Mijn nieuwe hippiebankquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klinkt goed idd!
Pics van je appartement
Hij is nog aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hippiebank
https://plus.google.com/a(...)530870130&view=photo
Is dit te zien? Zit mobiel.
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Uitstraling? En lef?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Die mannen compenseren hun slechte uiterlijk met een sympathieke persoonlijkheid.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik uitgesproken lelijke mannen ken met bloedlekkere vriendinnen?
Charisma.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.quote:
In de gevallen waar ik aan denk niet. Echt niet.quote:
Aan de ene kant begrijpelijk. Ik ga ook altijd voor vrouwen die out of my league zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals Will McKenzie het zou zeggen.
[ afbeelding ]
"What's the point going for girls in my league? Look at me, imagine my league"
Wat is een "open uiterlijk". Bedoel je uitstraling?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij...
Voor een heel groot deel lef zekers.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor een groot deel ook wel lef, denk ik.
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitstraling van een sukkel. Misschien net dat beetje extra. De psyche van een vrouw is ondoorgrondelijk; ze begrijpen zichzelf niet eens.
stop met denken dat je kansloos bent. ja, dat is moeilijk, maar het is echt zo; zoek niet onder je niveau, als je dat niet wil. Juist een vrouw waardeert het als je hoog inzet. Niet op een sukkelige manier, maar juist zelfverzekerd. Stel je haar lelijk voor als dat helpt. Alsof het je buurmeisje is.
Daar let ik ook op ja, of ze makkelijk aanspreekbaar is. Dan is het veiliger op een 1 of andere manierquote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen vrouwen met een open uiterlijk aanspreken is trouwens wel een tip van mij... Een super knap meisje kan een open uitstraling hebben en die spreek ik aan dan heb ik veel kans op een leuk gesprekje...
Een lelijk meisje met een gesloten / arrogante uitstraling heb ik 0.0 kans mee...
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, wordt het nog lastiger, als zij zichzelf niet eens begrijpen
Maar die zelfverzekerdheid opbouwen, dat is nog lastig. En m'n (voormalig) buurmeisje was uitermate lekker
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitzietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Hanako het volgende:
[..]
En ruim je auto van te voren op en dat hij er netjes uitziet
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaakquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek je favo kleren aan, of koop iets nieuws, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en blijf vooral relaxed. Dan gaat het bijna vanzelf.
Hij is nog steeds aan het ladenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Uiteraard. Het is ook leuker voor jezelf als je er goed uitziet voor de buitenwereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tevreden zijn over je leven betekent niet dat je niet meer aan jezelf hoeft te werken natuurlijk.
"Maar dan.... " STOP direct met zo denken. Vrouwen zijn net zo. halen hun zelfvertrouwen uit make-up, hakken en nagellak. Zo zijn we; dieren op zoek naar een partner die hun pauwenveren opzetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar ben ik idd mee bezig. Binnenkort nieuwe kleren kopen. Maar dan haal je je zelfvetrouwen dus uit externe factoren (je uiterlijk dus), terwijl dat eigenlijk uit je binnenste moet komen, dwz dat je tevreden bent over je leven en dat dus ook uitstraalt. En ontspannen zijn werkt ook goed idd, alleen ben ik dat niet zo vaak
Dat is natuurlijk onzinquote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Foto kom ik niet zien maar ook je huis zorg dat het netjes is.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. En je huis. Was mijn foto te zien?
Heb jij het al geleerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
Haha daar ben ik echt dramatisch mee..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso...
Als een vrouw al oogcontact heeft gehad met jou... Heeft ze eigenlijk al een signaal gegeven of je haar ''mag'' aanspreken of niet.
Het is gewoon heel makkelijk af te lezen of iemand dus open staat voor jou en een gesprekje, spreek dan ook deze dames aan.
Aankijken en proosten is toch wel een heel duidelijk signaal van ''kom iets drinken met mij''quote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
klopt. Mannen missen de bizar verfijnde psychologie die vrouwen hebben. Maar ja kan het leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |