abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111925080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden: een boekje volgen om jezelf te zijn.
Jezelf zijn kan alleen maar als je je geheel op je gemak voelt. En dat is juist wat ik vertel: Zo veel ervaring opdoen in zoveel mogelijk situaties zodat je je altijd op je gemak voelt en niet eens hoeft na te denken.

Je denkt nu echt 100% jezelf te zijn? Guess what: 100% jezelf zijn doe je nu waarschijnlijk niet, want je past je al aan aan verschillende sociale situaties en omgevingen. Je bent pas geheel jezelf als je op exact dezelfde manier en toonhoogte hoi zegt tegen een lelijke en tegen een mooie meid. (Expressie van jezelf in plaats van een aanpassing aan de situatie)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111925129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik best een redelijk aantal vrouwen heb gekend op fok. Steekproef gewijs dus eigenlijk.

Jij projecteert teveel op jezelf. Je lijkt me iemand die momenteel aan een huis-tuin-beestje denkt. En guess what, dat zijn precies de dames die ik momenteel ontwijk want ze willen je gelijk al voor altijd claimen.
Achter in de 20 is het ook wel wat normaler om eens toe te zijn aan iets serieus dan eindeloos door te scharrelen neem ik aan.
pi_111925201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf zijn kan alleen maar als je je geheel op je gemak voelt. En dat is juist wat ik vertel: Zo veel ervaring opdoen in zoveel mogelijk situaties zodat je je altijd op je gemak voelt en niet eens hoeft na te denken.

Je denkt nu echt 100% jezelf te zijn? Guess what: 100% jezelf zijn doe je nu waarschijnlijk niet, want je past je al aan aan verschillende sociale situaties en omgevingen. Je bent pas geheel jezelf als je op exact dezelfde manier en toonhoogte hoi zegt tegen een lelijke en tegen een mooie meid. (Expressie van jezelf in plaats van een aanpassing aan de situatie)
Wat ben jij zelf?
Ik ben als ik me niet aanpas aan mijn omgeving een asociale onvriendelijke nerd.
pi_111925240
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Achter i

[..]

In de 20 is het ook wel wat normaler om eens toe te zijn aan iets serieus dan eindeloos door te scharrelen neem ik aan.
Serieuze relaties heb ik ook. Beiden is leuk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111925368
übertriest dit.
pi_111925451
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ben jij zelf?
Ik ben als ik me niet aanpas aan mijn omgeving een asociale onvriendelijke nerd.
Als ik echt mezelf ben ben ik iets meer richting een "klootzak". Het aantal vrouwen die me leuk vinden is dan groter en voelen zich meer tot me aangetrokken (omdat ik meer mezelf ben en ook willekeurig kan besluiten om voor een ander te gaan in plaats van voor haar). En de vrouwen die me niet mogen wijzen me ook veel harder af. De ware persoonlijkheid tot expressie laten komen vergroot kansen omdat je dan niet alleen buiten de rest uit steekt, maar vrouwen ook gelijk zien wie je bent.
pi_111925540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ik echt mezelf ben ben ik iets meer richting een "klootzak". Het aantal vrouwen die me leuk vinden is dan groter en voelen zich meer tot me aangetrokken (omdat ik meer mezelf ben en ook willekeurig kan besluiten om voor een ander te gaan in plaats van voor haar). En de vrouwen die me niet mogen wijzen me ook veel harder af. De ware persoonlijkheid tot expressie laten komen vergroot kansen omdat je dan niet alleen buiten de rest uit steekt, maar vrouwen ook gelijk zien wie je bent.
En als je van jezelf nu aardig/rustig bent in plaats van een klootzak? Lekker advies is dat dan om jezelf te blijven om meer te kunnen 'scoren'.
pi_111925773
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En als je van jezelf nu aardig/rustig bent in plaats van een klootzak? Lekker advies is dat dan om jezelf te blijven om meer te kunnen 'scoren'.
Het advies is om veel ervaring op te doen. That's it. Mannen worden in de praktijk vanzelf gestraft door de vrouwen voor slecht gedrag. Dan veranderen ze vanzelf wel als persoon na genoeg vernedering te hebben ondergaan. Klootzak en aardig/rustig zijn hoeven niet persé tegenover elkaar te staan. Je kunt ook een hele aardige klootzak zijn. Het "klootzak" gehalte ligt het meest in het gedeelte dat diegene weet dat diegene opties heeft en doet waar hij zin in heeft en zich niet telkens aanpast aan de ander.
pi_111926631
Jezelf zijn =

- In het moment leven (niet in de toekomst/verleden/resultaat gericht denken) Hierbij komt zelfexpressie vanzelf, je reageert op je impulsen in plaats van dat je je eigen acties van tevoren bedenkt. In het moment leven staat gelijk aan gelukkig zijn. Sommige mensen gebruiken alcohol om in het moment te leven, wat eigenlijk een quick fix is en ook gevaarlijk kan zijn. De "default" van je hersenen is bij een gezond persoon "gelukkig zijn", en mensen worden ongelukkig als ze teveel in de toekomst/verleden denken.

- In verschillende omgevingen en situaties op je gemak voelen. Steeds meer het gevoel krijgen dat je overal "thuis bent". In je woonkamer tot aan de club, in de trein, in de vliegtuig enz. Mensen voelen het aan als je niet authentiek bent. Je zult ook steeds vaker door mensen benaderd worden.

- Vrouwen ontmoeten moet een gewoonte zijn, hierdoor ga je niet overdreven je best doen en je anders gedragen als je opeens een vrouw ontmoet. Het moet een vaak voorkomend iets zijn en niet iets speciaals. Hierdoor zul je ook minder eindresultaat gericht gaan denken en dus in het moment leven, en dus wordt je automatisch spontaan.

Mensen krijgen overigens hoe ouder ze worden steeds meer lef op sociaal gebied. Je ziet een hoop oudere mensen waarvan het hun echt geen reet kan schelen wat een ander denkt, en van die hele grove opmerkingen maken. Ook blijven ze soms hele verhalen vertellen omdat ze het gewoon zelf leuk vinden om het te vertellen :D "Vrouwen" versieren is eigenlijk niets meer dan lef hebben om zelf tot uiting te komen en niets inplannen. Deze lef groeit het snelst als je jezelf in verschillende situaties hebt gegooid waarbij deze lef op de proef wordt gesteld. Keer op keer, totdat je lef gehalte door het dak heen schiet, naar oneindige hoogtes.
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:31:06 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111926787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
Buiten meiden, die ik nagenoeg altijd hetzelfde benader ongeacht hoe ze eruit zien en wat ze doen, ben ik idd niet 100% mijzelf, en dat heeft met een hoop factoren te maken. Waar ik wel heel bewust mee bezig ben de laatste tijd is mijn zelf en de uiting daarvan veel meer op elkaar af te stemmen, meer van mij laten zien dus, minder verstoppen achter mijn schild van ratio en ongevoeligheid.

Maar dat heeft met dames leren kennen dan weer wat minder te maken, ik doe het immers voor mijn eigen rust, welbevinden en geluk.

Dat sommige vrouwen afknappen op wie ik echt ben en sommige het juist geweldig vinden is gewoon iets wat daar bij hoort.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:31:23 #86
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_111926796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef just_agirl het volgende:
übertriest dit.
qft

Wat zeggen jullie tegen die vrouwen die aan je vragen wat doe je graag in je vrije tijd

Zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten?:')
pi_111926996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud ben jij dan, Taurus? Want het heeft natuurlijk ook te maken met leeftijd he.
Ik ben zelf, net als TS, ook achterin de twintig. Ik ben inderdaad wat serieuzer aan het daten, dat wil zeggen; ik ontmoet niet dagelijks mannen om zoveel mogelijk mannen te ontmoeten/ermee te seksen. Dat is mijn doel niet. Ik heb helemaal geen doel bij het ontmoeten van mannen, dat gebeurt gewoon. :') En hoe het loopt, loopt het.
pi_111927018
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Buiten meiden, die ik nagenoeg altijd hetzelfde benader ongeacht hoe ze eruit zien en wat ze doen, ben ik idd niet 100% mijzelf, en dat heeft met een hoop factoren te maken. Waar ik wel heel bewust mee bezig ben de laatste tijd is mijn zelf en de uiting daarvan veel meer op elkaar af te stemmen, meer van mij laten zien dus, minder verstoppen achter mijn schild van ratio en ongevoeligheid.

Maar dat heeft met dames leren kennen dan weer wat minder te maken, ik doe het immers voor mijn eigen rust, welbevinden en geluk.

Dat sommige vrouwen afknappen op wie ik echt ben en sommige het juist geweldig vinden is gewoon iets wat daar bij hoort.
Je bent goed bezig! We noemen het "innergame" en zal eigenlijk automatisch ook voor meer succes zorgen bij vrouwen, bijv als ze je beter leert kennen, maar ook hele andere dingen. Je doet het inderdaad puur voor jezelf. De reden overigens dat ik met mensen uitga die op dezelfde lijn zitten, is dat het kan zijn dat je onbewust alsnog af en toe onnatuurlijk gedrag vertoont. (Bijv hele subtiele onnatuurlijke zenuwtrekjes die je zelf niet door hebt).
pi_111927086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ben zelf, net als TS, ook achterin de twintig. Ik ben inderdaad wat serieuzer aan het daten, dat wil zeggen; ik ontmoet niet dagelijks mannen om zoveel mogelijk mannen te ontmoeten/ermee te seksen. Dat is mijn doel niet. Ik heb helemaal geen doel bij het ontmoeten van mannen, dat gebeurt gewoon. :') En hoe het loopt, loopt het.
Je zit gewoon goed in je vrouwenrol zoals het hoort. Origineel behoord de man zijn zaad te verspreiden om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen, en deze instincten zijn niet de laatste paar honderd jaar ineens verdwenen.
pi_111931390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zit gewoon goed in je vrouwenrol zoals het hoort. Origineel behoord de man zijn zaad te verspreiden om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen, en deze instincten zijn niet de laatste paar honderd jaar ineens verdwenen.
Eigenlijk zeg je hiermee dat je jezelf stiekem nog een dier voelt/vindt?
pi_111931595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Durf jij te ontkennen dat een mens ook maar een dier is dan?
pi_111932323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Stiekem? Dat is gewoon zo... maar dat is een hele andere discussie.

5.000 jaar geleden liepen wij ook gewoon door de bossen, terwijl de vrouwen kinderen baarden en besjes plukten. Alsof de technologische en en culturele veranderingen in zo'n korte periode invloed heeft gehad op ons genetisch profiel... right. Heb je niet opgelet bij Biologie? ^O^
pi_111934907
Een onderbelicht aspect van het versieren in dit topic vind ik humor. Niet dat ik een gigantische player ben, maar ik heb op een of andere manier wel meisjes/vrouwen versierd met de raarste acties. Zoals heel overdreven salsa dansen op top 40 muziek of slingers van de bar pakken en die om haar heen wikkelen. Legt toch je originaliteit en authenciteit bloot me dunkt.
pi_111936262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Een onderbelicht aspect van het versieren in dit topic vind ik humor. Niet dat ik een gigantische player ben, maar ik heb op een of andere manier wel meisjes/vrouwen versierd met de raarste acties. Zoals heel overdreven salsa dansen op top 40 muziek of slingers van de bar pakken en die om haar heen wikkelen. Legt toch je originaliteit en authenciteit bloot me dunkt.
Bedankt voor je input! Humor vanuit jezelf is zeker niet te onderschatten (zelfvermaak). Hierbij voelt ze vanzelf de positieve vibe van je en gaat ze zich ook goed voelen. Hierbij is het wel van belang dat mensen dit niet lezen als : "Oh, ik schrijf op:-> doe slingers om haar heen". Maar inderdaad de manier hoe jij het bedoelt is zeer belangrijk: Zorg ervoor dat je jezelf daadwerkelijk vermaakt en doe de dingen die je zelf leuk en grappig vind om te doen, want dan leert ze jou kennen als persoon.
pi_111937008
Lijkt mij ook ja, als je beetje toneel loopt te spelen.
pi_111937052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor je input! Humor vanuit jezelf is zeker niet te onderschatten (zelfvermaak). Hierbij voelt ze vanzelf de positieve vibe van je en gaat ze zich ook goed voelen. Hierbij is het wel van belang dat mensen dit niet lezen als : "Oh, ik schrijf op:-> doe slingers om haar heen". Maar inderdaad de manier hoe jij het bedoelt is zeer belangrijk: Zorg ervoor dat je jezelf daadwerkelijk vermaakt en doe de dingen die je zelf leuk en grappig vind om te doen, want dan leert ze jou kennen als persoon.
Het moet uit jezelf komen, veinzerij wordt snel doorzien, alleen het 'gewaagde' gaf toch wel de doorslag denk ik. Als ik mijn faalmomenten overdenk, was het meestal doordat ik niet vlot genoeg was, te standaard. Dan dacht ik achteraf, had ik dit maar gezegd (hoe cliche ook, vaak is het te laat als je de meest geniale oneliners bedenkt). Vrouwen die kijken uiteraard wel naar uiterlijk, maar vervolgens kijken ze ook naar wat er zo eigen aan jou is en op basis daarvan krijg je haar of niet. Want als ik de meisjes van faalmomenten met succesmomenten met elkaar vergelijk, zie ik geen significant verschil in knapheid. Sommigen waarbij het niet lukte, waren zelfs een stuk lelijker dan mijn 'veroveringen'.
pi_111937333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Het moet uit jezelf komen, veinzerij wordt snel doorzien, alleen het 'gewaagde' gaf toch wel de doorslag denk ik. Als ik mijn faalmomenten overdenk, was het meestal doordat ik niet vlot genoeg was, te standaard. Dan dacht ik achteraf, had ik dit maar gezegd (hoe cliche ook, vaak is het te laat als je de meest geniale oneliners bedenkt). Vrouwen die kijken uiteraard wel naar uiterlijk, maar vervolgens kijken ze ook naar wat er zo eigen aan jou is en op basis daarvan krijg je haar of niet. Want als ik de meisjes van faalmomenten met succesmomenten met elkaar vergelijk, zie ik geen significant verschil in knapheid. Sommigen waarbij het niet lukte, waren zelfs een stuk lelijker dan mijn 'veroveringen'.
Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!

Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
pi_111937856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!

Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
Waarin is die maat van je dan precies beter?

Als ik kijk naar verschillen in ervaring tussen leeftijdsgenoten, valt op dat het inderdaad absoluut niet geheel om uiterlijk gaat, sommigen proberen gewoon meer en hebben zodoende veel meer souplesse met meisjes ontwikkeld, in vergelijking met de onervarenen die, zover ik het kan beoordelen, soms zelfs een stuk knapper zijn. Als ik zo ook kijk naar relatief onervaren vrienden en die vergelijk met ervaren vrienden, kom ik simpelweg tot de conclusie dat die onervaren vrienden gewoon meer ballen moeten kweken.
pi_111938265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Waarin is die maat van je dan precies beter?

Als ik kijk naar verschillen in ervaring tussen leeftijdsgenoten, valt op dat het inderdaad absoluut niet geheel om uiterlijk gaat, sommigen proberen gewoon meer en hebben zodoende veel meer souplesse met meisjes ontwikkeld, in vergelijking met de onervarenen die, zover ik het kan beoordelen, soms zelfs een stuk knapper zijn. Als ik zo ook kijk naar relatief onervaren vrienden en die vergelijk met ervaren vrienden, kom ik simpelweg tot de conclusie dat die onervaren vrienden gewoon meer ballen moeten kweken.
Het enige verschil is het niveau van expressie en dus authenticiteit en niet "pingen" naar de omgeving/haar reacties. "Meer ballen kweken" zou je het ook kunnen noemen en tegelijk geheel los staan van afhankelijk zijn van haar reactie vanwege de hoeveelheid ervaringen/opties die je nog in je achterhoofd hebt.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:53:30 #100
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_111940973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik best een redelijk aantal vrouwen heb gekend op fok. Steekproef gewijs dus eigenlijk.

Jij projecteert teveel op jezelf. Je lijkt me iemand die momenteel aan een huis-tuin-beestje denkt. En guess what, dat zijn precies de dames die ik momenteel ontwijk want ze willen je gelijk al voor altijd claimen.
TS vrouwen claimen oke maar heb je niet een beetje last van bindingsangst? Want is het echt nou zo leuk om zelfbewust zoveel oppervlakkige vrouwen te scoren? TS aka firefly wat nou als je op een dag een vrouw tegenkomt waar je echt een relatie mee kan krijgen zonder dat "claimerig gedrag" zou je er dan op ingaan of deze dik gedrukte woorden gebruiken?

Trouwens het is van deze tijd om te zeggen; Wel de lusten maar niet de lasten maar besef wel dat je op een dag anders gaat denken ;). Wijsheid mijn vriend komt met de jaren, als jij zo blijft voorspel ik geen gelukkig eind...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')