quote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?
[..]
Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.
Ja, en ook ik heb totaal geen idee hoe ik iemand aanspreek en durf het ook niet te weinig zelfvertrouwen
quote:Niet durven met de betekenis van wel willen.
Het niet durven en niet willen spreekt voor zich. Maar de moeizaamheid om naar de supermarkt te gaan is ook geen geluk.
Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.quote:
Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.
Dus wat zit er dan nog meer achter?
Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Been there done that al trek ik een coltrui aan het is altijd raak
Als je weer in nl bent mag je hem wel eens lenen?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...
Wees blij dat je aandacht krijgt, zou ik zeggen.
Goed bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtwie weet leer ik er ooit mee om te gaan
Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot
![]()
Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandachtwie weet leer ik er ooit mee om te gaan
Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot
![]()
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..quote:Op maandag 28 mei 2012 17:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goed bezig.
Bouw in je leven in dat je regelmatig in de belangstelling moet staan. Bijv. met je werk ofzo. Gaat het sneller.
Ongelooflijk wat een vrouw er voor over heeft om in the spotlights te komenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
Even wat inhoudelijker dan: als je regelmaat inbouwt, komt het bijna vanzelf in orde. Komt omdat je het doet. Eerste keer gaat superstroef dan. Tweede keer ook, maar minder, aangezien het niet compleet nieuw meer is.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
Elmatador is een grote flirt en hoewel hij wel tof is zou ik daar niet serieus op ingaanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.
Date tijnbreinquote:Op maandag 28 mei 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Elmatador is een grote flirt en hoewel hij wel tof is zou ik daar niet serieus op ingaanIk zal nooit graag in de belangstelling staan denk ik..
Mja tis n beetje jammer dat je daar vieze tabletjes voor nodig hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een vrouw er voor over heeft om in the spotlights te komen
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijd is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Je zult inderdaad meer succes hebben bij mensen die zich daar in herkennen. Waarom niet, zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijn is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Simpele reden omdat ik juist niet meer mensen wil vinden die op een zelfde wijze als mij in het leven staan. heb tijdje terug iemand gedate die heel anders in t leven staat en gek genoeg heeft mij dat heel veel goeds gedaan. Ondanks dat het verder niets zou wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zult inderdaad meer succes hebben bij mensen die zich daar in herkennen. Waarom niet, zou ik zeggen.
Tegenpolen trekken elkaar aan hoor je ook vaak.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Simpele reden omdat ik juist niet meer mensen wil vinden die op een zelfde wijze als mij in het leven staan. heb tijdje terug iemand gedate die heel anders in t leven staat en gek genoeg heeft mij dat heel veel goeds gedaan. Ondanks dat het verder niets zou worden
Lees alles eventjes na... Voordat je conclusies trekt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:57 schreef Re het volgende:
dit is niet de SC, doe gewoon niet, je helpt er niets mee zo natuurlijk
Ja dat ist idd en daarom probeer ik juist meer met wannebe el matadors om te gaan enkel zijn dat meer mannen en met alleen mannen opstap gaan is voor mij ook geen zak aanquote:Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenpolen trekken elkaar aan hoor je ook vaak.
Wel goed dat je actie onderneemt om te leren omgaan met die onzekerheid als je in de belangstelling staat. Veel mensen durven dat ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |