Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.quote:
quote:
Zo bedoelde ik het.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..quote:
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.
Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:Pquote:Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?
Dan moet je of kenbaar laten maken aan hem dat je 'm leuk vindt en daarna afwachten tot hij een move maakt, of je maakt zelf een move.
Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen of iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.
Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Dan is er geen bitch-shield. Dan zou je dat persoon nog steeds willen leren kennen en denk je dus niet:quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
Je weet het niet lott... Je kent hem niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
Ik niet maar een vriendin van mij welquote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het niet lott... Je kent hem niet.
Natuurlijk moet je nietsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
Logisch als je nog nooit met hem gesprokenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.
Oogcontact maken omdat je het wilt is goed, oogcontact om een reactie uit te lokken is fout. En dat verschil is zo ongelooflijk subtiel.
Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.
Ach... Ik ben ook best stil in het echt vind ik.. Ik kan meekomen in gesprekken, heel goed zelfs... Maar ik begin meestal niet over random onderwerp.. Dus als er een stilte is dan is dat voor mij vervelend omdat ik niet zo makkelijk met een nieuw onderwerp begin... Ik haak meestal in op gespreksonderwerpen / de omgeving.quote:
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.
Meer vrouwen per minuutquote:Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?
Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aansprekenquote:
Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wingsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...
Er werd tegen mij gezegd: ''Je moet meer met je ogen doen''
En dat heeft pas écht effect... Serieus... Als jij bewust mensen in de ogen aankijkt... Voel je al in zekere zin iets speciaals.. En als je dat bewust doet... Ja dan weet je eigenlijk dus dat er aantrekkingskracht is (Mannen zijn niet zo goed in het pijlen van aantrekkingskracht van vrouwen schijnt...)
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aanspreken
Ik vertel ook niet zo snel iets over mezelf.... Dat komt ook uit de hoogte over ofzo, maar echt goede karakter eigenschappen die toegedicht worden van een extern persoon...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wings
Sterker nog... Noem het geen poging meer, dan ben je te bewust met de uitkomst bezig.. Wees jezelf en wees open.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?
Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
firefly, heb jij die liftscene uit Fear and Loathing in Las Vegas al bekeken? Had het er laatst over. Let op Cameron Diaz' reacties
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.
Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...
Ja uiteraard, maar dat is dan ook wel erg gericht te noemen... Maar dat kan daar ook..quote:Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.
Ze voelde zich wel aangetrokken was mijn mening (hoe ze keek)quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...
Hee ken je die mop van dat dikke meisje?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spreek ook een dik meisje aan als ik zin heb om wat grappigs te vertellen ofzo om een bepaalde situatie die op haar van toepassing is.
Dat laatste is nu net het punt; VUL DINGEN NIET VOOR ELKAAR IN.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.
Vaker oefenen dan ga je dat beter aanvoelen, ''de cost gaet voor de baet uut.''quote:Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezen).
Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.quote:
Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.
Hij staat op mijn lijstjequote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierdquote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
Je kunt net zo lang proberen als ze voor je staat. Heb vaak genoeg gehad dat ik een paar keer voor de zoen moest gaan. Een grappig statement van jeffy (rsd) is "red light is when she runs away".quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.
Meisje van 32? Dat is een vrouwquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierdZe vond het echt niet kunnen omdat ik een stuk jonger was, maar ze wou stiekem wel....
Een ''nee'' is niet altijd een ''nee'' Maar dat merk je wel aan de manier waarop het gezegd wordt... Zoals dat je iemand kietelt en iemand ''hou op'' schreeuwt... Dan ga je ook door toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |