abonnement Unibet Coolblue
pi_112129714
Nerd :') We hadden het allang niet meer over de meet _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 16:25:23 ]
pi_112129720
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan had je ook niet naar de mods moeten rennen als je eens weerwoord krijgt kree

je klaagt hier wel dat het jammer is dat de reeks er nu niet is maar je kijkt niet naar je eigen aandeel

door dat zuigen en dat je bij weerwoord dan gaat 'huilen' is de reeks dicht (nou o.a. door dat.. het was niet het enige incident natuurlijk)
een weerwoord is heel wat anders als iemand uitschelden...
Daarom kwam ik hier en waarom moeten we deze discussie nu nog een keer aangaan?
Ik heb het hier gewoon gepost hoor en iedereen kon er op reageren.

Sterker nog er werd nog een link gepost in AVNZMG.
Van oh kijk kree zit in FB hoor, nou dat was ieders kans geweest om uit te leggen aan de mods dat ik (blijkbaar) ongelijk heb.
Do what you love, love what you do!
pi_112129761
First world problems het is de harde realiteit..
pi_112129791
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112129801
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef kree het volgende:

[..]

een weerwoord is heel wat anders als iemand uitschelden...
Daarom kwam ik hier en waarom moeten we deze discussie nu nog een keer aangaan?
Ik heb het hier gewoon gepost hoor en iedereen kon er op reageren.

Sterker nog er werd nog een link gepost in AVNZMG.
Van oh kijk kree zit in FB hoor, nou dat was ieders kans geweest om uit te leggen aan de mods dat ik (blijkbaar) ongelijk heb.
als ik iemand de hele tijd een bal in zijn gezicht gooi en die persoon scheld mij dan uit
dan had ie dat beter niet kunnen doen met scheldwoorden maar gewoon met roepen misschien maar toch vind ik het niet geheel vreemd

dat is wat jij doet
en dat is toen in FB ook gezegd
maar wat blijft hangen is een TR geplaatst door jou
en dat telt op en bij genoeg TR's krijgen de mods het idee dat het een 'zieke' reeks is
dat moet je zelf ook wel snappen

maar ik geef het op, want er is weer eens totaal geen rede bij je te vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112129805
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Dientje12 het volgende:
First world problems het is de harde realiteit..
_O-
Overigens, is het niet handiger aan het worden om de discussie voort te zetten in AVNZMG want nu is FB de slowchat aan het worden. :')
pi_112129817
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet.
Niet liegen jij bent geen 13 :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112129869
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Overigens, is het niet handiger aan het worden om de discussie voort te zetten in AVNZMG want nu is FB de slowchat aan het worden. :')
slowchat of niet, mensen moetenhet gewoon vergeten ik bedoel waar gaat het allemaal over..
Get a life
  maandag 28 mei 2012 @ 16:28:52 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112129889
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Overigens, is het niet handiger aan het worden om de discussie voort te zetten in AVNZMG want nu is FB de slowchat aan het worden. :')
Is die weer open dan? ;)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112129895
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

slowchat of niet, mensen moetenhet gewoon vergeten ik bedoel waar gaat het allemaal over..
Get a life
Zoveel wijsheid uit deze man
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112129909
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Is die weer open dan? ;)
Nee.
pi_112129916
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Overigens, is het niet handiger aan het worden om de discussie voort te zetten in AVNZMG want nu is FB de slowchat aan het worden. :')
Ik wilde het net zeggen _O-

Dit kan toch wel gewoon in het topic, maar dan moet hij wel open gaan :')
pi_112129932
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als ik iemand de hele tijd een bal in zijn gezicht gooi en die persoon scheld mij dan uit
dan had ie dat beter niet kunnen doen met scheldwoorden maar gewoon met roepen misschien maar toch vind ik het niet geheel vreemd

dat is wat jij doet
en dat is toen in FB ook gezegd
maar wat blijft hangen is een TR geplaatst door jou
en dat telt op en bij genoeg TR's krijgen de mods het idee dat het een 'zieke' reeks is
dat moet je zelf ook wel snappen

maar ik geef het op, want er is weer eens totaal geen rede bij je te vinden
Tuurlijk telt het bij elkaar op, ok ik geef mijn mening erover.
En blijkbaar ben ik niet de enige.

Optel sommetje voor de mods en nu is het topic dicht, kun je mij moeilijk de schuld van geven.
En ik wilde het topic niet eens dicht, heb er zelfs nog om gevraagd persoonlijk bij 1 van de mods.

Want die zei, moet ik het topic dicht gooien omdat er alleen problemen zijn met jou?
Ik zeg nee wil ik helemaal niet.
En dit was vorige week.

Dat er nu blijkbaar meerdere hebben geklaagd zegt genoeg.
Overigens mochten jullie het willen weten, ik heb nergens een TR of DM over gestuurd met de mods van deze situatie, simpel genoeg omdat ik niet bij de meet was en niet eens in het topic toen ie dicht ging, las het pas achteraf allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_112129933
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

slowchat of niet, mensen moetenhet gewoon vergeten ik bedoel waar gaat het allemaal over..
Get a life
Je haalt de woorden uit m'n mond.

Beetje sneu om twee SC's dicht gooien om een ongelukje :')
pi_112129958
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

slowchat of niet, mensen moetenhet gewoon vergeten ik bedoel waar gaat het allemaal over..
Get a life
ben ik het deels mee eens
ik heb al gezegd: laat maar dicht

maar als het weer open gaat en dit word niet 'uitgepraat' dan is het over een week of 2 weer bal

na de vorige 'rel' hier in FB rond kree heb ik zegt drie weken maar volgens mij is het nog geen 2
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112130002
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:21 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, tuurlijk niet. :7
Iets is pas een probleem als meerdere mensen het als probleem ervaren. Vooralsnog zie ik jou een verband leggen dat door vrijwel iedereen ontkend wordt, ook door mensen die nooit op TC komen. Volgens de overgrote meerderheid is er ook geen sprake van een verziekte sfeer.

Ik zie dus gewoon niet wat het punt is dat je wilt maken. Ik zie alleen maar dat je ontevreden bent over het gedrag binnen een reeks. Dan zoek je je heil ergens anders. Jouw waarheid is niet de enige waarheid. Je ventileert hier slechts een mening maar presenteert ze als feiten en ontwijkt vervolgens de tegenargumenten. Dat vind ik vreemd.

De kern van deze discussie is of er iets gezegd mag worden over hoe er met deze user is omgegaan in het echt. Mijn mening is dat FOK los staat van wat daarbuiten gebeurt. Afspreken in het echt is op eigen risico. Shit happens. Dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben menen dat dingen die buiten dit forum gebeuren aanleiding zijn tot represailles of het (mijns inziens) volkomen uit de lucht gegrepen sluiten van reeksen vind ik bijzonder pretentieus.

Ik was er niet bij, maar ik vraag me sterk af waar men het idee vandaan haalt dat men zich hier mag bemoeien met dingen die ik in mijn eigen tijd doe.

Dan het issue van de user in kwestie: dronken mensen doen domme dingen. Dronken mensen doen onverantwoordelijke dingen. Dat is aan de orde van de dag. Ik zal zoiets nimmer goedpraten, maar er is toch enig element van eigen risico verbonden aan het afspreken van mensen die je via internet kent. Verder ga ik er maar geen mening over hebben, want ik was er niet bij. Ik vind dat de zaak nogal wordt opgeblazen.
pi_112130012
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ben ik het deels mee eens
ik heb al gezegd: laat maar dicht

maar als het weer open gaat en dit word niet 'uitgepraat' dan is het over een week of 2 weer bal

na de vorige 'rel' hier in FB rond kree heb ik zegt drie weken maar volgens mij is het nog geen 2
1 :')

Maar goed nou misschien is hier een goeie plek om het dan eens uit te praten voordat het topic weer open gaat?
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 16:33:02 #19
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112130030
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Niet liegen jij bent geen 13 :{w
Bijna :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112130060
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef kree het volgende:

[..]

1 :')

Maar goed nou misschien is hier een goeie plek om het dan eens uit te praten voordat het topic weer open gaat?
Ja maar dit kan toch gewoon in het normale topic???
Dan kunnen we het ook over andere dingen hebben... enzo :@

Nu zwerf ik rond op fok in diverse topics :')
pi_112130076
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dit kan toch gewoon in het normale topic???
Dan kunnen we het ook over andere dingen hebben... enzo :@

Nu zwerf ik rond op fok in diverse topics :')
Maar Crutch is nog zwemmen.. Tot die blijven we hier dan maar he..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112130077
Ja maar ze gooien het topic ook om de domste redenen dicht nogal logisch dat die dan niet zo lang open is :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 16:35:35 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112130103
TC verpest elk topic!
Sowieso!

Als er een TC gaande is dan merk je dat het topic wordt leeg getrokken want iedereen zit op de TC

En nu duik ik de zon weer in :W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:35:46 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112130108
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nu zwerf ik rond op fok in diverse topics :')
Onverantwoord wel :7
pi_112130118
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dit kan toch gewoon in het normale topic???
Dan kunnen we het ook over andere dingen hebben... enzo :@

Nu zwerf ik rond op fok in diverse topics :')
ja hoor wat mij betreft wel, maar misschien is het eens goed om eerst dit onderwerp af te sluiten.
Je weet hoe het gaat in een SC, komen er weer een hoop dingen bij.

Denk dat ik wel zo'n beetje alles gezegd heb nu.
Goh en mensen zijn het niet met me eens, prima, maar laat het dan ook gaan, hoef ik er ook niet verder over door te gaan.

We moeten lief zijn tegen elkaar niet hatelijk :)
Do what you love, love what you do!
pi_112130119
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef Joysa het volgende:

[..]

Maar Crutch is nog zwemmen.. Tot die blijven we hier dan maar he..
Ow echt? Is hij de enige mod dan :P

Ik wou dat ik een kinderbadje had, dan was ik daar echt in gaan liggen :')
pi_112130137
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef twi het volgende:

[..]

Onverantwoord wel :7
ja best wel :')
  maandag 28 mei 2012 @ 16:37:27 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112130151
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja best wel :')
Kijk je wel dat je andere SC's niet infecteert met je vertroebelde normen en waarden?
  maandag 28 mei 2012 @ 16:37:46 #29
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130162
Ik vind het sluiten van de reeks wel wat overdreven.
Los van wat er op de meet gebeurd is vind ik de sfeer in het topic helemaal niet slecht.
Ok, sommige mensen liggen elkaar wat minder en reageren daardoor wat harder en feller op posts, maar over het algemeen vind ik het er wel gemoedelijk aan toe gaan.
Heb de meeste bij mij over de vloer gehad met een meet, en ook toen was de sfeer gewoon relaxed.
Groepjes vorming heb je altijd, je gaat toch eerder praten en bij mensen staan die je al kent, maar had wel het idee dat iedereen gewoon met respect met elkaar om ging.
pi_112130175
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het sluiten van de reeks wel wat overdreven.
Los van wat er op de meet gebeurd is vind ik de sfeer in het topic helemaal niet slecht.
Ok, sommige mensen liggen elkaar wat minder en reageren daardoor wat harder en feller op posts, maar over het algemeen vind ik het er wel gemoedelijk aan toe gaan.
Heb de meeste bij mij over de vloer gehad met een meet, en ook toen was de sfeer gewoon relaxed.
Groepjes vorming heb je altijd, je gaat toch eerder praten en bij mensen staan die je al kent, maar had wel het idee dat iedereen gewoon met respect met elkaar om ging.
Wanneer is er weer een Royco meet? *O*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112130201
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het sluiten van de reeks wel wat overdreven.
Los van wat er op de meet gebeurd is vind ik de sfeer in het topic helemaal niet slecht.
Ok, sommige mensen liggen elkaar wat minder en reageren daardoor wat harder en feller op posts, maar over het algemeen vind ik het er wel gemoedelijk aan toe gaan.
Heb de meeste bij mij over de vloer gehad met een meet, en ook toen was de sfeer gewoon relaxed.
Groepjes vorming heb je altijd, je gaat toch eerder praten en bij mensen staan die je al kent, maar had wel het idee dat iedereen gewoon met respect met elkaar om ging.
Dat was een topmeet, ondanks de hoeveelheid drank en dubbeldipping, en MLIG die mijn sigaretten bietste. :P
  maandag 28 mei 2012 @ 16:39:18 #32
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112130208
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wanneer is er weer een Royco meet? *O*
Dan moeten Newb en Loka ook komen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:39:33 #33
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130220
Binnenkort wel weer een keer denk ik.
Dan is het ook niet zo erg als er iemand achter blijft he, leg ik ze met een dekentje op het biljart
pi_112130233
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Kijk je wel dat je andere SC's niet infecteert met je vertroebelde normen en waarden?
Ik zal er op passen :)
Maar nu ga ik even lekkr Bbq'en :W
  maandag 28 mei 2012 @ 16:40:05 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112130242
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort wel weer een keer denk ik.
Dan is het ook niet zo erg als er iemand achter blijft he, leg ik ze met een dekentje op het biljart
Het verwarmde biljart _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112130250
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het sluiten van de reeks wel wat overdreven.
Los van wat er op de meet gebeurd is vind ik de sfeer in het topic helemaal niet slecht.
Ok, sommige mensen liggen elkaar wat minder en reageren daardoor wat harder en feller op posts, maar over het algemeen vind ik het er wel gemoedelijk aan toe gaan.
Heb de meeste bij mij over de vloer gehad met een meet, en ook toen was de sfeer gewoon relaxed.
Groepjes vorming heb je altijd, je gaat toch eerder praten en bij mensen staan die je al kent, maar had wel het idee dat iedereen gewoon met respect met elkaar om ging.
gemoedelijk wel, respect tegen over elkaar niet altijd.
Mijn mening dan.

Maar van mij mag het weer open, zal ik m'n best doen om het gemoedelijk te houden.
En de rest dan hopelijk ook.

9 van de 10 keer gaat het wel goed namelijk.
En mis het topic nu een beetje ook wel.
Do what you love, love what you do!
pi_112130268
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort wel weer een keer denk ik.
Dan is het ook niet zo erg als er iemand achter blijft he, leg ik ze met een dekentje op het biljart
We weten wat er gebeurt op jouw biljart. :{w
  maandag 28 mei 2012 @ 16:41:39 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130298
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het verwarmde biljart _O_
Lekker warm aan de billetjes ja
  maandag 28 mei 2012 @ 16:42:01 #39
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130314
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

We weten wat er gebeurt op jouw biljart. :{w
Hoorde je niet klagen de vorige keer
pi_112130321
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort wel weer een keer denk ik.
Dan is het ook niet zo erg als er iemand achter blijft he, leg ik ze met een dekentje op het biljart
_O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112130344
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoorde je niet klagen de vorige keer
:@ Hihi.
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lekker warm aan de billetjes ja
_O_
pi_112130362
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Iets is pas een probleem als meerdere mensen het als probleem ervaren. Vooralsnog zie ik jou een verband leggen dat door vrijwel iedereen ontkend wordt, ook door mensen die nooit op TC komen. Volgens de overgrote meerderheid is er ook geen sprake van een verziekte sfeer.

Ik zie dus gewoon niet wat het punt is dat je wilt maken. Ik zie alleen maar dat je ontevreden bent over het gedrag binnen een reeks. Dan zoek je je heil ergens anders. Jouw waarheid is niet de enige waarheid. Je ventileert hier slechts een mening maar presenteert ze als feiten en ontwijkt vervolgens de tegenargumenten. Dat vind ik vreemd.

De kern van deze discussie is of er iets gezegd mag worden over hoe er met deze user is omgegaan in het echt. Mijn mening is dat FOK los staat van wat daarbuiten gebeurt. Afspreken in het echt is op eigen risico. Shit happens. Dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben menen dat dingen die buiten dit forum gebeuren aanleiding zijn tot represailles of het (mijns inziens) volkomen uit de lucht gegrepen sluiten van reeksen vind ik bijzonder pretentieus.

Ik was er niet bij, maar ik vraag me sterk af waar men het idee vandaan haalt dat men zich hier mag bemoeien met dingen die ik in mijn eigen tijd doe.

Dan het issue van de user in kwestie: dronken mensen doen domme dingen. Dronken mensen doen onverantwoordelijke dingen. Dat is aan de orde van de dag. Ik zal zoiets nimmer goedpraten, maar er is toch enig element van eigen risico verbonden aan het afspreken van mensen die je via internet kent. Verder ga ik er maar geen mening over hebben, want ik was er niet bij. Ik vind dat de zaak nogal wordt opgeblazen.
ik heb genoeg voorbeelden gegeven waarom ik de sfeer verziekt vind. dat anderen dat niet als verziekt zien zegt meer over hen dan over mij.

voor de rest: meet is op fok georganiseerd, afgezegd, en weer opnieuw geinitieerd. dus fok staat er niet echt los van. zie het argument van yvonne in het vorige topic.

nu weg. comida. adios. ~:)
  maandag 28 mei 2012 @ 16:46:49 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130477
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb genoeg voorbeelden gegeven waarom ik de sfeer verziekt vind. dat anderen dat niet als verziekt zien zegt meer over hen dan over mij.

voor de rest: meet is op fok georganiseerd, afgezegd, en weer opnieuw geinitieerd. dus fok staat er niet echt los van. zie het argument van yvonne in het vorige topic.

nu weg. comida. adios. ~:)
Ik vind het er dus wel los van staan.
Ik zit bijvoorbeeld ook op een pokerforum, daar worden ook regelmatig onderling toernooien etc georganiseerd, zolang dat niet door vertegenwoordigers van die website word gedaan vind ik het er los van staan.

Als ik nu bij mij via hier een paar mensen uitnodig en die misdragen zich bij mij dan heeft fok daar toch niks mee te maken?
pi_112130519
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vind het er dus wel los van staan.
Ik zit bijvoorbeeld ook op een pokerforum, daar worden ook regelmatig onderling toernooien etc georganiseerd, zolang dat niet door vertegenwoordigers van die website word gedaan vind ik het er los van staan.

Als ik nu bij mij via hier een paar mensen uitnodig en die misdragen zich bij mij dan heeft fok daar toch niks mee te maken?
Dit.
pi_112130577
die meet staat ook los ervan.
Denk dat het topic meer dicht is door de nasleep en de reacties daarop.
Do what you love, love what you do!
pi_112130584
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb genoeg voorbeelden gegeven waarom ik de sfeer verziekt vind. dat anderen dat niet als verziekt zien zegt meer over hen dan over mij.
In jouw ogen. Vergeet dat niet. Je hebt wat mij betreft gewoon een afwijkende mening en bent niet iets aan de kaak aan het stellen.

quote:
voor de rest: meet is op fok georganiseerd, afgezegd, en weer opnieuw geinitieerd. dus fok staat er niet echt los van. zie het argument van yvonne in het vorige topic.

Wat met alle respect een volkomen waardeloos argument was. Dat FOK als communicatiemiddel is gebruikt staat volkomen los van de afspraak zelf. Men had ook TC, e-mail, rooksignalen of postduiven kunnen gebruiken om dit af te spreken. Mensen van FOK komen bij elkaar, dat is de overeenkomst tussen alle aanwezigen. Maar over wat daar gebeurd is heeft niemand hier wat te zeggen. Als wij met zijn alleen in de trein een meet afspreken omdat we elke dag hetzelfde ritje maken en er gebeurt iets heel ergs op die meet, dan heeft de NS daar ook niks mee te maken, ook niet als we het gebeurde de volgende dag in diezelfde trein bespreken. Als er sprake is van strafbare feiten dan doet ze maar aangifte, maar volgens mij is daar hier ook geen sprake van.

Ik vind dit een enorme non-discussie. Mensen spreken af, worden dronken en iemand blijkt slecht in de groep te liggen. Ik zie niet in hoe dit anders is dan een willekeurige avond in de kroeg.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:52:43 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_112130700
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vind het er dus wel los van staan.

Als een meet via FOK! geregeld wordt én de shit hier uitgevochten wordt staat het niet echt los van elkaar.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:53:40 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112130733
Stel er was iemand dood gegaan dan had in alle kranten gestaan 'Mensen van internetforum FOK! laten vrouw in coma achter' en dan had de media yvonne en danny gebeld om uitleg :). Nouja, gelukkig is dat niet gebeurd en was er ook weinig kans dat dat zou gebeuren ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112130750
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als een meet via FOK! geregeld wordt én de shit hier uitgevochten wordt staat het niet echt los van elkaar.
neuh niet helemaal, die shit komt hier omdat het topic dicht is. ;)

Betere optie is het topic open laten en dat even in de gaten houden door mods
Do what you love, love what you do!
pi_112130780
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Stel er was iemand dood gegaan dan had in alle kranten gestaan 'Mensen van internetforum FOK! laten vrouw in coma achter' en dan had de media yvonne en danny gebeld om uitleg :).
Maar dat is niet zo, dus /caaaaaare.
Yvonne begon er zelf over vanochtend. Het was al de hele nacht en halve ochtend stil hier :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 16:55:07 #51
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112130789
Ja, want moderators hebben niets beters te doen dan 24/7 kleuterleiders te spelen in 2 of 3 reeksen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 16:55:47 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112130813
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:54 schreef Joysa het volgende:

[..]

Maar dat is niet zo, dus /caaaaaare.
Yvonne begon er zelf over vanochtend. Het was al de hele nacht en halve ochtend stil hier :')
yvonne is wel degene die er IRL last mee krijgt als jullie zooi uitvreten dus laat haar effe haar zegje doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 16:56:32 #53
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112130849
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Stel er was iemand dood gegaan dan had in alle kranten gestaan 'Mensen van internetforum FOK! laten vrouw in coma achter' en dan had de media yvonne en danny gebeld om uitleg :). Nouja, gelukkig is dat niet gebeurd en was er ook weinig kans dat dat zou gebeuren ;).
Maar hoe had de media die link moeten leggen dan? Volgens mij liep er niemand met Fok! kleding ofzo.
pi_112130850
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Stel er was iemand dood gegaan dan had in alle kranten gestaan 'Mensen van internetforum FOK! laten vrouw in coma achter' en dan had de media yvonne en danny gebeld om uitleg :).
Ja, net zoals de eigenaar van kroeg "Het Halflauwe Biertje" vragen krijgt van de media als zijn bezoekers collectief iemand in coma helpen en vervolgens op een bankje laten liggen. Individuen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties. De plek waar ze samenkomen (of dat nu op internet is of niet) kan hier toch niet verantwoordelijk voor worden gehouden.

Ik snap wel dat de media die nuance niet kennen, maar als we hier op een bepaalde manier met elkaar om moeten gaan om het goede imago hoog te houden dan stel ik voor dat we geld krijgen voor het posten hier in plaats van het betalen voor een abonnement.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:57:53 #55
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_112130897
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, net zoals de eigenaar van kroeg "Het Halflauwe Biertje" vragen krijgt van de media als zijn bezoekers collectief iemand in coma helpen en vervolgens op een bankje laten liggen. Individuen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties. De plek waar ze samenkomen (of dat nu op internet is of niet) kan hier toch niet verantwoordelijk voor worden gehouden.

Ik snap wel dat de media die nuance niet kennen, maar als we hier op een bepaalde manier met elkaar om moeten gaan om het goede imago hoog te houden dan stel ik voor dat we geld krijgen voor het posten hier in plaats van het betalen voor een abonnement.
Doe je dat niet dan eindig je gewoon met een ban.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 28 mei 2012 @ 16:57:58 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112130899
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar hoe had de media die link moeten leggen dan? Volgens mij liep er niemand met Fok! kleding ofzo.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Natuurlijk was dat uitgekomen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112130901
opzouten

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 28-05-2012 17:09:22 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112130950
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Doe je dat niet dan eindig je gewoon met een ban.
Exact, en dat staat gewoon in de voorwaarden. Net als de kroegeigenaar die iemand een verbod geeft als hij zich binnen misdraagt. Maar als die bezoeker buiten iemand iets aandoet dan is dat geen reden om hem die kroeg niet meer in te laten.
pi_112130954
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, want moderators hebben niets beters te doen dan 24/7 kleuterleiders te spelen in 2 of 3 reeksen.
moeten ze geen mod worden.

Tuurlijk ze kunnen het niet 24 uur per dag volgen.
Maar misschien is het wel nodig af en toe.
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 17:00:00 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112130977
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, net zoals de eigenaar van kroeg "Het Halflauwe Biertje" vragen krijgt van de media als zijn bezoekers collectief iemand in coma helpen en vervolgens op een bankje laten liggen. Individuen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties. De plek waar ze samenkomen (of dat nu op internet is of niet) kan hier toch niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
In dit geval is degene die diegene van drank bleef voorzien weldegelijk verantwoordelijk.
Maargoed, FOK! kan er idd niet verantworodelijk voor gehouden worden. Maar in de media zullen ze dat wel doen. Dus schaad je dan FOK! dus let een beetje op wat je doet :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 17:00:21 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112130995
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Exact, en dat staat gewoon in de voorwaarden. Net als de kroegeigenaar die iemand een verbod geeft als hij zich binnen misdraagt. Maar als die bezoeker buiten iemand iets aandoet dan is dat geen reden om hem die kroeg niet meer in te laten.
Wed maar dat het gebeurt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 17:01:31 #62
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112131037
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Natuurlijk was dat uitgekomen.
Dus als mijn biljart team die hier overlegd hebben voor hun jaarlijkse uitje van gister bij de chinees zijn tent hadden gesloopt dan was ik daar voor verantwoordelijk geweest? Denk je niet dat e dan gewoon gestaan had dat een groep mannen de zaak hadden gesloopt, of dat er had gestaan dat leden van een biljart groep die elke dinsdag in cafe the old sailor spelen zich hebben misdragen?
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 17:02:18 #63
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112131061
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, net zoals de eigenaar van kroeg "Het Halflauwe Biertje" vragen krijgt van de media als zijn bezoekers collectief iemand in coma helpen en vervolgens op een bankje laten liggen. Individuen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties. De plek waar ze samenkomen (of dat nu op internet is of niet) kan hier toch niet verantwoordelijk voor worden gehouden.

Ik snap wel dat de media die nuance niet kennen, maar als we hier op een bepaalde manier met elkaar om moeten gaan om het goede imago hoog te houden dan stel ik voor dat we geld krijgen voor het posten hier in plaats van het betalen voor een abonnement.
Na stevig in Het Halflauwe Biertje te hebben gedronken verliet een groep iets later op de avond het café. Iets later op de avond bleek dat er een persoon in coma was geraakt. De overigen besloten hierop deze persoon alleen te laten met alle mogelijke gevolgen van dien. De volgende dag besloten zij onder het genot van een pilsje in Het Halflauwe Biertje de zaken na te bespreken. Geen van de betrokkenen bekende schuld of voelde zich verantwoordelijk. De instanties zoeken uit wat er exact gebeurd was die avond.

Ik denk dat eigenaar van Het Halflauw Biertje ook niet op dergelijk aandacht zit te wachten.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 17:02:46 #64
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112131077
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wed maar dat het gebeurt.
Nee hoor, daar heb je geen mogelijkheid toe.
Om iemand de toegang te ontzeggen moet je een hele goede reden hebben. Iets wat iemand ergens anders heeft gedaan telt niet
pi_112131113
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dit kan toch gewoon in het normale topic???
Dan kunnen we het ook over andere dingen hebben... enzo :@

Nu zwerf ik rond op fok in diverse topics :')
Ja, wat doen we nu?
  maandag 28 mei 2012 @ 17:03:53 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112131121
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee hoor, daar heb je geen mogelijkheid toe.
Om iemand de toegang te ontzeggen moet je een hele goede reden hebben. Iets wat iemand ergens anders heeft gedaan telt niet
Dat telt dus weldegelijk, deurbeleid mag zonder opgaaf van reden mensen weigeren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112131166
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Na stevig in Het Halflauwe Biertje te hebben gedronken verliet een groep iets later op de avond het café. Iets later op de avond bleek dat er een persoon in coma was geraakt. De overigen besloten hierop deze persoon alleen te laten met alle mogelijke gevolgen van dien. De volgende dag besloten zij onder het genot van een pilsje in Het Halflauwe Biertje de zaken na te bespreken. Geen van de betrokkenen bekende schuld of voelde zich verantwoordelijk. De instanties zoeken uit wat er exact gebeurd was die avond.

Ik denk dat eigenaar van Het Halflauw Biertje ook niet op dergelijk aandacht zit te wachten.
Natuurlijk niet, net zoals de NS het niet prettig vindt als een groep jongeren nadat ze uit de trein zijn gestapt voor het station iemand in elkaar trappen. Maar negatieve aandacht of niet, uiteindelijk blijft het een ongerelateerde overeenkomst tussen mensen. Dat kan je wel willen voorkomen, maar dat is teneerste zinloos, en ten tweede ook niet geheel wenselijk, want waar houdt het dan op? Als ik mij op dit forum inschrijf dan zijn er hier gedragsregels, maar daarbuiten niet.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:05:10 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112131167
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat telt dus weldegelijk, deurbeleid mag zonder opgaaf van reden mensen weigeren.
Vergeet dat maar mooi, ik kan hier echt niet iemand zomaar de toegang weigeren
  maandag 28 mei 2012 @ 17:05:11 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112131169
laat ook maar, ik heb geen zin in een discussie met mensen die IRL geen greintje aan normen en waarden hebben, en daar ook nog FOK! in meeslepen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112131219
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef Maanvis het volgende:
laat ook maar, ik heb geen zin in een discussie met mensen die IRL geen greintje aan normen en waarden hebben, en daar ook nog FOK! in meeslepen.
Wel een beetje matig dat je, bij gebrek aan argumenten, mij gaat betichten van een gebrek aan normen en waarden en vervolgens weggaat. Volgens mij had ik er toch niks mee te maken en geef ik alleen mijn mening. Of ben ik nu 'guilty by association'?
pi_112131323
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef Maanvis het volgende:
laat ook maar, ik heb geen zin in een discussie met mensen die IRL geen greintje aan normen en waarden hebben, en daar ook nog FOK! in meeslepen.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
pi_112131324
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In jouw ogen. Vergeet dat niet. Je hebt wat mij betreft gewoon een afwijkende mening en bent niet iets aan de kaak aan het stellen.

er staat dan ook vrijwel in elke reactie van mijn persoon "ik vind". maar mensen hier lezen maar half.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:11:06 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112131359
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:

[..]

moeten ze geen mod worden.

Tuurlijk ze kunnen het niet 24 uur per dag volgen.
Maar misschien is het wel nodig af en toe.
ik heb lekker 3 uur in de zon gelegen en ga nu boodschappen doen, ik bepaal zelf wel wat en wanneer ik iets doe. Wat is eigenlijk de stand van zaken?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 mei 2012 @ 17:11:42 #74
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112131377
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb lekker 3 uur in de zon gelegen en ga nu boodschappen doen, ik bepaal zelf wel wat en wanneer ik iets doe. Wat is eigenlijk de stand van zaken?
Nog steeds hetzelfde.
pi_112131467
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Hij heeft wel een punt voor wat betreft de normen en waarden in dezen.
pi_112131471
Je kan beter de feedback een tijdje op slot gooien Re, dit gaat nergens meer over :')
Twiddel
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 17:14:35 #77
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112131487
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb lekker 3 uur in de zon gelegen en ga nu boodschappen doen, ik bepaal zelf wel wat en wanneer ik iets doe. Wat is eigenlijk de stand van zaken?
Matig. In eerste instantie zat er nog wel puf in en bewoog iedereen snel en werd er goed heen en weer gespeeld. Er werd ook venijnig op de man gespeeld, wat her en der een note opleverde. Daarna was de discipline ver te zoeken en meer dan wat over en weer pingelen is men niet gekomen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112131492
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
Je kan beter de feedback een tijdje op slot gooien Re, dit gaat nergens meer over :')
:D
pi_112131506
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
Je kan beter de feedback een tijdje op slot gooien Re, dit gaat nergens meer over :')
Waarom alles meteen op slot doen :') dat is ten nadele voor de users die dit wel nodig hebben.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:15:25 #80
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112131520
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
Je kan beter de feedback een tijdje op slot gooien Re, dit gaat nergens meer over :')
Gooi heel FOK! maar dicht dan.
pi_112131658
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Stel er was iemand dood gegaan dan had in alle kranten gestaan 'Mensen van internetforum FOK! laten vrouw in coma achter' en dan had de media yvonne en danny gebeld om uitleg :). Nouja, gelukkig is dat niet gebeurd en was er ook weinig kans dat dat zou gebeuren ;).
Dit is dan wel weer waar, hoe je 't ook wendt of keert.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Iets is pas een probleem als meerdere mensen het als probleem ervaren. Vooralsnog zie ik jou een verband leggen dat door vrijwel iedereen ontkend wordt, ook door mensen die nooit op TC komen. Volgens de overgrote meerderheid is er ook geen sprake van een verziekte sfeer.

Ik zie dus gewoon niet wat het punt is dat je wilt maken. Ik zie alleen maar dat je ontevreden bent over het gedrag binnen een reeks. Dan zoek je je heil ergens anders. Jouw waarheid is niet de enige waarheid. Je ventileert hier slechts een mening maar presenteert ze als feiten en ontwijkt vervolgens de tegenargumenten. Dat vind ik vreemd.

De kern van deze discussie is of er iets gezegd mag worden over hoe er met deze user is omgegaan in het echt. Mijn mening is dat FOK los staat van wat daarbuiten gebeurt. Afspreken in het echt is op eigen risico. Shit happens. Dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben menen dat dingen die buiten dit forum gebeuren aanleiding zijn tot represailles of het (mijns inziens) volkomen uit de lucht gegrepen sluiten van reeksen vind ik bijzonder pretentieus.

Ik was er niet bij, maar ik vraag me sterk af waar men het idee vandaan haalt dat men zich hier mag bemoeien met dingen die ik in mijn eigen tijd doe.

Dan het issue van de user in kwestie: dronken mensen doen domme dingen. Dronken mensen doen onverantwoordelijke dingen. Dat is aan de orde van de dag. Ik zal zoiets nimmer goedpraten, maar er is toch enig element van eigen risico verbonden aan het afspreken van mensen die je via internet kent. Verder ga ik er maar geen mening over hebben, want ik was er niet bij. Ik vind dat de zaak nogal wordt opgeblazen.
Hier ben ik het helemaal mee eens
  maandag 28 mei 2012 @ 17:19:02 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112131665
er gaat hier niets meer op slot, althans daar gaan we maar van uit.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112131685
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb lekker 3 uur in de zon gelegen en ga nu boodschappen doen, ik bepaal zelf wel wat en wanneer ik iets doe. Wat is eigenlijk de stand van zaken?
Beide partijen hebben toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt en sorry gezegd.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112131705
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Beide partijen hebben toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt en sorry gezegd.
Sorry is goedkoop...
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:20:19 #85
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112131712
Roycomeet is zeker een goed idee _O_ bazenplaats. Alleen jammer dat ik nogsteeds geen luchtbed kan meenemen :') n weet niet of Royco het zijne nog wil uitlenen :P

Maar kunnen we de rest niet gewoon laten rusten en morgen de AVNZMG SC weer lekker opengooien? Dat is wel lang genoeg afkoelen imho.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:21:11 #86
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112131732
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Sorry is goedkoop...
Wat wil je dan dat ze doen :')

Nergens op slaande reactie dit.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:21:23 #87
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112131741
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef Newbie114 het volgende:
Roycomeet is zeker een goed idee _O_ bazenplaats. Alleen jammer dat ik nogsteeds geen luchtbed kan meenemen :') n weet niet of Royco het zijne nog wil uitlenen :P

Maar kunnen we de rest niet gewoon laten rusten en morgen de AVNZMG SC weer lekker opengooien? Dat is wel lang genoeg afkoelen imho.
Oh jawel hoor
pi_112131768
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Sorry is goedkoop...
Ja maar dat is je moeder ook :') Kap eens met stoken dikke troll die je bent :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 17:22:17 #89
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112131780
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor
Chill. Dan kom ik sowieso :D
Mits niet komende 3 weekenden, dan ben ik bezig :P
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:22:48 #90
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112131797
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja maar dat is je moeder ook :') Kap eens met stoken dikke troll die je bent :')
Ik moest lachen, en dat laatste klopt.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_112131814
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja maar dat is je moeder ook :') Kap eens met stoken dikke troll die je bent :')
Met dit type reacties zal het topic nog wel even op slot blijven.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112131833
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Met dit type reacties zal het topic nog wel even op slot blijven.
Hoe moeten we dan op je reageren? Met kusjekroel???
  maandag 28 mei 2012 @ 17:24:12 #93
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112131846
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Met dit type reacties zal het topic nog wel even op slot blijven.
Je begint zelf te stoken man.

Maar ik maak er geen woord meer aan vuil.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:25:40 #94
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112131890
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef Newbie114 het volgende:
Roycomeet is zeker een goed idee _O_ bazenplaats. Alleen jammer dat ik nogsteeds geen luchtbed kan meenemen :') n weet niet of Royco het zijne nog wil uitlenen :P

Maar kunnen we de rest niet gewoon laten rusten en morgen de AVNZMG SC weer lekker opengooien? Dat is wel lang genoeg afkoelen imho.
Sorry hoor er is net een incident geweest omtrent meeten geweest en dan ga je nu al bespreken voor een mogelijk komende meet? Ik zou dat even gewoon laten.
pi_112131907
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:14 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt voor wat betreft de normen en waarden in dezen.
We hadden het allang niet meer over de meet :')
pi_112131944
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef Hanako het volgende:

[..]

Sorry hoor er is net een incident geweest omtrent meeten geweest en dan ga je nu al bespreken voor een mogelijk komende meet? Ik zou dat even gewoon laten.
Pardon? We mogen zelf toch wel weten wanneer we weer afspreken :')

Niemand kan ons dat verbieden _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 17:27:04 ]
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 17:27:16 #97
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112131957
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

We hadden het allang niet meer over de meet :')
Neemt nog steeds niet weg dat hij wel ergens gelijk had.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 17:27:16 #98
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112131959
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Pardon? We mogen zelf toch wel weten wanneer we weer afspreken :')
Dan doe je dat maar buiten FOK! :)
pi_112132031
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dan doe je dat maar buiten FOK! :)
Waarom?

Het zijn en blijven fokkers :D
Ik heb van velen een nummer, maar niet van iedereen ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 17:31:09 #100
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112132092
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom?

Het zijn en blijven fokkers :D
Ik heb van velen een nummer, maar niet van iedereen ;)
Ik heb gewoon jou nummer niet, dus sorry, jou kan ik niet bereiken dus jij mag niet komen :*
pi_112132146
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon jou nummer niet, dus sorry, jou kan ik niet bereiken dus jij mag niet komen :*
;(

Ja maar... Ok :@
pi_112132200
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom?

Het zijn en blijven fokkers :D
Ik heb van velen een nummer, maar niet van iedereen ;)
Stop eens met smsen idd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112132215
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Doet ie overal. :P
  maandag 28 mei 2012 @ 17:35:07 #104
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112132238
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Pardon? We mogen zelf toch wel weten wanneer we weer afspreken :')

Niemand kan ons dat verbieden _O-
Dit ja, en zeker op andere locaties en met andere mensen... Slaat echt helemaal nergens op.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 28 mei 2012 @ 17:35:16 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112132244
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

;(

Ja maar... Ok :@
Gaat een rustige meet worden, volgens mij heb ik er maar van 5 ofzo een nummer.
Wel allemaal vrouwen, dat dan weer wel
pi_112132263
haha dit is de nieuwe sc, hahah
denk dat de modjes maar beter het topic weer open kunnen doen.

En dan alsjeblieft laten we het leuk houden.
En een beetje een paar modjes die meelezen en verder iedereen tr doen als het ze niet aanstaat.

Zou het dan zo kunnen werken?
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 17:35:48 #107
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_112132266
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gaat een rustige meet worden, volgens mij heb ik er maar van 5 ofzo een nummer.
Wel allemaal vrouwen, dat dan weer wel
Hosselbaas in wording hier :P
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_112132327
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef kree het volgende:
haha dit is de nieuwe sc, hahah
denk dat de modjes maar beter het topic weer open kunnen doen.

En dan alsjeblieft laten we het leuk houden.
En een beetje een paar modjes die meelezen en verder iedereen tr doen als het ze niet aanstaat.

Zou het dan zo kunnen werken?
Ik wil ook dat het topic weer open gaat ;(
En t is toch altijd leuk? O+

Er zijn er een paar die het niet leuk blijken te vinden, maar laat hun dan gewoon een andere SC opzoeken
  maandag 28 mei 2012 @ 17:38:17 #109
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112132354
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hosselbaas in wording hier :P
Ik mag niet hosselen van mijn vriendin -O-
pi_112132355
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe moeten we dan op je reageren? Met kusjekroel???
In ieder geval niet met gescheld zoals drommel dat doet. Was trouwens weer een voorbeeld van het gedrag waar hier eerder over gesproken werd.
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:39:31 #111
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112132398
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vergeet dat maar mooi, ik kan hier echt niet iemand zomaar de toegang weigeren
Goed om te weten >:)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112132419
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:38 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In ieder geval niet met gescheld zoals drommel dat doet. Was trouwens weer een voorbeeld van het gedrag waar hier eerder over gesproken werd.
Hoe dan wel? Hoe -wil- je dat we op je reageren?
  maandag 28 mei 2012 @ 17:40:42 #113
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112132439
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Goed om te weten >:)
Waarom zou ik jou de toegang willen weigeren?
Zolang je me maar niet sexueel intimideerd
  maandag 28 mei 2012 @ 17:40:45 #114
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112132443
Dit is geen SC...
pi_112132577
Als het hier over die 'meet' (voor zover daar over gesproken kan worden op het moment dat ik gewoon naar een park ga met enkele vrienden die toevallig op Fok zitten en enkele, mij onbekende, Fokkers uit een voor mij onbekende topicreeks meenemen) gaat krijg ik een beetje het gevoel alsof er een voetbalwedstrijd wordt besproken die het merendeel van de mensen niet gezien heeft.

Verder heb ik er eigenlijk niets over te zeggen, maar er wordt / werd hier wel flink gebasht op mensen die aanwezig waren in het park.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:44:22 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112132594
God god wat een drama weer. Stel dat en wat als. Ja leuk allemaal maar er is dus geen spraken van, waarom er over door blijven praten?

Feit is dat iedereen verrantwoordelijk is voor zich zelf. En wanneer iemand zo stoned als een garnaal en zo dronken als een hoerentoeter is maar wel in staat is te lopen de politie of de ambu niks met je doet. Waarom Fokkers dan opeens wel? Je bent verrantwoordelijk voornje eigen gedrag.

En allemaal leuk hoor om te roepen dat het niet kan. Maar die zelfde mensen zouden ook iemand achter laten als ze op stap zijn en ze de tering in gescholden worden. En terrecht ook!

De link naar de media kan ik begrijpej uit het oogpunt van Fok maar iets wat overdreven naar mijn mening. Als het een meeting is die door Fok zelf georganiseerd was snap ik het, nu is het een los groepje mensen die elkaar van Fok kennen.

Er zijn bv in PTA genoeg topics over snelle auto's. Zelfs een topic waar foto's van snelheden ver boven de wettelijke max van 130. Daar hoor je toch ook niks over link en media.

Want stel dat er een ongeluk gebeurd met 1 van die users wegens te hard rijden? Zelfe verhaal, kan Fok niet voor verrantwoordelijk gehouden worden.

Het is vervelend dat het gebeurd is met deze meeting. Maar Fok staat er buiten en de user in kwestie is verrantwoordelijk voor haar eigen gedrag en daden.

Maar wat wen gezeuk allemaal zeg. Er is genoeg over gesproken, genoeg in gestookt en elkaar verwijten gemaakt.

Einde verhaal *)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112132697
Goed betoog.
pi_112132927
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Goed betoog.
Eens met dit.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:55:49 #119
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112132950
Ik word echt steeds blijer dat ik al redelijk vroeg besloot om naar huis te gaan.
Teveel drama allemaal en daarvoor ga ik niet naar een meet.

Heel erg jammer van deze nasleep, gedeeltelijk ook overbodig naar mijn idee.

Volgens mij waren de aanwezige AVNZMG posters sowieso al niet zo'n fan van s_o en toch hebben ze haar een kans gegeven. Die kans heeft zij gruwelijk verpest. Ja ze had nooit achtergelaten mogen blijven. Klopt. Het stomme is wel dat zij daar zelf voor heeft gekozen ze was namelijk bij en wakker en in staat om te lopen.

En wat betreft het topic, ja er is wel eens gezeik dat is overal. Om het minste of geringste naar de FB rennen zodat je je dagelijkse portie jankmuilen kan doen is gewoon sneu. Je kan ook gewoon op dat kruisje rechtsbovenin je scherm klikken en dan is alles weg.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112133054
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan ben ik iig de volwassenste, want van anderen hoef je niets te verwachten ;)

Lijkt me wel een goed uitgangspunt voor een meeting.
Verantwoording nemen voor je eigen daden.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 17:59:57 #121
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112133063
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word echt steeds blijer dat ik al redelijk vroeg besloot om naar huis te gaan.
Teveel drama allemaal en daarvoor ga ik niet naar een meet.

Heel erg jammer van deze nasleep, gedeeltelijk ook overbodig naar mijn idee.

Volgens mij waren de aanwezige AVNZMG posters sowieso al niet zo'n fan van s_o en toch hebben ze haar een kans gegeven. Die kans heeft zij gruwelijk verpest. Ja ze had nooit achtergelaten mogen blijven. Klopt. Het stomme is wel dat zij daar zelf voor heeft gekozen ze was namelijk bij en wakker en in staat om te lopen.

En wat betreft het topic, ja er is wel eens gezeik dat is overal. Om het minste of geringste naar de FB rennen zodat je je dagelijkse portie jankmuilen kan doen is gewoon sneu. Je kan ook gewoon op dat kruisje rechtsbovenin je scherm klikken en dan is alles weg.
Jouw DM's hebben hier gewoon even gestaan hoor. Het is niet alsof we niet nu weten dat je voor de schermen A zegt, maar achter de schermen B dmt. :s)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 18:00:02 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112133067
SC wordt nu gewoon genote, ONZ gangers mogen sowieso wegblijven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112133075
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word echt steeds blijer dat ik al redelijk vroeg besloot om naar huis te gaan.
Teveel drama allemaal en daarvoor ga ik niet naar een meet.

Heel erg jammer van deze nasleep, gedeeltelijk ook overbodig naar mijn idee.

Volgens mij waren de aanwezige AVNZMG posters sowieso al niet zo'n fan van s_o en toch hebben ze haar een kans gegeven. Die kans heeft zij gruwelijk verpest. Ja ze had nooit achtergelaten mogen blijven. Klopt. Het stomme is wel dat zij daar zelf voor heeft gekozen ze was namelijk bij en wakker en in staat om te lopen.

En wat betreft het topic, ja er is wel eens gezeik dat is overal. Om het minste of geringste naar de FB rennen zodat je je dagelijkse portie jankmuilen kan doen is gewoon sneu. Je kan ook gewoon op dat kruisje rechtsbovenin je scherm klikken en dan is alles weg.
over het eerste eens, tweede niet.
Er moet juist over gewaakt worden dat het niet tever gaat in het topic.
een beetje stoken enzo is best maar we moet wel een grens aan zijn.

Nou aan de mods en de users omdat te bewaken.

Als ik voor mijzelf denk dan had ik eerder een tr moeten doen denk ik.
En de rest zitten er een paar die het perse doen om iemand helemaal neer te halen, heb hier nog een quote maar zal het maar niet neerzetten.

Doet er niks aan toe.
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 18:01:22 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112133102
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef Re het volgende:
SC wordt nu gewoon genote, ONZ gangers mogen sowieso wegblijven
Wat is het verdere beleid hierover eigenlijk? Enige regelgeving omtrent wat nu niet en wel mag zou wel gemakkelijk zijn. En ook of men kan verwachten dat er bij goed/slecht gedrag de nu gesloten topics nog ooit een keer open gaan of dicht blijven?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 28 mei 2012 @ 18:01:25 #125
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112133104
Flikker nu maar op met dit gezeur, er zijn 20 topics volgespamd met dit gedoe. Jullie vervuilen de FOK! Database
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 mei 2012 @ 18:02:29 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_112133128
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef kree het volgende:

Nou aan de mods en de users omdat te bewaken.

Het zou vooral aan de userts moeten zijn hoor. Een stel (zo goed als allemaal) volwassenen wat ingrijpen nodig heeft omdat er gestookt wordt en andere ongein is te belachelijk voor woorden natuurlijk.
pi_112133137
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef Re het volgende:
SC wordt nu gewoon genote, ONZ gangers mogen sowieso wegblijven
Ik ben beiden :@

ONZ en R&P ;( krijg ik nu een halve note?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 18:03:07 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 18:03:10 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112133143
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat is het verdere beleid hierover eigenlijk? Enige regelgeving omtrent wat nu niet en wel mag zou wel gemakkelijk zijn. En ook of men kan verwachten dat er bij goed/slecht gedrag de nu gesloten topics nog ooit een keer open gaan of dicht blijven?
die topics gaan heus wel weer open, er moet eerst een en ander worden uitgezocht en bekeken, dat kost ff tijd. en men weet perfect wat SC is en wat niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:05:10 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112133196
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat is het verdere beleid hierover eigenlijk? Enige regelgeving omtrent wat nu niet en wel mag zou wel gemakkelijk zijn. En ook of men kan verwachten dat er bij goed/slecht gedrag de nu gesloten topics nog ooit een keer open gaan of dicht blijven?
Ik heb er niet zo'n haast mee eigenlijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:06:09 #130
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112133230
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jouw DM's hebben hier gewoon even gestaan hoor. Het is niet alsof we niet nu weten dat je voor de schermen A zegt, maar achter de schermen B dmt. :s)
Ik snap je punt niet?

Als ik zeg dat je niet om alles moet gaan huilen in FB en dat s_o een kans heeft gekregen dan zeg ik idd iets anders als op de DM waar ik haar toch wel even duidelijk probeerde te maken dat ze nogal lomp bezig was geweest en aan het liegen was.

Volgens mij is dat sowieso al appels (mijn post net hier) met peren (de DM's) vergelijken.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112133249
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo'n haast mee eigenlijk.
Het zou wel duidelijkheid scheppen. Net heeft Re ook ingegrepen in het serieuze topic, terwijl ik daar echt niets verkeerd aan zag.
pi_112133264
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het zou vooral aan de userts moeten zijn hoor. Een stel (zo goed als allemaal) volwassenen wat ingrijpen nodig heeft omdat er gestookt wordt en andere ongein is te belachelijk voor woorden natuurlijk.
in een ideale wereld wel ja.
Maar zo gaat het niet natuurlijk, waarom heb je anders politie op straat?
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 18:07:14 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112133277
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:03 schreef Re het volgende:

[..]

die topics gaan heus wel weer open, er moet eerst een en ander worden uitgezocht en bekeken, dat kost ff tijd. en men weet perfect wat SC is en wat niet
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo'n haast mee eigenlijk.
^O^
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112133293
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo'n haast mee eigenlijk.
Het zijn er inmiddels wel erg veel van die SC topics.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:07:55 #135
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112133298
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef kree het volgende:

[..]

over het eerste eens, tweede niet.
Er moet juist over gewaakt worden dat het niet tever gaat in het topic.
een beetje stoken enzo is best maar we moet wel een grens aan zijn.

Nou aan de mods en de users omdat te bewaken.

Als ik voor mijzelf denk dan had ik eerder een tr moeten doen denk ik.
En de rest zitten er een paar die het perse doen om iemand helemaal neer te halen, heb hier nog een quote maar zal het maar niet neerzetten.

Doet er niks aan toe.
Natuurlijk moet er gewaakt worden maar er zijn nou eenmaal users die al naar FB rennen als er een scheet dwars zit.
Dat is sfeerverziekend voor het topic, voor de huilie user, voor de crew, voor iedereen gewoon eigenlijk.

Uiteraard zijn er echt wel dingen die je idd meteen moet gaan melden maar lang niet alles.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:09:31 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112133353
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het zijn er inmiddels wel erg veel van die SC topics.
ook genoeg waar echt geen gezeik mee is..maar deze reeks komt iedere 3 dagen iemand huilen in FB over iets :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112133363
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Natuurlijk moet er gewaakt worden maar er zijn nou eenmaal users die al naar FB rennen als er een scheet dwars zit.
Dat is sfeerverziekend voor het topic, voor de huilie user, voor de crew, voor iedereen gewoon eigenlijk.

Uiteraard zijn er echt wel dingen die je idd meteen moet gaan melden maar lang niet alles.
Euhm weet niet?
Doel je een beetje op mij nu?

Ik rende hier niet voor heen om niks namelijk, ging gewoon te ver en daar ben ik niet de enige in die dat denkt.
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 18:10:28 #138
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_112133387
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef kree het volgende:

[..]

in een ideale wereld wel ja.
Maar zo gaat het niet natuurlijk, waarom heb je anders politie op straat?
Dit is niet de straat en crew is geen politie.
pi_112133391
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:03 schreef Re het volgende:

[..]

die topics gaan heus wel weer open, er moet eerst een en ander worden uitgezocht en bekeken, dat kost ff tijd. en men weet perfect wat SC is en wat niet
Wat moet er uitgezocht en bekeken worden dan?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112133470
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is niet de straat en crew is geen politie.
het is wel vergelijkbaar.
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 18:16:08 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112133564
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is niet de straat en crew is geen politie.
nou, ik ken er 1tje in WGR!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112133620
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef kree het volgende:

[..]

het is wel vergelijkbaar.
De politie komt echt niet bij wat onenigheid en een melding van dronken vrouw in het park gaan ze de volgende ochtend eens checken.
pi_112133706
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De politie komt echt niet bij wat onenigheid en een melding van dronken vrouw in het park gaan ze de volgende ochtend eens checken.
ik doel niet zo op dit specifieke geval.

Je hebt users die hier posten (bevolking)
en je hebt mods die de orde moeten houden.

Nou duidelijk toch?
Do what you love, love what you do!
  maandag 28 mei 2012 @ 18:20:31 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112133741
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De politie komt echt niet bij wat onenigheid en een melding van dronken vrouw in het park gaan ze de volgende ochtend eens checken.
ik heb de politie ooit gebeld toen ik een dronken man van 60 tegen kwam die erg ver heen was, toen kwamen ze gewoon netjes langs :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112133753
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat moet er uitgezocht en bekeken worden dan?
Goeie vraag wel DG! ^O^

Het zou kunnen dat ze (de SC) aan het teruglezen zijn of zo?
pi_112133776
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef kree het volgende:

[..]

ik doel niet zo op dit specifieke geval.

Je hebt users die hier posten (bevolking)
en je hebt mods die de orde moeten houden.

Nou duidelijk toch?
Zie je niet helemaal goed volgens mij maar daar kan een Mod vast een beter antwoord op geven.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:23:27 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112133845
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zie je niet helemaal goed volgens mij maar daar kan een Mod vast een beter antwoord op geven.
Nee natuurlijk niet, het is uiteraard niet zo dat users dan maar wat aan kunnen klooien, en wij het dan maar op moeten ruimen.
Je bent als user zelf verantwoordelijk voor je gedrag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112133857
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb de politie ooit gebeld toen ik een dronken man van 60 tegen kwam die erg ver heen was, toen kwamen ze gewoon netjes langs :).
Tijden veranderen Maanvis, niet elk dorp heeft nog zulke gewetensvolle dienders rondlopen. :)
pi_112133868
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, het is uiteraard niet zo dat users dan maar wat aan kunnen klooien, en wij het dan maar op moeten ruimen.
Je bent als user zelf verantwoordelijk voor je gedrag.
Ook voor alcohol en drugs inname :)
pi_112133877
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb de politie ooit gebeld toen ik een dronken man van 60 tegen kwam die erg ver heen was, toen kwamen ze gewoon netjes langs :).
Nou in Rotterdam komen ze daar niet voor hoor, tenzij je zegt dat die persoon bewusteloos is :D
  maandag 28 mei 2012 @ 18:25:47 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112133915
Zo ook weer geregeld. Topic gaat uit eindelijk weer open maar er moeten achter de schermen wst besproken worden.

Prima, rustig afwachten, en als er vragen zijn weten de mod de betreffende users prima zelf te vinden.

Opgelost voor nu dus!

Einde verhaal :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112133949
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ook voor alcohol en drugs inname :)
Als je onder invloed op het forum tever gaat krijg je ban.
Hoe werkt dat op meetings?
pi_112133975
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als je onder invloed op het forum tever gaat krijg je ban.
Hoe werkt dat op meetings?
Meetings zijn niet van FOK! zelf droeftoeter :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 28 mei 2012 @ 18:27:57 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112133983
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou in Rotterdam komen ze daar niet voor hoor, tenzij je zegt dat die persoon bewusteloos is :D
dat was ze toch ook?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:28:19 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112133996
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ook voor alcohol en drugs inname :)
Staat hier los van en dat weet je.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:28:38 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112134005
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb de politie ooit gebeld toen ik een dronken man van 60 tegen kwam die erg ver heen was, toen kwamen ze gewoon netjes langs :).
Rotterdam en Den Haag niet weet ik uit ervaring.

Pas als iemand niet meer aanspreekbaar is en niet reageerd op prikkels van buiten af gaat die mee naar het ziekenhuis aan een infuus met vocht tegen uitdrogen.

Als je aanspreekbaar bent laten ze je gewoon liggen en gaan. En als je echt pech hebt krijg je een boeten tegen openbare dronkenschap.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112134052
ik heb toch écht gewaarschuwd.

[ Bericht 85% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 18:32:10 ]
Blood Sugar Sex Magik
  maandag 28 mei 2012 @ 18:30:24 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112134055
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat was ze toch ook?
Haar eigen woorden waren dat ze open benen had wegens het achter na rennen van users door de bosjes heen.

Nu ben ik geen dokter, maar iemand die bewustenloos is kan bovenstaande niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112134091
ik had gewaarschuwd

[ Bericht 89% gewijzigd door yvonne op 28-05-2012 18:41:38 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 18:32:49 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112134145
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Rotterdam en Den Haag niet weet ik uit ervaring.

Pas als iemand niet meer aanspreekbaar is en niet reageerd op prikkels van buiten af gaat die mee naar het ziekenhuis aan een infuus met vocht tegen uitdrogen.

Als je aanspreekbaar bent laten ze je gewoon liggen en gaan. En als je echt pech hebt krijg je een boeten tegen openbare dronkenschap.
En ik maar denken na donderdag dat de polizei in Rotterdam wel schappelijk was ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112134164
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Meetings zijn niet van FOK! zelf droeftoeter :')
Ik hoor verschillende geluiden, reljood. :*
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:33:27 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112134166
Open daar ff een ander topic over hmm?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112134271
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:33 schreef yvonne het volgende:
Open daar ff een ander topic over hmm?
Misschien wel een idee, wanneer is het een Fok meeting?
pi_112134343
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat was ze toch ook?
Nee niet op het moment dat we weggingen ;)

Lees even terug, want volgens mij lees je daarOver heen :D
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:39:36 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112134358
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Misschien wel een idee, wanneer is het een Fok meeting?
:')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112134384
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Misschien wel een idee, wanneer is het een Fok meeting?
als yvonne komt zonder op te ruimen ^O^
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:40:45 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112134400
Ik waarschuw nog maar een keer aangezien het nog niet helemaal duidelijk is, kom hier van andere subfora kloten en je ligt eraf.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112134417
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
Ik waarschuw nog maar een keer aangezien het nog niet helemaal duidelijk is, kom hier van andere subfora kloten en je ligt eraf.
hoeveel credit heb ik nog :@ excuses alvast :@
  maandag 28 mei 2012 @ 18:42:21 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112134460
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hoeveel credit heb ik nog :@ excuses alvast :@
0,1
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112134474
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Re het volgende:

[..]

0,1
was voor yvonne omdat ik van yvonne hou en daarom altijd elke kans pak om d'r aan te spreken ;(
pi_112134477
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
Ik waarschuw nog maar een keer aangezien het nog niet helemaal duidelijk is, kom hier van andere subfora kloten en je ligt eraf.
Serieuze vraag he, over het algemeen kloot ik overal, hoe zit dat dan?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112134495
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

:')
*btw ik raak regelmatig van het pad af, gaan alle Fokkers dan op mij passen? O+
  maandag 28 mei 2012 @ 18:43:32 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112134502
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee niet op het moment dat we weggingen ;)

Lees even terug, want volgens mij lees je daarOver heen :D
neuh ik weet wel wat er gebeurd is, ze was bewusteloos en kwam daarna weer bij.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112134525
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Re het volgende:

[..]

0,1
nu we hier toch zijn re, hoe zit het nou. eerst zei je dat je voor een farmaceut werkt, en later toen het relevant was ivm het topic zei je van niet. werk je voor een farmaceut?
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 18:44:25 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112134538
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Serieuze vraag he, over het algemeen kloot ik overal, hoe zit dat dan?
Ik weet van jou dat je overal kloot.
Maar ik zie er een paar die nooit ergens anders posten dan in hun eigen subforum en hier nu semi lollig komen doen en die zijn de lul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112134558
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet van jou dat je overal kloot.
Maar ik zie er een paar die nooit ergens anders posten dan in hun eigen subforum en hier nu semi lollig komen doen en die zijn de lul.
ik post wel vaker in dit subforum gelukkig
  maandag 28 mei 2012 @ 18:44:58 #177
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112134559
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh ik weet wel wat er gebeurd is, ze was bewusteloos en kwam daarna weer bij.
Slapen is bewusteloos?
Dan vergeten we maar even dat ze in haar "slaap" nog handtastelijk was door iemand constant in zijn kruis te willen grijpen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112134564
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet van jou dat je overal kloot.
Maar ik zie er een paar die nooit ergens anders posten dan in hun eigen subforum en hier nu semi lollig komen doen en die zijn de lul.
Oke dan is het goed en duidelijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 28 mei 2012 @ 18:45:40 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112134583
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Slapen is bewusteloos?
Dan vergeten we maar even dat ze in haar "slaap" nog handtastelijk was door iemand constant in zijn kruis te willen grijpen.
dus ze deed alsof?!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112134594
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh ik weet wel wat er gebeurd is, ze was bewusteloos en kwam daarna weer bij.
Da's wel erg kort door de bocht.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:46:54 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112134623
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

*btw ik raak regelmatig van het pad af, gaan alle Fokkers dan op mij passen? O+
Als je normaal doet wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112134628
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh ik weet wel wat er gebeurd is, ze was bewusteloos en kwam daarna weer bij.
Nou dan, politie komt alleen als iemand knock out is. Op het moment dat we weggingen was ze weer actief en levend ;)
pi_112134644
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Slapen is bewusteloos?
Dan vergeten we maar even dat ze in haar "slaap" nog handtastelijk was door iemand constant in zijn kruis te willen grijpen.
dit ligt erg dicht tegen smaad en laster aan. beter neem je wat afstand ipv haar zwart te blijven maken - het voegt niets toe en er is al genoeg schade gedaan lijkt me.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:47:51 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112134662
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou dan, politie komt alleen als iemand knock out is. Op het moment dat we weggingen was ze weer actief en levend ;)
Gelukkig maar!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 18:48:45 #185
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112134700
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus ze deed alsof?!
Dat zeg ik niet. Er zijn meer mensen die in hun slaap van alles doen.

Ik zette slaap tussen "" omdat ik slapen toch echt iets heel anders dan bewusteloos vind.
Naar mijn idee is zij op geen enkel moment bewusteloos geweest en dus heeft het weinig zin voor ons/de groep om dan de politie te bellen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112134726
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Er zijn meer mensen die in hun slaap van alles doen.

Ik zette slaap tussen "" omdat ik slapen toch echt iets heel anders dan bewusteloos vind.
Naar mijn idee is zij op geen enkel moment bewusteloos geweest en dus heeft het weinig zin voor ons/de groep om dan de politie te bellen.
als iemand in mijn bijzijn in een bos een fles wodka ineens leegdronk bracht ik die persoon rechtstreeks naar het ziekenhuis.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:49:48 #187
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112134738
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit ligt erg dicht tegen smaad en laster aan. beter neem je wat afstand ipv haar zwart te blijven maken - het voegt niets toe en er is al genoeg schade gedaan lijkt me.
Ik maak haar niet zwart!
Ik probeer hooguit duidelijk te maken dat er nog veel aan het verhaal zit dan alleen de HELP IK BEN ACHTERGELATEN EN ONSCHULDIG versie.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112134748
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je normaal doet wel.
Een witte terrasstoel voor WC pot aanzien. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 18:50:20 #189
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112134752
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als iemand in mijn bijzijn in een bos een fles wodka ineens leegdronk bracht ik die persoon rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Die vodka had ze schijnbaar al eerder op. Ik heb haar namelijk geen hele fles zien atten.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112134767
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik maak haar niet zwart!
Ik probeer hooguit duidelijk te maken dat er nog veel aan het verhaal zit dan alleen de HELP IK BEN ACHTERGELATEN EN ONSCHULDIG versie.
ze heeft daar een punt weet je. ik begrijp wel dat de rest ook wat van de wereld was enzo, maar daarom heeft ze er nog wel een punt.
pi_112134780
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Die vodka had ze schijnbaar al eerder op. Ik heb haar namelijk geen hele fles zien atten.
ow dacht dat dat wel ergens stond. en een hele fles ineens is best veel.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:51:33 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112134801
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Een witte terrasstoel voor WC pot aanzien. :@
We hadden mensen die midden op het station zijn gaan pissen. Wij zijn niet zo moeilijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112134834
Anders bespreken we dit gewoon lekker in het zonnetje, biertje erbij.

We kunnen het er nu toch wel over eens zijn dat de meeting niet goed is afgesloten, dat besef ik me wel en waarschijnlijk veel van de rest ook wel. We hebben geprobeerd om het leuk te houden, we hebben geprobeerd het open te houden ook voor nieuwe mensen. We hebben oprecht goed voor haar gezorgd zolang wij het gevoel hadden dat het echt niet goed met haar ging, maar uiteindelijk is het door irritaties niet goed afgelopen en hadden we een soort /care instelling. Zowel door haar negatieve gedrag als door de prioriteit van andere ziekere mensen.

Wat betreft het topic, het is een slowchat, zijn we allemaal brave schatjes? Nee. Maar het enige dat mij opvalt is dat er constant om mods word geroepen terwijl dat helemaal niet nodig is. Elke slowchat heeft wel zijn drama en problemen, kunnen we best zelf oplossen, de helft verwatert een beetje en dan komt er weer nieuwe drama. Het hoeft niet allemaal kusjekroel te gaan, zolang iedereen de grenzen maar weet en daar niet overheen wilt gaan. Ik heb niet het gevoel dat er in het topic, 1 bewust persoon of een bewuste groep zit die er alleen maar zit om het topic te verzieken.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:52:28 #194
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_112134839
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ze heeft daar een punt weet je. ik begrijp wel dat de rest ook wat van de wereld was enzo, maar daarom heeft ze er nog wel een punt.
Ik ben het deels met je eens.

Ja haar daar laten was niet goed!
Onschuldig kan ik haar echter niet noemen!

En nu ga ik verder met nagenieten van mijn te toffe weekend. Ik merk wel wat de mods hebben besloten mbt het topic enz. :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_112134867
Volgende keer aan de 1e boom in het park vastbinden en op de terugweg niet vergeten.
pi_112134895
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
Anders bespreken we dit gewoon lekker in het zonnetje, biertje erbij.

We kunnen het er nu toch wel over eens zijn dat de meeting niet goed is afgesloten, dat besef ik me wel en waarschijnlijk veel van de rest ook wel. We hebben geprobeerd om het leuk te houden, we hebben geprobeerd het open te houden ook voor nieuwe mensen. We hebben oprecht goed voor haar gezorgd zolang wij het gevoel hadden dat het echt niet goed met haar ging, maar uiteindelijk is het door irritaties niet goed afgelopen en hadden we een soort /care instelling. Zowel door haar negatieve gedrag als door de prioriteit van andere ziekere mensen.

Wat betreft het topic, het is een slowchat, zijn we allemaal brave schatjes? Nee. Maar het enige dat mij opvalt is dat er constant om mods word geroepen terwijl dat helemaal niet nodig is. Elke slowchat heeft wel zijn drama en problemen, kunnen we best zelf oplossen, de helft verwatert een beetje en dan komt er weer nieuwe drama. Het hoeft niet allemaal kusjekroel te gaan, zolang iedereen de grenzen maar weet en daar niet overheen wilt gaan. Ik heb niet het gevoel dat er in het topic, 1 bewust persoon of een bewuste groep zit die er alleen maar zit om het topic te verzieken.
hele tijd om mods roepen is een fenomeen dat je steeds meer ziet ja. jammer.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:54:33 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112134914
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgende keer aan de 1e boom in het park vastbinden en op de terugweg niet vergeten.
Volgende keer pleuren wij zo'n iemand op het station en vanaf daar mag je het gewoon uitzoeken. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:54:41 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112134920
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hele tijd om mods roepen is een fenomeen dat je steeds meer ziet ja. jammer.
neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening). dan kun je na 3 maanden rustig houden even proberen of ie weer open mag :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112134951
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening)
udowu zie je het ook steeds. "ik ga tr maken ;(" dit dat. gezeik van dezelfde mensen altijd.
pi_112134954
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening)
Natuurlijk niet, die mensen gaan gewoon weer elders heen
pi_112135229
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Volgende keer pleuren wij zo'n iemand op het station en vanaf daar mag je het gewoon uitzoeken. :')
Ik kan prima begrijpen dat zo'n persoon het helemaal aan zichzelf te danken heeft.
Op zo'n meeting moet je meehobbelen, ga je eigewijs doen dan is dat voor eigen verantwoordelijkheid.
pi_112135647
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een drama weer. Stel dat en wat als. Ja leuk allemaal maar er is dus geen spraken van, waarom er over door blijven praten?

Feit is dat iedereen verrantwoordelijk is voor zich zelf. En wanneer iemand zo stoned als een garnaal en zo dronken als een hoerentoeter is maar wel in staat is te lopen de politie of de ambu niks met je doet. Waarom Fokkers dan opeens wel? Je bent verrantwoordelijk voornje eigen gedrag.

En allemaal leuk hoor om te roepen dat het niet kan. Maar die zelfde mensen zouden ook iemand achter laten als ze op stap zijn en ze de tering in gescholden worden. En terrecht ook!

De link naar de media kan ik begrijpej uit het oogpunt van Fok maar iets wat overdreven naar mijn mening. Als het een meeting is die door Fok zelf georganiseerd was snap ik het, nu is het een los groepje mensen die elkaar van Fok kennen.

Er zijn bv in PTA genoeg topics over snelle auto's. Zelfs een topic waar foto's van snelheden ver boven de wettelijke max van 130. Daar hoor je toch ook niks over link en media.

Want stel dat er een ongeluk gebeurd met 1 van die users wegens te hard rijden? Zelfe verhaal, kan Fok niet voor verrantwoordelijk gehouden worden.

Het is vervelend dat het gebeurd is met deze meeting. Maar Fok staat er buiten en de user in kwestie is verrantwoordelijk voor haar eigen gedrag en daden.

Maar wat wen gezeuk allemaal zeg. Er is genoeg over gesproken, genoeg in gestookt en elkaar verwijten gemaakt.

Einde verhaal *)
Stom zwart-wit gedacht van je.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135662
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, maar ook verantwoordelijk voor het groepje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135700
Als mensen op deze planeet ben je niet alleen verantwoordelijk voor jezelf maar ook in sommige omstandigheden voor je medemens.

Noobs
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135711
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er niemand vergeten.
Rustig aan.
pi_112135734
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef firefly3 het volgende:
Als mensen op deze planeet ben je niet alleen verantwoordelijk voor jezelf maar ook in sommige omstandigheden voor je medemens.

Noobs
je hebt een bepaalde verantwoordelijkheid voor iedereen in je omgeving imo. heel hard kan ik het niet afbakenen, maar zo is het hoe ik het voel.
pi_112135737
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, maar ook verantwoordelijk voor het groepje.
Ja en ga je door wat voor reden dan ook jezelf buiten de groep plaatsen dan moet je het ook gewoon zelf uitzoeken.
pi_112135769
quote:
4s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er niemand vergeten.
Sommige mensen kunnen mentaal of fysiek op een bepaald moment niet voor zichzelf zorgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:18:11 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112135786
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, maar ook verantwoordelijk voor het groepje.
Op een gegeven is iemands krediet gewoon op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112135806
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je hebt een bepaalde verantwoordelijkheid voor iedereen in je omgeving imo. heel hard kan ik het niet afbakenen, maar zo is het hoe ik het voel.
Ja precies
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135819
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen mentaal of fysiek op een bepaald moment niet voor zichzelf zorgen.
Dan moeten ze niet naar meetings gaan.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 19:19:09 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112135830
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja en ga je door wat voor reden dan ook jezelf buiten de groep plaatsen dan moet je het ook gewoon zelf uitzoeken.
Niet midden in de nacht, niet in het Zuiderpark, niet in een voor jou vreemde stad.
Wát er ook aan vooraf gegaan is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112135897
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Op een gegeven is iemands krediet gewoon op.
Er had misschien iemand dood kunnen gaan. Daar gaat het mij om. Of diegene scheld of niet maakt geen bal uit als je sterk in je schoenen staat. Niet zo gevoelig reageren op mensen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135913
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet midden in de nacht, niet in het Zuiderpark, niet in een voor jou vreemde stad.
Wát er ook aan vooraf gegaan is.
Daar ben ik het niet met je eens Yvonne, er zijn mensen die het echt te bont maken.
pi_112135923
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet midden in de nacht, niet in het Zuiderpark, niet in een voor jou vreemde stad.
Wát er ook aan vooraf gegaan is.
Totaal mee eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112135933
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet met je eens Yvonne, er zijn mensen die het echt te bont maken.
als ze je net hebben neergestoken wel ja.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:22:13 #217
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112135968
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet met je eens Yvonne, er zijn mensen die het echt te bont maken.
Dan bel de politie maar dat durfden ze niet omdat ze zelf ook gnoeg op hadden en afval + kampvuur hadden.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:22:22 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112135975
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er had misschien iemand dood kunnen gaan. Daar gaat het mij om. Of diegene scheld of niet maakt geen bal uit als je sterk in je schoenen staat. Niet zo gevoelig reageren op mensen.
Ik reageer niet gevoelig helemaal niet zelfs, schelden doet geen pijn. Schreeuwen wel. Aan mijn oren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112135992
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:22 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dan bel de politie maar dat durfden ze niet omdat ze zelf ook gnoeg op hadden en afval + kampvuur hadden.
Lekker onverantwoordelijk dus.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:23:25 #220
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112136013
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lekker onverantwoordelijk dus.
Daarom dat ze de volgende keer een BOB aanstellen.
pi_112136019
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als ze je net hebben neergestoken wel ja.
Gelul, ik heb genoeg ervaring met dwarse dronken figuren om te weten waarover ik het heb.
En ja daar hoor ik zelf ook bij.
pi_112136027
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet midden in de nacht, niet in het Zuiderpark, niet in een voor jou vreemde stad.
Wát er ook aan vooraf gegaan is.
Ligt aan de staat van het persoon + man/vrouw + leeftijd.
Rustig aan.
pi_112136043
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik reageer niet gevoelig helemaal niet zelfs, schelden doet geen pijn. Schreeuwen wel. Aan mijn oren.
En dan nog de fysieke aanvallen op anderen.
pi_112136044
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gelul, ik heb genoeg ervaring met dwarse dronken figuren om te weten waarover ik het heb.
En ja daar hoor ik zelf ook bij.
ik ben het gewoon niet met je eens in dit specifieke geval. deal with it.
pi_112136093
mensen die nog geloven dat er iemand is achtergelaten :')
pi_112136138
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Intronic het volgende:
mensen die nog geloven dat er iemand is achtergelaten :')
weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.
pi_112136160
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.
gelukkig was jij er bij
pi_112136182
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef Intronic het volgende:

[..]

gelukkig was jij er bij
facts are facts.
pi_112136189
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik ben het gewoon niet met je eens in dit specifieke geval. deal with it.
Blijkbaar was in dit specifieke geval sprake van een kloon.
pi_112136216
klopt we hadden haar naar de dichtstbijzijnde GGZ moeten brengen, maar die was al dicht helaas
pi_112136230
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

weggaan als je met een groep bent in een park / bos midden in de nacht en die persoon net een klein beetje is bijgekomen van veel te veel alcohol noem ik achterlaten ja.
Ik noem het dropping.
pi_112136247
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Intronic het volgende:
klopt we hadden haar naar de dichtstbijzijnde GGZ moeten brengen, maar die was al dicht helaas
je hebt al duidelijk gemaakt geen verantwoordelijkheidsgevoel te hebben. geen extra poging nodig om dit duidelijk te maken joh.
pi_112136295
Jeetje mensen, hou nou gewoon eens op.
8)7
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:29:43 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136299
Ik snap het standpunt van mensen wel, als ik zou lezen dat een meisje in een park is achtergelaten door een groepje.

Maar ik zou het zo weer doen, ik betaal geen 22 euro om mijn avond te laten vergallen door iemand.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136318
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je hebt al duidelijk gemaakt geen verantwoordelijkheidsgevoel te hebben. geen extra poging nodig om dit duidelijk te maken joh.
inderdaad, /care
  maandag 28 mei 2012 @ 19:30:13 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112136329
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening). dan kun je na 3 maanden rustig houden even proberen of ie weer open mag :)
Je bent er wel elke keer als de kippen bij om te roepen dat de reeks dicht moet. Keer op keer op keer.

Waar komt dit vandaan, want het lijkt wel
Als of je op een missie bent.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112136355
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap het standpunt van mensen wel, als ik zou lezen dat een meisje in een park is achtergelaten door een groepje.

Maar ik zou het zo weer doen, ik betaal geen 22 euro om mijn avond te laten vergallen door iemand.
juist, en dat zegt dus meer over jou dan over die persoon. in een park nog zwaar beschonken iemand achterlaten waar je samen mee bent gekomen :') midden in de nacht :') klik maar log off, nachtje slapen en nadenken. ^O^
  maandag 28 mei 2012 @ 19:31:00 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112136362
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bent er wel elke keer als de kippen bij om te roepen dat de reeks dicht moet. Keer op keer op keer.
Dit is niet waar!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112136433
kusjes aan alle moraalridders
pi_112136442
Er werden constant aanvallen gedaan in het sc topic. Er werd daar flink gepest.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:34:39 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112136529
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik snap het standpunt van mensen wel, als ik zou lezen dat een meisje in een park is achtergelaten door een groepje.

Maar ik zou het zo weer doen, ik betaal geen 22 euro om mijn avond te laten vergallen door iemand.
Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:35:04 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136549
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

juist, en dat zegt dus meer over jou dan over die persoon. in een park nog zwaar beschonken iemand achterlaten waar je samen mee bent gekomen :') midden in de nacht :') klik maar log off, nachtje slapen en nadenken. ^O^
Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.
Dat zegt wat over mij inderdaad, geen verantwoordelijkheidsgevoel zal wel missen bij mij. Dat deert mij totaal niet, daar hoef geen nachtje na te denken. Zo ben ik en blijf ik. ^O^
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136586
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.
Dat zegt wat over mij inderdaad, geen verantwoordelijkheidsgevoel zal wel missen bij mij. Dat deert mij totaal niet, daar hoef geen nachtje na te denken. Zo ben ik en blijf ik. ^O^
Wees er trots op...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:36:15 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136598
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?
Als zij normaal had gedaan had ik haar zelfs in de taxi naar Delft willen zetten met mijn eigen geld.
Ik heb iemand wel eens van uit het centrum van Utrecht naar het station gesleept, dat is voor mij echt geen issue.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136611
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ze je avond niet vergald had had je wel netjes gestopt met tanken toen ze lag te slapen, evt de politie gebeld (die dan toch niet zou komen) en haar niet achter gelaten?
Er is niets schattiger dan slapende meisjes, daar zorg je voor. :*
  maandag 28 mei 2012 @ 19:37:01 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112136633
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef firefly3 het volgende:
Er werden constant aanvallen gedaan in het sc topic. Er werd daar flink gepest.
God god je bent er nog laat bij, had je eerder verwacht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112136636
volgens mij is het nog niet duidelijk dat hier niet ging om een "schattig slapend meisje"
pi_112136645
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Als zij normaal had gedaan had ik haar zelfs in de taxi naar Delft willen zetten met mijn eigen geld.
Ik heb iemand wel eens van uit het centrum van Utrecht naar het station gesleept, dat is voor mij echt geen issue.
ik had d'r juist geholpen omdat ze zo labiel overkwam, maar ok that's just me.
pi_112136665
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er niet om gevraagd dat ze kwam, als je dan zo doet heb ik gewoon een dikke /care houding.
Dat zegt wat over mij inderdaad, geen verantwoordelijkheidsgevoel zal wel missen bij mij. Dat deert mij totaal niet, daar hoef geen nachtje na te denken. Zo ben ik en blijf ik. ^O^
En ik snap je wel.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:37:49 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136669
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wees er trots op...
Zal ik zeker zijn, ik zal vast een egoïst zijn op dit vlak of iets dergelijks.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136685
Wat zijn jullie problemen nu.
Gebeurt is gebeurt, van fouten leer je, moraalridders moeten stoppen, want we weten nu wel dat het niet goed is.
Nu durven fokkers nooit meer iemand achter te laten denk ik, dus dan is het goed toch.
pi_112136688
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Zal ik zeker zijn, ik zal vast een egoïst zijn op dit vlak of iets dergelijks.
je bent niet opgedeeld in vlakken. wake up call.
pi_112136693
en karma is een bitch.
pi_112136714
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

God god je bent er nog laat bij, had je eerder verwacht.
Mee oneens dan???
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112136762
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat zijn jullie problemen nu.
Gebeurt is gebeurt, van fouten leer je, moraalridders moeten stoppen, want we weten nu wel dat het niet goed is.
Nu durven fokkers nooit meer iemand achter te laten denk ik, dus dan is het goed toch.
Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen. ;(
pi_112136771
ja ja het is wat maar hoe nu verder ???
  maandag 28 mei 2012 @ 19:40:51 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112136800
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat zijn jullie problemen nu.
Gebeurt is gebeurt, van fouten leer je, moraalridders moeten stoppen, want we weten nu wel dat het niet goed is.
Nu durven fokkers nooit meer iemand achter te laten denk ik, dus dan is het goed toch.
Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:41:38 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136841
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en karma is een bitch.
Ik ontvang mijn payback met open armen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136861
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen. ;(
Dan ga je niet toch :P

Stuur een bloemtje naar haar, moraalridders stoppen met zeiken, hoeven de anderen zich niet meer te verdedigen.
En niet meer in kliekjes iemand pesten nu :N o|O
  maandag 28 mei 2012 @ 19:42:09 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112136869
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.
Niet ze, alleen heloef zou het zo weer doen. De rest heeft zelfs spijt betuigd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112136878
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ontvang mijn payback met open armen.
time will tell, time will tell.
pi_112136886
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]


Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.
Ik zou zo'n type ook laten barsten.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 19:43:37 ]
pi_112136948
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.
Dan weet je met wie je nooit moet meeten.
En zelfbeheersing mensen, toegegeven, het is wel een beetje haar eigen schuld om zo te zuipen, dat is niet gezond.
pi_112136949
-edit- wegwezen jij

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 28-05-2012 19:53:53 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 19:44:06 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112136967
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet ze, alleen heloef zou het zo weer doen. De rest heeft zelfs spijt betuigd.
dat heb ik dan gemist!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112137014
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat heb ik dan gemist!
Je moet wel eerst teruglezen.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:45:01 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137015
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat heb ik dan gemist!
Misschien wordt het dan eens tijd om te stoppen mensen over één kam te scheren, Maanvis. Ga eerst maar eens wat topics teruglezen voordat je met die achterlijke conclusies op de proppen komt.
pi_112137043
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik kan prima begrijpen dat zo'n persoon het helemaal aan zichzelf te danken heeft.
Op zo'n meeting moet je meehobbelen, ga je eigewijs doen dan is dat voor eigen verantwoordelijkheid.
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja en ga je door wat voor reden dan ook jezelf buiten de groep plaatsen dan moet je het ook gewoon zelf uitzoeken.
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En ik snap je wel.
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik zou zo'n type ook laten barsten.
jaja we weten nu wel.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:45:53 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112137052
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:

[..]

klopt
Aanpassing.
Ik en intronic zouden het weer doen voor de rest hebben Myra, twi, c_a en DV spijt betuigd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:45:59 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112137063
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen. ;(
Op normale meets is dat niet het geval, dan houden we gewoon een oogje in het zeil en is er sociale controle.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:45:59 #271
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112137064
Goed alles is inmiddels besproken of gezegd nou is het wel goed geweest hoop ik :@
pi_112137104
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Aanpassing.
Ik en intronic zouden het weer doen voor de rest hebben Myra, twi, c_a en DV spijt betuigd.
wij zijn ook nare wezens :r
  maandag 28 mei 2012 @ 19:47:08 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137106
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Hanako het volgende:
Goed alles is inmiddels besproken of gezegd nou is het wel goed geweest hoop ik :@
Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:48:12 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112137165
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.
Dat je zo iemand een moraalridder noemt geeft wel aan dat je het niet zo serieus meent, die spijtbetuiging.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:48:22 #275
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112137176
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.
Het is niet goed wat er is gebeurd maar daar kunnen nog 20 jaar over gaan discussiëren blijft kut maar het is zo wel goed lijkt me.
pi_112137198
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Intronic het volgende:

[..]

wij zijn ook nare wezens :r
er is ruimte voor groei.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:49:06 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137214
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Maanvis het volgende:
Dat je zo iemand een moraalridder noemt geeft wel aan dat je het niet zo serieus meent, die spijtbetuiging.
Nee, dat geeft aan dat ik het inmiddels een beetje zat word om mezelf tot in den treure te verdedigen tegen steeds andere mensen. Ik heb mijn mening erover prima verwoord. Interesseert het je, dan lees je het maar terug.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:49:48 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_112137240
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mee oneens dan???
Ja, er zijn momenten geweest waar men heel direct tegen elkaar is. En vast ook wel momenten geweest waar het anders gezegt had kunnen worden ja. En soms is het niet leuk te horen wat andere zeggen. Maar vaak blijven die personen door gaan met aanleiding geven tot dat soort reacties. Nu kan je afvragen of die persoon moet stoppen, of de rest moet stoppen. Tja mijn mening, laat het hem maar krijgen. Aan het kusje kroel gedrag heeft niemand wat.

Wat er verder in PM of DM gebeurd weet ik Natuurlijk niet :)

En wat ik ook nie snap zijn de klagende users in feedback, als het niet naar je zin is ga je toch weg?

Bedoel, als je in een kroeg komt waar jij het niet leuk vind ga je toch ook niet klagen bij de barman?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_112137244
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, dat geeft aan dat ik het inmiddels een beetje zat word om mezelf tot in den treure te verdedigen tegen steeds andere mensen. Ik heb mijn mening erover prima verwoord. Interesseert het je, dan lees je het maar terug.
Jezelf verdedigen? Wat dacht je van bekennen dat je hardstikke fout zat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:50:27 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112137277
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Intronic het volgende:

[..]

wij zijn ook nare wezens :r
Ik ben gewoon een naar mens. Dat is nu wel duidelijk denk ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112137280
Hoe zat het nou eigenlijk met de aanranding?
  maandag 28 mei 2012 @ 19:50:34 #282
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112137281
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf verdedigen? Wat dacht je van bekennen dat je hardstikke fout zat.
Nou dat heeft hij dus al gedaan.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:50:35 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112137282
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, dat geeft aan dat ik het inmiddels een beetje zat word om mezelf tot in den treure te verdedigen tegen steeds andere mensen. Ik heb mijn mening erover prima verwoord. Interesseert het je, dan lees je het maar terug.
staat jouw spijtbetuiging in deze reeks of in een slowchatreeks?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112137299
Het is nu wel duidelijk toch?
Jullie discussie herhalen zich maar telkens weer..
pi_112137307
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf verdedigen? Wat dacht je van bekennen dat je hardstikke fout zat.
Heeft ie al meerdere keren gedaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112137318
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja, er zijn momenten geweest waar men heel direct tegen elkaar is. En vast ook wel momenten geweest waar het anders gezegt had kunnen worden ja. En soms is het niet leuk te horen wat andere zeggen. Maar vaak blijven die personen door gaan met aanleiding geven tot dat soort reacties. Nu kan je afvragen of die persoon moet stoppen, of de rest moet stoppen. Tja mijn mening, laat het hem maar krijgen. Aan het kusje kroel gedrag heeft niemand wat.

Wat er verder in PM of DM gebeurd weet ik Natuurlijk niet :)

En wat ik ook nie snap zijn de klagende users in feedback, als het niet naar je zin is ga je toch weg?

Bedoel, als je in een kroeg komt waar jij het niet leuk vind ga je toch ook niet klagen bij de barman?
Pfft zo praat je normaal nooit tegen mij in het andere topic.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:51:19 #287
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112137322
Ik heb geen idee waarom dit topic nog loopt eigenlijk :?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 28 mei 2012 @ 19:51:24 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137329
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf verdedigen? Wat dacht je van bekennen dat je hardstikke fout zat.
Been there, done that. Zelfs telefonisch gezegd tegen haar dat ik me schuldig voel en het kut voor 'r vind. En nu zit ik me daar dus wederom over te verdedigen tegenover mensen als jij, die dat al lang en breed hebben kunnen lezen.
pi_112137338
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Heeft ie al meerdere keren gedaan
Ok, dan hoeft het woord verdedigen er ook niet tussen te staan ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112137342
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:50 schreef Sloggi het volgende:
Hoe zat het nou eigenlijk met de aanranding?
al kreeg je er geld bij, no way :r
  maandag 28 mei 2012 @ 19:51:52 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112137351
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:50 schreef Sloggi het volgende:
Hoe zat het nou eigenlijk met de aanranding?
Ik weet niet wanneer dat is gebeurd en door wie. Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:52:28 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112137382
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf verdedigen? Wat dacht je van bekennen dat je hardstikke fout zat.
Hij was de eerste die zijn excuses aanbood, schreeuwlelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112137395
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:

[..]

al kreeg je er geld bij, no way :r
Kan ik niks over zeggen, ik heb de foto's nog niet gezien.
pi_112137401
ja kids blijf d'r nog ff afkatten ^O^ grote jongens.
pi_112137427
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer dat is gebeurd en door wie. Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
Ik weet dat er op één of meerdere konten is geslagen, maar of dat 'de' aanranding is? Wel een beetje magertjes dan...
  maandag 28 mei 2012 @ 19:53:07 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137431
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, dan hoeft het woord verdedigen er ook niet tussen te staan ;)
Spijt betuigen doe ik wel tegenover s_o, verdedigen doe ik tegen iedereen die zit te huilen dat ze geen spijtbetuiging gelezen hebben.

Mijn posts dat ik toegeef dat ik hartstikke fout zat en baal dat ik niet beter heb kunnen handelen staan in deze chat, en heb ik telefonisch aan s_o gezegd.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:54:00 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112137489
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik weet dat er op één of meerdere konten is geslagen, maar of dat 'de' aanranding is? Wel een beetje magertjes dan...
Nee, er schijnen jongens geweest te zijn die haar in dronken toestand tegen zijn gekomen en haar betast hebben.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:54:10 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112137499
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef twi het volgende:
Mijn posts dat ik toegeef dat ik hartstikke fout zat en baal dat ik niet beter heb kunnen handelen staan in deze chat, en heb ik telefonisch aan s_o gezegd.
In tinychat lees ik eerlijk gezegd niet. Dus vergeef me dat ik dat niet heb gezien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112137501
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij was de eerste die zijn excuses aanbood, schreeuwlelijk.
<--
Dit geeft al de originele sfeer aan
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112137518
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik weet dat er op één of meerdere konten is geslagen, maar of dat 'de' aanranding is? Wel een beetje magertjes dan...
door een vrouw ja, en toen ging ze door het lint :')
  maandag 28 mei 2012 @ 19:54:36 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112137528
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik weet dat er op één of meerdere konten is geslagen, maar of dat 'de' aanranding is? Wel een beetje magertjes dan...
Het op de kont slaan was ver voor het verlaten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:55:25 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112137566
volgende topic blijft schoon van SC en ONZ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')