abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112133319
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja dat ist idd en daarom probeer ik juist meer met wannebe el matadors om te gaan enkel zijn dat meer mannen en met alleen mannen opstap gaan is voor mij ook geen zak aan
Als vrouw zijnde hoef je alleen mooi te zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112133364
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onzin ik ben behoorlijk doorsnee en ik moet het vooral hebben van mijn kennis en sociale gedrag want gek genoeg kan ik wel met veel mensen goed opschieten..Van mijn uiterlijk hoef ik het echt niet te hebben
  maandag 28 mei 2012 @ 18:09:56 #253
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112133367
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je moeite had om in een sociale omgeving rond te lopen. Misschien haal ik je wel door de war met iemand anders.
Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mwa ik zoek zelf wel mensen uit om te daten daar heb ik geen hulp bij nodig :+ En tijn is volgens mij best wel tof kan in zijn verhaal best wel dingen herkennen
Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?

Paar jaar terug heb ik ook bij een fotograaf professioneel foto's laten maken. Best goed gelukt die foto's. Misschien een tip voor mensen die niet zo veel leuke foto's hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112133388
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit serieus meent :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112133427
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit serieus meent :')
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112133497
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Ik ben in staat om een "normaal" leven te leiden. Ik heb een baan, een huis. Alleen op sociaal gebied schiet ik te kort. Een relatie is leuk maar niet het hoogste doel.

[..]

Vraagje uit nieuwsgierigheid waar is die fotoshoot voor?

Paar jaar terug heb ik ook bij een fotograaf professioneel foto's laten maken. Best goed gelukt die foto's. Misschien een tip voor mensen die niet zo veel leuke foto's hebben.
Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebelt :') Half 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen :+
pi_112133524
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Tijdje terug liep ik in Arnhem met een vriendin te winkelen. En kwam er een man op mij afgestormt met de vraag of ik mij aub wilde inschrijven voor een casting... Ik dacht eerst dat ik in de zeik genomen werdt maar kreeg allerlei info in mijn handen geduwt of ik er toch aub over na wilde denken.. Dit was maandag en die vrijdag tegen het eind van de dag heb ik pas opgebelt :') Half 3 morgen moet ik er aan geloven word in kleding gehezen visagie etc word gedaan en daarna zie ik wel. Ik ben absoluut niet fotogeniek vind ik zelf en ik vind het misschien nog wel enger dan die presentatie die ik moet geven. Maar mijn vriendinnen hebben mij een preek gegeven dat ik het moest doen :+
Je bent juist hartstikke fotogeniek Lott, serieus!
Gewoon doen! Wie weet rolt er nog wat leuks uit ^O^
  maandag 28 mei 2012 @ 18:15:24 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112133544
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112133609
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toch knap dat je dat gaat doen en die presentatie ook. Hopelijk worden die foto's leuk. Dan heb je er later nog wat aan.
Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzag :')
  maandag 28 mei 2012 @ 18:19:30 #260
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112133708
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Klopt ik peer hem altijd als er fotos gemaakt worden tis dus wel leuk voor mijn later adoptie kindjes ofzo om te laten zien hoe ''mama'' er vroeger uitzag :')
Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.

Daar over gesproken ik voelde mij die dag enorm eenzaam. :{
14 SHADES OF GREY
pi_112133773
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet zo nodig op de foto. Tijdens de bruiloft van mijn zusje ben ik bewust achteraan gaan staan enzo.

Daar over gesproken ik voelde mij die dag enorm eenzaam. :{
Dat gevoel ken ik ja
pi_112133806
slowchat alert...
pi_112133879
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:22 schreef firefly3 het volgende:
slowchat alert...
Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet? :D

Zelf ben ik trouwens wel wat nerveus, maar niet echt bang om op de foto te gaan. Vind mezelf niet zo boeiend, ik zie mezelf toch vaak genoeg in de spiegel.
Het enige dat verandert is dat ik steeds grijzer aan het worden ben.

Maar gelukkig "lijken" de meeste vrouwen zich daar niet zo druk om te maken, hoewel ik daardoor wel voor wat ouder aangezien wordt dan ik in werkelijkehid ben
pi_112133928
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed, een serieuze vraag dan...iemand zin in een meet? :D

Zelf ben ik trouwens wel wat nerveus, maar niet echt bang om op de foto te gaan. Vind mezelf niet zo boeiend, ik zie mezelf toch vaak genoeg in de spiegel.
Het enige dat verandert is dat ik steeds grijzer aan het worden ben.

Maar gelukkig "lijken" de meeste vrouwen zich daar niet zo druk om te maken, hoewel ik daardoor wel voor wat ouder aangezien wordt dan ik in werkelijkehid ben
Opzich ben ik wel in voor een meet alleen ben ik geen zuip type :+
pi_112133952
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en water
  maandag 28 mei 2012 @ 18:28:23 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112134000
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinken :P
14 SHADES OF GREY
pi_112134020
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Bij m'n laatste meet (die duurde van 20u tot 4u ongeveer) maar 3 biertjes gedronken en voor de rest alleen maar cola en water
sowieso hoeft t van mij geen grote groep te zijn hoor
pi_112134074
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Heb al eens een meet gehad, daar waren we met z'n 5en en dat was heel gezellig :Y

Zijn wel een aantal mensen in dit topic die ik graag zou willen ontmoeten, gewoon, uit nieuwsgierigheid
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook niet echt. Dan gaan we toch koffie drinken :P
Precies! Het -hoeft- helemaal geen zuipmeet te zijn! :)
  maandag 28 mei 2012 @ 18:31:18 #269
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112134089
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zes tot tien man is genoeg
14 SHADES OF GREY
pi_112134117
Weer een meet waarbij er straks een meid in de greppel ligt? :/
pi_112134147
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Neen, liefst een fatsoenlijke meet
pi_112134157
quote:
nee want er word niet zo idioot gezopen voor gezelligheid heb je geen drank nodig. Daarbij ben ik een van de weinige meiden hier volgens mij. Samen met cassandra?
pi_112134160
quote:
Nigga whut? Vertel.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:33:39 #274
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112134174
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nigga whut? Vertel.
Dat heb je gemist ja?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112134182
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat heb je gemist ja?
Uh ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')