Als je die dingen niet meemaakt dan "leef" je niet echt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie is geen garantie voor geluk. Sterker nog het kan je ongelukkiger maken een relatie.
dus a seksuele mensen die ook geen relatie willen.. zoals ik, leven niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die dingen niet meemaakt dan "leef" je niet echt.
Onzinquote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw visie, een persoon dat sociale interactie schuwt zal het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu echt gelukkig zijn. Hoe kan je gelukkig zijn als je je anders voelt dan de rest van de wereld en niet goed genoeg?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw visie, een persoon dat sociale interactie schuwt zal het niet met je eens zijn.
Geluk is relatief.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Het tegenovergestelde van geluk is het leven in angst.
Je haalt er dingen bij.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu echt gelukkig zijn. Hoe kan je gelukkig zijn als je je anders voelt dan de rest van de wereld en niet goed genoeg?
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.quote:
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Precies. Geluk is een heel breed begrip en voor iedereen anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.
Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Genen. (Je haalt er weer dingen bij)quote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?
Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genen. (Je haalt er weer dingen bij)
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.quote:Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
Jij zei dat je last had van Asperger he?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijk
Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn"quote:Op maandag 28 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"
Niet durven met de betekenis van wel willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn"
Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij zei dat je last had van Asperger he?
Komt die angst dan voort uit dat je bewust bent van je Asperger en dat een ander dat mogelijk kan merken? (en je daarom afwijst?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |