abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112125466
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden. Ik kan er echt niet wakker van liggen als een man vriendschappelijk met vrouwen omgaat. Jij moet echt eens kappen met zomaar conclusies trekken je kent mij helemaal niet.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:26:04 #254
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112125526
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar mannelijke vrienden. Ik kan er echt niet wakker van liggen als een man vriendschappelijk met vrouwen omgaat. Jij moet echt eens kappen met zomaar conclusies trekken je kent mij helemaal niet.
Dat en sowieso aannames maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112125617
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat en sowieso aannames maken.
Idd je kunt niet iedere vrouw over een kam scheren net als mannen zijn wij ook individuen.
pi_112125736
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Vrouwen reageren erop als een man opties heeft, ook al wilt ze dat niet. En je wilt "speciaal gezien worden" omdat het je vrouwenrol is, want het betekend anders dat je 1 van de zoveel bent.

Maar guess what, mensen zitten algemeen hetzelfde in elkaar. Vrouwen en mannen reageren op dezelfde dingen want zo zitten we biologisch in elkaar. Gevoelens als jaloezie kunnen bij iedereen inwerken, ook bij jou.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112125826
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen reageren erop als een man opties heeft, ook al wilt ze dat niet. En je wilt "speciaal gezien worden" omdat het je vrouwenrol is, want het betekend anders dat je 1 van de zoveel bent.

Maar guess what, mensen zitten algemeen hetzelfde in elkaar. Vrouwen en mannen reageren op dezelfde dingen want zo zitten we biologisch in elkaar. Gevoelens als jaloezie kunnen bij iedereen inwerken, ook bij jou.

Maar ipv zoals bv el matador beschrijft gaat zijn projectje het als een leuk spelletje zien. Ik doe dat dus juist niet ik haak meteen af. Moraal van het verhaal je theorie klopt niet.
pi_112125897
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Maar ipv zoals bv el matador beschrijft gaat zijn projectje het als een leuk spelletje zien. Ik doe dat dus juist niet ik haak meteen af. Moraal van het verhaal je theorie klopt niet.

Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot mannen die goed in de markt liggen. Ook jij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112125997
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot mannen die goed in de markt liggen. Ook jij.
waarom haak ik dan af als ik zie dat iemand goed in de markt ligt?
pi_112126046
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

waarom haak ik dan af als ik zie dat iemand goed in de markt ligt?
Afhaken is wat anders dan je niet aangetrokken voelen. Logica vs gevoelens.
pi_112126073
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Afhaken is wat anders dan je niet aangetrokken voelen. Logica vs gevoelens.
Het ging om het afhaken niet om aangetrokken voelen.
pi_112126183
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Het ging om het afhaken niet om aangetrokken voelen.
Voor jou wel, maar voor de man niet ;) Hij zou dan eventueel op een later tijdstip haar "bestempelen" als de "enige" waar hij nu voor gaat. Dan heeft hij haar gekozen als man zijnde, wat we origineel al miljoenen jaren doen. De vrouwenrol is om dit soort speelse situaties met meerdere vrouwen juist te vermijden en af te haken want ze mag niet met elke gozer het bed in duiken want anders is hij niet "man genoeg" om eventueel voor haar kinderen te zorgen. Dan krijg je slecht nageslacht en was de mensheid al lang ten onder gegaan aan zwakke mensen.
pi_112126263
Een maat van me is zo fucking goed, afhaken kan haast niet. Je gevoel neemt het dan totaal over van je logica met het risico om bevrucht en gedumpt te worden.
pi_112126287
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jou wel, maar voor de man niet ;) Hij zou dan eventueel op een later tijdstip haar "bestempelen" als de "enige" waar hij nu voor gaat. Dan heeft hij haar gekozen als man zijnde, wat we origineel al miljoenen jaren doen. De vrouwenrol is om dit soort speelse situaties met meerdere vrouwen juist te vermijden en af te haken want ze mag niet met elke gozer het bed in duiken want anders is hij niet "man genoeg" om eventueel voor haar kinderen te zorgen. Dan krijg je slecht nageslacht en was de mensheid al lang ten onder gegaan aan zwakke mensen.
^O^ Jij hebt de evolutie rol wel goed uitgepluist :') Ik wil sowieso al geen kinderen dus ik wijk blijkbaar al af *O*
pi_112126313
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

^O^ Jij hebt de evolutie rol wel goed uitgepluist :') Ik wil sowieso al geen kinderen dus ik wijk blijkbaar al af *O*
Ik ook niet maar wil wel seks. Je denkt nog teveel met je logische mindset inplaats van gevoel.
pi_112126316
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
Een maat van me is zo fucking goed, afhaken kan haast niet. Je gevoel neemt het dan totaal over van je logica met het risico om bevrucht en gedumpt te worden.
Afhaken gaat prima :D
pi_112126332
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ook niet maar wil wel seks. Je denkt nog teveel met je logische mindset inplaats van gevoel.
dat zal het zijn ja :+
pi_112126366
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dat zal het zijn ja :+
Doe je dan niet aan seks?
pi_112126390
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doe je dan niet aan seks?
nee :)
pi_112126486
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef Lot88 het volgende:

[..]

nee :)
Ook geen behoefte aan seks of masturbatie? Dit zijn de signalen die het lichaam af geven om jezelf te her produceren. Met je logische mindset wil je nog geen kinderen, maar het lichaam zegt van wel. Als dat niet zo was, dan waren we al uitgestorven.
pi_112126527
Kzou een meisje als mega fox niet eens interessant vinden eigenlijk.
Rustig aan.
pi_112126538
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ook geen behoefte aan seks of masturbatie? Dit zijn de signalen die het lichaam af geven om jezelf te her produceren. Met je logische mindset wil je nog geen kinderen, maar het lichaam zegt van wel. Als dat niet zo was, dan waren we al uitgestorven.
Nee geen behoefte aan. Wel seks gehad en niet eens binnen een relatie. Ook geen relaties gehad. Seks is leuk maar ik kan ook prima zonder.
pi_112126592
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou een meisje als mega fox niet eens interessant vinden eigenlijk.
Het ging meer voor het uiterlijk dan innerlijk uiteraard ;) Ik had een betere chemie met een meid die er minder uit zag. (lange termijn meid vs korte termijn meid)
pi_112126638
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het ging meer voor het uiterlijk dan innerlijk uiteraard ;) Ik had een betere chemie met een meid die er minder uit zag. (lange termijn meid vs korte termijn meid)
Ik snap dat sowieso niet eerlijk gezegd... Als een wijf arrogant is dan is het voor mij voor altijd exit.
Ik vind dat meisje gewoon niet aantrekkelijk, teveel make-up. Misschien als ze super leuk en spontaan doet dat ik er anders naar kijk hoor.
Rustig aan.
pi_112126641
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee geen behoefte aan. Wel seks gehad en niet eens binnen een relatie. Ook geen relaties gehad. Seks is leuk maar ik kan ook prima zonder.
Dat je seks gehad hebt buiten een relatie is zo'n voorbeeld waarbij je gevoel het overwint van het logisch nadenken.
pi_112126659
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap dat sowieso niet eerlijk gezegd... Als een wijf arrogant is dan is het voor mij voor altijd exit.
Ze was niet arrogant maar lief. Vrouwen doen vaak arrogant als je niet geheel jezelf bent. (Als je je al teveel voorbereid voordat je haar benadert of al zo'n reactie verwacht)
pi_112126671
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze was niet arrogant maar lief. Vrouwen doen vaak arrogant als je niet geheel jezelf bent.
Ja dit is dus bullshit, eerlijk waar, ik probeer het nog zo aardig mogelijk, maar het valt gewoon van een gezicht af te lezen dat een meisje kapsones heeft.

Ik heb het in praktijk genomen, ik blijf het ook wel doen voor mezelf, maar die conclusie heb ik gewoon getrokken met mijn ervaringen.
Rustig aan.
pi_112126674
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je seks gehad hebt buiten een relatie is zo'n voorbeeld waarbij je gevoel het overwint van het logisch nadenken.
Nee hoor want dat is een week van te voren al ingeplant. Tijd zat om logisch na te denken dunkt mij.
pi_112126695
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee hoor want dat is een week van te voren al ingeplant. Tijd zat om logisch na te denken dunkt mij.
Je gevoel wilt voortplanten :P
Rustig aan.
pi_112126700
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dit is dus bullshit, eerlijk waar, ik probeer het nog zo aardig mogelijk, maar het valt gewoon van een gezicht af te lezen dat een meisje kapsones heeft.
Dat is dus de reden. Als je haar te aardig behandeld (anders dan anderen) ben je niet authentiek.
pi_112126715
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je gevoel wilt voortplanten :P
Mijn gevoel wil geen kinderen :+ Mijn gevoel is bang voor baby's en ontzettend vies van kinderen.
pi_112126718
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is dus de reden. Als je haar te aardig behandeld (anders dan anderen) ben je niet authentiek.
Of hij was niet interessant meer omdat hij te aardig deed :?
Children of the night. What music they make.
pi_112126726
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zijn simpelweg kleine vraagstellingen aan het begin van een conversatie waar verwaand op gereageerd wordt, dan ben ik gelijk weg vriend.
Rustig aan.
pi_112126735
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Jij planned een week van tevoren: "we gaan op tijdstip x seks hebben?"
pi_112126739
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mijn gevoel wil geen kinderen :+ Mijn gevoel is bang voor baby's en ontzettend vies van kinderen.
Seks willen hebben kan je zien als het willen van voortplanten als het willen van kinderen.
Rustig aan.
pi_112126764
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Seks willen hebben kan je zien als het willen van voortplanten als het willen van kinderen.
Of je wil gewoon eens lekker van bil gaan zonder kinderen te willen/voortplanten :?
Children of the night. What music they make.
pi_112126775
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of hij was niet interessant meer omdat hij te aardig deed :?
Aardig doen kan prima, zolang je de wereld maar niet serieus neemt en je wel grapjes kan maken die ''niet aardig'' voor haar zijn. Het is toch een grapje dat kan ze wel hebben... Een beetje confronteren dus.
Rustig aan.
pi_112126785
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of je wil gewoon eens lekker van bil gaan zonder kinderen te willen/voortplanten :?
Het gevoel voor van bil willen gaan is evolutionair gezien gewoon het willen van voortplanten.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')