Nee, omdat je diegene niet wilt verliezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat ik denk dat ik niet beter kan krijgen?
je hebt wel humor
Een "type" is vooral in de hersenen een soort karikatuur van eerdere ervaringen om je even een extra seintje te geven als zo'n persoon weer in beeld komt. De hersenen willen dingen graag plaatsen en labelen om het makkelijk te maken voor je maar kunnen je net zo goed voor de gek houden. Zo ben ik ook wel op vrouwen gestapt met intenties waarvan mijn hersenen zeiden "dat is jouw type" , terwijl het helemaal niet zo was. En omgedraaid ook. Je hersenen willen namelijk dat je ook zoveel mogelijk energie bespaart (overlevingsdrang) met alsnog de meeste efficiëntie. Maar diegene die zichzelf het meest toont is diegene die de vrouw krijgt meestal (zie jouw vriendje).quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Uiteraard niet maar je haalt nu overigens mijn type en mijn vriend door elkaar dus nu snap ik ook je misplaatste psychologische conclusie
Succes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:
Nou ik liep al een aantal weken te hikken over t feit dak nu eigenlijk wel eens wat strakker in mijn vel wil zitten enzo. En ik wilde wel bij de sportschool maar er naar toe gaan kwam er maar niet van. Van de week ergens wezen proefsporten. Het sporten beviel maar de locatie niet. Nu bij mijn oude sportschool ingeschreven en ik heb duidelijke afspraken gemaakt. Ze hebben mij meteen aan t werk gezet en vrijdag ochtend is de volgende rondeHet gezond eten neem ik nu ook in eigen handen heb er wel zin voor om er voor te gaan
Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiverenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.![]()
Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging.
Met vrienden is het sowieso leuker.
Dat is mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiveren
Ze gaven je geen schop onder je kont?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.![]()
Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging.
Met vrienden is het sowieso leuker.
Kut, ik had 'm ook verkeerd om.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, zij zei dat tegen hem. Hij heeft haar afgekapt en afgewezen, terwijl het overduidelijk was dat zij hem uitnodigde om te komen kijken.
Dan ben je echt wel een eersteklas hork
Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''.
Ja hier dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei
Je gaat waarschijnlijk steeds meer in je hoofd zitten en denken "oh wat moet ik nu zeggen!" nadat je de reeks vragen hebt gesteld zoals hoe heet je, waar kom je vandaan, wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei
quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Zo denk ik er nu ook over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
Maand of twee ofzo. Ik ben jaren samen geweest en heb mij toen ik weer single werd ook wel zorgen gemaakt over of ik wel in de smaak zou vallen maar uiteindelijk komt het telkens vanzelf. Die zorgen heb ik daarom maar aan de kant geschoven en dan trek je het blijkbaar nog meer aan. Zou jij ook moeten doen. Het is geen 'kunstje' dat je opeens verleert o.i.d.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?
Ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen om m'n kansen te vergroten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
Het beter in je vel zitten komt vanzelf wel als je vrouwen benaderd. Het is toch minder erg dan wat er in je hoofd rond speelt. Vrede hebben met op welk niveau je staat. Als je nu geen actie onderneemt verspil je tijd en kansen.
Ik ben trouwens wel meer dan een jaar single geweest, maar heb tussendoor wel gescharreld. Dat was toch ook zijn vraag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn we weer alles over een kam aan het scheren?
Hier trouwens hetzelfde als bij Mystikvm, nog geen 2 maanden vrijgezel geweest. Wel jammer achteraf maar ach het klikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |