abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111935253
Ja maar dat is dus niet t type dat ik bedoel
pi_111935678
Je viel pas op hem toen je ontdekte hoe hij echt was. Hij was leuker dan je had verwacht. Het komt niet door datgene wat vooraf ging, maar door de authenticiteit die je ontdekte en die je hoopt als enige te kunnen zien. Je voelt je speciaal omdat hij die authenticiteit alleen bij jou toont. Maar is het niet stiekem de zekerheid voor jezelf die ervoor zorgt dat je het romantiseerd? Dat je hem als enige kon "openen" en dat je van dit gevoel houd? Ik weet het, het is diep. Is overigens niet aanvallend. Ben nieuwsgierig naar de oorsprong.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111935865
Het klinkt overigens als een anti-firefly3 biologisch verdedigingsmechanisme zodat je een man krijgt die voor altijd bij je blijft en het liefst zo snel mogelijk settled en voor je kinderen zorgt :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111936264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Het klinkt overigens als een anti-firefly3 biologisch verdedigingsmechanisme zodat je een man krijgt die voor altijd bij je blijft en het liefst zo snel mogelijk settled en voor je kinderen zorgt :P
ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.
pi_111936375
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik was nog over mijn antwoord aan het nadenken maar hier sla je de plank finaal mis. Overigens had ik een man compleet met kinderwens en alles en was ik degene die dat eindigde dus nee.
Een vrouw wilt normaal gezien altijd wel een man hebben die tenminste voor kinderen kan zorgen (in de lange haal) en blijft. Dat je er later geen kinderen mee wilde hebben is waarschijnlijk omdat je je niet op die manier bij hem voelde. En dus hij het plaatje niet compleet maakte.
pi_111936543
Ik ben een uitzondering dan :+ maar goed ik heb altijd gezegd dat ik clark kent vele malen aantrekkelijker vind dan superman.
waar blijft dan t cliché verhaal van sterk sperma etc bijv?
pi_111936696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben een uitzondering dan :+ maar goed ik heb altijd gezegd dat ik clark kent vele malen aantrekkelijker vind dan superman.
waar blijft dan t cliché verhaal van sterk sperma etc bijv?
Het kan ook te maken hebben met wat vrouwen na de geboorte meemaken in het algemeen. Dingen zoals "daddy issues" zijn psychologisch later pas ontwikkeld. Ook mensen die opeens van geaardheid veranderen enzo.
pi_111936863
Oh my god firefly de psycholoog? wat een wereldvent.
Laat me raden, moraal is dat ik op stillere types val omdat ik beter niet kan krijgen?
pi_111937056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh my god firefly de psycholoog? wat een wereldvent.
Laat me raden, moraal is dat ik op stillere types val omdat ik beter niet kan krijgen?
:/ "Beter" is subjectief
pi_111938254
Omdat ik denk dat ik niet beter kan krijgen?
je hebt wel humor :)
pi_111938818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat ik denk dat ik niet beter kan krijgen?
je hebt wel humor :)
Nee, omdat je diegene niet wilt verliezen.

Ik ben toch van mening dat je uiteindelijk verliefd bent geworden op de authentieke hem, en niet op het verlegen gedoe wat daarvoor gaande was. Hij zal vast nu niet meer zo verlegen zijn tegen je?
pi_111939517
Uiteraard niet maar je haalt nu overigens mijn type en mijn vriend door elkaar dus nu snap ik ook je misplaatste psychologische conclusie
pi_111940141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Uiteraard niet maar je haalt nu overigens mijn type en mijn vriend door elkaar dus nu snap ik ook je misplaatste psychologische conclusie
Een "type" is vooral in de hersenen een soort karikatuur van eerdere ervaringen om je even een extra seintje te geven als zo'n persoon weer in beeld komt. De hersenen willen dingen graag plaatsen en labelen om het makkelijk te maken voor je maar kunnen je net zo goed voor de gek houden. Zo ben ik ook wel op vrouwen gestapt met intenties waarvan mijn hersenen zeiden "dat is jouw type" , terwijl het helemaal niet zo was. En omgedraaid ook. Je hersenen willen namelijk dat je ook zoveel mogelijk energie bespaart (overlevingsdrang) met alsnog de meeste efficiëntie. Maar diegene die zichzelf het meest toont is diegene die de vrouw krijgt meestal (zie jouw vriendje).
pi_111949198
Nou ik liep al een aantal weken te hikken over t feit dak nu eigenlijk wel eens wat strakker in mijn vel wil zitten enzo. En ik wilde wel bij de sportschool maar er naar toe gaan kwam er maar niet van. Van de week ergens wezen proefsporten. Het sporten beviel maar de locatie niet. Nu bij mijn oude sportschool ingeschreven en ik heb duidelijke afspraken gemaakt. Ze hebben mij meteen aan t werk gezet en vrijdag ochtend is de volgende ronde :o Het gezond eten neem ik nu ook in eigen handen heb er wel zin voor om er voor te gaan :D
pi_111949436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:
Nou ik liep al een aantal weken te hikken over t feit dak nu eigenlijk wel eens wat strakker in mijn vel wil zitten enzo. En ik wilde wel bij de sportschool maar er naar toe gaan kwam er maar niet van. Van de week ergens wezen proefsporten. Het sporten beviel maar de locatie niet. Nu bij mijn oude sportschool ingeschreven en ik heb duidelijke afspraken gemaakt. Ze hebben mij meteen aan t werk gezet en vrijdag ochtend is de volgende ronde :o Het gezond eten neem ik nu ook in eigen handen heb er wel zin voor om er voor te gaan :D
Succes. ^O^

Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging. :P

Met vrienden is het sowieso leuker.
pi_111950185
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Succes. ^O^

Een tip: zorg dat je echt consequent blijft gaan en sla niet daagjes over. Mijn ouders hebben uiteindelijk een half jaar voor niets betaald, omdat ik niet meer ging. :P

Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiveren
pi_111951664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Thanks ik moet elke keer aan het eind van de training een nieuwe begeleidingsafspraak maken. Heb dus elke keer persoonlijke begeleiding niet alleen de eerste 2 keer. En ik begin met 4x in de week.. Moet zeggen dat de gene die mij begeleid er wel een is die je tot het uiterste weet te mortiveren
Dat is mooi :)

Veel succes dan.
pi_111952405
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?

Want hoewel 2011 vol stond van de (sexuele ) escapades, heb ik in 2012 eigenlijk helemaal geen meiden meer ontmoet, en het contact met mijn oude scharrels heb ik geen zin meer in.. En we zitten al weer bijna op de helft van het jaar bedenk ik me net..

Ligt uiteraard ook deels aan mezelf, weinig uitgeweest en ook niet echt open ervoor gestaan, maar ik zit nu toch wel weer even te denken : Hoe doe je zoiets ookalweer :? Ben het echt een beetje kwijt hoe je met een meid begint te sms'en/flirten oid :9
pi_111952549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Succes. ^O^

Ze gaven je geen schop onder je kont?
pi_111954139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, zij zei dat tegen hem. Hij heeft haar afgekapt en afgewezen, terwijl het overduidelijk was dat zij hem uitnodigde om te komen kijken.

Dan ben je echt wel een eersteklas hork :')
Kut, ik had 'm ook verkeerd om. :D Blijft lastig hè, lezen.
pi_111954414
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ze gaven je geen schop onder je kont?
Nee. Ze kunnen me moeilijk dwingen. :P
pi_111954909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''.
Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111955316
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Paar maanden. Ben nooit langer dan 1,5 jaar achter elkaar echt single geweest. Het begint altijd wel weer te trekken...
Ja hier dus ook :9 Alleen zit zo vast als een huis joh dat liefdesleven van mij... Heb echt geeneen meid waarmee ik een contact heb dat weer eens leven ingeblazen kan worden, en kom in het daily life sowieso weinig tegen..
pi_111955342
misschien moet je dan je daily life wat opkrikken en wat dingen onder nemen
pi_111955384
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei :'(
pi_111960498
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Ja dat heb ik al gedaan, ben bijvoorbeeld bij een studentenvereniging gegaan, maar het wil gewoon niet echt meer lukken. Sta daar wel eens heel kort te praten met een (leuke) meid, maar dan is het na 4 minuten altijd een beetje awkward omdat het gesprek niet echt lekker loopt en dan is het weer van nou..ehh..doei :'(
hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
pi_111960771
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef JiggyJ het volgende:
Je gaat waarschijnlijk steeds meer in je hoofd zitten en denken "oh wat moet ik nu zeggen!" nadat je de reeks vragen hebt gesteld zoals hoe heet je, waar kom je vandaan, wat voor opleiding doe je?
pi_111960970
Ter inspiratie (iemand poste dit in mijn topic)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 02:18 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Het maakt geen ruk uit of je puisten hebt, aambeien op lip of korsten op je oogbal. Zolang je een opgewekte uitstraling hebt, jezelf waardeert en gelukkig bent ben je voor elke vrouw een gezond aantrekkelijk vent.

Sinds dat ik kaal begin te worden ben ik alleen maar beter in de markt gaan liggen. Een vriend van mij zit in een rolstoel, heeft een hoofd als een melkfles, kan verdomme niet eens dansen, laat staan oogcontact maken... Maar wonderbaarlijk genoeg wel het charisma van John Kennedy en ondanks dat hij nooit zal lopen is hij gelukkig (met zichzelf). Pas sinds kort begrijp ik waarom er elke avond wel een vrouw bij hem in de buurt staat. Ook al komt hij niet eens tot de buste van zijn target, krijgt hij het wel voor elkaar om altijd een intens en lang gesprek te hebben en meer... Sommigen hebben een lange weg te gaan, geven op voor ze proberen, zien vrouwen als onbereikbaar... Als dat gebeurt, denk dan even aan hem, hoe dieper het dal hoe groter de wil... oO<
pi_111965527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

hm ik ben mijn hele leven al single wel dit jaar enige vorm van activiteiten gehad een aantal dates enz. Maar ik wil nu eerst meer tijd in mijzelf steken..en anders vermaak ik mij zonder n vent ook wel
Zo denk ik er nu ook over. :Y
pi_111966441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over.
Ik kom de juiste vrouwen niet tegen in het dagelijks leven. Tis niet dat ik niks onderneem, maar echt veel onderneem ik niet. Maar ik ben dan ook niet echt op zoek (niet hard op zoek), ik wil eerst wat beter in m'n vel komen te zitten.
Sowieso vind ik mezelf, zoals ik nu ben, niet echt bepaald geschikt relatiemateriaal. Tis niet voor niets steeds uitgegaan.

Ik heb nu al 3 1/2 jaar geen relatie meer gehad, ook geen scharrel oid.
Ik heb eigenlijk nooit een scharrel gehad, weet eigenlijk niet precies waarom.

Maar goed, ik vermaak me wel prima zo en er is wel vooruitgang geboekt (al gaat het naar mijn gevoel wel sloom) en binnenkort staat er meer op stapel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')