abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112127570
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ben je dan ook met Tijn uitgeweest? Anders kun je het niet goed vergelijken.
Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)

Zelfvermaak cultiveren is zeer belangrijk om succes te hebben met vrouwen. Als je je niet vermaakt dan is de kans een stuk kleiner.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112127583
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelf
Niet met die meisjes dus. _O-
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:24:09 #28
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112127591
Jezus voor dit soort shit is het nu echt te warm :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112127595
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)

Zelfvermaak cultiveren is zeer belangrijk om succes te hebben met vrouwen. Als je je niet vermaakt dan is de kans een stuk kleiner.
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?
Children of the night. What music they make.
pi_112127599
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de ander
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:24:33 #31
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112127604
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet met die meisjes dus. _O-
Dan zijn dat niet de juiste meisjes.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112127606
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?
Precies! :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112127629
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.

Een maat van me ging er geheel voor staan, met beiden handen omhoog en bleef maar zo staan met een "het kan me geen reet schelen" gevoel. Het "hier ben ik, het maakt niet uit wat je van me denkt" gehalte was hoog, en ze volgde hem. Hij zocht niet naar signalen.
Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''
Dat is anders dan half reageren.
Rustig aan.
pi_112127665
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?
LEZEN ik quote jou toch niet of wel?
  maandag 28 mei 2012 @ 15:26:35 #35
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112127675
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies! :)
Dat klopt misschien wel maar zo letterlijk als jij het zegt is het natuurlijk niet
14 SHADES OF GREY
pi_112127677
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''
Dat is anders dan half reageren.
Dat is een "congruence test" om te kijken of je wel jezelf bent of maar een spelletje speelt om iets van haar te krijgen.
pi_112127708
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als je jezelf vermaakt dan zien mensen ook beter wie jij bent... Verbinden daar positieve emotie aan en vinden je interessant - versieren - een ander jou interessant laten vinden - de paradox hierin is dus dat jij het naar je zin moet hebben en jij juist de ander moet laten zien dat je de ander leuk vindt en niet andersom redeneren dat de ander jou leuk moet vinden, want daar heb je immers geen invloed op.
Rustig aan.
pi_112127732
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

LEZEN ik quote jou toch niet of wel?
Dus? Wat impliceer je hiermee?
Rustig aan.
pi_112127745
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan zijn dat niet de juiste meisjes.
Zo denk ik dus ook ;)
Rustig aan.
pi_112127757
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt misschien wel maar zo letterlijk als jij het zegt is het natuurlijk niet
Zeer zeker wel. Je ware persoonlijkheid naar voren brengen IS de manier. Hierdoor weet ze of ze je kunt vertrouwen.
pi_112127767
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is een "congruence test" om te kijken of je wel jezelf bent of maar een spelletje speelt om iets van haar te krijgen.
Ik draaide me om en ging lekker verder chillen met een vriend van me, ben ik geslaagd? :P
Rustig aan.
pi_112127813
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik draaide me om en ging lekker verder chillen met een vriend van me, ben ik geslaagd? :P
Je wilde haar in principe toch? Anders had je haar ook niet aangesproken. Je was niet geheel in alignment met jezelf. Het moeilijke is om op dat moment totaal je gevoel te volgen en gewoon te doen waar je zin in hebt.
pi_112127836
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus? Wat impliceer je hiermee?
dat ik niet tegen jou prate en je je dus niet aangesproken moet voelen.
pi_112127849
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je jezelf vermaakt dan zien mensen ook beter wie jij bent... Verbinden daar positieve emotie aan en vinden je interessant - versieren - een ander jou interessant laten vinden - de paradox hierin is dus dat jij het naar je zin moet hebben en jij juist de ander moet laten zien dat je de ander leuk vindt en niet andersom redeneren dat de ander jou leuk moet vinden, want daar heb je immers geen invloed op.
Idd, dat denk ik ook.
pi_112127894
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je wilde haar in principe toch? Anders had je haar ook niet aangesproken. Je was niet geheel in alignment met jezelf. Het moeilijke is om op dat moment totaal je gevoel te volgen en gewoon te doen waar je zin in hebt.
Nee, ik zat gewoon aan een tafel, en zij kwamen aanlopen en gingen letterlijk op 10cm afstand van mij staan terwijl er vet veel ruimte was, dus ik draaide me om en stelde voor dat ze er bij mochten zitten. De vriendin keek naar het alpha meisje en het alpha meisje keek verwaand naar mij van wat denk je wel niet.... De vriendin had er dus eigenlijk wel zin in maar voelde zich ondergeschikt aan alpha meisje... Iets met een groot ego ofzo denk ik.
Rustig aan.
pi_112127910
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dat ik niet tegen jou prate en je je dus niet aangesproken moet voelen.
Doe ik ook niet.
Rustig aan.
pi_112127934
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de ander
Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Rustig aan.
pi_112127953
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik ook niet.
wel

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

zie..
pi_112127966
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik zat gewoon aan een tafel, en zij kwamen aanlopen en gingen letterlijk op 10cm afstand van mij staan terwijl er vet veel ruimte was, dus ik draaide me om en stelde voor dat ze er bij mochten zitten. De vriendin keek naar het alpha meisje en het alpha meisje keek verwaand naar mij van wat denk je wel niet.... De vriendin had er dus eigenlijk wel zin in maar voelde zich ondergeschikt aan alpha meisje... Iets met een groot ego ofzo denk ik.
Wat jij voelt voelt zij ook.
pi_112127981
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')