Ja, mooi weer zou leuk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Leuk, ardennen, hoop mooi weer voor je!
We gaan naar noord italie, en naar praag. We zijn nog niet getrouwdOver 3 maanden
Ik post weinig hier en hoor niet bij de ervaringsdeskundigen, maar ik heb wel een FoBoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.
Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
Is het zo makkelijk om zomerflirts te krijgen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen dat aanpakken deze zomer?
gaan jullie voor zomerfirts/serieuze relaties
Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebookquote:Op zondag 27 mei 2012 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ook even samen sigaretje roken, weer wat gepraat, tijdje later stond ik beetje te genieten van de muziek met een biertje in m'n hand, en toen kwam ze op me af (zei stond de hele avond te dansen) 'Komop Trinitro, ga dansen joh, niet zo saai doen' en vervolgens ging ze om mij heen dansen en achter mij staan en zelf schuren ofzo. Dus ik beetje leuk mee doen met mijn zero dans skills. Verder nog wat zitten praten, alleen na een tijdje kwam er een jongen aan waar ze mee ging praten (ze kende hem) en even later stonden ze samen te zoenen, dus mijn avondje was weer even kut, want ik begon haar net leuk te vinden.
Dus ik heb geen flauw idee of ik haar eens uit moet vragen, of is het gewoon overduidelijk dat ze wat met die jongen heeft. (ze was wel lam)
Wat denken jullie =p
Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebook
Klopt ja dat is het oude ''doei''quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.
Zie avatar en fobo...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.
Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie avatar en fobo...
Het arme projectje... haar heerlijke volle kont geschaafd omdat ze met skaten van een berg naar beneden gleed... kwam onverwacht langs (helaas met skatevriendin), dus moest Peruaanse even wachten...
3 "dates" in een weekend...
Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?quote:Alleen een beetje lastig want:
- Studentenvereniging valt af( chicks die je daar tegenkomt zijn alleen maar bezig met commissies, studentenleven etc, dat heb ik allemaal wel een beetje gezien)
Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'
Speciaal met een extra vitamientjesausje?
Mja zin hebben ze wel, kansen heb ik gehad, maar ik trek die figuren slecht. Heb er ooit eens eentje in bed gehad, en die kon over niets anders lullen dan die vereniging en zo zijn de meeste meiden daar wel...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?
Ja klinkt een beetje duf om over jezelf te zeggen maargoed, de aandacht is er wel alleen diegene die het tonen zie ik dan weer totaal niet zitten...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
"Nu dus maar eens serieus gas gaan geven en eindelijk eens wat balls en initiatieven tonen, want qua uiterlijk ben ik toch wel een van de beter bedeelde leden van mn vriendengroep, en daarbij ook nog eens de langste en de breedste dus het zou toch wel moeten kunnen"
Pics
Klinkt goed idd!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.
En voor het eerst bij mij thuis, dus onder de indruk van mijn appartement. Terecht.
Muy chevere (very cool)
Vrijdag huisfeestje hier, waar ze ook komt..
Ja, gaat goed.
Op bezoek, meer niet. Ik voel me hier helemaal thuis, zoals je ziet. Volgend jaar Kdag is het plan met projectje naar Nederland, Duitsland en Spanje te gaan... toevallig de 3 landen waar ik gewoond heb.quote:
Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Zo'n avondje tussen allerlei stelletjes zitten is wel weer even confronterend.
Nu zit ik achter een meisje aan dat veel en veel te knap is voor mij.
Maar meisjes die net zo knap zijn als ik zijn niet interessant dus fuck it.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
meisjes zijn nooit te knap voor je, onthoud dat nou es heloef!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap je idee....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef InterMilan het volgende:
Neuh, Amsterdam... Ken ze idd amper moet ook leren niet zo snel te oordelen...
Momenteel zit ik echt in een fase van ; Ik wil een vriendin, maar heb geen zin in dat hele proces eraan vooraf van daten, aftasten, en dat soort gezeik...
Had er wel laatst een aan de haak die kon ik bij wijze van spreke zo oppakken en meenemen maar daar had ik zo weinig gespreksstof mee dat ging niet werken..
Of laatst, alweer 5 maanden geleden...
[..]Nice
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?
Mijn nieuwe hippiebankquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klinkt goed idd!
Pics van je appartement
Hij is nog aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hippiebank
https://plus.google.com/a(...)530870130&view=photo
Is dit te zien? Zit mobiel.
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Uitstraling? En lef?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Die mannen compenseren hun slechte uiterlijk met een sympathieke persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Charisma.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.quote:
In de gevallen waar ik aan denk niet. Echt niet.quote:
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Wat is een "open uiterlijk". Bedoel je uitstraling?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij...
Voor een heel groot deel lef zekers.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor een groot deel ook wel lef, denk ik.
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.
stop met denken dat je kansloos bent. ja, dat is moeilijk, maar het is echt zo; zoek niet onder je niveau, als je dat niet wil. Juist een vrouw waardeert het als je hoog inzet. Niet op een sukkelige manier, maar juist zelfverzekerd. Stel je haar lelijk voor als dat helpt. Alsof het je buurmeisje is.
Daar let ik ook op ja, of ze makkelijk aanspreekbaar is. Dan is het veiliger op een 1 of andere manierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij... Een super knap meisje kan een open uitstraling hebben en die spreek ik aan dan heb ik veel kans op een leuk gesprekje...
Een lelijk meisje met een gesloten / arrogante uitstraling heb ik 0.0 kans mee...
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpen
Maar die zelfverzekerdheid opbouwen, dat is nog lastig. En m'n (voormalig) buurmeisje was uitermate lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |