Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok"quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
TS vrouwen claimen oke maar heb je niet een beetje last van bindingsangst? Want is het echt nou zo leuk om zelfbewust zoveel oppervlakkige vrouwen te scoren? TS aka firefly wat nou als je op een dag een vrouw tegenkomt waar je echt een relatie mee kan krijgen zonder dat "claimerig gedrag" zou je er dan op ingaan of deze dik gedrukte woorden gebruiken?
Trouwens het is van deze tijd om te zeggen; Wel de lusten maar niet de lasten maar besef wel dat je op een dag anders gaat denken. Wijsheid mijn vriend komt met de jaren, als jij zo blijft voorspel ik geen gelukkig eind...
Okee I rest my case bij deze woorden, haha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok"
Van wat, een week?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie.
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!
Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
Een zeer goede inspiratie!! Als je het niet erg vind deel ik het ook in een ander topic ter inspiratie voor de mensen daar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Bij mannen werkt het overigens precies zo...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen ik ontmoet, hoe meer ik merk hoe erg vrouwen wel niet op elkaar lijken. Ze vinden het allemaal fijn als hun hand op een bepaalde manier vastgepakt worden, en vinden het niet fijn op een andere manier. Mensen lijken erg veel op elkaar.
Maar er mag ook uiteraard niet vergeten worden dat vrouwen ook verschillend zijn. Deze verschillen merk je vanzelf wel bij het ontmoeten, maar je moet je niet van tevoren aanpassen aan het type vrouw. Want als je je aanpast van tevoren, ben je niet jezelf meer.
Leuk. Vrouwen benaderen als een broodje pakken. Dat lijkt mij een fantastisch streven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
Dat veel mensen denken dat je niet beter kunt worden, is vooral omdat het mentaal zwaar is. Mensen geven het vaak snel op en gaan niet zo hard. Een maat van me is bijv amper gegroeid, terwijl ik meer succes heb gehad met vrouwen in een jaar tijd dan heel mijn leven ervoor!! Een ander maat van me is nog harder gegaan en zoals ik zei, het is net als een broodje pakken voor hem.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Uiterlijk speelt dus echt wel een rol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Het grappige is is dat dit ook echt meetbaar is:Pquote:
Vertel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het grappige is is dat dit ook echt meetbaar is:P
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Voor mannen speelt uiterlijk een rol. Voor vrouwen uitstraling.
Eiwitten en hersenscansquote:
Ligt eraan of het voor seks of een relatie is. Ik denk dat een man eerder kan neuken met een uitstralingsloos mokkel dan een vrouw kan neuken met een uitstralingsloze stud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
edit: nvm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Voor mannen speelt uiterlijk een rol. Voor vrouwen uitstraling.
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?quote:
Ja, dat is toch heel wat anders. Mannen huilen niet omdat Greys Anatomy kut afloopt of omdat die ene collega zo boos naar hem kijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?
nee. gewoon nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
Jezelf zijn =
- In het moment leven (niet in de toekomst/verleden/resultaat gericht denken) Hierbij komt zelfexpressie vanzelf, je reageert op je impulsen in plaats van dat je je eigen acties van tevoren bedenkt. In het moment leven staat gelijk aan gelukkig zijn. Sommige mensen gebruiken alcohol om in het moment te leven, wat eigenlijk een quick fix is en ook gevaarlijk kan zijn. De "default" van je hersenen is bij een gezond persoon "gelukkig zijn", en mensen worden ongelukkig als ze teveel in de toekomst/verleden denken.
- In verschillende omgevingen en situaties op je gemak voelen. Steeds meer het gevoel krijgen dat je overal "thuis bent". In je woonkamer tot aan de club, in de trein, in de vliegtuig enz. Mensen voelen het aan als je niet authentiek bent. Je zult ook steeds vaker door mensen benaderd worden.
- Vrouwen ontmoeten moet een gewoonte zijn, hierdoor ga je niet overdreven je best doen en je anders gedragen als je opeens een vrouw ontmoet. Het moet een vaak voorkomend iets zijn en niet iets speciaals. Hierdoor zul je ook minder eindresultaat gericht gaan denken en dus in het moment leven, en dus wordt je automatisch spontaan.
Mensen krijgen overigens hoe ouder ze worden steeds meer lef op sociaal gebied. Je ziet een hoop oudere mensen waarvan het hun echt geen reet kan schelen wat een ander denkt, en van die hele grove opmerkingen maken. Ook blijven ze soms hele verhalen vertellen omdat ze het gewoon zelf leuk vinden om het te vertellen"Vrouwen" versieren is eigenlijk niets meer dan lef hebben om zelf tot uiting te komen en niets inplannen. Deze lef groeit het snelst als je jezelf in verschillende situaties hebt gegooid waarbij deze lef op de proef wordt gesteld. Keer op keer, totdat je lef gehalte door het dak heen schiet, naar oneindige hoogtes.
Een vrouw zal precies hetzelfde ervaren, want de observaties en impulsen zijn hetzelfde, alleen zal zij er anders op reageren dan een man. Punt is dat mannen anders omgaan met emoties en ook vanuit onze cultuur wordt er ingestampt dat emoties tonen een zwakte is. Dit neemt echter af, aangezien de samenleving de laatste 30 jaar sterk aan het feminiseren is, waardoor emoties tonen niet overal meer als zwakte wordt beschouwd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?quote:
Huh?????????????????????????????quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Mannen hebben een stabielere emotionele bassline. Dat betekend niet dat we niet kunnen pieken.
He doe ff relaxed, niet op de man spelen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?
Temazepam 10mg
Hopelijk gaat het snel weer goed met je!
Hoezo, wil je graag daten met een PUA?quote:
Sorry TS ben het met haar eens, als er een knap meisje gespot word en geen uitstraling heeft hou dat snel op bij mij en kijk ik verderquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
Schrijf meer. Je amuseert me.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Mannen hebben een stabielere emotionele bassline. Dat betekend niet dat we niet kunnen pieken.
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:36 schreef firefly3 het volgende:
Hoe kan het dan dat je op de ene avond massaal succes kunt hebben en de ander totaal niet? En hoe kan het dat vrouwen ineens aantrekkingskracht verliezen met je of je ineens super leuk vinden? Ik zeg niet zomaar wat want ik heb ongeveer 2000 vrouwen ontmoet in een jaar en ik weet dat je uitstraling van de dag je avond kan maken of breken.
Heb ook inhoudelijke dingen gepost, maar daar lezen jullie overheen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?
Temazepam 10mg
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.
Niet dat ik het niet met je eens ben dat uitstraling belangrijk is. Maar dat is het hele probleem met deze reeks. Al je zinnige punten raken ondergesneeuwd door jouw stelligheid en de beschamende marketingpraat waarmee simpele concepten als baanbrekende openbaringen gepresenteerd worden.
Als je écht gelooft in de achterliggende gedachte van de riedel die je in dit topic afwerkt waarom schrijf je deze dan niet op een heldere manier op? Als het hier eigenlijk over zelfontplooiing gaat dan is de titel van deze topicreeks alvast nogal ongelukkig gekozen.
Nice comebackquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Temazepam 10mg
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?????????????????????????????
Uhuh
Interessant, geldt alleen niet precies voor mij
Er zijn uitzonderingen. Maar ik denk niet dat je ineens awww gaat roepen als je een konijntje ziet op je beeldscherm en je dan een minuut later ineens kut voelt en dat je bij de notebook diep emotioneel wordt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?????????????????????????????
Uhuh
Interessant, geldt alleen niet precies voor mij
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.
Niet dat ik het niet met je eens ben dat uitstraling belangrijk is. Maar dat is het hele probleem met deze reeks. Al je zinnige punten raken ondergesneeuwd door jouw stelligheid en de beschamende marketingpraat waarmee simpele concepten als baanbrekende openbaringen gepresenteerd worden.
Als je écht gelooft in de achterliggende gedachte van de riedel die je in dit topic afwerkt waarom schrijf je deze dan niet op een heldere manier op? Als het hier eigenlijk over zelfontplooiing gaat dan is de titel van deze topicreeks alvast nogal ongelukkig gekozen.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
2000 vrouwen in een jaar en dan claimen dat je oprechte interesse had.
Wat een heerlijk topic, en niet alleen firefly maakt de mooiste opmerkingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik wil jullie 'Masterflirt' aanraden. Is een boek geschreven voor mannen die ik heb gelezen om me immuun te maken tegen sommige die het spel zeer goed beheersen. Ik vond alles wat daarin staat nog beter dan alles wat ik hier ben tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |