Ze werd receptief. Er is een verschil tussen vriendelijk zijn en vrouwen die receptief worden. De muur van vriendelijkheid is zeer moeilijk om doorheen te gaan, maar als ze receptief wordt voelt ze aantrekkingskracht. (Dat is als ze emotioneel reageert op wat je zegt, in plaats van een semi-karakter op te zetten om maar vriendelijk over te komen). Maar het is echt moeilijk om die lijn te behouden.quote:Op maandag 28 mei 2012 06:16 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom denk je dat je haar had kunnen "krijgen"? Omdat ze vriendelijk was?
Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom nietquote:Op maandag 28 mei 2012 07:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was een bijzondere date. Peruaanse is op zoek naar een relatie (met mij) en ze is leuk, intelligent en lekker gek (in de goeie zin van het woord). Maar verliefd ben ik niet echt. En ik ga geen relatie aan waarin ik weet niet trouw te blijven.
Bovendien heb ik een projectje waar ik liever voor ga.
ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:pquote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom niet
Ja, maar is dat ook wederzijdsquote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:p
Ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Idd.. Ag ik snap dergelijke spelletjes toch niet zo
Gaat wat wordenquote:
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjesquote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wat wordenZitten jullie daar straks IRL en zeggen niets tegen elkaar
Wat voor spelletjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjes
Spelletjes spelen vind ik leuk maar dat moeten er wel duidelijke spelregels zijn. En dat is bij versieren niet. Althans voor mij dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjes
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..quote:
'Selecteren' is dan ook niet te verwaarlozen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Elmatador zijn probleem is ook niet het versieren, maar het versieren van de juiste vrouw
Dat zal reuze meevallen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wat wordenZitten jullie daar straks IRL en zeggen niets tegen elkaar
Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
Gelukkig maar, ach als je eenmaal aan de praat raakt komt het wel goedquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaan
Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.
Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |