abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111942164
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

TS vrouwen claimen oke maar heb je niet een beetje last van bindingsangst? Want is het echt nou zo leuk om zelfbewust zoveel oppervlakkige vrouwen te scoren? TS aka firefly wat nou als je op een dag een vrouw tegenkomt waar je echt een relatie mee kan krijgen zonder dat "claimerig gedrag" zou je er dan op ingaan of deze dik gedrukte woorden gebruiken?

Trouwens het is van deze tijd om te zeggen; Wel de lusten maar niet de lasten maar besef wel dat je op een dag anders gaat denken ;). Wijsheid mijn vriend komt met de jaren, als jij zo blijft voorspel ik geen gelukkig eind...
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok" ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:21:15 #102
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111942511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok" ;)
Okee I rest my case bij deze woorden, haha. :+
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:40:37 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111954097
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie.
Van wat, een week?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_111957394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!

Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.

Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil... oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door Kogeltje op 24-05-2012 02:23:58 ]
pi_111960922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.

Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil... oO<
Een zeer goede inspiratie!! Als je het niet erg vind deel ik het ook in een ander topic ter inspiratie voor de mensen daar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111964511
Oh wacht het is looks ;) (sarcastisch filmpje uiteraard)

pi_111966865
PUA 'sperging out in da club woop woop!

Vroeger dacht ik ook dat dit soort denkbeelden "het antwoord" was op enkele existentiële vraagstukken. Je wordt gebombardeerd met het idee dat je de mooiste meisjes kan krijgen als je maar genoeg "game" hebt (en als je ze niet krijgt ligt het uiteraard niet aan het feit dat je een lelijke autist bent maar dat je gewoon niet genoeg game hebt dus vooral meer lezen en trucjes leren).

Aantrekkelijk gevonden worden heeft heel weinig te maken met zaken die je echt kan veranderen. Op een schaal van 1-10 heb je misschien hooguit 2 punten speling vanaf je geboorte waarbinnen je kan veranderen, want hoe je eruit ziet en tevens een heel groot deel van je persoonlijkheid zijn genetisch gevormd. Maar je kan bijvoorbeeld wel van dunne ecto naar wat gespierder, je kan ook wel iets socialer worden door ervaring, je kan je tanden bleken, je kan je huid mooier maken en er kan zo nog een hoop. Over het algemeen daten mensen met partners die ongeveer even aantrekkelijk zijn. Er zijn altijd uitzonderingen, maar die zijn meer afhankelijk van geluk/toeval dan van "game".

Ik denk niet dat zaken zoals TS ze beschrijft de dingen zijn waar je die 2 punten op kan pakken en dus een niveau'tje omhoog kan. Je tijd verdoen met dit soort waanbeelden is daarom onproductief en maakt je niet aantrekkelijker voor het andere geslacht.

Wat mij trouwens opvalt is dat die PUA-video's bijna altijd monologen zijn. Ik zie zelden echt een succesvolle pickup en die paar succesvolle die ik gezien heb zijn altijd gewoon gasten die zich normaal sociaal gedragen en niet met allemaal trucjes of andere rare gedachtegangen te werk gaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 mei 2012 @ 12:58:59 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111966904
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer vrouwen ik ontmoet, hoe meer ik merk hoe erg vrouwen wel niet op elkaar lijken. Ze vinden het allemaal fijn als hun hand op een bepaalde manier vastgepakt worden, en vinden het niet fijn op een andere manier. Mensen lijken erg veel op elkaar.

Maar er mag ook uiteraard niet vergeten worden dat vrouwen ook verschillend zijn. Deze verschillen merk je vanzelf wel bij het ontmoeten, maar je moet je niet van tevoren aanpassen aan het type vrouw. Want als je je aanpast van tevoren, ben je niet jezelf meer.
Bij mannen werkt het overigens precies zo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_111968342
Dat veel mensen denken dat je niet beter kunt worden, is vooral omdat het mentaal zwaar is. Mensen geven het vaak snel op en gaan niet zo hard. Een maat van me is bijv amper gegroeid, terwijl ik meer succes heb gehad met vrouwen in een jaar tijd dan heel mijn leven ervoor!! Een ander maat van me is nog harder gegaan en zoals ik zei, het is net als een broodje pakken voor hem.
pi_111968516
Met hard gaan bedoel ik jezelf uitdagen. Groepen vrouwen, direct fysiek contact etc.
pi_111968902
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
Dat veel mensen denken dat je niet beter kunt worden, is vooral omdat het mentaal zwaar is. Mensen geven het vaak snel op en gaan niet zo hard. Een maat van me is bijv amper gegroeid, terwijl ik meer succes heb gehad met vrouwen in een jaar tijd dan heel mijn leven ervoor!! Een ander maat van me is nog harder gegaan en zoals ik zei, het is net als een broodje pakken voor hem.
Leuk. Vrouwen benaderen als een broodje pakken. Dat lijkt mij een fantastisch streven. 8)7
pi_111968947
quote:

[..]

8)7 Het wordt steeds minder geloofwaardig. Wat voor vrouwen benaderen jullie in vredesnaam! :D
pi_111969065
quote:

[..]

Uiterlijk speelt dus echt wel een rol.
pi_111969288
Voor mannen speelt uiterlijk een rol. Voor vrouwen uitstraling.
pi_111969364
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Disorder het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA :D
Het grappige is is dat dit ook echt meetbaar is:P
pi_111969497
Vrouwen vinden een man beter eruit zien als ze een uitstraling hebben. Als ze er goed uit zien (rolmodel) maar geen uitstraling hebben, dan vinden vrouwen diegene automatisch niet mooi.
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 mei 2012 @ 14:03:24 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111969535
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_111969559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef Disorder het volgende:

[..]

Vertel.
Eiwitten en hersenscans
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:23 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111969640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
Ligt eraan of het voor seks of een relatie is. Ik denk dat een man eerder kan neuken met een uitstralingsloos mokkel dan een vrouw kan neuken met een uitstralingsloze stud.

Hoewel, ach. Geen idee eigenlijk. Volgens mij valt het reuze mee met hoe 'elke vrouw te vergelijken is met elkaar'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111969672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
edit: nvm. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Kogeltje op 24-05-2012 14:16:24 ]
pi_111970295
Voor mannen is een vrouw met uitstraling belangrijk voor een vrouw voor de lange termijn. En guess what, dit is ook de reden dat vrouwen dit belangrijk vinden.
pi_111970910
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eiwitten en hersenscans
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?
pi_111971530
Dus om clam te fixen moet ik hier zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')