Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef firefly3 het volgende:
Magnetronkoffie, leer vrede te hebben om eerst gewoon positieve reacties terug te krijgen en daarvan te genieten.
tja dat kanquote:
Curvy ook, meerdere mannen vinden dat heel mooi.quote:
flirten&daten /sjansen&dansenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe moet je wát aanpakken?
Ik ga voor de serieuze relatie![]()
Met beide handen. En nee, relaties niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen dat aanpakken deze zomer?
gaan jullie voor zomerfirts/serieuze relaties
Lieverd, dat is mijn methode...quote:
26 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?
Want hoewel 2011 vol stond van de (sexuele ) escapades, heb ik in 2012 eigenlijk helemaal geen meiden meer ontmoet, en het contact met mijn oude scharrels heb ik geen zin meer in.. En we zitten al weer bijna op de helft van het jaar bedenk ik me net..
Ligt uiteraard ook deels aan mezelf, weinig uitgeweest en ook niet echt open ervoor gestaan, maar ik zit nu toch wel weer even te denken : Hoe doe je zoiets ookalweerBen het echt een beetje kwijt hoe je met een meid begint te sms'en/flirten oid
Ik ga vooral werken deze zomerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen dat aanpakken deze zomer?
gaan jullie voor zomerfirts/serieuze relaties
Ik ga in het najaar wel op vakantie waar en hoe geen ideequote:
Naar de Ardennen volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar ga je heen en wat ga je doen hov?
Ik heb een vakantie en een huwelijksreis gepland staan.
Maar het komende ek biedt toch mogelijkheden zat?
Ach, de zomer komt er weer aan, komt wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hoelang was eigenlijk jullie langste periode van ''niets''. Dus geen vriendin/vriend, maar ook geen scharrel, sms-contact en dat soort dingen?
Want hoewel 2011 vol stond van de (sexuele ) escapades, heb ik in 2012 eigenlijk helemaal geen meiden meer ontmoet, en het contact met mijn oude scharrels heb ik geen zin meer in.. En we zitten al weer bijna op de helft van het jaar bedenk ik me net..
Ligt uiteraard ook deels aan mezelf, weinig uitgeweest en ook niet echt open ervoor gestaan, maar ik zit nu toch wel weer even te denken : Hoe doe je zoiets ookalweerBen het echt een beetje kwijt hoe je met een meid begint te sms'en/flirten oid
Leuk, ardennen, hoop mooi weer voor je!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naar de Ardennen volgens mij
Waar ga jij heen? En een huwelijksreis? Je was toch al getrouwd
Ik kijk iig zoveel mogelijk wedstrijden op tv, en van het sociale gedoe weet ik het niet. Misschien kan ik een keertje een wedstrijd in de kroeg kijken ofzo.....ik kom nooit in de kroeg
Ik val vooral voor rustige vrouwenquote:
Door het gewoon te doen dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik sla het "versieren/aanpakken" zoveel mogelijk over. Want waar komt het op neer?-> jezelf niet goed genoeg voelen. Het beste is niet nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |