een leuk meisje voorbij.quote:
hoeveel mammoeten denk jij dat de afwachtende holbewoner heeft gevangen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Er komt vast wel weer een leuk meisje voorbij.
Misschien sneller dan gedacht als het inginieuze plan van een van mijn vrienden werkt.
Als ze er niet zijn dan zijn ze er niet. Meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hoeveel mammoeten denk jij dat de afwachtende holbewoner heeft gevangen?
misschien ben je maandag wel dood...kutscenario, maar dan wil je toch niet als maagd sterven...
Tuurlijk wel. Als er geen mammoeten meer zijn, verhonger je liever?quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze er niet zijn dan zijn ze er niet. Meer kan ik er ook niet van maken.
Dat leer je alleen door oefening. Pak gewoon es een meid die eigenlijk "te lelijk" is. oefen het praten, let goed op al haar reacties en leer ervan, zoen desnoods, maar het beste is om haar te controleren. zij gaat ervanuit dat je "betere" chicks kan krijgen wat haar jager maakt. Leer van de situatie man.quote:Her gaat er om dat als ze er wel is er ook wat mee doe.
Waar ging het mis denk je zelf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zonde manquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom heb je haar niet direct uitgevraagd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af. Daarnaast is het gesprek ook nog eens best bot beëindigd. Zou me niets verbazen als ze het als belediging zietquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom heb je haar niet direct uitgevraagd?
![]()
![]()
![]()
Het was op zich een goede poging toch? Voorzichtig peilen of ze zin heeft om een film te kijken.quote:
Uitgaan op woensdag?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag even naar de kapper, nieuwe kleren kopen en proberen uit te gaan.
Wens me succes
Ik weet niet waar je woont, maar woensdag is doorgaans niet echt een uitgaansavond. Wel weer voor een terrasje, natuurlijk.quote:
Op vrijdag of zaterdagavond vind ik het veel te druk. Vaak zie ik dan ook overal Guido's en voel ik me ongemakkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar woensdag is doorgaans niet echt een uitgaansavond. Wel weer voor een terrasje, natuurlijk.
Als je uitgaat, ga je dan in je eentje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op vrijdag of zaterdagavond vind ik het veel te druk. Vaak zie ik dan ook overal Guido's en voel ik me ongemakkelijk
Ik ga overigens niet eens in de avond.
Mijn vrienden gaan altijd in de avond. Dan vind ik het dus te druk. Als ze me meevragen wijs ik het ook altijd af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je uitgaat, ga je dan in je eentje?
En je hebt ze nog nooit voorgesteld om eens ergens anders heen te gaan waar jij het niet te druk vindt of waar geen Guido's lopen? Op deze manier kom je natuurlijk nooit ergens waar het je wel bevalt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vrienden gaan altijd in de avond. Dan vind ik het dus te druk. Als ze me meevragen wijs ik het ook altijd af.
Probeer het de volgende keer eens zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:25 schreef InterMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beter inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:39 schreef Vaith het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer eens zo.
<Nee niet echt plannen, volgende week tentamens, jij dan?
>Ik heb ook geen plannen. Heb je anders zin om vanavond bij mij een film te kijken
![]()
![]()
![]()
Komt nogal omslachtig en onzeker over, ook door de combi met de bloos smiley.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was op zich een goede poging toch? Voorzichtig peilen of ze zin heeft om een film te kijken.
Nou ja, ik woon in een kleine stad. Er is een jazz-café, daar zou ik me waarschijnlijk het beste thuis voelen. Helaas zijn daar geen mensen van mijn leeftijd te vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En je hebt ze nog nooit voorgesteld om eens ergens anders heen te gaan waar jij het niet te druk vindt of waar geen Guido's lopen? Op deze manier kom je natuurlijk nooit ergens waar het je wel bevalt.
Ik zou waarschijnlijk ongeveer hetzelfde doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt nogal omslachtig en onzeker over, ook door de combi met de bloos smiley.
Zij kapt het gesprek toch af, niet hij?quote:En vooral het gesprek meteen zo bot afkappen geeft ook een leuke indruk.
Zie edit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ongeveer hetzelfde doen
[..]
Zij kapt het gesprek toch af, niet hij?
Als je geïnteresseerd bent in dat soort mensen en meer mensen van jouw leeftijd wilt ontmoeten die daar iets mee doen dan moet je je voor dat soort dingen in gaan zetten. Meld je aan bij een cultureel centrum, schouwburg, theater, podium. Doe iets voor een politieke partij. Ga bij een debatclub.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in een kleine stad. Er is een jazz-café, daar zou ik me waarschijnlijk het beste thuis voelen. Helaas zijn daar geen mensen van mijn leeftijd te vinden.
Een literair of politiek café lijkt me ook wel leuk.
Hmm, ik heb de voorzittershamer gekregen van de vorige voorzitter van de JOVD, maar ik durf er eerlijk gezegd weinig mee te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in dat soort mensen en meer mensen van jouw leeftijd wilt ontmoeten die daar iets mee doen dan moet je je voor dat soort dingen in gaan zetten. Meld je aan bij een cultureel centrum, schouwburg, theater, podium. Doe iets voor een politieke partij. Ga bij een debatclub.
Discotheken zijn niks voor jou, schijnbaar. Ga dan ook niet geforceerd uit, maar zoek een omgeving waar jij je wel op je gemak voelt. Als die omgeving er niet is, creëer hem dan.
Ik doe een gokje dat het niet waargebeurd is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:05 schreef Vaith het volgende:
Ik vind het goed dat hij dat hier post. Het moet niet meteen worden afgekraakt.
Dit topic is er toch voor om mensen te helpen met dat soort fouten.
Nja, daar zit wel wat in, maar aan de andere kant laat je dan de beslissing aan haar over, zonder dat je jezelf aan haar hoeft op te dringen en zonder dat ze je direct afwijst.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie edit.
Maar door het zo omslachtig te vragen is de kans klein dat je een direct antwoord krijgt. Want wat moet ze zeggen? "Laten we samen gaan kijken?" Dan moet zij dus eigenlijk initiatief nemen, en dat werkt meestal niet.
![]()
![]()
![]()
Zij zei dat toch tegen hem of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, daar zit wel wat in, maar aan de andere kant laat je dan de beslissing aan haar over, zonder dat je jezelf aan haar hoeft op te dringen en zonder dat ze je direct afwijst.
Het is leerzaam
Nee, zij zei dat hij een vriendin moest bellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij zei dat toch tegen hem of ben ik nu gek?
Ja, zij zei dat tegen hem. Hij heeft haar afgekapt en afgewezen, terwijl het overduidelijk was dat zij hem uitnodigde om te komen kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nietes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat hij een vriendin moest bellen
Je wilt dat ze bij je aan de deur aan bellen en dat je ma ze begeleidt richting je zolderkamer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze er niet zijn dan zijn ze er niet. Meer kan ik er ook niet van maken.
Her gaat er om dat als ze er wel is er ook wat mee doe.
Ik heb al de hele tijd een deel van het gesprek andersom gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb al de hele tijd een deel van het gesprek andersom gelezenIn dat geval had ik het niet zo gedaan.
Er was totaal geen poging. En dat voorzichtig peilen mislukt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was op zich een goede poging toch? Voorzichtig peilen of ze zin heeft om een film te kijken.
Ik maak zulk soort dingen eigenlijk nooit echt meequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:35 schreef firefly3 het volgende:
Vroeger had ik ook gehad dat het aller mooiste meisje van de klas vroeg of ik naar binnen kwam bij haar thuis en expliciet zei dat ze alleen thuis was. Toen zei ik ook van "nee joh, ik moet zo weg". Ook zoiets doms.
Van deze (emotionele) fouten leer je. De volgende keer dan neem je die optie met een flinke aanloop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak zulk soort dingen eigenlijk nooit echt meeGelukkig kan ik het ook niet fout doen dan.
Ik heb daar hele topics over volquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:35 schreef firefly3 het volgende:
Vroeger had ik ook gehad dat het aller mooiste meisje van de klas vroeg of ik naar binnen kwam bij haar thuis en expliciet zei dat ze alleen thuis was. Toen zei ik ook van "nee joh, ik moet zo weg". Ook zoiets doms.
Haha echt balen he somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb daar hele topics over vol
Geschreven
Versierblunders reeks.
Ik baal nooit, uitzondering daar gelaten. Ik vond het altijd geweldig leuk. Je probeerd wat en als het niet lukt houd je er een mooi verhaal aan over. En soms echt de domste fouten hoor dat je achter af denkt van. Jezus!' maar ook daar kan ik om lachen. Niks leukers dan dat!quote:
Balen op een grappige/leuke manier uiteraard. Wat je niet hebt meegemaakt kun je ook niet echt missen. Hoe dan ook is het altijd wel een leuke ervaring, ook al heb je er niet het uiterste eruit gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik baal nooit, uitzondering daar gelaten. Ik vond het altijd geweldig leuk. Je probeerd wat en als het niet lukt houd je er een mooi verhaal aan over. En soms echt de domste fouten hoor dat je achter af denkt van. Jezus!' maar ook daar kan ik om lachen. Niks leukers dan dat!
Ik baal tot op de dag van vandaag van 1 vrouw. En voor de rest baal ik van niemand. Kijk er met een grijns van oor tot oor terug op. En als ik het over zou mogen doen had ik het precies zo gedaan.
Ik doe de gekste dingen, ik zeg de gekste dingen en dan maak je de gekste dingen mee
Dat zijn exact de dingen die naturals altijd doen die je beschrijft. Dat is ook oa wat ik beschrijf in mijn topic (de positieve dingen eruit halen en verder boeit het niet als het mis gaat etc).quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Dat is wel de goude tip denk ik. Doe gewoon en als het mis gaat om lachen en door gaan. Geniet van je falen en zorg dat jij zelf het beste om kan lachen.
En wat anderen denken? Wtf boeit dat.
En blijf positief, die gozer naast haar? Dat is haar broer
Geweldigquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach ik ben een keer heeeel enthousiast naar iemand toegelopen onder het mom van, nu of nooit, laten merken dat ik hem leuk vind! En 1 meter voor zijn neus glijd ik uit. Letterlijk voor iemand vallen..
Dan moet je zeggen dat je voor 'm bent gevallen. En 'm dan bij z'n polsen pakken en zeggen dat je 'm aan je bed vast wilt binden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach ik ben een keer heeeel enthousiast naar iemand toegelopen onder het mom van, nu of nooit, laten merken dat ik hem leuk vind! En 1 meter voor zijn neus glijd ik uit. Letterlijk voor iemand vallen..
Ik heb niemand om mee uit te gaan. Ik heb geen zusjes mijn moeder heeft geen vriendinnen met leuke dochters, op school ken ik geen enkele persoon buiten mijn eigen klas en FOK! schrijf ik af. Daar gaat alles wat ik probeer fout.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als er geen mammoeten meer zijn, verhonger je liever?
uitgaan, huisfeestjes met zusjes, vriendinnen of moeders van vrienden, facebook, school, FOK!?, ....
[..]
Dat leer je alleen door oefening. Pak gewoon es een meid die eigenlijk "te lelijk" is. oefen het praten, let goed op al haar reacties en leer ervan, zoen desnoods, maar het beste is om haar te controleren. zij gaat ervanuit dat je "betere" chicks kan krijgen wat haar jager maakt. Leer van de situatie man.
Nee, ik probeer gewoon zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Dan kom je vanzelf iemand tegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt dat ze bij je aan de deur aan bellen en dat je ma ze begeleidt richting je zolderkamer?(wilde ik vroeger ook wel daar niet van)
Als je een vrouw was had ik de vraag over pittige korte kapsels gesteld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik kan heel snel schakelen in situaties en lul me ovenral uit of in. En kan heel adrem reageren op dingen.
Dat brengt mij vaak in de gekste situaties. En voor de rest ben ik prettig gestoord, en dat werkt vaak ook positief mee.
Gelukkig zijn er ook vrouwen die zelf actie onder nemen. Dat kan ook zorgen voor leuke momenten.
Belangrijkste is dat je spontaan kan reageren op wat er gebeurd en schijt hebben aan de rest. En wees een tikje arrogant. Als een vrouw bv iemand wilt gedag zeggen gewoon laten gaan, en zeg gerust. Zie je zo wel, ben toch leuker dan hem. En als ze vraagt waarom? Kom daar zelf maar achter
Uhm huh ik volg je effe niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik de vraag over pittige korte kapsels gesteld.
"Lekker gek" is de onofficiele slogan van pittige huisvrouwen met kort kapsel.quote:
dat zeg ik, je slaat echt door.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, vrouwen kunnen op je vallen ook al dachten ze in eerste instantie niet op jouw type te vallen. Zoals ik al zei, je kunt oneindig goed worden en een steeds aantrekkelijker persoon worden. Ik kan nu bijv niet meer naar de supermarkt toe zonder aangesproken te worden en mijn uiterlijk is hetzelfde. Maar mijn uitstraling is weer versterkt.
ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Het klinkt overigens als een anti-firefly3 biologisch verdedigingsmechanisme zodat je een man krijgt die voor altijd bij je blijft en het liefst zo snel mogelijk settled en voor je kinderen zorgt
Een vrouw wilt normaal gezien altijd wel een man hebben die tenminste voor kinderen kan zorgen (in de lange haal) en blijft. Dat je er later geen kinderen mee wilde hebben is waarschijnlijk omdat je je niet op die manier bij hem voelde. En dus hij het plaatje niet compleet maakte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.
Het kan ook te maken hebben met wat vrouwen na de geboorte meemaken in het algemeen. Dingen zoals "daddy issues" zijn psychologisch later pas ontwikkeld. Ook mensen die opeens van geaardheid veranderen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben een uitzondering danmaar goed ik heb altijd gezegd dat ik clark kent vele malen aantrekkelijker vind dan superman.
waar blijft dan t cliché verhaal van sterk sperma etc bijv?
:/ "Beter" is subjectiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh my god firefly de psycholoog? wat een wereldvent.
Laat me raden, moraal is dat ik op stillere types val omdat ik beter niet kan krijgen?
Nee, omdat je diegene niet wilt verliezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat ik denk dat ik niet beter kan krijgen?
je hebt wel humor
Een "type" is vooral in de hersenen een soort karikatuur van eerdere ervaringen om je even een extra seintje te geven als zo'n persoon weer in beeld komt. De hersenen willen dingen graag plaatsen en labelen om het makkelijk te maken voor je maar kunnen je net zo goed voor de gek houden. Zo ben ik ook wel op vrouwen gestapt met intenties waarvan mijn hersenen zeiden "dat is jouw type" , terwijl het helemaal niet zo was. En omgedraaid ook. Je hersenen willen namelijk dat je ook zoveel mogelijk energie bespaart (overlevingsdrang) met alsnog de meeste efficiëntie. Maar diegene die zichzelf het meest toont is diegene die de vrouw krijgt meestal (zie jouw vriendje).quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Uiteraard niet maar je haalt nu overigens mijn type en mijn vriend door elkaar dus nu snap ik ook je misplaatste psychologische conclusie
Succes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:
Nou ik liep al een aantal weken te hikken over t feit dak nu eigenlijk wel eens wat strakker in mijn vel wil zitten enzo. En ik wilde wel bij de sportschool maar er naar toe gaan kwam er maar niet van. Van de week ergens wezen proefsporten. Het sporten beviel maar de locatie niet. Nu bij mijn oude sportschool ingeschreven en ik heb duidelijke afspraken gemaakt. Ze hebben mij meteen aan t werk gezet en vrijdag ochtend is de volgende rondeHet gezond eten neem ik nu ook in eigen handen heb er wel zin voor om er voor te gaan
Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiverenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.![]()
Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging.
Met vrienden is het sowieso leuker.
Dat is mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiveren
Ze gaven je geen schop onder je kont?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.![]()
Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging.
Met vrienden is het sowieso leuker.
Kut, ik had 'm ook verkeerd om.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, zij zei dat tegen hem. Hij heeft haar afgekapt en afgewezen, terwijl het overduidelijk was dat zij hem uitnodigde om te komen kijken.
Dan ben je echt wel een eersteklas hork
Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''.
Ja hier dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei
Je gaat waarschijnlijk steeds meer in je hoofd zitten en denken "oh wat moet ik nu zeggen!" nadat je de reeks vragen hebt gesteld zoals hoe heet je, waar kom je vandaan, wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei
quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Zo denk ik er nu ook over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
Maand of twee ofzo. Ik ben jaren samen geweest en heb mij toen ik weer single werd ook wel zorgen gemaakt over of ik wel in de smaak zou vallen maar uiteindelijk komt het telkens vanzelf. Die zorgen heb ik daarom maar aan de kant geschoven en dan trek je het blijkbaar nog meer aan. Zou jij ook moeten doen. Het is geen 'kunstje' dat je opeens verleert o.i.d.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?
Ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen om m'n kansen te vergroten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
Het beter in je vel zitten komt vanzelf wel als je vrouwen benaderd. Het is toch minder erg dan wat er in je hoofd rond speelt. Vrede hebben met op welk niveau je staat. Als je nu geen actie onderneemt verspil je tijd en kansen.
Ik ben trouwens wel meer dan een jaar single geweest, maar heb tussendoor wel gescharreld. Dat was toch ook zijn vraag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn we weer alles over een kam aan het scheren?
Hier trouwens hetzelfde als bij Mystikvm, nog geen 2 maanden vrijgezel geweest. Wel jammer achteraf maar ach het klikte
Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef firefly3 het volgende:
Magnetronkoffie, leer vrede te hebben om eerst gewoon positieve reacties terug te krijgen en daarvan te genieten.
tja dat kanquote:
Curvy ook, meerdere mannen vinden dat heel mooi.quote:
flirten&daten /sjansen&dansenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe moet je wát aanpakken?
Ik ga voor de serieuze relatie![]()
Met beide handen. En nee, relaties niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen dat aanpakken deze zomer?
gaan jullie voor zomerfirts/serieuze relaties
Lieverd, dat is mijn methode...quote:
26 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?
Want hoewel 2011 vol stond van de (sexuele ) escapades, heb ik in 2012 eigenlijk helemaal geen meiden meer ontmoet, en het contact met mijn oude scharrels heb ik geen zin meer in.. En we zitten al weer bijna op de helft van het jaar bedenk ik me net..
Ligt uiteraard ook deels aan mezelf, weinig uitgeweest en ook niet echt open ervoor gestaan, maar ik zit nu toch wel weer even te denken : Hoe doe je zoiets ookalweerBen het echt een beetje kwijt hoe je met een meid begint te sms'en/flirten oid
Ik ga vooral werken deze zomerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
Ik ga in het najaar wel op vakantie waar en hoe geen ideequote:
Naar de Ardennen volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar ga je heen en wat ga je doen hov?
Ik heb een vakantie en een huwelijksreis gepland staan.
Maar het komende ek biedt toch mogelijkheden zat?
Ach, de zomer komt er weer aan, komt wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Want hoewel 2011 vol stond van de (sexuele ) escapades, heb ik in 2012 eigenlijk helemaal geen meiden meer ontmoet, en het contact met mijn oude scharrels heb ik geen zin meer in.. En we zitten al weer bijna op de helft van het jaar bedenk ik me net..
Ligt uiteraard ook deels aan mezelf, weinig uitgeweest en ook niet echt open ervoor gestaan, maar ik zit nu toch wel weer even te denken : Hoe doe je zoiets ookalweerBen het echt een beetje kwijt hoe je met een meid begint te sms'en/flirten oid
Leuk, ardennen, hoop mooi weer voor je!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naar de Ardennen volgens mij
Waar ga jij heen? En een huwelijksreis? Je was toch al getrouwd
Ik kijk iig zoveel mogelijk wedstrijden op tv, en van het sociale gedoe weet ik het niet. Misschien kan ik een keertje een wedstrijd in de kroeg kijken ofzo.....ik kom nooit in de kroeg
Ik val vooral voor rustige vrouwenquote:
Door het gewoon te doen dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik sla het "versieren/aanpakken" zoveel mogelijk over. Want waar komt het op neer?-> jezelf niet goed genoeg voelen. Het beste is niet nadenken
Ja, mooi weer zou leuk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Leuk, ardennen, hoop mooi weer voor je!
We gaan naar noord italie, en naar praag. We zijn nog niet getrouwdOver 3 maanden
Ik post weinig hier en hoor niet bij de ervaringsdeskundigen, maar ik heb wel een FoBoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.
Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
Is het zo makkelijk om zomerflirts te krijgen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebookquote:Op zondag 27 mei 2012 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ook even samen sigaretje roken, weer wat gepraat, tijdje later stond ik beetje te genieten van de muziek met een biertje in m'n hand, en toen kwam ze op me af (zei stond de hele avond te dansen) 'Komop Trinitro, ga dansen joh, niet zo saai doen' en vervolgens ging ze om mij heen dansen en achter mij staan en zelf schuren ofzo. Dus ik beetje leuk mee doen met mijn zero dans skills. Verder nog wat zitten praten, alleen na een tijdje kwam er een jongen aan waar ze mee ging praten (ze kende hem) en even later stonden ze samen te zoenen, dus mijn avondje was weer even kut, want ik begon haar net leuk te vinden.
Dus ik heb geen flauw idee of ik haar eens uit moet vragen, of is het gewoon overduidelijk dat ze wat met die jongen heeft. (ze was wel lam)
Wat denken jullie =p
Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebook
Klopt ja dat is het oude ''doei''quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.
Zie avatar en fobo...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.
Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie avatar en fobo...
Het arme projectje... haar heerlijke volle kont geschaafd omdat ze met skaten van een berg naar beneden gleed... kwam onverwacht langs (helaas met skatevriendin), dus moest Peruaanse even wachten...
3 "dates" in een weekend...
Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?quote:Alleen een beetje lastig want:
- Studentenvereniging valt af( chicks die je daar tegenkomt zijn alleen maar bezig met commissies, studentenleven etc, dat heb ik allemaal wel een beetje gezien)
Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'
Speciaal met een extra vitamientjesausje?
Mja zin hebben ze wel, kansen heb ik gehad, maar ik trek die figuren slecht. Heb er ooit eens eentje in bed gehad, en die kon over niets anders lullen dan die vereniging en zo zijn de meeste meiden daar wel...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?
Ja klinkt een beetje duf om over jezelf te zeggen maargoed, de aandacht is er wel alleen diegene die het tonen zie ik dan weer totaal niet zitten...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
"Nu dus maar eens serieus gas gaan geven en eindelijk eens wat balls en initiatieven tonen, want qua uiterlijk ben ik toch wel een van de beter bedeelde leden van mn vriendengroep, en daarbij ook nog eens de langste en de breedste dus het zou toch wel moeten kunnen"
Pics
Klinkt goed idd!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.
En voor het eerst bij mij thuis, dus onder de indruk van mijn appartement. Terecht.
Muy chevere (very cool)
Vrijdag huisfeestje hier, waar ze ook komt..
Ja, gaat goed.
Op bezoek, meer niet. Ik voel me hier helemaal thuis, zoals je ziet. Volgend jaar Kdag is het plan met projectje naar Nederland, Duitsland en Spanje te gaan... toevallig de 3 landen waar ik gewoond heb.quote:
Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Zo'n avondje tussen allerlei stelletjes zitten is wel weer even confronterend.
Nu zit ik achter een meisje aan dat veel en veel te knap is voor mij.
Maar meisjes die net zo knap zijn als ik zijn niet interessant dus fuck it.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
meisjes zijn nooit te knap voor je, onthoud dat nou es heloef!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap je idee....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef InterMilan het volgende:
Neuh, Amsterdam... Ken ze idd amper moet ook leren niet zo snel te oordelen...
Momenteel zit ik echt in een fase van ; Ik wil een vriendin, maar heb geen zin in dat hele proces eraan vooraf van daten, aftasten, en dat soort gezeik...
Had er wel laatst een aan de haak die kon ik bij wijze van spreke zo oppakken en meenemen maar daar had ik zo weinig gespreksstof mee dat ging niet werken..
Of laatst, alweer 5 maanden geleden...
[..]Nice
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?
Mijn nieuwe hippiebankquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klinkt goed idd!
Pics van je appartement
Hij is nog aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hippiebank
https://plus.google.com/a(...)530870130&view=photo
Is dit te zien? Zit mobiel.
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Uitstraling? En lef?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Die mannen compenseren hun slechte uiterlijk met een sympathieke persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Charisma.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.quote:
In de gevallen waar ik aan denk niet. Echt niet.quote:
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Wat is een "open uiterlijk". Bedoel je uitstraling?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij...
Voor een heel groot deel lef zekers.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor een groot deel ook wel lef, denk ik.
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.
stop met denken dat je kansloos bent. ja, dat is moeilijk, maar het is echt zo; zoek niet onder je niveau, als je dat niet wil. Juist een vrouw waardeert het als je hoog inzet. Niet op een sukkelige manier, maar juist zelfverzekerd. Stel je haar lelijk voor als dat helpt. Alsof het je buurmeisje is.
Daar let ik ook op ja, of ze makkelijk aanspreekbaar is. Dan is het veiliger op een 1 of andere manierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij... Een super knap meisje kan een open uitstraling hebben en die spreek ik aan dan heb ik veel kans op een leuk gesprekje...
Een lelijk meisje met een gesloten / arrogante uitstraling heb ik 0.0 kans mee...
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpen
Maar die zelfverzekerdheid opbouwen, dat is nog lastig. En m'n (voormalig) buurmeisje was uitermate lekker
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitzietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Hanako het volgende:
[..]
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitziet
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaakquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Hij is nog steeds aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Uiteraard. Het is ook leuker voor jezelf als je er goed uitziet voor de buitenwereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.
"Maar dan.... " STOP direct met zo denken. Vrouwen zijn net zo. halen hun zelfvertrouwen uit make-up, hakken en nagellak. Zo zijn we; dieren op zoek naar een partner die hun pauwenveren opzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Dat is natuurlijk onzinquote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Foto kom ik niet zien maar ook je huis zorg dat het netjes is.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Heb jij het al geleerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso...
Als een vrouw al oogcontact heeft gehad met jou... Heeft ze eigenlijk al een signaal gegeven of je haar ''mag'' aanspreken of niet.
Het is gewoon heel makkelijk af te lezen of iemand dus open staat voor jou en een gesprekje, spreek dan ook deze dames aan.
Aankijken en proosten is toch wel een heel duidelijk signaal van ''kom iets drinken met mij''quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
Als iemand je al aankijkt en dat duurt langer dan een korte ''quick view'' dan vindt iemand je gewoon interessant op oppervlakkig niveau, dan hebben ze dus interesse en is een gesprekje beginnen gemakkelijker.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..
Ik heb best vaak oogcontact, maar ik denk dat dit ook met mijn lengte te maken heeft waardoor ik nogal opval... Als dat inderdaad een uitnodiging is om ze te regelen dan heb ik keuze zat..
Vrees niet dat het zo simpel is...
Ik weet het zelf ook niet... Maar ik denk dat het wel een teken is ergens....quote:Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef JiggyJ het volgende:
@ kingtoppie: En dit dan=>?
Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....
Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval?
Eigenlijk faalt de term versieren alleen al... (Het impliceert namelijk dat je iemand anders jou leuk wilt laten vinden)quote:Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik was en waarschijnlijk benaltijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.
Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.
En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
Omdat die denken "fuck it" dan is er vanzelf wel een gek genoeg om ja te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe gewoon als Will.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.
Aan de andere kant: De kans wordt wel enorm verkleind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze werd receptief. Er is een verschil tussen vriendelijk zijn en vrouwen die receptief worden. De muur van vriendelijkheid is zeer moeilijk om doorheen te gaan, maar als ze receptief wordt voelt ze aantrekkingskracht. (Dat is als ze emotioneel reageert op wat je zegt, in plaats van een semi-karakter op te zetten om maar vriendelijk over te komen). Maar het is echt moeilijk om die lijn te behouden.quote:Op maandag 28 mei 2012 06:16 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom denk je dat je haar had kunnen "krijgen"? Omdat ze vriendelijk was?
Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom nietquote:Op maandag 28 mei 2012 07:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was een bijzondere date. Peruaanse is op zoek naar een relatie (met mij) en ze is leuk, intelligent en lekker gek (in de goeie zin van het woord). Maar verliefd ben ik niet echt. En ik ga geen relatie aan waarin ik weet niet trouw te blijven.
Bovendien heb ik een projectje waar ik liever voor ga.
ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:pquote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom niet
Ja, maar is dat ook wederzijdsquote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:p
Ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd.. Ag ik snap dergelijke spelletjes toch niet zo
Gaat wat wordenquote:
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjesquote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wat wordenZitten jullie daar straks IRL en zeggen niets tegen elkaar
Wat voor spelletjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjes
Spelletjes spelen vind ik leuk maar dat moeten er wel duidelijke spelregels zijn. En dat is bij versieren niet. Althans voor mij dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjes
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..quote:
'Selecteren' is dan ook niet te verwaarlozen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Elmatador zijn probleem is ook niet het versieren, maar het versieren van de juiste vrouw
Dat zal reuze meevallen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wat wordenZitten jullie daar straks IRL en zeggen niets tegen elkaar
Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
Gelukkig maar, ach als je eenmaal aan de praat raakt komt het wel goedquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaan
Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.
Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.
Haha:quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha:
''Je kent jezelf niet, je bent een vrouw.''
/ exit
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden. Ik kan er echt niet wakker van liggen als een man vriendschappelijk met vrouwen omgaat. Jij moet echt eens kappen met zomaar conclusies trekken je kent mij helemaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.
Dat en sowieso aannames maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden. Ik kan er echt niet wakker van liggen als een man vriendschappelijk met vrouwen omgaat. Jij moet echt eens kappen met zomaar conclusies trekken je kent mij helemaal niet.
Vrouwen reageren erop als een man opties heeft, ook al wilt ze dat niet. En je wilt "speciaal gezien worden" omdat het je vrouwenrol is, want het betekend anders dat je 1 van de zoveel bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden. Ik kan er echt niet wakker van liggen als een man vriendschappelijk met vrouwen omgaat. Jij moet echt eens kappen met zomaar conclusies trekken je kent mij helemaal niet.
Maar ipv zoals bv el matador beschrijft gaat zijn projectje het als een leuk spelletje zien. Ik doe dat dus juist niet ik haak meteen af. Moraal van het verhaal je theorie klopt niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen reageren erop als een man opties heeft, ook al wilt ze dat niet. En je wilt "speciaal gezien worden" omdat het je vrouwenrol is, want het betekend anders dat je 1 van de zoveel bent.
Maar guess what, mensen zitten algemeen hetzelfde in elkaar. Vrouwen en mannen reageren op dezelfde dingen want zo zitten we biologisch in elkaar. Gevoelens als jaloezie kunnen bij iedereen inwerken, ook bij jou.
Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot mannen die goed in de markt liggen. Ook jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar ipv zoals bv el matador beschrijft gaat zijn projectje het als een leuk spelletje zien. Ik doe dat dus juist niet ik haak meteen af. Moraal van het verhaal je theorie klopt niet.
waarom haak ik dan af als ik zie dat iemand goed in de markt ligt?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot mannen die goed in de markt liggen. Ook jij.
Afhaken is wat anders dan je niet aangetrokken voelen. Logica vs gevoelens.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom haak ik dan af als ik zie dat iemand goed in de markt ligt?
Het ging om het afhaken niet om aangetrokken voelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Afhaken is wat anders dan je niet aangetrokken voelen. Logica vs gevoelens.
Voor jou wel, maar voor de man nietquote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het ging om het afhaken niet om aangetrokken voelen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar voor de man nietHij zou dan eventueel op een later tijdstip haar "bestempelen" als de "enige" waar hij nu voor gaat. Dan heeft hij haar gekozen als man zijnde, wat we origineel al miljoenen jaren doen. De vrouwenrol is om dit soort speelse situaties met meerdere vrouwen juist te vermijden en af te haken want ze mag niet met elke gozer het bed in duiken want anders is hij niet "man genoeg" om eventueel voor haar kinderen te zorgen. Dan krijg je slecht nageslacht en was de mensheid al lang ten onder gegaan aan zwakke mensen.
Ik ook niet maar wil wel seks. Je denkt nog teveel met je logische mindset inplaats van gevoel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]Jij hebt de evolutie rol wel goed uitgepluist
Ik wil sowieso al geen kinderen dus ik wijk blijkbaar al af
Afhaken gaat primaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
Een maat van me is zo fucking goed, afhaken kan haast niet. Je gevoel neemt het dan totaal over van je logica met het risico om bevrucht en gedumpt te worden.
dat zal het zijn jaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wil wel seks. Je denkt nog teveel met je logische mindset inplaats van gevoel.
Doe je dan niet aan seks?quote:
Ook geen behoefte aan seks of masturbatie? Dit zijn de signalen die het lichaam af geven om jezelf te her produceren. Met je logische mindset wil je nog geen kinderen, maar het lichaam zegt van wel. Als dat niet zo was, dan waren we al uitgestorven.quote:
Nee geen behoefte aan. Wel seks gehad en niet eens binnen een relatie. Ook geen relaties gehad. Seks is leuk maar ik kan ook prima zonder.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook geen behoefte aan seks of masturbatie? Dit zijn de signalen die het lichaam af geven om jezelf te her produceren. Met je logische mindset wil je nog geen kinderen, maar het lichaam zegt van wel. Als dat niet zo was, dan waren we al uitgestorven.
Het ging meer voor het uiterlijk dan innerlijk uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou een meisje als mega fox niet eens interessant vinden eigenlijk.
Ik snap dat sowieso niet eerlijk gezegd... Als een wijf arrogant is dan is het voor mij voor altijd exit.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging meer voor het uiterlijk dan innerlijk uiteraardIk had een betere chemie met een meid die er minder uit zag. (lange termijn meid vs korte termijn meid)
Dat je seks gehad hebt buiten een relatie is zo'n voorbeeld waarbij je gevoel het overwint van het logisch nadenken.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan. Wel seks gehad en niet eens binnen een relatie. Ook geen relaties gehad. Seks is leuk maar ik kan ook prima zonder.
Ze was niet arrogant maar lief. Vrouwen doen vaak arrogant als je niet geheel jezelf bent. (Als je je al teveel voorbereid voordat je haar benadert of al zo'n reactie verwacht)quote:Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet eerlijk gezegd... Als een wijf arrogant is dan is het voor mij voor altijd exit.
Ja dit is dus bullshit, eerlijk waar, ik probeer het nog zo aardig mogelijk, maar het valt gewoon van een gezicht af te lezen dat een meisje kapsones heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze was niet arrogant maar lief. Vrouwen doen vaak arrogant als je niet geheel jezelf bent.
Nee hoor want dat is een week van te voren al ingeplant. Tijd zat om logisch na te denken dunkt mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je seks gehad hebt buiten een relatie is zo'n voorbeeld waarbij je gevoel het overwint van het logisch nadenken.
Je gevoel wilt voortplantenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor want dat is een week van te voren al ingeplant. Tijd zat om logisch na te denken dunkt mij.
Dat is dus de reden. Als je haar te aardig behandeld (anders dan anderen) ben je niet authentiek.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dit is dus bullshit, eerlijk waar, ik probeer het nog zo aardig mogelijk, maar het valt gewoon van een gezicht af te lezen dat een meisje kapsones heeft.
Mijn gevoel wil geen kinderenquote:
Of hij was niet interessant meer omdat hij te aardig deedquote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is dus de reden. Als je haar te aardig behandeld (anders dan anderen) ben je niet authentiek.
Het zijn simpelweg kleine vraagstellingen aan het begin van een conversatie waar verwaand op gereageerd wordt, dan ben ik gelijk weg vriend.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is dus de reden. Als je haar te aardig behandeld (anders dan anderen) ben je niet authentiek.
Jij planned een week van tevoren: "we gaan op tijdstip x seks hebben?"quote:Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor want dat is een week van te voren al ingeplant. Tijd zat om logisch na te denken dunkt mij.
Seks willen hebben kan je zien als het willen van voortplanten als het willen van kinderen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn gevoel wil geen kinderenMijn gevoel is bang voor baby's en ontzettend vies van kinderen.
Of je wil gewoon eens lekker van bil gaan zonder kinderen te willen/voortplantenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Seks willen hebben kan je zien als het willen van voortplanten als het willen van kinderen.
Aardig doen kan prima, zolang je de wereld maar niet serieus neemt en je wel grapjes kan maken die ''niet aardig'' voor haar zijn. Het is toch een grapje dat kan ze wel hebben... Een beetje confronteren dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of hij was niet interessant meer omdat hij te aardig deed
Het gevoel voor van bil willen gaan is evolutionair gezien gewoon het willen van voortplanten.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of je wil gewoon eens lekker van bil gaan zonder kinderen te willen/voortplanten
Ze wordt 10000x per dag door kingtoppie's benadert. Daar moet je even doorheen hakken totdat ze op haar gemak voelt bij je en haarzelf kan zijn. Hoe authentieker je bent, hoe eerder ze "opent".quote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zijn simpelweg kleine vraagstellingen aan het begin van een conversatie waar verwaand op gereageerd wordt, dan ben ik gelijk weg vriend.
Of gewoon niet haar type sowieso zegt aardig doen tegen een man die je aanspreekt meer over je opvoeding dan over wat je van die persoon vind. Ik ben tijdes tentfeesten vaak genoeg benadert altijd vriendelijk gezellig gepraat. Als ik door had dat die persoon mijn leuker vond zei ik gewoon eerlijk dat ik geen behoefte had aan daten oidquote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of hij was niet interessant meer omdat hij te aardig deed
Dus dan beledig je d'r een beetje?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aardig doen kan prima, zolang je de wereld maar niet serieus neemt en je wel grapjes kan maken die ''niet aardig'' voor haar zijn. Het is toch een grapje dat kan ze wel hebben... Een beetje confronteren dus.
Tja als iemand elders in het land woond moet dat wel eens jaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij planned een week van tevoren: "we gaan op tijdstip x seks hebben?"
Waarom zou ik daar uberhaupt zin in hebben? Ik wil een leuk meisje niet een of ander gek wijf dat gesloten als de tifus is en ook nog eens sociaal incapabel.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze wordt 10000x per dag door kingtoppie's benadert. Daar moet je even doorheen hakken totdat ze op haar gemak voelt bij je en haarzelf kan zijn. Hoe authentieker je bent, hoe eerder ze "opent".
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of je wil gewoon eens lekker van bil gaan zonder kinderen te willen/voortplanten
Zonder gevoel is er geen seks. Trust me on this one, het is geen zakelijke transactie.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja als iemand elders in het land woond moet dat wel eens ja
Ow het ging prima hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zonder gevoel is er geen seks. Trust me on this one, het is geen zakelijke transactie.
Dat zeg ik toch, gevoel. Ik vraag me soms daadwerkelijk af of mensen hier niet zo slim zijn omdat ze de basis principes van biologie niet kennen...quote:
Ok. Zoiets als flirterige opmerkingen zeggen dus.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Zoiets als flirterige opmerkingen zeggen dus.
Evolutie theologie zou je het haast kunnen noemen...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, gevoel. Ik vraag me soms daadwerkelijk af of mensen hier niet zo slim zijn omdat ze de basis principes van biologie niet kennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |