abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112130978
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je haalt er dingen bij.
Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112131018
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je geen sociale interacties aandurft met mensen, dan voel je je niet goed genoeg op een diep niveau.
Nope. Je vult veel dingen in die niet per definitie zo zijn.
Rustig aan.
pi_112131041
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Precies. Geluk is een heel breed begrip en voor iedereen anders.
pi_112131070
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:03:12 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112131092
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112131116
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weet jij een andere reden waarom iemand het niet aandurft?
Genen. (Je haalt er weer dingen bij)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:05:18 #217
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112131174
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Of je bent een autist die geen problemen heeft met alleen zijn. Tja, hoe ziet een autist dat "durven" eigenlijk?
Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112131275
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Genen. (Je haalt er weer dingen bij)
quote:
Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
pi_112131319
Uiteraard kunnen die gevoelens vanuit je genen komen.
pi_112131368
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Dit is wat ik origineel zei. Als je het niet aandurft, dan voel je je niet goed genoeg.
^O^ Jij wint.
Verschilt of je daar volledig OK mee bent of niet ;)
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:11:46 #221
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112131381
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goeie vraag. Die ik zelfs als autist niet kan beantwoorden. Dat is voor iedereen anders namelijk
Jij zei dat je last had van Asperger he?
Komt die angst dan voort uit dat je bewust bent van je Asperger en dat een ander dat mogelijk kan merken? (en je daarom afwijst?)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112131408
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"
  maandag 28 mei 2012 @ 17:15:28 #223
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112131523
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het alleen zijn, maar het niet jezelf kunnen zijn bij anderen. Het niet goed genoeg voelen om te kunnen "zijn"
Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn" :?
pi_112131568
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het had over "niet durven" in plaats van "niet jezelf zijn" :?
Niet durven met de betekenis van wel willen.

Het niet durven en niet willen spreekt voor zich. Maar de moeizaamheid om naar de supermarkt te gaan is ook geen geluk.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:17:41 #225
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112131610
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jij zei dat je last had van Asperger he?
Komt die angst dan voort uit dat je bewust bent van je Asperger en dat een ander dat mogelijk kan merken? (en je daarom afwijst?)
Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.

Ja, en ook ik heb totaal geen idee hoe ik iemand aanspreek en durf het ook niet te weinig zelfvertrouwen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112131637
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of hebt er geen behoefte aan. Of past niet in jouw boekje?

[..]

Ik heb PDD-NOS zelfde etiketje als Asperger. Valt allemaal onder ASS.

Ja, en ook ik heb totaal geen idee hoe ik iemand aanspreek en durf het ook niet te weinig zelfvertrouwen
quote:
Niet durven met de betekenis van wel willen.

Het niet durven en niet willen spreekt voor zich. Maar de moeizaamheid om naar de supermarkt te gaan is ook geen geluk.
pi_112131663
Ff reclame maken:
De bitchshield
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:22:28 #228
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112131788
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.

Dus wat zit er dan nog meer achter?
14 SHADES OF GREY
pi_112131950
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry maar dit begrijp ik niet. Ik heb nergens gezegd dat ik moeite heb om naar de winkel te gaan. Ik irriteer mij alleen aan mensen als ik snel mijn boodschappen wil pakken.

Dus wat zit er dan nog meer achter?
Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.
pi_112132198
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Been there done that al trek ik een coltrui aan het is altijd raak :')
Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112132421
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind een strakke coltrui waanzinnig sexy. :9
Als je weer in nl bent mag je hem wel eens lenen?
pi_112132463
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
_O- :')
pi_112132586
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Als je weer in nl aan bent mag je hem wel eens lenen?
Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...

Wees blij dat je aandacht krijgt, zou ik zeggen. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112132609
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Liever zie ik er vrouwenborsten in uitkomen...

Wees blij dat je aandacht krijgt, zou ik zeggen. :*
haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandacht :') wie weet leer ik er ooit mee om te gaan :+ Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot :|W
pi_112132721
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

haha zoals ik al zei ik word nerveus van aandacht :') wie weet leer ik er ooit mee om te gaan :+ Overigens werk ik er wel aan. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling maar met regelmaat werk ik mij toch in die situatie.. Zo heb ik bv een hekel aan het maken van fotos van mijzelf. Maar! morgen heb ik wel een proff fotoshoot :|W
Goed bezig :).

Bouw in je leven in dat je regelmatig in de belangstelling moet staan. Bijv. met je werk ofzo. Gaat het sneller.
pi_112132810
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.
pi_112132814
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:48 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Goed bezig :).

Bouw in je leven in dat je regelmatig in de belangstelling moet staan. Bijv. met je werk ofzo. Gaat het sneller.
klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
pi_112132839
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

klopt ja daarom heb ik morgen ochtend een presentatie en dus smiddags die shoot ben wel benieuwd hoe dat gaat. Heb een pak valeriaan extra sterk gekocht in de hoop dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden..
Ongelooflijk wat een vrouw er voor over heeft om in the spotlights te komen ;)
pi_112132854
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Even wat inhoudelijker dan: als je regelmaat inbouwt, komt het bijna vanzelf in orde. Komt omdat je het doet. Eerste keer gaat superstroef dan. Tweede keer ook, maar minder, aangezien het niet compleet nieuw meer is.
Etc. :)
pi_112132863
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Denk je dat je er ooit overheen kan komen? Het is namelijk echt zonde. Zo'n reactie op El_Matador had bijvoorbeeld een leuke flirt kunnen zijn, als het anders was aangepakt.
Elmatador is een grote flirt en hoewel hij wel tof is zou ik daar niet serieus op ingaan ;) Ik zal nooit graag in de belangstelling staan denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')