Was het met ook_gek in scheveningen met een kampvuur ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, liefst een fatsoenlijke meet
Geen ook_gek, geen scheveningen maar wel met een kampvuur.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was het met ook_gek in scheveningen met een kampvuur ofzo?
Ja en een nasleepquote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen ook_gek, geen scheveningen maar wel met een kampvuur.
Enorm, relaxt met een biertje een beetje sterren kijken en praten prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en een nasleepmaar verder was het wel gezellig volgens mij?
Ik was niet van plan "het drama" te gaan bespreken ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Lot88 het volgende:
maar mensen zullen we dat SC meet drama's gewoon elders bespreken?
Ja, zullen we weer beginnen over photoshoots.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Lot88 het volgende:
maar mensen zullen we dat SC meet drama's gewoon elders bespreken?
Ik wel, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet van plan "het drama" te gaan bespreken ja.
Wat nu weer? Voor mij is dat een grote stap uit mijn comfortzone en het is blijkbaar een probleem dat dat kort ter sprake komt? heb je verder nog bepaalde gespreksonderwerpen waar je moeite mee hebt?Lijkt me niet de bedoeling dat meets uit andere topics hier in het serieuze topic besproken worden dat was enkel de insteek.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, zullen we weer beginnen over photoshoots.
Ontopic:
Jezelf zijn kan ook betekenen "niets zeggen als je op dat moment niets te zeggen hebt".
quote:
Daarom moet projectje op die bank een kontmassage krijgen...komt mijn bakkerservaring goed van pas. Post binnenkort meer fotootjes in het buitenlandse huizentopic.quote:
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappequote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit nog teveel in de "wereld van romantiek". Een mooie meid kan altijd wel een vriendje krijgen.
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar of ze op zo'n vriendje zit te wachten is nog altijd maar de vraag. Van saaie vrouwen krijg ik me daar toch een slappe
't liefst natuurlijk allebijquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liever een toffe meid waar je lol mee kunt maken dan een onwijs mooi meisje?
Als ze maar van kaarslicht houdtquote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het liefst beide maar ja, de looks mogen best wat inboeten voor de persoonlijkheid vind ik persoonlijk
en wat word er onder lekker verstaanquote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
"Mooi" is relatief. Lekker is veul belangrijker voor mij.
En interessant, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |