abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111996428
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.

Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
pi_112000133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Leuk, ardennen, hoop mooi weer voor je!

We gaan naar noord italie, en naar praag. We zijn nog niet getrouwd ;) Over 3 maanden
Ja, mooi weer zou leuk zijn :P

Over 3 maanden al! Een grote stap, ben je er klaar voor :P

Noord Italie en Praag klinkt goed *O*
Children of the night. What music they make.
pi_112000188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien en dan met name degenen die het zo goed weten over hoe je vrouwen moet versieren. Niet iedereen heeft (duidelijke) fofos.

Mischien had deze vraag beter in 't andere topic gemoeten maar de vraag blijft hetzelfde.
Ik post weinig hier en hoor niet bij de ervaringsdeskundigen, maar ik heb wel een FoBo :P
pi_112094062
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen dat aanpakken deze zomer?
gaan jullie voor zomerfirts/serieuze relaties
Is het zo makkelijk om zomerflirts te krijgen dan?
Rustig aan.
pi_112095081
Eens even kijken wat jullie denken.

Ik ging met een vriend uit, laten we hem henk noemen, en hij was met 3 vriendinnen en een andere maat, dus we waren met z'n 6'en. Ik kende op Henk na helemaal niemand van hun. Henk vind 1 van die meisjes erg leuk, en hij wou kijken of het wederzijds was, een ander meisje was de hele avond met haar vriend bezig, heb ik nieteens kunnen ontmoeten, en de andere kerel ging al vroeg naar huis. Het was dus eigenlijk henk, ik, toekomstige vriendin van henk en nog een meisje.

Dat laatste meisje kende ik net als de rest op henk na pas een uurtje, dus we stonden in de kroeg, zei ze tegen mij 'Trinitro, wij moeten hun gaan koppelen' en ze deed zegmaar haar arm tussen mijn arm door. Dus ik zeg prima, gaan we doen. Dus zo stonden we een kwartiertje samen met henkie te praten over wat ie moet doen en wat hij niet moet doen. Henk ging leuk praten met z'n crush, en ik ging met het meisje verder praten, begon haar steeds leuker te vinden. Ook even samen sigaretje roken, weer wat gepraat, tijdje later stond ik beetje te genieten van de muziek met een biertje in m'n hand, en toen kwam ze op me af (zei stond de hele avond te dansen) 'Komop Trinitro, ga dansen joh, niet zo saai doen' en vervolgens ging ze om mij heen dansen en achter mij staan en zelf schuren ofzo. Dus ik beetje leuk mee doen met mijn zero dans skills. Verder nog wat zitten praten, alleen na een tijdje kwam er een jongen aan waar ze mee ging praten (ze kende hem) en even later stonden ze samen te zoenen, dus mijn avondje was weer even kut, want ik begon haar net leuk te vinden.

Volgende dag even de nieuw ontmoette mensen toegevoegd op facebook, zag ik dat ze niet in een relatie is en gewoon single is, toevallig zag ik ook het profiel van de jongen waar ze mee stond te zoenen, en die was ook niet in een relatie.

Maarja, ik ben niet zo enorm goed in hints oppikken, maar kreeg na een tijdje die avond toch wel het gevoel dat ze veel met mij aan het praten was ipv met andere mensen die ook mee uit waren, en ze wou ook dansen etc.

Dus ik heb geen flauw idee of ik haar eens uit moet vragen, of is het gewoon overduidelijk dat ze wat met die jongen heeft. (ze was wel lam :P)

Ik neig zelf naar het idee dat ze wel wat met hem heeft, maar een maat van me zei naar aanleiding van dit verhaal dat hij zelf denkt van niet.

Wat denken jullie =p
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_112102910
Ik denk persoonlijk dat ze jou wel zag zitten en dat ze zichzelf helemaal aan je heeft opgehitst.. Maar toen ze zichzelf niet meer in bedwang kon houden maar met die andere jongen heeft gezoend.
Rustig aan.
pi_112108624
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ook even samen sigaretje roken, weer wat gepraat, tijdje later stond ik beetje te genieten van de muziek met een biertje in m'n hand, en toen kwam ze op me af (zei stond de hele avond te dansen) 'Komop Trinitro, ga dansen joh, niet zo saai doen' en vervolgens ging ze om mij heen dansen en achter mij staan en zelf schuren ofzo. Dus ik beetje leuk mee doen met mijn zero dans skills. Verder nog wat zitten praten, alleen na een tijdje kwam er een jongen aan waar ze mee ging praten (ze kende hem) en even later stonden ze samen te zoenen, dus mijn avondje was weer even kut, want ik begon haar net leuk te vinden.

Dus ik heb geen flauw idee of ik haar eens uit moet vragen, of is het gewoon overduidelijk dat ze wat met die jongen heeft. (ze was wel lam :P)

Wat denken jullie =p
Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebook ;)
pi_112109016
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ze heeft de tijd in je gestoken maar blijkbaar hapte je niet snel genoeg.. Je kunt haar altijd nog mee uit vragen niet geschoten is altijd mis. En niet te veel tillen aan statusen op facebook ;)
Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.
pi_112109102
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sowieso heb ik gemerkt dat je niet al te veel aandacht moet schenken aan die kleine dingetjes. Bijna ieder meisje eindigt haar berichten tegenwoordig met 'xxx' e.d.
Klopt ja dat is het oude ''doei'' :')
pi_112109314
Maargoed.... Ik zou opzicht ook wel iets kunnen typen over versieren (In uitgaansgelegenheden met redelijk hoog volume en dansende mensen) als iemand daar behoefte aan heeft.
Rustig aan.
pi_112110963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Kees.van.Loon het volgende:

Zie avatar en fobo...

Het arme projectje... haar heerlijke volle kont geschaafd omdat ze met skaten van een berg naar beneden gleed... kwam onverwacht langs (helaas met skatevriendin), dus moest Peruaanse even wachten...

3 "dates" in een weekend... :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112111206
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie avatar en fobo...

Het arme projectje... haar heerlijke volle kont geschaafd omdat ze met skaten van een berg naar beneden gleed... kwam onverwacht langs (helaas met skatevriendin), dus moest Peruaanse even wachten...

3 "dates" in een weekend... :9
Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'

Speciaal met een extra vitamientjesausje? :D
pi_112111298
Ik begin ook wel goed klaar te zijn met mijn vrijgezelle status, nog een weekje en ik tik de 2 jaar aan.

Vooral na vandaag, met 3 vrienden gevaren, en alle 3 die gasten hadden vanavond nog allerlei verjaardag/BBQ/neuk verplichtingen met een scharrel of hun vriendin, en ik heb al in geen weken uberhaupt al met een meisje gewhatsappt :+

Ook altijd leuk om je ex van lang geleden tegen te komen met haar vriend op een terras, en dan erachter komen dat je eigenlijk zover uit elkaar gedreven bent dat je elkaar niets anders meer te melden hebt dan ''Hoi alles goed nou mooi ja met mij ook oke doei''...

Nu dus maar eens serieus gas gaan geven en eindelijk eens wat balls en initiatieven tonen, want qua uiterlijk ben ik toch wel een van de beter bedeelde leden van mn vriendengroep, en daarbij ook nog eens de langste en de breedste dus het zou toch wel moeten kunnen

Alleen een beetje lastig want:
- Studentenvereniging valt af( chicks die je daar tegenkomt zijn alleen maar bezig met commissies, studentenleven etc, dat heb ik allemaal wel een beetje gezien)
- Kom verder weinig leuke meiden tegen eigenlijk...

Ook hopen op dat kleiene beetje geluk.
pi_112111407
"Nu dus maar eens serieus gas gaan geven en eindelijk eens wat balls en initiatieven tonen, want qua uiterlijk ben ik toch wel een van de beter bedeelde leden van mn vriendengroep, en daarbij ook nog eens de langste en de breedste dus het zou toch wel moeten kunnen"

Pics :+
pi_112111451
quote:
Alleen een beetje lastig want:
- Studentenvereniging valt af( chicks die je daar tegenkomt zijn alleen maar bezig met commissies, studentenleven etc, dat heb ik allemaal wel een beetje gezien)
Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?
Rustig aan.
pi_112111470
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus toen heb je dr even 'verzorgd?'

Speciaal met een extra vitamientjesausje? :D
Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.

En voor het eerst bij mij thuis, dus onder de indruk van mijn appartement. Terecht. :9

Muy chevere (very cool)

Vrijdag huisfeestje hier, waar ze ook komt..

Ja, gaat goed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112111703
Kom je ooit nog naar NL mata?
Rustig aan.
pi_112111791
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Knoop eens een praatje met ze aan hoe het met hun zit met vriendjes etc of ze er zin in zouden hebben?
Mja zin hebben ze wel, kansen heb ik gehad, maar ik trek die figuren slecht. Heb er ooit eens eentje in bed gehad, en die kon over niets anders lullen dan die vereniging en zo zijn de meeste meiden daar wel...

Ik wil gewoon een leuke, knappe vlotte meid die niet arrogant is, niet met een RRRR praat, spontaan is en lekker nuchter ( en het liefst met Fries accent O+ ), maar die wonen hier niet :{
pi_112111841
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
"Nu dus maar eens serieus gas gaan geven en eindelijk eens wat balls en initiatieven tonen, want qua uiterlijk ben ik toch wel een van de beter bedeelde leden van mn vriendengroep, en daarbij ook nog eens de langste en de breedste dus het zou toch wel moeten kunnen"

Pics :+
Ja klinkt een beetje duf om over jezelf te zeggen maargoed, de aandacht is er wel alleen diegene die het tonen zie ik dan weer totaal niet zitten...
pi_112111850
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze krijgt nog een kontmassage. En ik ga voor d'r koken. Rustig aanpakken bij haar, dat is ook veel leuker dan dat geslet. Ze is gewoon echt leuk en lekker curvy, zelfs strompelend in haar sportkleding.

En voor het eerst bij mij thuis, dus onder de indruk van mijn appartement. Terecht. :9

Muy chevere (very cool)

Vrijdag huisfeestje hier, waar ze ook komt..

Ja, gaat goed.
Klinkt goed idd!

Pics van je appartement :P
pi_112111851
Je ben leienaar?

Maar gesprekken komen van 2 kanten... Je kent ze nauwelijks denk ik... Mensen zoeken graag naar gemeenschappelijke dingen om over te praten omdat daar gemeenschappelijke interesses liggen.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:28:00 #172
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112111875
Als je zoekt vind je niks net als je niks zoekt val je er overheen. En eisenpakketten laat die eens lekker thuisliggen.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:29:31 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112111939
Zo'n avondje tussen allerlei stelletjes zitten is wel weer even confronterend. :')

Nu zit ik achter een meisje aan dat veel en veel te knap is voor mij.
Maar meisjes die net zo knap zijn als ik zijn niet interessant dus fuck it.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112111983
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
Kom je ooit nog naar NL mata?
Op bezoek, meer niet. Ik voel me hier helemaal thuis, zoals je ziet. Volgend jaar Kdag is het plan met projectje naar Nederland, Duitsland en Spanje te gaan... toevallig de 3 landen waar ik gewoond heb. 8-)

pi_112111987
Goedzo heloef ;) En als het toch al gedoemd is te falen heb je toch niks te verliezen.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:30:52 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112111995
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Zo'n avondje tussen allerlei stelletjes zitten is wel weer even confronterend. :')

Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112112057
Neuh, Amsterdam... Ken ze idd amper moet ook leren niet zo snel te oordelen...

Momenteel zit ik echt in een fase van ; Ik wil een vriendin, maar heb geen zin in dat hele proces eraan vooraf van daten, aftasten, en dat soort gezeik...

Had er wel laatst een aan de haak die kon ik bij wijze van spreke zo oppakken en meenemen maar daar had ik zo weinig gespreksstof mee dat ging niet werken..

Of laatst, alweer 5 maanden geleden...

quote:

:* Nice
pi_112112191
quote:

meisjes zijn nooit te knap voor je, onthoud dat nou es heloef!

Daarbij letten vrouwen veel minder op knap (wel op kleding en uiterlijke verzorging) dan mannen.

pi_112112208
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef InterMilan het volgende:
Neuh, Amsterdam... Ken ze idd amper moet ook leren niet zo snel te oordelen...

Momenteel zit ik echt in een fase van ; Ik wil een vriendin, maar heb geen zin in dat hele proces eraan vooraf van daten, aftasten, en dat soort gezeik...

Had er wel laatst een aan de haak die kon ik bij wijze van spreke zo oppakken en meenemen maar daar had ik zo weinig gespreksstof mee dat ging niet werken..

Of laatst, alweer 5 maanden geleden...

[..]

:* Nice
Ik snap je idee....

Mensen zeggen weleens ''Iemand komt op je pad, je kunt er niet naar op zoek''
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens....
Je moet geen meisjes willen daten waar je geen diepgaande interesse in hebt.. Je zou die drang niet moeten hebben om dat op te zoeken zonder dat je een gepast meisje weet om überhaupt te vragen op een date..

Als je haar wel ziet dan vind je het waarschijnlijk helemaal niet erg om haar mee uit te vragen maar juist leuk :)
En omdat je toch wel voelt dat er wederzijdse interesse is zal de response toch wel goed zijn lijkt me.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:37:05 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112112257
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meisjes die net zo knap zijn als jij, zijn NIET interessant? Waarom niet?
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.

"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112112389
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Klinkt goed idd!

Pics van je appartement :P
Mijn nieuwe hippiebank O+

https://plus.google.com/a(...)530870130&view=photo

Is dit te zien? Zit mobiel.

pi_112112436
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn nieuwe hippiebank O+

https://plus.google.com/a(...)530870130&view=photo

Is dit te zien? Zit mobiel.
Hij is nog aan het laden :P
pi_112112452
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?

pi_112112471
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Uitstraling? En lef?
pi_112112516
Ik ken ook lelijke meiden met een leuke vriend.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:44:29 #186
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112112557
quote:

[..]

Die mannen compenseren hun slechte uiterlijk met een sympathieke persoonlijkheid.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112112567
quote:

[..]

Charisma.
pi_112112628
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Uitstraling? En lef?
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.

stop met denken dat je kansloos bent. ja, dat is moeilijk, maar het is echt zo; zoek niet onder je niveau, als je dat niet wil. Juist een vrouw waardeert het als je hoog inzet. Niet op een sukkelige manier, maar juist zelfverzekerd. Stel je haar lelijk voor als dat helpt. Alsof het je buurmeisje is.

pi_112112674
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Charisma.
In de gevallen waar ik aan denk niet. Echt niet.

maandag 28 mei 2012 @ 00:47:29 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112112693
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.
Aan de andere kant: De kans wordt wel enorm verkleind.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112112707
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij... Een super knap meisje kan een open uitstraling hebben en die spreek ik aan dan heb ik veel kans op een leuk gesprekje...
Een lelijk meisje met een gesloten / arrogante uitstraling heb ik 0.0 kans mee...
Rustig aan.
pi_112112783
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Uitstraling? En lef?
Voor een groot deel ook wel lef, denk ik.
pi_112112806
Mja, ik let niet op mijn league. Hoe mooi/lelijk ik ben kan ik toch niet van mezelf zeggen, zelfbeeld ligt een beetje overhoop :')
pi_112112821
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij...
Wat is een "open uiterlijk". Bedoel je uitstraling?

En dat hangt van je smaak af. Ik val niet op verlegen meisjes, dus die spreek ik ook niet aan.

Als je een groepje meiden ziet, is er altijd 1 die makkelijk(er) aan te spreken is. Spreek die aan, ook, nee juist!, als het niet je target is...

maandag 28 mei 2012 @ 00:50:54 #195
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112112840
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Voor een groot deel ook wel lef, denk ik.
Voor een heel groot deel lef zekers.
pi_112112864
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.

stop met denken dat je kansloos bent. ja, dat is moeilijk, maar het is echt zo; zoek niet onder je niveau, als je dat niet wil. Juist een vrouw waardeert het als je hoog inzet. Niet op een sukkelige manier, maar juist zelfverzekerd. Stel je haar lelijk voor als dat helpt. Alsof het je buurmeisje is.
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpen _O-

Maar die zelfverzekerdheid opbouwen, dat is nog lastig. En m'n (voormalig) buurmeisje was uitermate lekker :9
pi_112112872
Leven is het meervoud van lef.

maandag 28 mei 2012 @ 00:52:36 #198
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112112909
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
Leven is het meervoud van lef.
No guts no glory.
pi_112112913
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij... Een super knap meisje kan een open uitstraling hebben en die spreek ik aan dan heb ik veel kans op een leuk gesprekje...
Een lelijk meisje met een gesloten / arrogante uitstraling heb ik 0.0 kans mee...

Daar let ik ook op ja, of ze makkelijk aanspreekbaar is. Dan is het veiliger op een 1 of andere manier :P
pi_112112952
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpen _O-

Maar die zelfverzekerdheid opbouwen, dat is nog lastig. En m'n (voormalig) buurmeisje was uitermate lekker :9
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')