Daarom moet projectje op die bank een kontmassage krijgen...komt mijn bakkerservaring goed van pas. Post binnenkort meer fotootjes in het buitenlandse huizentopic.quote:
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappequote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappe
't liefst natuurlijk allebijquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Als ze maar van kaarslicht houdtquote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijk
en wat word er onder lekker verstaanquote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
"Mooi" is relatief. Lekker is veul belangrijker voor mij.
En interessant, uiteraard.
Want romantisch dit dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want je stroom valt steeds uit?
Nee, opwindend warm licht is romantisch.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind je het eng als het licht aan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |