Uhm huh ik volg je effe niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik de vraag over pittige korte kapsels gesteld.
"Lekker gek" is de onofficiele slogan van pittige huisvrouwen met kort kapsel.quote:
dat zeg ik, je slaat echt door.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, vrouwen kunnen op je vallen ook al dachten ze in eerste instantie niet op jouw type te vallen. Zoals ik al zei, je kunt oneindig goed worden en een steeds aantrekkelijker persoon worden. Ik kan nu bijv niet meer naar de supermarkt toe zonder aangesproken te worden en mijn uiterlijk is hetzelfde. Maar mijn uitstraling is weer versterkt.
ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Het klinkt overigens als een anti-firefly3 biologisch verdedigingsmechanisme zodat je een man krijgt die voor altijd bij je blijft en het liefst zo snel mogelijk settled en voor je kinderen zorgt
Een vrouw wilt normaal gezien altijd wel een man hebben die tenminste voor kinderen kan zorgen (in de lange haal) en blijft. Dat je er later geen kinderen mee wilde hebben is waarschijnlijk omdat je je niet op die manier bij hem voelde. En dus hij het plaatje niet compleet maakte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.
Het kan ook te maken hebben met wat vrouwen na de geboorte meemaken in het algemeen. Dingen zoals "daddy issues" zijn psychologisch later pas ontwikkeld. Ook mensen die opeens van geaardheid veranderen enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben een uitzondering danmaar goed ik heb altijd gezegd dat ik clark kent vele malen aantrekkelijker vind dan superman.
waar blijft dan t cliché verhaal van sterk sperma etc bijv?
:/ "Beter" is subjectiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh my god firefly de psycholoog? wat een wereldvent.
Laat me raden, moraal is dat ik op stillere types val omdat ik beter niet kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |