abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112127992
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd, dat denk ik ook.
Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.
Rustig aan.
pi_112128010
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wel

[..]

zie..
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar je kent dat meisje dan toch niet? Hoe kan je haar dan nou weer ''echt leuk vinden''
Dan denk je toch gewoon simpelweg: ''Nou! Dan niet!''
Zo bedoelde ik het.
Ik neem het niet als aanval maar ik probeer er verder over na te denken.
Rustig aan.
pi_112128025
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom vind ik de term versieren eigenlijk fout omdat het impliceert dat je vat hebt op wat iemand anders van jou vindt.... Dat heb je niet... Je kunt wel aantrekkelijk gedrag vertonen en open zijn naar iemand waardoor de ander jou interessanter gaat vinden.
Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.
Children of the night. What music they make.
pi_112128044
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd.
je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
pi_112128090
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Maar dan nog moet je de eerste stap zelf maken.
Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.

Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Rustig aan.
pi_112128153
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

je kunt iemand wel degelijk leuk vinden. Ik heb hier in de buurt een man wonen die iik al jaren wel leuk vind.. Maar niet verder kom dan hoi alles goed enz..
Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?
Dan moet je of kenbaar laten maken aan hem dat je 'm leuk vindt en daarna afwachten tot hij een move maakt, of je maakt zelf een move.
pi_112128186
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je voelt wel een zekere aantrekkingskracht jegens hem, maar je kent hem verder dus niet?
Dan moet je of kenbaar laten maken aan hem dat je 'm leuk vindt en daarna afwachten tot hij een move maakt, of je maakt zelf een move.
Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
pi_112128187
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja... Of anticiperen of iemand anders zijn eerste stap.

Als een meisje je al langer dan 0.2 seconde in de ogen kijkt dan laat ze al zien dat ze je zou willen leren kennen eigenlijk.
Tis heel safe om alleen die meisjes aan te spreken, ik zou dan ook daar mee beginnen eigenlijk.. Misschien als je net als firefly heel veel vrouwen gaat aanspreken dat je het ook bij andere vrouwen doet. (Waar je dus geen oogcontact mee hebt gehad)
Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.

Oogcontact maken omdat je het wilt is goed, oogcontact om een reactie uit te lokken is fout. En dat verschil is zo ongelooflijk subtiel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112128231
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja... Of anticiperen op iemand anders zijn eerste stap.

Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.
pi_112128234
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan is er geen bitch-shield. Dan zou je dat persoon nog steeds willen leren kennen en denk je dus niet:
''Nou! Dan niet!''
Rustig aan.
pi_112128255
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Moet niets natuurlijk ik vind hem wel aantrekkelijk maar bijzonder spraakzaam is hij niet. Hoef geen kerel waar ik hele dagen woorden bij uit zijn strot moet trekken:P
Je weet het niet lott... Je kent hem niet.
Rustig aan.
pi_112128291
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je weet het niet lott... Je kent hem niet.
Ik niet maar een vriendin van mij wel :P
pi_112128296
quote:

[..]

Natuurlijk moet je niets :P
En mss is hij alleen spraakzaam als hij met vrienden in de kroeg zit :D
  maandag 28 mei 2012 @ 15:45:08 #64
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112128299
quote:

[..]

Logisch als je nog nooit met hem gesproken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112128320
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik maak nu weer vaker oogcontact sinds je erover had. Ik zat in tweestrijd met oogcontact en tegelijk niet reactie vragend zijn. Dat was nog een stickingpoint.

Oogcontact maken omdat je het wilt is goed, oogcontact om een reactie uit te lokken is fout. En dat verschil is zo ongelooflijk subtiel.
Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...
Er werd tegen mij gezegd: ''Je moet meer met je ogen doen''

En dat heeft pas écht effect... Serieus... Als jij bewust mensen in de ogen aankijkt... Voel je al in zekere zin iets speciaals.. En als je dat bewust doet... Ja dan weet je eigenlijk dus dat er aantrekkingskracht is (Mannen zijn niet zo goed in het pijlen van aantrekkingskracht van vrouwen schijnt...)
Rustig aan.
pi_112128334
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, maar dan weet je niet of die vrouwen wel op je zitten te wachten, als je geen oogcontact hebt gehad en je spreekt ze zo out-of-the-blue aan.
Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112128353
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik niet maar een vriendin van mij wel :P
Ach... Ik ben ook best stil in het echt vind ik.. Ik kan meekomen in gesprekken, heel goed zelfs... Maar ik begin meestal niet over random onderwerp.. Dus als er een stilte is dan is dat voor mij vervelend omdat ik niet zo makkelijk met een nieuw onderwerp begin... Ik haak meestal in op gespreksonderwerpen / de omgeving.
Rustig aan.
pi_112128377
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is in het diepe springen met je persoonlijkheid. Hoe harder je gaat, hoe meer succes je hebt, maar ook hoe erger de afwijzingen.
Hoe bedoel je, 'hoe harder je gaat'?
  maandag 28 mei 2012 @ 15:48:09 #69
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112128401
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Meer vrouwen per minuut :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112128404
Ik ben eigenlijk geneigd te zeggen dat oogcontact en een glimlach naar een meisje de beste ''versiertruc'' is die er is.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:48:53 #71
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112128423
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meer vrouwen per minuut :P
Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aanspreken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112128447
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joah.. Ik doe het automatisch... Kijk gewoon veel om me heen en zit echt onder de mensen...
Er werd tegen mij gezegd: ''Je moet meer met je ogen doen''

En dat heeft pas écht effect... Serieus... Als jij bewust mensen in de ogen aankijkt... Voel je al in zekere zin iets speciaals.. En als je dat bewust doet... Ja dan weet je eigenlijk dus dat er aantrekkingskracht is (Mannen zijn niet zo goed in het pijlen van aantrekkingskracht van vrouwen schijnt...)
Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wings
pi_112128455
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik doe liever een paar gerichte pogingen dan random vrouwen aanspreken
Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Rustig aan.
pi_112128499
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, het was even een vergeten deel. Er zijn telkens weer dingen die je weer moet "ophalen" waar je even bewust van moet zijn om het te verbeteren. Vandaar dus hoe effectief het is om uit te gaan met wings
Ik vertel ook niet zo snel iets over mezelf.... Dat komt ook uit de hoogte over ofzo, maar echt goede karakter eigenschappen die toegedicht worden van een extern persoon... :) Dan ziet dat meisje dat je een diepe band hebt samen - aantrekkelijk ergens - En ze weet weer iets van je... waardoor ze je beter leert kennen - ook aantrekkelijk -
Rustig aan.
pi_112128533
firefly, heb jij die liftscene uit Fear and Loathing in Las Vegas al bekeken? Had het er laatst over. Let op Cameron Diaz' reacties
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112128542
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben geneigd te zeggen dat je pogingen altijd ongericht zijn tenzij je iemand al kent...
Sterker nog... Noem het geen poging meer, dan ben je te bewust met de uitkomst bezig.. Wees jezelf en wees open.
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:52:52 #77
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112128555
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.
14 SHADES OF GREY
pi_112128591
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.
pi_112128659
Is dit serieus deel 32!? Nee toch?
pi_112128660
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
firefly, heb jij die liftscene uit Fear and Loathing in Las Vegas al bekeken? Had het er laatst over. Let op Cameron Diaz' reacties
Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.
pi_112128679
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je ware persoonlijkheid geheel open stellen. Als je haar wilt zoenen, gewoon zoenen, als je wilt knuffelen gewoon doen, als je niets weet te zeggen terwijl je voor haar staat dan gewoon niets zeggen. Haar hand vastpakken als je dat wilt etc. Haar de mogelijkheid geven om je ware zelf te beleven.
Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
pi_112128710
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik snap het nog steeds niet eigenlijk wat je precies bedoelt.
Hoe zij reageert op die "gevaarlijke, lelijke" man...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112128721
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als je je zo actief opstelt dan is de kans op flaters wel groter. Ik kan slecht aanvoelen of zo'n vrouw dat wel wil.
Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.
pi_112128735
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezen :P).
pi_112128749
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je weet toch op wat voor types je valt. Op een datingsite kan je aardig specifiek zoeken.
Ja uiteraard, maar dat is dan ook wel erg gericht te noemen... Maar dat kan daar ook..
In andere circuits moet je jezelf gewoon vermaken en jezelf open stellen...
Ik spreek ook een dik meisje aan als ik zin heb om wat grappigs te vertellen ofzo om een bepaalde situatie die op haar van toepassing is.
Maar verder heb ik geen interesse in der, dat is gewoon niet meer mijn hoofddoel.
Rustig aan.
pi_112128762
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze voelde zich wel aangetrokken was mijn mening (hoe ze keek)
pi_112128766
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik spreek ook een dik meisje aan als ik zin heb om wat grappigs te vertellen ofzo om een bepaalde situatie die op haar van toepassing is.
Hee ken je die mop van dat dikke meisje? :')
pi_112128775
quote:

[..]

Dat laatste is nu net het punt; VUL DINGEN NIET VOOR ELKAAR IN.

Zij wil jou. Of gaat jou willen.

pi_112128788
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je keihard faalt, hoe beter je wordt. Ik ben in principe ook nog een wussy, ik moet nog veeeeel harder.
En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
pi_112128797
quote:

[..]

Vaker oefenen dan ga je dat beter aanvoelen, ''de cost gaet voor de baet uut.''
Rustig aan.
pi_112128812
Jezus mensen, het is mooi weer, ik zou zeggen, ga naar het zwembad, wijven versieren ipv hier de zolderkamerautist uit te hangen.............
pi_112128814
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik moet überhaupt die film nog zien (en het boek ook nog lezen :P).
Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.

pi_112128816
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Hee ken je die mop van dat dikke meisje? :')
Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.
Rustig aan.
pi_112128840
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik wel grappig en hoef je voor dat soort opmerkingen niet bij mij te wezen.
Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.
pi_112128861
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die film mag je niet missen. Hi fokking larious.
Hij staat op mijn lijstje :P
pi_112128877
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En als je d'r wil zoenen en ze ontwijkt je mond, probeer je dan het later nog een keer? Of ga je naar de volgende? Is zo'n afwijzing dan ook een definitieve afwijzing?
Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierd :o Ze vond het echt niet kunnen omdat ik een stuk jonger was, maar ze wou stiekem wel....
Een ''nee'' is niet altijd een ''nee'' Maar dat merk je wel aan de manier waarop het gezegd wordt... Zoals dat je iemand kietelt en iemand ''hou op'' schreeuwt... Dan ga je ook door toch?
Rustig aan.
pi_112128896
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je kunt net zo lang proberen als ze voor je staat. Heb vaak genoeg gehad dat ik een paar keer voor de zoen moest gaan. Een grappig statement van jeffy (rsd) is "red light is when she runs away".

Ontwijkt ze je zoen, gewoon doorpraten (er was niets aan de hand), en daarna weer proberen. Heb het zelfs gehad dat een hele knappe vrouw het ontweek, en daarna bij de tweede keer ineens super geil werd en totaal los ging.
pi_112128907
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja ik vond het gewoon grappig dat je zei situatie die op haar van toepassing is. Een speciale situatie voor dikke meisjes.
:P
Rustig aan.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:02:27 #99
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112128913
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt aan de manier waarop. Ik heb laatst een meisje van 32 versierd :o Ze vond het echt niet kunnen omdat ik een stuk jonger was, maar ze wou stiekem wel....
Een ''nee'' is niet altijd een ''nee'' Maar dat merk je wel aan de manier waarop het gezegd wordt... Zoals dat je iemand kietelt en iemand ''hou op'' schreeuwt... Dan ga je ook door toch?
Meisje van 32? Dat is een vrouw ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112128939
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meisje van 32? Dat is een vrouw ;)
Sorry ze kwam zo lief over :)
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')