abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112113811
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:13 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Haha daar ben ik echt dramatisch mee..

Ik heb best vaak oogcontact, maar ik denk dat dit ook met mijn lengte te maken heeft waardoor ik nogal opval... Als dat inderdaad een uitnodiging is om ze te regelen dan heb ik keuze zat..

Vrees niet dat het zo simpel is...
Als iemand je al aankijkt en dat duurt langer dan een korte ''quick view'' dan vindt iemand je gewoon interessant op oppervlakkig niveau, dan hebben ze dus interesse en is een gesprekje beginnen gemakkelijker.

Jij kijkt ook niet naar meisjes die je niet interessant vindt.
Rustig aan.
pi_112114036
@ kingtoppie: En dit dan=>?

Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....

Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval? :P
pi_112114039
Ik was en waarschijnlijk ben :') altijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.

Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.

En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
pi_112114126
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef JiggyJ het volgende:
@ kingtoppie: En dit dan=>?

Wat ik bijvoorbeeld wel eens heb is dat ik bijvoorbeeld over iets na zit te denken kijkend rechtvooruit ofzo, en als ik dan ineens om me heen kijk zie ik soms een chick me wazig aan zit te kijken, die dan awkward snel wegkijkt....

Kan dat ook een teken zijn of gewoon toeval? :P
Ik weet het zelf ook niet... Maar ik denk dat het wel een teken is ergens....
Ik zie het ook vaak in de sportschool en dan 2 van die koppies onafhankelijk van elkaar dan opeens een andere kant op kijken... Heel snel :P

Volgens mij is dat wel hetzelfde idee ja :P

''O kut hij ziet dat ik naar hem aan het staren bent''
Rustig aan.
pi_112114164
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik was en waarschijnlijk ben :') altijd niet zo heel goed in versieren geweest. Inmiddels al lang een gelukkige relatie.

Maar wat bij mij had geholpen was vooral met veel vrouwen praten. Zonder direct doel maar gewoon aanspreken drankje mee etc. En 7 jaar horeca ervaring heeft er ook wel gezorgd dat je het spel leert observeren vanaf achter de bar.

En niet alleen mannen zijn er slecht in hoor, vrouwen vaak niet zo belabberd. Alleen bij laatste valt het natuurlijk minder op.
Eigenlijk faalt de term versieren alleen al... (Het impliceert namelijk dat je iemand anders jou leuk wilt laten vinden)

Je moet je interesse tonen en dan hopen dat de ander ook interesse heeft...
Jij moet niet iemand interesse laten hebben in jou... Daar kan jij namelijk geen invloed over uit oefenen...

Je kunt wel een leuke jongen zijn die zijn gevoelens uit aan een meisje en pijlen of dat wederzijds is.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 02:13:25 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112114903
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Omdat die denken "fuck it" dan is er vanzelf wel een gek genoeg om ja te zeggen.
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.
Aan de andere kant: De kans wordt wel enorm verkleind.
Ik doe gewoon als Will.
Kijk dan wat ie scoort, okee het is een serie maar ik hou hoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112114995
Achja ik begin de laatste tijd dat ik wat meer uitga ook te merken dat ik nieteens zo slecht in de markt lig dan ik dacht. Dacht altijd dat ik er aan de ene kant wel goed uit zag, maar dat er nog wat dingen waren waar ik wat aan moest doen, daarom dacht ik altijd dat ik goed in de markt kon liggen, maar dat dat nu nog niet zo is. Nu merk ik dus dat dat wellicht helemaal niet zo is.

Maarja, ik ben de laatste tijd eindelijk mijn jeugd aan het beleven, heb tussen mijn 16e en 19e (nu) nooit echt uit geweest, op uitzonderingen na, maar zelden echt een leuke avond gehad in de stad. Komt vooral omdat ik veel mensen ken, maar weinig mensen ken die echt leuk zijn om een avond wat mee te doen.

Maar wat ik ook steeds vaker lees, zelfverzekerdheid is idd echt de key. Als je dat uitstraalt, dan kan iedere man een vriendin krijgen die qua knapheid wat hoger dan diegene staat.

Zo merkte ik ook dat toen ik vrijdag uit was, en ik kwam twee meisjes tegen van de middelbare, dat ik even met hun stond te praten, kwam hun vriendin uit de wc erbij staan, een meisje dat ik niet kende (maar was wel erg knap) en die stond mij echt constant glimlachend aan te kijken, alsof ik een museumstuk was ofzo. Ik als noob weet dan totaal niet wat ik op zo'n moment moet doen, maarja xD
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_112115654
Wat een hoop goede uitspraken hier van verschillende mensen:) Het is zeer goed om voor vrouwen te gaan die naar je gevoel buiten je league liggen. Hierdoor groei je heel snel. En het kan ook nog zomaar kunnen dat je haar krijgt. De bijhorende afwijzingen en resultaten maakt je meer man. Je voelt je meer imuun voor afwijzingen waardoor je alsmaar meer jezelf word.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112115703
Laatst was ik met axel uitgeweest en zag een Megan Fox lookalike op straat. Ik zat echt te kijken van wtf!??? En ja, ik vond haar "out of my league"!! Maar ik ging haar dus benaderen en op dat moment voelde ik me wel entitled. Ik zei uiteraard dat ze op een actrice leek (wist toen ff niet haar naam). En toen zei ze: Megan Fox?? Ik zo "ja....". Ze reageerde positief. Haar vriendin vond het niet leuk en wilde telkens weer de aandacht van haar pfft. Ben toen weg gegaan, en zag haar later weer in een andere club. Wel heel ff wat oogcontact, maar niet terug op af gestapt (stom).

Het grappige is dat ze waarschijnlijk 10x per dag hoort dat ze erop lijkt, maar ze werd niet pissig op me. De echte jij schijnt gelukkig altijd door je zinnen heen. De kansen om haar te krijgen vond ik al klein, ik moet dan door hordes gasten heen gaan "vechten" en echt hard/dominant gaan. Dat zijn de enige mogelijkheden om zulke vrouwen te krijgen. Of ik haar had kunnen krijgen... euhm heeeel misschien. Maar dan moet mijn gevoel zeer stabiel blijven en niet in mijn hoofd gaan zitten van "wat moet ik nu zeggen/doen" etc. Ik denk dat 1 iemand die ik ken (die echt super goed is) de deal wel had gesloten.

[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 28-05-2012 06:15:35 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112115708
Waarom denk je dat je haar had kunnen "krijgen"? Omdat ze vriendelijk was?
pi_112115711
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 06:16 schreef psychosomatic het volgende:
Waarom denk je dat je haar had kunnen "krijgen"? Omdat ze vriendelijk was?
Ze werd receptief. Er is een verschil tussen vriendelijk zijn en vrouwen die receptief worden. De muur van vriendelijkheid is zeer moeilijk om doorheen te gaan, maar als ze receptief wordt voelt ze aantrekkingskracht. (Dat is als ze emotioneel reageert op wat je zegt, in plaats van een semi-karakter op te zetten om maar vriendelijk over te komen). Maar het is echt moeilijk om die lijn te behouden.
pi_112115821
Dat was een bijzondere date. Peruaanse is op zoek naar een relatie (met mij) en ze is leuk, intelligent en lekker gek (in de goeie zin van het woord). Maar verliefd ben ik niet echt. En ik ga geen relatie aan waarin ik weet niet trouw te blijven.

Bovendien heb ik een projectje waar ik liever voor ga.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112118803
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 07:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was een bijzondere date. Peruaanse is op zoek naar een relatie (met mij) en ze is leuk, intelligent en lekker gek (in de goeie zin van het woord). Maar verliefd ben ik niet echt. En ik ga geen relatie aan waarin ik weet niet trouw te blijven.

Bovendien heb ik een projectje waar ik liever voor ga.
Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom niet :P
Children of the night. What music they make.
pi_112118889
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Altijd balen als een vrouw je leuk vindt, maar andersom niet :P
ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:p
pi_112118989
Heeft er iemand een samenvatting?
pi_112119053
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:35 schreef Halcon het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting?
Elmatador had n date

de rest is nog steeds in een zelf verbeterende fase :+
pi_112119182
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ag hij heeft toch een ander exemplaar waar hij helemaal gek van is ?:p
Ja, maar is dat ook wederzijds :P
pi_112119405
Elmatador zijn probleem is ook niet het versieren, maar het versieren van de juiste vrouw :D
pi_112119431
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, maar is dat ook wederzijds :P
Idd.. Ag ik snap dergelijke spelletjes toch niet zo :')
pi_112120410
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Idd.. Ag ik snap dergelijke spelletjes toch niet zo :')
Ik ook niet :')
pi_112120741
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ook niet :')
daten :')?
  maandag 28 mei 2012 @ 13:50:58 #238
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112124033
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

daten :')?
Gaat wat worden :') Zitten jullie daar straks IRL en zeggen niets tegen elkaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112124236
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik communiceer prima hoor. Ik speel alleen niet zulke spelletjes :P
pi_112124275
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat voor spelletjes?
  maandag 28 mei 2012 @ 14:02:14 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112124511
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Spelletjes spelen vind ik leuk maar dat moeten er wel duidelijke spelregels zijn. En dat is bij versieren niet. Althans voor mij dan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112124557
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat voor spelletjes?
spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
  maandag 28 mei 2012 @ 14:04:00 #243
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112124588
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Elmatador zijn probleem is ook niet het versieren, maar het versieren van de juiste vrouw :D
'Selecteren' is dan ook niet te verwaarlozen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112124615
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zal reuze meevallen hoor :P
pi_112124626
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

spelletjes die el matador bv speelt. Ik ben niet iemand die als ze een man leuk vind en hij gaat daarnaast met een ander meisje daten oid daar nog achteraan blijf lopen. Ik haak dan altijd meteen af..
Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaan
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 14:06:13 #246
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112124697
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat zal reuze meevallen hoor :P
Gelukkig maar, ach als je eenmaal aan de praat raakt komt het wel goed
14 SHADES OF GREY
pi_112124699
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Soms gaat het niet snel genoeg en dan kost het teveel tijd om er 1 voor 1 bij langs te gaan
hoe bedoel je?
pi_112124938
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.
pi_112125200
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen vinden het niet leuk als een man met andere vrouwen om gaat. Maar vrouwen reageren er wel emotioneel op.
*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.
pi_112125335
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

*zucht ik maak mij er niet druk om als een man met andere vrouwen omgaat. Ik haak enkel af als een man met meerdere vrouwen date.
Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.
pi_112125391
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zeg je nu wel, net als dat vrouwen hier zeggen nooit zomaar iemand binnen een korte tijd te knuffelen en rare eisenlijstjes. In het echt is het een heel ander verhaal en ben je meer een gevoelsmens.
Haha:
''Je kent jezelf niet, je bent een vrouw.''
/ exit
:P
Rustig aan.
pi_112125420
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haha:
''Je kent jezelf niet, je bent een vrouw.''
/ exit
:P
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')