Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat ist idd en daarom probeer ik juist meer met wannebe el matadors om te gaan enkel zijn dat meer mannen en met alleen mannen opstap gaan is voor mij ook geen zak aan
Onzin ik ben behoorlijk doorsnee en ik moet het vooral hebben van mijn kennis en sociale gedrag want gek genoeg kan ik wel met veel mensen goed opschieten..Van mijn uiterlijk hoef ik het echt niet te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.
Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.
Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodigEn tijn is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Ik hoop niet dat je dit serieus meentquote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dit serieus meent
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltquote:Op maandag 28 mei 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.
[..]
Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?
Paar jaar terug heb ik ook bij een fotograaf professioneel foto's laten maken. Best goed gelukt die foto's. Misschien een tip voor mensen die niet zo veel leuke foto's hebben.
Je bent juist hartstikke fotogeniek Lott, serieus!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltHalf 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen
Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebeltHalf 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen
Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzagquote:Op maandag 28 mei 2012 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.
Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzag
Dat gevoel ken ik jaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.
Daar over gesproken ik voelde mij die dag enorm eenzaam.
Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet?quote:
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip typequote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet?
Zelf ben ik trouwens wel wat nerveus, maar niet echt bang om op de foto te gaan. Vind mezelf niet zo boeiend, ik zie mezelf toch vaak genoeg in de spiegel.
Het enige dat verandert is dat ik steeds grijzer aan het worden ben.
Maar gelukkig "lijken" de meeste vrouwen zich daar niet zo druk om te maken, hoewel ik daardoor wel voor wat ouder aangezien wordt dan ik in werkelijkehid ben
Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en waterquote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip type
Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip type
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en water
Voor mij ook niet. Heb al eens een meet gehad, daar waren we met z'n 5en en dat was heel gezelligquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoor
Precies! Het -hoeft- helemaal geen zuipmeet te zijn!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinken
Inderdaad. Zes tot tien man is genoegquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoor
Neen, liefst een fatsoenlijke meetquote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Weer een meet waarbij er straks een meid in de greppel ligt? :/
nee want er word niet zo idioot gezopen voor gezelligheid heb je geen drank nodig. Daarbij ben ik een van de weinige meiden hier volgens mij. Samen met cassandra?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Nigga whut? Vertel.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |