Goed bezig! Bij elke interactie groei je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef Stoeipoesss het volgende:
nu ik weer bijna 2 maanden single ben ben ik hier ook mee bezig. Buitenom het uitgaan met meisjes praten. Als ik met de trein reis, en ik heb geen kortingskaart, zoek ik altijd een leuk uitziend meisje uit om mee te reizen, ze zeggen nooit nee. Ik ga erbij zitten, ga niet meteen een gesprek aan omdat ik niet altijd gewenst ben, maar ik maak wel oogcontant. Soms komt er dan een leuk gesprek.
Ja ook een meisje had ik versierd tijdens het werken en we hebben nu een paar keer seks gehad, maar ik ben bang dat ze me echt leuk vindt. Maar daar heb ik echt geen zin in. Maar ik klaag er verder niet om.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig! Bij elke interactie groei je.
Dat zullen nooit de soort heren in dit topic zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie zegt er dat vrouwen met hun hakken in het zand staan? Vrouwen vinden het ook eluk om een leuke man te ontmoeten of om een leuk gesprek te hebben. Het is alleen minder leuk om betast te worden, tien keer op een avond aangesproken te worden met "wat kijk je sjacherijnig"etc.
Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef Stoeipoesss het volgende:
[..]
Ja ook een meisje had ik versierd tijdens het werken en we hebben nu een paar keer seks gehad, maar ik ben bang dat ze me echt leuk vindt. Maar daar heb ik echt geen zin in. Maar ik klaag er verder niet om.
Hou ik niet van. Of je bent duidelijk, of je gaat geen contact aan IMO...quote:
Dat wel hoor. Geen oprechte interesse = meestal een fail. De oefening is een mooie bijkomstigheid, maar je moet altijd voor de vrouw gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Anyanka het volgende:
Ik zie dat er veel nadruk wordt gelegd op 'zoveel mogelijk contact met vrouwen leggen'. Staan jullie er wel eens bij stil hoe dat voor die vrouwen moet zijn? Ja, volgens firefly3 is het voor vrouwen een genot om door een aantrekkelijke, zelfverzekerde man te worden versierd, en ik kan me inderdaad ergere dingen indenken.
Maar hoe lijkt het je om door talloze jongens (in verschillende stadia tussen zolderkamernerd en cassnova) te worden aangesproken, niet uit oprechte interesse in jou als persoon (of zelfs maar in jou als lekker wijf), maar bij wijze van oefening, om te testen of de handaanraking het gewenste effect heeft, of het overbrengen van emoties lukt, etc? Gewoon om maar zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken?
Dat vind ik dus een hele deprimerende gedachte.
Ik doe het toch niet met jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hou ik niet van. Of je bent duidelijk, of je gaat geen contact aan IMO...
Iets met zelfrespect. Ik hou ook niet van zomaar neukertjes eigenlijk...quote:
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Oh god de door analyserende viva lezende vrouw...
True storyquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.
Maar stel je nou even voor dat het andersom is, dat minder aantrekkelijke vrouwen elkaar zo opjutten op een forum. Het gehate korte pittige kapsel, 20-30 kilo teveel, tramp stamp, kortom: de vrouwelijke equivalent van de minder succesvolle man. Misschien gescheiden, 2 kinderen ofzo. In elk geval niet wat de gemiddelde man een catch zou vinden. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het geen leuke vrouwen zijn hè, misschien hartstikke sympathiek, loyaal en een beest in bed.
Goed, dat soort vrouwen zitten dan te bespreken hoe ze meer mannen kunnen versieren. "Vroeger sprak ik hooguit 1 vent aan op een avond, maar nu wel 20! En ook echt lekkere en jonge! Nooit denken dat iemand out of your league is!" "Je kan direct overgaan op fysiek contact, dan worden ze vanzelf opgewonden." "Openingszin doet er niet doe, je kan bij wijze van spreke over de Viva beginnen, het gaat om de subcommunicatie". "Wees vooral jezelf meid, en stap uit die comfortzone!" "Uiterlijk is niet belangrijk, het gaat om uitstraling."
Zitten mannen dan echt te wachten op dat soort onaantrekkelijke vrouwen die, vol zelfvertrouwen want opgejut door soortgenoten, al hun versierkunsten op je loslaten? En die van geen ophouden weten, telkens blijven proberen hun 'game' te verbeteren? En niet alleen in de kroeg hè, maar ook op straat, in de trein, etc.
Is dat geen verschrikkelijk schrikbeeld? Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
Ik weet niet of je dat onderschat, maar heeft dat te maken met wat je daarboven schrijft dan? Behoefte aan seks?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oh god de man met ernstige spatieziekte. En ook nog eens moeite met het geven van een inhoudelijke reactie.
Maar stel je nou even voor dat het andersom is, dat minder aantrekkelijke vrouwen elkaar zo opjutten op een forum. Het gehate korte pittige kapsel, 20-30 kilo teveel, tramp stamp, kortom: de vrouwelijke equivalent van de minder succesvolle man. Misschien gescheiden, 2 kinderen ofzo. In elk geval niet wat de gemiddelde man een catch zou vinden. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het geen leuke vrouwen zijn hè, misschien hartstikke sympathiek, loyaal en een beest in bed.
Goed, dat soort vrouwen zitten dan te bespreken hoe ze meer mannen kunnen versieren. "Vroeger sprak ik hooguit 1 vent aan op een avond, maar nu wel 20! En ook echt lekkere en jonge! Nooit denken dat iemand out of your league is!" "Je kan direct overgaan op fysiek contact, dan worden ze vanzelf opgewonden." "Openingszin doet er niet doe, je kan bij wijze van spreke over de Viva beginnen, het gaat om de subcommunicatie". "Wees vooral jezelf meid, en stap uit die comfortzone!" "Uiterlijk is niet belangrijk, het gaat om uitstraling."
Zitten mannen dan echt te wachten op dat soort onaantrekkelijke vrouwen die, vol zelfvertrouwen want opgejut door soortgenoten, al hun versierkunsten op je loslaten? En die van geen ophouden weten, telkens blijven proberen hun 'game' te verbeteren? En niet alleen in de kroeg hè, maar ook op straat, in de trein, etc.
Is dat geen verschrikkelijk schrikbeeld? Of onderschat ik de mannelijke behoefte aan seks?
Jij hebt wel echt een probleem met je feminisme-fobie hoor. Net als hypochondrie en arachnofobie, je ziet overal ziektebeelden en spinnen die er helemaal niet zijn. Dit hele topic wordt er al door vrouwen én mannen kritiek geleverd op deze benadering, en jij zit al topics lang elke reactie af te doen als verzuurd feminisme. Terwijl dat al meerdere keren weerlegd is; vrouwen zetten hun hakken niet in het zand, er wordt al verscheidene keren uitgelegd dat dit klinkt alsof het geen aantrekkelijke mannen zijn (uiterlijk én benadering) maar kneuzen. Geen 'we zijn bang dat we onze uniciteits-illusie gaan verliezen nu jullie ons duidelijk maken dat er eigenlijk gewoon taktieken zijn om ons het bed in te krijgen', dat heb ik geen enkele vrouw zien beweren. Ook niet tussen de regels door.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Oh god de door analyserende viva lezende vrouw...
Je weet het verschil tussen mannen en vrouwen niet zo goed. Kom terug wanneer je je erin verdiept hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dan mag je ook geen make up meer gebruiken. Deal?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een probleem met je feminisme-fobie hoor. Net als hypochondrie en arachnofobie, je ziet overal ziektebeelden en spinnen die er helemaal niet zijn. Dit hele topic wordt er al door vrouwen én mannen kritiek geleverd op deze benadering, en jij zit al topics lang elke reactie af te doen als verzuurd feminisme. Terwijl dat al meerdere keren weerlegd is; vrouwen zetten hun hakken niet in het zand, er wordt al verscheidene keren uitgelegd dat dit klinkt alsof het geen aantrekkelijke mannen zijn (uiterlijk én benadering) maar kneuzen. Geen 'we zijn bang dat we onze uniciteits-illusie gaan verliezen nu jullie ons duidelijk maken dat er eigenlijk gewoon taktieken zijn om ons het bed in te krijgen', dat heb ik geen enkele vrouw zien beweren. Ook niet tussen de regels door.
Nogmaals; ik snap dat dat fijner voor jou zou zijn, maar op dezelfde wijze als jij beweert dat deze benadering succes heeft, beweer ik dat de kritiek toch echt met minachting naar jullie of naar deze aanpak te maken heeft, en niet met beledigde vrouwen. Ik spreek ook niet tegen dat jullie succes hebben bij een bepaald type vrouwen, ik geloof best dat het succesvol is. Ik vind de wijze waarop het succesvol is echter niet aantrekkelijk. Kun jij dan geloven dat de kritiek op die benadering niet voortkomt uit een angst niet meer bijzonder gevonden te worden, maar simpelweg met smaak te maken heeft?
Prima hoor, we leven in een vrij land.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Anyanka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |