Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, gevoel. Ik vraag me soms daadwerkelijk af of mensen hier niet zo slim zijn omdat ze de basis principes van biologie niet kennen...
Voor echte leuke vrouwen moet je wat moeite voor over hebben. En ze doen het ook voor jou. Als je haar te makkelijk krijgt, zul je haar eerder als slet zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar uberhaupt zin in hebben? Ik wil een leuk meisje niet een of ander gek wijf dat gesloten als de tifus is en ook nog eens sociaal incapabel.
Je hebt toch seks omdat je geil bent??quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnen
Lust is ook een gevoel idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zonder gevoel is er geen seks. Trust me on this one, het is geen zakelijke transactie.
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor echte leuke vrouwen moet je wat moeite voor over hebben. En ze doen het ook voor jou. Als je haar te makkelijk krijgt, zul je haar eerder als slet zien.
Kwestie van flink oefenenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik houd mij liever bezig met de praktijk ben niet zon theorie mens.. In de praktijk moet je het tenslotte kunnen
Veel mooie vrouwen zetten een semi-karakter op als ze voor de 1000e keer benaderd worden, puur voor zelfbescherming en om haar eigen dingen te doen. Als je er even doorheen geprikt hebt en haar leert kennen is het voor altijd weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.
Die echt leuke vrouw is een leuk mens. Niet een arrogant wijf.
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is dus geen ''echt'' leuke vrouw.
Die echt leuke vrouw is een leuk mens. Niet een arrogant wijf.
Ik vind een mooie vrouw benaderbaar, niet afgesloten van de wereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel mooie vrouwen zetten een semi-karakter op als ze voor de 1000e keer benaderd worden, puur voor zelfbescherming en om haar eigen dingen te doen. Als je er even doorheen geprikt hebt en haar leert kennen is het voor altijd weg.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
juist niet. dat laagje arrogantie zit erop als zelfbescerming. Daaronder kunnen hele leuke vrouwen zitten...
Ah. Hoe kan je daar doorheen prikken dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelfquote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.
tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de anderquote:Op maandag 28 mei 2012 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Hoe kan je daar doorheen prikken dan?
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik maak wel een apart topic aan, het is me nooit gelukt.
Ik denk dat kingtoppie mijlen verder is dan jij op dit gebiedquote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelf
Je groette dr dus? En die maat deed dat erg overdrevenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.
Een maat van me ging er geheel voor staan, met beiden handen omhoog en bleef maar zo staan met een "het kan me geen reet schelen" gevoel. Het "hier ben ik, het maakt niet uit wat je van me denkt" gehalte was hoog, en ze volgde hem. Hij zocht niet naar signalen.
Hij deed het niet overdreven, hij was meer zichzelf en ik was reactie vragend. (Hand omhoog ivm de muziek (zonder aan te raken overigens).quote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je groette dr dus? En die maat deed dat erg overdreven
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat kingtoppie mijlen verder is dan jij op dit gebied
O je was in een uitgaansgelegenheid. Zeg dat danquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij deed het niet overdreven, hij was meer zichzelf en ik was reactie vragend. (Hand omhoog ivm de muziek (zonder aan te raken overigens).
Hoe minder reactie vragend je bent, hoe beter het resultaat. Je ware persoonlijkheid naar voren brengen. En dat kan alleen door elke vrouw hetzelfde te behandelen en tegelijk los te staan van resultaat.
Zag hem redelijk succes hebben toen ik met hem uit ging.quote:
Ben je dan ook met Tijn uitgeweest? Anders kun je het niet goed vergelijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zag hem redelijk succes hebben toen ik met hem uit ging.
Een half jaar geleden was overigens ook voor het eerst dat ik een "arrogant type" had gezoent
Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)quote:Op maandag 28 mei 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je dan ook met Tijn uitgeweest? Anders kun je het niet goed vergelijken.
Niet met die meisjes dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet geloven dat je een leuk en aardig persoon bent dan komt de rest van zelf
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 vrouw gehad in zijn leven dacht ik? (of ik heb het mis, maar dat dacht ik. Niet dat het erg is)
Zelfvermaak cultiveren is zeer belangrijk om succes te hebben met vrouwen. Als je je niet vermaakt dan is de kans een stuk kleiner.
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tijd en energie in steken.. niet te snel opgeven. Meisje het gevoel geven dat je haar echt leuk vind.. De een is daar makkelijker mee dan de ander
Dan zijn dat niet de juiste meisjes.quote:
Precies!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Want als je jezelf vermaakt dan zit je beter in je vel, en begin je dat ook uit te stralen. Right?
Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was niet geheel jezelf en bleef niet door gaan. Gisteren deed ik mijn arm omhoog, en een meid reageerde maar half op me (arrogantie laag wat je zei), maar ik ging niet hard genoeg.
Een maat van me ging er geheel voor staan, met beiden handen omhoog en bleef maar zo staan met een "het kan me geen reet schelen" gevoel. Het "hier ben ik, het maakt niet uit wat je van me denkt" gehalte was hoog, en ze volgde hem. Hij zocht niet naar signalen.
LEZEN ik quote jou toch niet of wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hell? Ik ken haar toch niet, hoe kan ik haar nou weer ''echt heel leuk'' vinden?
Dat klopt misschien wel maar zo letterlijk als jij het zegt is het natuurlijk nietquote:
Dat is een "congruence test" om te kijken of je wel jezelf bent of maar een spelletje speelt om iets van haar te krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meisje keek verwaand terug ''wat denk je wel niet''
Dat is anders dan half reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |