Bedankt voor de link!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Tware het volgende:
Veel dingen die TS noemt zijn wel degelijk wetenschappelijk te onderbouwen. Ik lees veel marketingliteratuur, en daar komen dit soort dingen ook aan bod (hetzij in een andere context natuurlijk..), ondermeer over imitatiegedrag en het belang van emoties.
Het spiegelen zit zelfs in de mens (en meer dieren) ingebakken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spiegelneuron
Het belangrijkste is om veel ervaring op te doen en elk kleine succesje te onthouden. Al gaf ze alleen maar een kleine glimlach.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Stel je bent een beetje een sullig type zonder houding maar je wilt graag leuke populaire dames ontmoeten. Hoe moet je dit aanpakken?
Focus je vooral op wat goed gaat, zoals firefly zegt. Op den duur wordt succes deel van jezelf. Proberen is fouten maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Stel je bent een beetje een sullig type zonder houding maar je wilt graag leuke populaire dames ontmoeten. Hoe moet je dit aanpakken?
Ligt er ook aan hoe 'populair'. Als je een zolderkamernerd bent moet je niet meteen gaan proberen bij het mooiste meisje van de klas natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Deze is ook zeer belangrijk idd! Hoe meer waarde je gaat hechten aan het resultaat, hoe kleiner de kans dat je het krijgt. Vrouwen voelen deze "drang naar resultaat" aan en komt storend over.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Focus je vooral op wat goed gaat, zoals firefly zegt. Op den duur wordt succes deel van jezelf. Proberen is fouten maken.
Leer vooral jezelf zijn in de omgang met anderen, en wees mild voor jezelf. In eerste instantie gaat er niet om wat je precies doet bij een vrouw, maar vooral dat je het doet. Ohja, en hecht vooral geen waarde aan wat er mogelijk zou kunnen gebeuren.
Wat ik vooral gebruikte was mij inbeelden wat het ergste was dat er zou kunnen gebeuren wanneer ik een vrouw die ik wel zag zitten aan zou spreken. Dan realiseer je je al snel dat het geen fuck uitmaakt. Vrouwen zijn ook maar mensen...
Wordt soms weleens vergetenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Focus je vooral op wat goed gaat, zoals firefly zegt. Op den duur wordt succes deel van jezelf. Proberen is fouten maken.
Leer vooral jezelf zijn in de omgang met anderen, en wees mild voor jezelf. In eerste instantie gaat er niet om wat je precies doet bij een vrouw, maar vooral dat je het doet. Ohja, en hecht vooral geen waarde aan wat er mogelijk zou kunnen gebeuren.
Wat ik vooral gebruikte was mij inbeelden wat het ergste was dat er zou kunnen gebeuren wanneer ik een vrouw die ik wel zag zitten aan zou spreken. Dan realiseer je je al snel dat het geen fuck uitmaakt. Vrouwen zijn ook maar mensen...
"I'm a real person with real feelings"?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wordt soms weleens vergeten
Valt me op dat bij dit soort technieken niet echt uitgegaan wordt van de vrouw als individueel persoon
Net zo veel als mannen waarschijnlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
"I'm a real person with real feelings"?
Maar vrouwen zijn ook gewoon maar mensen ja, met hun eigen hormonen en eigen onzekerheden. Vraag me alleen af in welke mate ze zich druk maken over hoe ze overkomen?
Hoe meer vrouwen ik ontmoet, hoe meer ik merk hoe erg vrouwen wel niet op elkaar lijken. Ze vinden het allemaal fijn als hun hand op een bepaalde manier vastgepakt worden, en vinden het niet fijn op een andere manier. Mensen lijken erg veel op elkaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wordt soms weleens vergeten
Valt me op dat bij dit soort technieken niet echt uitgegaan wordt van de vrouw als individueel persoon
Mhm, hoe?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen ik ontmoet, hoe meer ik merk hoe erg vrouwen wel niet op elkaar lijken. Ze vinden het allemaal fijn als hun hand op een bepaalde manier vastgepakt worden, en vinden het niet fijn op een andere manier. Mensen lijken erg veel op elkaar.
Vrouwen voelen aan wat jij voelt vaak. Dus gewoon doen wat jij fijn voelt of wat je fijn lijkt, dan voelt het voor haar ook fijn aan. Op de één of ander manier heeft de natuur ervoor gezorgd dat het allemaal zo past.quote:
Omdat te leren organiseer ik binnenkort een bootcamp...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door dark.passenger op 21-05-2012 19:36:23 ]
Precies wat je zegt, ik denk wel eens in de spiegel te staan als ik met een vrouw praat, vrouwen zijn empatisch goed ingesteld. Meestal roep ik een bepaald gevoel in mezelf op waardoor ik me goed voel (anchoring technique) waardoor ik dit ook ga uitstralen. Bijvoorbeeld het oproepen van een leuke herinnering of iets grappigs.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen voelen aan wat jij voelt vaak. Dus gewoon doen wat jij fijn voelt of wat je fijn lijkt, dan voelt het voor haar ook fijn aan. Op de één of ander manier heeft de natuur ervoor gezorgd dat het allemaal zo past.
Dit doe ik dus ook!, en bedankt wist niet wat de benaming was voor deze techniekquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, ik denk wel eens in de spiegel te staan als ik met een vrouw praat, vrouwen zijn empatisch goed ingesteld. Meestal roep ik een bepaald gevoel in mezelf op waardoor ik me goed voel (anchoring technique) waardoor ik dit ook ga uitstralen. Bijvoorbeeld het oproepen van een leuke herinnering of iets grappigs.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Dit doe ik dus ook!, en bedankt wist niet wat de benaming was voor deze techniek
Ik merk inderdaad dat als ik echt geloof dat ik verdrietig/ blij ben, knap ben, of wat dan ook, dat ik dit ook uitstraal. Dit is handig als je met een meid praat, maar ook als ik mij bijvoorbeeld kut voel, dan probeer ik mijn mindset te veranderen naar vrolijk en dan voel/straal ik dit ook uit.
Wie zegt er dat vrouwen met hun hakken in het zand staan? Vrouwen vinden het ook eluk om een leuke man te ontmoeten of om een leuk gesprek te hebben. Het is alleen minder leuk om betast te worden, tien keer op een avond aangesproken te worden met "wat kijk je sjacherijnig"etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen zo met hun hakken in het zand staan, omdat ze denken uniek te zijn. Dat is niemand we zijn kuddedieren.
Vrouwen vinden het zeker wel fijn om aangeraakt te worden door een man waar ze zich tot aangetrokken voelen. En misschien kijk je wel chagrijnigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie zegt er dat vrouwen met hun hakken in het zand staan? Vrouwen vinden het ook eluk om een leuke man te ontmoeten of om een leuk gesprek te hebben. Het is alleen minder leuk om betast te worden, tien keer op een avond aangesproken te worden met "wat kijk je sjacherijnig"etc.
Goed bezig! Bij elke interactie groei je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef Stoeipoesss het volgende:
nu ik weer bijna 2 maanden single ben ben ik hier ook mee bezig. Buitenom het uitgaan met meisjes praten. Als ik met de trein reis, en ik heb geen kortingskaart, zoek ik altijd een leuk uitziend meisje uit om mee te reizen, ze zeggen nooit nee. Ik ga erbij zitten, ga niet meteen een gesprek aan omdat ik niet altijd gewenst ben, maar ik maak wel oogcontant. Soms komt er dan een leuk gesprek.
Ja ook een meisje had ik versierd tijdens het werken en we hebben nu een paar keer seks gehad, maar ik ben bang dat ze me echt leuk vindt. Maar daar heb ik echt geen zin in. Maar ik klaag er verder niet om.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig! Bij elke interactie groei je.
Dat zullen nooit de soort heren in dit topic zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie zegt er dat vrouwen met hun hakken in het zand staan? Vrouwen vinden het ook eluk om een leuke man te ontmoeten of om een leuk gesprek te hebben. Het is alleen minder leuk om betast te worden, tien keer op een avond aangesproken te worden met "wat kijk je sjacherijnig"etc.
Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef Stoeipoesss het volgende:
[..]
Ja ook een meisje had ik versierd tijdens het werken en we hebben nu een paar keer seks gehad, maar ik ben bang dat ze me echt leuk vindt. Maar daar heb ik echt geen zin in. Maar ik klaag er verder niet om.
Hou ik niet van. Of je bent duidelijk, of je gaat geen contact aan IMO...quote:
Dat wel hoor. Geen oprechte interesse = meestal een fail. De oefening is een mooie bijkomstigheid, maar je moet altijd voor de vrouw gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Anyanka het volgende:
Ik zie dat er veel nadruk wordt gelegd op 'zoveel mogelijk contact met vrouwen leggen'. Staan jullie er wel eens bij stil hoe dat voor die vrouwen moet zijn? Ja, volgens firefly3 is het voor vrouwen een genot om door een aantrekkelijke, zelfverzekerde man te worden versierd, en ik kan me inderdaad ergere dingen indenken.
Maar hoe lijkt het je om door talloze jongens (in verschillende stadia tussen zolderkamernerd en cassnova) te worden aangesproken, niet uit oprechte interesse in jou als persoon (of zelfs maar in jou als lekker wijf), maar bij wijze van oefening, om te testen of de handaanraking het gewenste effect heeft, of het overbrengen van emoties lukt, etc? Gewoon om maar zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken?
Dat vind ik dus een hele deprimerende gedachte.
Ik doe het toch niet met jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hou ik niet van. Of je bent duidelijk, of je gaat geen contact aan IMO...
Iets met zelfrespect. Ik hou ook niet van zomaar neukertjes eigenlijk...quote:
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Oh god de door analyserende viva lezende vrouw...
True storyquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.
Maar stel je nou even voor dat het andersom is, dat minder aantrekkelijke vrouwen elkaar zo opjutten op een forum. Het gehate korte pittige kapsel, 20-30 kilo teveel, tramp stamp, kortom: de vrouwelijke equivalent van de minder succesvolle man. Misschien gescheiden, 2 kinderen ofzo. In elk geval niet wat de gemiddelde man een catch zou vinden. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het geen leuke vrouwen zijn hè, misschien hartstikke sympathiek, loyaal en een beest in bed.
Goed, dat soort vrouwen zitten dan te bespreken hoe ze meer mannen kunnen versieren. "Vroeger sprak ik hooguit 1 vent aan op een avond, maar nu wel 20! En ook echt lekkere en jonge! Nooit denken dat iemand out of your league is!" "Je kan direct overgaan op fysiek contact, dan worden ze vanzelf opgewonden." "Openingszin doet er niet doe, je kan bij wijze van spreke over de Viva beginnen, het gaat om de subcommunicatie". "Wees vooral jezelf meid, en stap uit die comfortzone!" "Uiterlijk is niet belangrijk, het gaat om uitstraling."
Zitten mannen dan echt te wachten op dat soort onaantrekkelijke vrouwen die, vol zelfvertrouwen want opgejut door soortgenoten, al hun versierkunsten op je loslaten? En die van geen ophouden weten, telkens blijven proberen hun 'game' te verbeteren? En niet alleen in de kroeg hè, maar ook op straat, in de trein, etc.
Is dat geen verschrikkelijk schrikbeeld? Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
Ik weet niet of je dat onderschat, maar heeft dat te maken met wat je daarboven schrijft dan? Behoefte aan seks?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.
Maar stel je nou even voor dat het andersom is, dat minder aantrekkelijke vrouwen elkaar zo opjutten op een forum. Het gehate korte pittige kapsel, 20-30 kilo teveel, tramp stamp, kortom: de vrouwelijke equivalent van de minder succesvolle man. Misschien gescheiden, 2 kinderen ofzo. In elk geval niet wat de gemiddelde man een catch zou vinden. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het geen leuke vrouwen zijn hè, misschien hartstikke sympathiek, loyaal en een beest in bed.
Goed, dat soort vrouwen zitten dan te bespreken hoe ze meer mannen kunnen versieren. "Vroeger sprak ik hooguit 1 vent aan op een avond, maar nu wel 20! En ook echt lekkere en jonge! Nooit denken dat iemand out of your league is!" "Je kan direct overgaan op fysiek contact, dan worden ze vanzelf opgewonden." "Openingszin doet er niet doe, je kan bij wijze van spreke over de Viva beginnen, het gaat om de subcommunicatie". "Wees vooral jezelf meid, en stap uit die comfortzone!" "Uiterlijk is niet belangrijk, het gaat om uitstraling."
Zitten mannen dan echt te wachten op dat soort onaantrekkelijke vrouwen die, vol zelfvertrouwen want opgejut door soortgenoten, al hun versierkunsten op je loslaten? En die van geen ophouden weten, telkens blijven proberen hun 'game' te verbeteren? En niet alleen in de kroeg hè, maar ook op straat, in de trein, etc.
Is dat geen verschrikkelijk schrikbeeld? Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
Jij hebt wel echt een probleem met je feminisme-fobie hoor. Net als hypochondrie en arachnofobie, je ziet overal ziektebeelden en spinnen die er helemaal niet zijn. Dit hele topic wordt er al door vrouwen én mannen kritiek geleverd op deze benadering, en jij zit al topics lang elke reactie af te doen als verzuurd feminisme. Terwijl dat al meerdere keren weerlegd is; vrouwen zetten hun hakken niet in het zand, er wordt al verscheidene keren uitgelegd dat dit klinkt alsof het geen aantrekkelijke mannen zijn (uiterlijk én benadering) maar kneuzen. Geen 'we zijn bang dat we onze uniciteits-illusie gaan verliezen nu jullie ons duidelijk maken dat er eigenlijk gewoon taktieken zijn om ons het bed in te krijgen', dat heb ik geen enkele vrouw zien beweren. Ook niet tussen de regels door.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Oh god de door analyserende viva lezende vrouw...
Je weet het verschil tussen mannen en vrouwen niet zo goed. Kom terug wanneer je je erin verdiept hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dan mag je ook geen make up meer gebruiken. Deal?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een probleem met je feminisme-fobie hoor. Net als hypochondrie en arachnofobie, je ziet overal ziektebeelden en spinnen die er helemaal niet zijn. Dit hele topic wordt er al door vrouwen én mannen kritiek geleverd op deze benadering, en jij zit al topics lang elke reactie af te doen als verzuurd feminisme. Terwijl dat al meerdere keren weerlegd is; vrouwen zetten hun hakken niet in het zand, er wordt al verscheidene keren uitgelegd dat dit klinkt alsof het geen aantrekkelijke mannen zijn (uiterlijk én benadering) maar kneuzen. Geen 'we zijn bang dat we onze uniciteits-illusie gaan verliezen nu jullie ons duidelijk maken dat er eigenlijk gewoon taktieken zijn om ons het bed in te krijgen', dat heb ik geen enkele vrouw zien beweren. Ook niet tussen de regels door.
Nogmaals; ik snap dat dat fijner voor jou zou zijn, maar op dezelfde wijze als jij beweert dat deze benadering succes heeft, beweer ik dat de kritiek toch echt met minachting naar jullie of naar deze aanpak te maken heeft, en niet met beledigde vrouwen. Ik spreek ook niet tegen dat jullie succes hebben bij een bepaald type vrouwen, ik geloof best dat het succesvol is. Ik vind de wijze waarop het succesvol is echter niet aantrekkelijk. Kun jij dan geloven dat de kritiek op die benadering niet voortkomt uit een angst niet meer bijzonder gevonden te worden, maar simpelweg met smaak te maken heeft?
Prima hoor, we leven in een vrij land.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
Grappig ook dat ze hier niet op de inhoud ingaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind het stiekem wel humor dat de vrouwen exact gedragen zoals verwacht volgens sommige van de "guru's".
/fokvrouwen mode aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef Craptacular het volgende:
Yes een man die met vrouwen uit is heeft veel meer succes bv.
Wat op zijn beurt onze hypothese bevestigd in de zin dat vrouwen voorspelbaar zijn op een basaal niveau en onze vieze trucjes, manipulatietechnieken en nep-verhaaltjes dus werken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind het stiekem wel humor dat de vrouwen exact gedragen zoals verwacht volgens sommige van de "guru's".
Ten eerste zouden deze vrouwen onmogelijk slecht geinformeerd moeten zijn willen ze een pittig kapsel, gecombineerd met vaute jaren-60 kleding en overgewicht en een tramp stamp als aantrekkelijk beschouwen. Ik ga ervanuit dat niet alle mannen hier weten wat stijl is, maar dat ze toch wel (hopelijk) voorbeeld nemen aan aantrekkelijke mannen om in ieder geval er qua stijl niet helemaal af te vallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de vrouwen hier niet zo vaak de deur uit gaan in de avond...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Toolshed het volgende:
Ok als iedereen hier zo zeker van z'n zaak is spreek dan af in een kroeg! Als de vrouwen gelijk hebben pikken ze de players in opleiding er zo uit. Als ik sommige mannen moet geloven wordt er binnen een half uur gevingerd
Misschien alleen om de nieuwe Opzij te halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de vrouwen hier niet zo vaak de deur uit gaan in de avond...
Dat zie ik in de praktijk wel, niet op een forum waar meestal minder leuke vrouwen zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Misschien alleen om de nieuwe Opzij te halen.![]()
Maar bekijk het eens aan de andere kant, deze vrouwen houden ons juist scherp. Het is nooit verkeerd om je eigen materieop de proef te stellen.
Don't forget, act out of compassion.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zie ik in de praktijk wel, niet op een forum waar meestal minder leuke vrouwen zijn
Als het in de buurt is ga ik wel voor de uitdaging hoor. Maar vraag me af of ze daadwerkelijk wel uit gaan in het weekend enzo.quote:
Heey Firefly3 ouwe player nog steeds hiermee bezig? Oh boy, ga opzoek naar een vriendin en bespreek dan is hoe het in vaste relatie eraan toe gaat inplaats van bimbo's te scoren in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het in de buurt is ga ik wel voor de uitdaging hoor. Maar vraag me af of ze daadwerkelijk wel uit gaan in het weekend enzo.
Beetje jammer dit. Eerst leek het nog ergens op, maar je maakt je er erg makkelijk vanaf. Het was voortdurend inhoudelijk, alleen sloot dat niet aan op je mening of op waar jij dit topic voor bedoeld had. Tsja, je kan niet overal succesvol in zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het in de buurt is ga ik wel voor de uitdaging hoor. Maar vraag me af of ze daadwerkelijk wel uit gaan in het weekend enzo.
Het is een serieuze vraag. Ben je een type dat weleens uitgaat of ben je meestal in de weekenden thuis? Het kan zijn dat je niet gewend bent wat er tijdens het uitgaansleven gebeurd. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Eerst leek het nog ergens op, maar je maakt je er erg makkelijk vanaf. Het was voortdurend inhoudelijk, alleen sloot dat niet aan op je mening of op waar jij dit topic voor bedoeld had. Tsja, je kan niet overal succesvol in zijn.Debatteren is in ieder geval niet je sterkste punt. Een zwaktebod laat je zien, wat eerlijk gezegd mijn vermoeden alleen maar bevestigt.
Prima, maar 'grappig ook dat ze hier niet op de inhoud ingaan' is natuurlijk niet terecht. Het gaat wel degelijk over de inhoud, het gaat alleen over de hele aanpak an sich in plaats van vragen naar tips en het delen van ervaringen. Dat had je kunnen verwachten op een forum.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag. Ben je een type dat weleens uitgaat of ben je meestal in de weekenden thuis? Het kan zijn dat je niet gewend bent wat er tijdens het uitgaansleven gebeurd. Vandaar mijn vraag.
Zelf was ik kritisch of je wel uitging omdat er een hoop fok vrouwen niet zo actief zijn zoals jij. Terwijl je precies hetzelfde bij mij doet (omdat het ook amper voor komt dat er mensen zijn die zich inlezen in sociale dingen terwijl ze al succes hebben op dat gebied). Het is niets meer dan logisch. Ik ben overigens zelfs een keer uit geweest terwijl ik verhoging had, dus ik ben vrij die-hard. Alsnog een leuke/mooie meid ontmoet die de wereld afreist.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Prima, maar 'grappig ook dat ze hier niet op de inhoud ingaan' is natuurlijk niet terecht. Het gaat wel degelijk over de inhoud, het gaat alleen over de hele aanpak an sich in plaats van vragen naar tips en het delen van ervaringen. Dat had je kunnen verwachten op een forum.
--
Ik ben geen 'type' wat 'weleens uitgaat', ik ga (veel te) vaak uit. En zoals ik al eerder heb gezegd, wat je ook niet verwachtte blijkbaar, heb ik in Amsterdam en Utrecht gewoond de afgelopen jaren en niet in een klein gehucht.
Je draait het nu om.Jullie zijn het cliché hier, je weet toch wel wat voor negatief (voor)oordeel er hangt rondom PUA en afgeleiden? Beetje raar om de critici in dit topic opeens af te doen als het cliché 'sociaal niet capabel' of thuiszitters, terwijl er toch veel meer aanwijzingen zijn dat jullie tot die groep behoren. (Omdat je les neemt/traint in sociaal zijn)
Het is helemaal niet logisch, hoe weet jij dat vrouwen die op fok posten niet uitgaan? Ik zie uitgaan overigens niet als iets wat je 'die hard' kan doen, of althans, zo denk ik er niet over na. Ik heb gewoon een sociaal leven waarbij ik regelmatig in de kroeg te vinden ben of naar feestjes ga. Maar met vrienden. Als ik daar mannen ontmoet, worden er nummers uitgewisseld en spreek ik met hem af. De laatste keer dat ik iemand 'geregeld' heb voor diezelfde avond of dat ik binnen een paar minuten stond te zoenen met een man die ik niet ken is toch echt wel wat jaartjes geleden. In mijn tienerjaren/puberjaren, denk ik. Onder de twintig. Sindsdien is het gewoon daten met mannen. Gevingerd worden op de dansvloer heb ik nooit toegelaten, sorry, maar dat vind ik gewoon ordinair, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelf was ik kritisch of je wel uitging omdat er een hoop fok vrouwen niet zo actief zijn zoals jij. Terwijl je precies hetzelfde bij mij doet (omdat het ook amper voor komt dat er mensen zijn die zich inlezen in sociale dingen terwijl ze al succes hebben op dat gebied). Het is niets meer dan logisch. Ik ben overigens zelfs een keer uit geweest terwijl ik verhoging had, dus ik ben vrij die-hard. Alsnog een leuke/mooie meid ontmoet die de wereld afreist.
Dit is overigens wat ik denk. (Een stuk tekst wat erin voorkomt: "you don't need to be a slave to what you read in a fucking ebook"). Het laat "de natuurlijke wijze" zien tegenover de truukjesdoos.
Mag je raar vinden, toch is het zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
En over dat 'whatever you feel, she feels'; ook dat vind ik maar een rare theorie.
Omdat ik best een redelijk aantal vrouwen heb gekend op fok. Steekproef gewijs dus eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is helemaal niet logisch, hoe weet jij dat vrouwen die op fok posten niet uitgaan? Ik zie uitgaan overigens niet als iets wat je 'die hard' kan doen, of althans, zo denk ik er niet over na. Ik heb gewoon een sociaal leven waarbij ik regelmatig in de kroeg te vinden ben of naar feestjes ga. Maar met vrienden. Als ik daar mannen ontmoet, worden er nummers uitgewisseld en spreek ik met hem af. De laatste keer dat ik iemand 'geregeld' heb voor diezelfde avond of dat ik binnen een paar minuten stond te zoenen met een man die ik niet ken is toch echt wel wat jaartjes geleden. In mijn tienerjaren/puberjaren, denk ik. Onder de twintig. Sindsdien is het gewoon daten met mannen. Gevingerd worden op de dansvloer heb ik nooit toegelaten, sorry, maar dat vind ik gewoon ordinair, ziet er niet uit.
Als ik je zo lees, vind ik het moeilijk te geloven dat je achter in de twintig bent. Ook omdat het niet echt als een volwassen uitgaansleven klinkt (omdat je hier gaat zeggen dat je met 'verhoging' (koorts, griep dus?) ook uitgaat, en dat je best wel een 'die hard' bent). Maar dat kan ook persoonlijk zijn natuurlijk, verschilt ook per vriendengroep/milieu.
En over dat 'whatever you feel, she feels'; ook dat vind ik maar een rare theorie. Doet er verder ook niet toe, als het voor jou werkt, werkt het voor jou. En wens ik je daar veel plezier mee/succes in.
Jezelf zijn kan alleen maar als je je geheel op je gemak voelt. En dat is juist wat ik vertel: Zo veel ervaring opdoen in zoveel mogelijk situaties zodat je je altijd op je gemak voelt en niet eens hoeft na te denken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden: een boekje volgen om jezelf te zijn.
Achter in de 20 is het ook wel wat normaler om eens toe te zijn aan iets serieus dan eindeloos door te scharrelen neem ik aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik best een redelijk aantal vrouwen heb gekend op fok. Steekproef gewijs dus eigenlijk.
Jij projecteert teveel op jezelf. Je lijkt me iemand die momenteel aan een huis-tuin-beestje denkt. En guess what, dat zijn precies de dames die ik momenteel ontwijk want ze willen je gelijk al voor altijd claimen.
Wat ben jij zelf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn kan alleen maar als je je geheel op je gemak voelt. En dat is juist wat ik vertel: Zo veel ervaring opdoen in zoveel mogelijk situaties zodat je je altijd op je gemak voelt en niet eens hoeft na te denken.
Je denkt nu echt 100% jezelf te zijn? Guess what: 100% jezelf zijn doe je nu waarschijnlijk niet, want je past je al aan aan verschillende sociale situaties en omgevingen. Je bent pas geheel jezelf als je op exact dezelfde manier en toonhoogte hoi zegt tegen een lelijke en tegen een mooie meid. (Expressie van jezelf in plaats van een aanpassing aan de situatie)
Serieuze relaties heb ik ook. Beiden is leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Achter i
[..]
In de 20 is het ook wel wat normaler om eens toe te zijn aan iets serieus dan eindeloos door te scharrelen neem ik aan.
Als ik echt mezelf ben ben ik iets meer richting een "klootzak". Het aantal vrouwen die me leuk vinden is dan groter en voelen zich meer tot me aangetrokken (omdat ik meer mezelf ben en ook willekeurig kan besluiten om voor een ander te gaan in plaats van voor haar). En de vrouwen die me niet mogen wijzen me ook veel harder af. De ware persoonlijkheid tot expressie laten komen vergroot kansen omdat je dan niet alleen buiten de rest uit steekt, maar vrouwen ook gelijk zien wie je bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben jij zelf?
Ik ben als ik me niet aanpas aan mijn omgeving een asociale onvriendelijke nerd.
En als je van jezelf nu aardig/rustig bent in plaats van een klootzak? Lekker advies is dat dan om jezelf te blijven om meer te kunnen 'scoren'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik echt mezelf ben ben ik iets meer richting een "klootzak". Het aantal vrouwen die me leuk vinden is dan groter en voelen zich meer tot me aangetrokken (omdat ik meer mezelf ben en ook willekeurig kan besluiten om voor een ander te gaan in plaats van voor haar). En de vrouwen die me niet mogen wijzen me ook veel harder af. De ware persoonlijkheid tot expressie laten komen vergroot kansen omdat je dan niet alleen buiten de rest uit steekt, maar vrouwen ook gelijk zien wie je bent.
Het advies is om veel ervaring op te doen. That's it. Mannen worden in de praktijk vanzelf gestraft door de vrouwen voor slecht gedrag. Dan veranderen ze vanzelf wel als persoon na genoeg vernedering te hebben ondergaan. Klootzak en aardig/rustig zijn hoeven niet persé tegenover elkaar te staan. Je kunt ook een hele aardige klootzak zijn. Het "klootzak" gehalte ligt het meest in het gedeelte dat diegene weet dat diegene opties heeft en doet waar hij zin in heeft en zich niet telkens aanpast aan de ander.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je van jezelf nu aardig/rustig bent in plaats van een klootzak? Lekker advies is dat dan om jezelf te blijven om meer te kunnen 'scoren'.
Buiten meiden, die ik nagenoeg altijd hetzelfde benader ongeacht hoe ze eruit zien en wat ze doen, ben ik idd niet 100% mijzelf, en dat heeft met een hoop factoren te maken. Waar ik wel heel bewust mee bezig ben de laatste tijd is mijn zelf en de uiting daarvan veel meer op elkaar af te stemmen, meer van mij laten zien dus, minder verstoppen achter mijn schild van ratio en ongevoeligheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
Je denkt nu echt 100% jezelf te zijn? Guess what: 100% jezelf zijn doe je nu waarschijnlijk niet, want je past je al aan aan verschillende sociale situaties en omgevingen. Je bent pas geheel jezelf als je op exact dezelfde manier en toonhoogte hoi zegt tegen een lelijke en tegen een mooie meid. (Expressie van jezelf in plaats van een aanpassing aan de situatie)
qftquote:
Ik ben zelf, net als TS, ook achterin de twintig. Ik ben inderdaad wat serieuzer aan het daten, dat wil zeggen; ik ontmoet niet dagelijks mannen om zoveel mogelijk mannen te ontmoeten/ermee te seksen. Dat is mijn doel niet. Ik heb helemaal geen doel bij het ontmoeten van mannen, dat gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:36 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud ben jij dan, Taurus? Want het heeft natuurlijk ook te maken met leeftijd he.
Je bent goed bezig! We noemen het "innergame" en zal eigenlijk automatisch ook voor meer succes zorgen bij vrouwen, bijv als ze je beter leert kennen, maar ook hele andere dingen. Je doet het inderdaad puur voor jezelf. De reden overigens dat ik met mensen uitga die op dezelfde lijn zitten, is dat het kan zijn dat je onbewust alsnog af en toe onnatuurlijk gedrag vertoont. (Bijv hele subtiele onnatuurlijke zenuwtrekjes die je zelf niet door hebt).quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Buiten meiden, die ik nagenoeg altijd hetzelfde benader ongeacht hoe ze eruit zien en wat ze doen, ben ik idd niet 100% mijzelf, en dat heeft met een hoop factoren te maken. Waar ik wel heel bewust mee bezig ben de laatste tijd is mijn zelf en de uiting daarvan veel meer op elkaar af te stemmen, meer van mij laten zien dus, minder verstoppen achter mijn schild van ratio en ongevoeligheid.
Maar dat heeft met dames leren kennen dan weer wat minder te maken, ik doe het immers voor mijn eigen rust, welbevinden en geluk.
Dat sommige vrouwen afknappen op wie ik echt ben en sommige het juist geweldig vinden is gewoon iets wat daar bij hoort.
Je zit gewoon goed in je vrouwenrol zoals het hoort. Origineel behoord de man zijn zaad te verspreiden om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen, en deze instincten zijn niet de laatste paar honderd jaar ineens verdwenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben zelf, net als TS, ook achterin de twintig. Ik ben inderdaad wat serieuzer aan het daten, dat wil zeggen; ik ontmoet niet dagelijks mannen om zoveel mogelijk mannen te ontmoeten/ermee te seksen. Dat is mijn doel niet. Ik heb helemaal geen doel bij het ontmoeten van mannen, dat gebeurt gewoon.En hoe het loopt, loopt het.
Eigenlijk zeg je hiermee dat je jezelf stiekem nog een dier voelt/vindt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit gewoon goed in je vrouwenrol zoals het hoort. Origineel behoord de man zijn zaad te verspreiden om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen, en deze instincten zijn niet de laatste paar honderd jaar ineens verdwenen.
Durf jij te ontkennen dat een mens ook maar een dier is dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hiermee dat je jezelf stiekem nog een dier voelt/vindt?
Stiekem? Dat is gewoon zo... maar dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hiermee dat je jezelf stiekem nog een dier voelt/vindt?
Bedankt voor je input! Humor vanuit jezelf is zeker niet te onderschatten (zelfvermaak). Hierbij voelt ze vanzelf de positieve vibe van je en gaat ze zich ook goed voelen. Hierbij is het wel van belang dat mensen dit niet lezen als : "Oh, ik schrijf op:-> doe slingers om haar heen". Maar inderdaad de manier hoe jij het bedoelt is zeer belangrijk: Zorg ervoor dat je jezelf daadwerkelijk vermaakt en doe de dingen die je zelf leuk en grappig vind om te doen, want dan leert ze jou kennen als persoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Een onderbelicht aspect van het versieren in dit topic vind ik humor. Niet dat ik een gigantische player ben, maar ik heb op een of andere manier wel meisjes/vrouwen versierd met de raarste acties. Zoals heel overdreven salsa dansen op top 40 muziek of slingers van de bar pakken en die om haar heen wikkelen. Legt toch je originaliteit en authenciteit bloot me dunkt.
Het moet uit jezelf komen, veinzerij wordt snel doorzien, alleen het 'gewaagde' gaf toch wel de doorslag denk ik. Als ik mijn faalmomenten overdenk, was het meestal doordat ik niet vlot genoeg was, te standaard. Dan dacht ik achteraf, had ik dit maar gezegd (hoe cliche ook, vaak is het te laat als je de meest geniale oneliners bedenkt). Vrouwen die kijken uiteraard wel naar uiterlijk, maar vervolgens kijken ze ook naar wat er zo eigen aan jou is en op basis daarvan krijg je haar of niet. Want als ik de meisjes van faalmomenten met succesmomenten met elkaar vergelijk, zie ik geen significant verschil in knapheid. Sommigen waarbij het niet lukte, waren zelfs een stuk lelijker dan mijn 'veroveringen'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je input! Humor vanuit jezelf is zeker niet te onderschatten (zelfvermaak). Hierbij voelt ze vanzelf de positieve vibe van je en gaat ze zich ook goed voelen. Hierbij is het wel van belang dat mensen dit niet lezen als : "Oh, ik schrijf op:-> doe slingers om haar heen". Maar inderdaad de manier hoe jij het bedoelt is zeer belangrijk: Zorg ervoor dat je jezelf daadwerkelijk vermaakt en doe de dingen die je zelf leuk en grappig vind om te doen, want dan leert ze jou kennen als persoon.
Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het moet uit jezelf komen, veinzerij wordt snel doorzien, alleen het 'gewaagde' gaf toch wel de doorslag denk ik. Als ik mijn faalmomenten overdenk, was het meestal doordat ik niet vlot genoeg was, te standaard. Dan dacht ik achteraf, had ik dit maar gezegd (hoe cliche ook, vaak is het te laat als je de meest geniale oneliners bedenkt). Vrouwen die kijken uiteraard wel naar uiterlijk, maar vervolgens kijken ze ook naar wat er zo eigen aan jou is en op basis daarvan krijg je haar of niet. Want als ik de meisjes van faalmomenten met succesmomenten met elkaar vergelijk, zie ik geen significant verschil in knapheid. Sommigen waarbij het niet lukte, waren zelfs een stuk lelijker dan mijn 'veroveringen'.
Waarin is die maat van je dan precies beter?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!
Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
Het enige verschil is het niveau van expressie en dus authenticiteit en niet "pingen" naar de omgeving/haar reacties. "Meer ballen kweken" zou je het ook kunnen noemen en tegelijk geheel los staan van afhankelijk zijn van haar reactie vanwege de hoeveelheid ervaringen/opties die je nog in je achterhoofd hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarin is die maat van je dan precies beter?
Als ik kijk naar verschillen in ervaring tussen leeftijdsgenoten, valt op dat het inderdaad absoluut niet geheel om uiterlijk gaat, sommigen proberen gewoon meer en hebben zodoende veel meer souplesse met meisjes ontwikkeld, in vergelijking met de onervarenen die, zover ik het kan beoordelen, soms zelfs een stuk knapper zijn. Als ik zo ook kijk naar relatief onervaren vrienden en die vergelijk met ervaren vrienden, kom ik simpelweg tot de conclusie dat die onervaren vrienden gewoon meer ballen moeten kweken.
TS vrouwen claimen oke maar heb je niet een beetje last van bindingsangst? Want is het echt nou zo leuk om zelfbewust zoveel oppervlakkige vrouwen te scoren? TS aka firefly wat nou als je op een dag een vrouw tegenkomt waar je echt een relatie mee kan krijgen zonder dat "claimerig gedrag" zou je er dan op ingaan of deze dik gedrukte woorden gebruiken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik best een redelijk aantal vrouwen heb gekend op fok. Steekproef gewijs dus eigenlijk.
Jij projecteert teveel op jezelf. Je lijkt me iemand die momenteel aan een huis-tuin-beestje denkt. En guess what, dat zijn precies de dames die ik momenteel ontwijk want ze willen je gelijk al voor altijd claimen.
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok"quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
TS vrouwen claimen oke maar heb je niet een beetje last van bindingsangst? Want is het echt nou zo leuk om zelfbewust zoveel oppervlakkige vrouwen te scoren? TS aka firefly wat nou als je op een dag een vrouw tegenkomt waar je echt een relatie mee kan krijgen zonder dat "claimerig gedrag" zou je er dan op ingaan of deze dik gedrukte woorden gebruiken?
Trouwens het is van deze tijd om te zeggen; Wel de lusten maar niet de lasten maar besef wel dat je op een dag anders gaat denken. Wijsheid mijn vriend komt met de jaren, als jij zo blijft voorspel ik geen gelukkig eind...
Okee I rest my case bij deze woorden, haha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie. Ik heb het vooral hier over de vrouwen die gelijk al vele vele jaren vooruit denken, de vrouwen waar je zelf ook voor zult wegrennen denk ik omdat ze "al bang zijn voor hun biologische klok"
Van wat, een week?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ook af en toe een relatie.
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een maat van me heeft puisten maar is wel veel "beter dan ik". En vrouwen kijken er dwars doorheen, het lijkt bijna alsof je puisten moet hebben om voordeel te hebben als je met hem uit gaat haha!
Je hebt gelijk dat het niet uit maakt hoe knap de vrouw is, dat zit allemaal tussen de oren. Je weet in principe nooit van tevoren hoe een vrouw zal reageren.
Een zeer goede inspiratie!! Als je het niet erg vind deel ik het ook in een ander topic ter inspiratie voor de mensen daar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Bij mannen werkt het overigens precies zo...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen ik ontmoet, hoe meer ik merk hoe erg vrouwen wel niet op elkaar lijken. Ze vinden het allemaal fijn als hun hand op een bepaalde manier vastgepakt worden, en vinden het niet fijn op een andere manier. Mensen lijken erg veel op elkaar.
Maar er mag ook uiteraard niet vergeten worden dat vrouwen ook verschillend zijn. Deze verschillen merk je vanzelf wel bij het ontmoeten, maar je moet je niet van tevoren aanpassen aan het type vrouw. Want als je je aanpast van tevoren, ben je niet jezelf meer.
Leuk. Vrouwen benaderen als een broodje pakken. Dat lijkt mij een fantastisch streven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
Dat veel mensen denken dat je niet beter kunt worden, is vooral omdat het mentaal zwaar is. Mensen geven het vaak snel op en gaan niet zo hard. Een maat van me is bijv amper gegroeid, terwijl ik meer succes heb gehad met vrouwen in een jaar tijd dan heel mijn leven ervoor!! Een ander maat van me is nog harder gegaan en zoals ik zei, het is net als een broodje pakken voor hem.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.
Uiterlijk speelt dus echt wel een rol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil...![]()
Het grappige is is dat dit ook echt meetbaar is:Pquote:
Vertel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het grappige is is dat dit ook echt meetbaar is:P
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Voor mannen speelt uiterlijk een rol. Voor vrouwen uitstraling.
Eiwitten en hersenscansquote:
Ligt eraan of het voor seks of een relatie is. Ik denk dat een man eerder kan neuken met een uitstralingsloos mokkel dan een vrouw kan neuken met een uitstralingsloze stud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
edit: nvm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Voor mannen speelt uiterlijk een rol. Voor vrouwen uitstraling.
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?quote:
Ja, dat is toch heel wat anders. Mannen huilen niet omdat Greys Anatomy kut afloopt of omdat die ene collega zo boos naar hem kijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?
nee. gewoon nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
Jezelf zijn =
- In het moment leven (niet in de toekomst/verleden/resultaat gericht denken) Hierbij komt zelfexpressie vanzelf, je reageert op je impulsen in plaats van dat je je eigen acties van tevoren bedenkt. In het moment leven staat gelijk aan gelukkig zijn. Sommige mensen gebruiken alcohol om in het moment te leven, wat eigenlijk een quick fix is en ook gevaarlijk kan zijn. De "default" van je hersenen is bij een gezond persoon "gelukkig zijn", en mensen worden ongelukkig als ze teveel in de toekomst/verleden denken.
- In verschillende omgevingen en situaties op je gemak voelen. Steeds meer het gevoel krijgen dat je overal "thuis bent". In je woonkamer tot aan de club, in de trein, in de vliegtuig enz. Mensen voelen het aan als je niet authentiek bent. Je zult ook steeds vaker door mensen benaderd worden.
- Vrouwen ontmoeten moet een gewoonte zijn, hierdoor ga je niet overdreven je best doen en je anders gedragen als je opeens een vrouw ontmoet. Het moet een vaak voorkomend iets zijn en niet iets speciaals. Hierdoor zul je ook minder eindresultaat gericht gaan denken en dus in het moment leven, en dus wordt je automatisch spontaan.
Mensen krijgen overigens hoe ouder ze worden steeds meer lef op sociaal gebied. Je ziet een hoop oudere mensen waarvan het hun echt geen reet kan schelen wat een ander denkt, en van die hele grove opmerkingen maken. Ook blijven ze soms hele verhalen vertellen omdat ze het gewoon zelf leuk vinden om het te vertellen"Vrouwen" versieren is eigenlijk niets meer dan lef hebben om zelf tot uiting te komen en niets inplannen. Deze lef groeit het snelst als je jezelf in verschillende situaties hebt gegooid waarbij deze lef op de proef wordt gesteld. Keer op keer, totdat je lef gehalte door het dak heen schiet, naar oneindige hoogtes.
Een vrouw zal precies hetzelfde ervaren, want de observaties en impulsen zijn hetzelfde, alleen zal zij er anders op reageren dan een man. Punt is dat mannen anders omgaan met emoties en ook vanuit onze cultuur wordt er ingestampt dat emoties tonen een zwakte is. Dit neemt echter af, aangezien de samenleving de laatste 30 jaar sterk aan het feminiseren is, waardoor emoties tonen niet overal meer als zwakte wordt beschouwd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat mannen emoties oppervlakkiger ervaren dan vrouwen? Ooit een man afscheid zien nemen van zijn vader? Ooit een man in scheiding gezien?
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?quote:
Huh?????????????????????????????quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Mannen hebben een stabielere emotionele bassline. Dat betekend niet dat we niet kunnen pieken.
He doe ff relaxed, niet op de man spelen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?
Temazepam 10mg
Hopelijk gaat het snel weer goed met je!
Hoezo, wil je graag daten met een PUA?quote:
Sorry TS ben het met haar eens, als er een knap meisje gespot word en geen uitstraling heeft hou dat snel op bij mij en kijk ik verderquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... daar ga ik niet in mee. Mijn ervaring is dat voor mannen uitstraling ook een belangrijke rol speelt.
Schrijf meer. Je amuseert me.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
Mannen hebben een stabielere emotionele bassline. Dat betekend niet dat we niet kunnen pieken.
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:36 schreef firefly3 het volgende:
Hoe kan het dan dat je op de ene avond massaal succes kunt hebben en de ander totaal niet? En hoe kan het dat vrouwen ineens aantrekkingskracht verliezen met je of je ineens super leuk vinden? Ik zeg niet zomaar wat want ik heb ongeveer 2000 vrouwen ontmoet in een jaar en ik weet dat je uitstraling van de dag je avond kan maken of breken.
Heb ook inhoudelijke dingen gepost, maar daar lezen jullie overheen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je geen inhoudelijke bijdrage kan leveren, en in plaats daarvan dergelijke lullige reacties moet geven. Niet alleen onvolwassen maar ook vrij laconiek, want ik lees hier dat je gemiddeld om 16:00 wakker wordt, lijkt me dat je zelf weinig buiten komt, of slaap je soms buiten?
Temazepam 10mg
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.
Niet dat ik het niet met je eens ben dat uitstraling belangrijk is. Maar dat is het hele probleem met deze reeks. Al je zinnige punten raken ondergesneeuwd door jouw stelligheid en de beschamende marketingpraat waarmee simpele concepten als baanbrekende openbaringen gepresenteerd worden.
Als je écht gelooft in de achterliggende gedachte van de riedel die je in dit topic afwerkt waarom schrijf je deze dan niet op een heldere manier op? Als het hier eigenlijk over zelfontplooiing gaat dan is de titel van deze topicreeks alvast nogal ongelukkig gekozen.
Nice comebackquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Temazepam 10mg
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?????????????????????????????
Uhuh
Interessant, geldt alleen niet precies voor mij
Er zijn uitzonderingen. Maar ik denk niet dat je ineens awww gaat roepen als je een konijntje ziet op je beeldscherm en je dan een minuut later ineens kut voelt en dat je bij de notebook diep emotioneel wordt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huh?????????????????????????????
Uhuh
Interessant, geldt alleen niet precies voor mij
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:36 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Omdat als je 2000 vrouwen ontmoet in een jaar je elke avond dat je uit bent waarschijnlijk steeds met andere vrouwen staat te praten. Lijkt mij nogal logisch dat er dan ook avonden zijn waar er meer vrouwen tussen zitten die gewoon niet geinteresseerd zijn in jou ondanks je zelfverklaarde skills.
Niet dat ik het niet met je eens ben dat uitstraling belangrijk is. Maar dat is het hele probleem met deze reeks. Al je zinnige punten raken ondergesneeuwd door jouw stelligheid en de beschamende marketingpraat waarmee simpele concepten als baanbrekende openbaringen gepresenteerd worden.
Als je écht gelooft in de achterliggende gedachte van de riedel die je in dit topic afwerkt waarom schrijf je deze dan niet op een heldere manier op? Als het hier eigenlijk over zelfontplooiing gaat dan is de titel van deze topicreeks alvast nogal ongelukkig gekozen.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
2000 vrouwen in een jaar en dan claimen dat je oprechte interesse had.
Wat een heerlijk topic, en niet alleen firefly maakt de mooiste opmerkingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik wil jullie 'Masterflirt' aanraden. Is een boek geschreven voor mannen die ik heb gelezen om me immuun te maken tegen sommige die het spel zeer goed beheersen. Ik vond alles wat daarin staat nog beter dan alles wat ik hier ben tegen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |