Ja dat denk ik ookquote:
Sneeuw in haar keel, maar nog steeds de favoriet bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
En Zweden is blijkbaar in de final dressrehearsal iets de mist in gegaan door te kuchen door de sneeuw... En Roemenie was haar tekst even kwijt
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om alle liedjes te beluisteren? Heb enkel nog maar dat van Zweden gehoord
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]Hier: Deelnemers 2012: van A t/m Z
Maar let op, daar staan dus ook nog de landen bij die niet meer in de finale zitten.
Maar ze staan op alfabet, dus als je het plaatje met de startvolgorde uit de OP hierboven er bij gebruikt, kan je ze zo vinden in het topic dat ik net linkte
By far the best. Blijft lekker hangen, zit erg goed in elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
Maar vind je dat zelf ook het allerbeste/mooiste/leukste lied?
Bedoel je Zweden (zie post 6)?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land had die vrouw die qua nummer op Björk leek?
Bjork maakt geen dance muziekquote:
Ja ik ook! Klinkt lekker iig, heb ze ook redelijk hoog in me voorspelling staanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook echt retebenieuwd naar Duitsland!
Alsof dat voor Zweden iets uitmaakt. Die Jury snapt echt wel dat zij er niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
En Zweden is blijkbaar in de final dressrehearsal iets de mist in gegaan door te kuchen door de sneeuw... En Roemenie was haar tekst even kwijt
Maar verder vond ik het een heel saai nummer eigenlijk. Er zijn onwijs veel mensen in Europa met een goede stem. En dan schiet het qua melodielijn echt tekort en ook qua act. Ik weet niet hoe je zou kunnen rechtvaardigen dat dit wint in vergelijking met andere goed gezongen acts (zoals Slovenië, Portugal).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik qua stem wel het allermooist denk ik donderdag
JOA!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hebben we er eigenlijk nog zin in, zo zonder Joan?
Ja dat! Die landen ben ik zo benieuwd naarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik wel hoor
Vind het spannend deze keer zo, deze finale! En ben echt benieuwd naar Engelbert vanavond en naar Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje.
Natuurlijk wel. Er zijn nog genoeg leuke liedjes die wel in de finale meedoenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk idd niet dat het gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar verder vond ik het een heel saai nummer eigenlijk. Er zijn onwijs veel mensen in Europa met een goede stem. En dan schiet het qua melodielijn echt tekort en ook qua act. Ik weet niet hoe je zou kunnen rechtvaardigen dat dit wint in vergelijking met andere goed gezongen acts (zoals Slovenië, Portugal).
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
De act is ook goed gechoreografeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat het gaat winnen.
Maar gewoon persoonlijk vond ik het sfeervol en mooi, donderdag
Denk wel dat er betere totaalplaatjes zijn die het meer verdienen om te winnen, maar ik vond zijn stem echt erg mooi.
*ril*quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björk
Waarom zingt Roemenië trouwens (deels) in het Spaans?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
Inderdaad, Nederland had geen windmachine én geen trompettenquote:The final will be broadcast live from Baku on Saturday night, but first we have to wade through a couple of semi-finals and send home the countries that haven't quite met European standards for wind machine application and trumpet quality.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik post vanavond niet live mee trouwens![]()
heb mensen over de vloer vanavond
De oma's....?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Zweden tweede wordt. En dat een van de verwachte subtoppers onverwacht een race naar de nummer 1 positie maakt en 'm pakt.
Dat vond ik op het metal nummer na echt het slechtste nummer en ook zo'n gaye act, Gordon zou er trots op zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind stiekem toch wel steeds meer liedjes echt leuk: Turkije
Schreeuwerig en best wel verschrikkelijk nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björk
Ja het is mijn favoriet ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schreeuwerig en best wel verschrikkelijk nummer.
De Belgen hadden er wel wat leuks over te zeggen (sorry, Jantje Smit trek ik ècht niet dus ik kijk naar één, ook al heb ik dat niet in HD) maar zij vonden het een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is mijn favoriet ook nietIk zocht alleen welk land het ook alweer was.
Het is volgens mij ook een prima nummer, maar het is mijn smaak niet. Het is niet slecht, maar gewoon niet mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Belgen hadden er wel wat leuks over te zeggen (sorry, Jantje Smit trek ik ècht niet dus ik kijk naar één, ook al heb ik dat niet in HD) maar zij vonden het een prachtig nummer.
Ze zongen slecht, maar de act was natuurlijk wèl ontzettend lachen plus een aanstekelijk melodietje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
En als die onbenullige oma's winnen, tja dan vind ik het pas echt sneu voor Joan dat zij niet door is![]()
Maar ik zet nog steeds in op Zweden of Italië voor de winst.
Sowieso altijd leuker dan de pauzeact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kijk vanavond waarschijnlijk ook naar Belgie, alleen tijdens in de intervalact gaan zij terug naar de studio met Tom Dice en Henk van zonde van de zendtijd
Ja zeg, de avond is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Na vanavond is het gewoon alweer voorbij.....
Oja sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, de avond is nog niet eens begonnen
Ik vind het net zo flauwekul als die 2 adhd stuiterballen uit Ierlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zongen slecht, maar de act was natuurlijk wèl ontzettend lachen plus een aanstekelijk melodietje.
Die indiaan van ons had een slecht nummer, vals gezongen en zelfs Peter R. de Vries (Pietur duu Freez) maakt zich beter verstaanbaar in het Engels.
Ja ik heb er zin inquote:
Die gitaren zijn zo overdreven, erg zonde, te hoog Whitin Temptation gehalte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Na vanavond is het gewoon alweer voorbij.....
IJslanden viind het nog steeds erg jammer dat Israel niet door is.
Griekenland vond ik dinsdag eigenlijk helemaal niets, maar merk nu dat ik het af en toe aan het zingen ben dus moet toegeven dat ie misschien toch wel leuk is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gitaren zijn zo overdreven, erg zonde, te hoog Whitin Temptation gehalte.
Geen heel slecht nummer, maar niet bij mijn favorieten.
Griekenland had wel een tof nummer in de 1e ronde.
Die AD en HD vind ik ook vreselijk, maar Turkije is toch nog slechterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het net zo flauwekul als die 2 adhd stuiterballen uit IerlandLeuk hoor oma's, maar na een minuut ben ik er wel klaar mee.
Zou voor mij geen nummer zijn om zomaar op te zetten, maar voor ESF vind ik het geslaagd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Griekenland vond ik dinsdag eigenlijk helemaal niets, maar merk nu dat ik het af en toe aan het zingen ben dus moet toegeven dat ie misschien toch wel leuk is.
Nee, ik denk eerder zo'n disco/dance deuntje dat wij allang vergeten waren. Ben bijna klaar met alle nummers beoordelen en ga straks als ik bij m'n ouders ben m'n lijstje opstellen!quote:
jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef Cee het volgende:
Is het heel raar dat ik ineens hele hoge verwachtingen heb van Malta?
Eh, als je de 'top 10' lijstjes door gaat kijken op youtube en zo, dan zou ik er toch maar serieus rekening mee houden.quote:
ze heeft spaanse roots denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom zingt Roemenië trouwens (deels) in het Spaans?
Ik vond/vind Italië helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik was eerst zo hard voor Italië, maar nu ik die act zie van Italië....
Tsja...
Ik heb even gekeken op youtube, maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik was eerst zo hard voor Italië, maar nu ik die act zie van Italië....
Tsja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op youtube, maarNou, er is niets mis mee om te lijken op een andere artiest. De videoclip was echt waanzinnig goed, maar bijvoorbeeld wat is dat gekke blauwe ding dat ze op haar hoofd heeft? En die achtergrondzangers die zijn toch dodelijk saai...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Nee, niets mis met lijken op een andere artiest, maar 'goedkoop' is dan wel het sleutelwoord voor mij. Ik vind het cheap, op alle mogelijke manieren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, er is niets mis mee om te lijken op een andere artiest. De videoclip was echt waanzinnig goed, maar bijvoorbeeld wat is dat gekke blauwe ding dat ze op haar hoofd heeft? En die achtergrondzangers die zijn toch dodelijk saai...
Hoewel een 'goedkope' Amy Wynehouse voor mij dan weer een lastig concept is. Was Amy zelf niet goedkoop genoeg ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niets mis met lijken op een andere artiest, maar 'goedkoop' is dan wel het sleutelwoord voor mij. Ik vind het cheap, op alle mogelijke manieren...
Als Servië wint ga ik echt jankend in een hoekje liggen. Als er één nummer is dat het niet verdient.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Vanavond benieuwd naar 1. Zweden, 2. Servië, 3. Oekraïne en ik ben zéér benieuwd naar Duitsland. Lijkt net alsof de 'grote' landen goede inzendingen hebben dit jaar
Voor mij juist precies de omgekeerde volgorde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:31 schreef Lemans24 het volgende:
De grote vijf zijn wel opvallend goed, gemiddeld.
Spanje, Duitsland, UK, Italië, Frankrijk. In die volgorde.
Oops nee hoorquote:
Die Française staat echt in d'r ondergoed, niet charmant. Zo'n lekker wijf als Griekenland of Roemenië stuurt is leuk in een kort rokje, maar het ondergoed van deze Franse dame kan ik minder waarderen...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Voor mij juist precies de omgekeerde volgorde.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die Française staat echt in d'r ondergoed, niet charmant. Zo'n lekker wijf als Griekenland of Roemenië stuurt is leuk in een kort rokje, maar het ondergoed van deze Franse dame kan ik minder waarderen...
Maar mijn top-5 beoordeling was louter op muzikaal gebied hoor
Ik heb net voor mezelf besloten dat het een aangenaam rustpuntje is temidden van de herrie maar dat het door veel mensen ook nog als laatste plaspauze kan worden ingelast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat vinden jullie van de loting van Servië? Zo tussen de twee shownummers Jedward en Gaitiana van het Eurovisie door?
Springt het er extra uit of wordt het overschaduwd door al dat geweld?
ook primaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]Nee hoor, ze draagt een corset. Alleen de onderkant is enigszins transparant. En ik denk niet dat iemand daar bezwaar tegen heeft want het is een mooie vrouw met mooie benen. Net zoals Roemenië.
Mijn beoordeling was niet op muzikaal gebied, want de beoordeling van de gemiddeld Eurovisiekijker zal dat ook niet zijn.
Ja dat zou kunnen natuurlijk, dat mensen het zien als 'plaspauze' zo voor het eind. Aan de andere kant weet ik het niet, het kan ook heel gunstig zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf besloten dat het een aangenaam rustpuntje is temidden van de herrie maar dat het door veel mensen ook nog als laatste plaspauze kan worden ingelast.
Ik verwacht dat het voor veel mensen het eerste zal zijn. Eurovisieliefhebbers herinneren zich Zeljko nog van het nummer 1 lied in de eurovisie top 250, commentatoren vertellen dat ook, komt hopelijk helemaal goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf besloten dat het een aangenaam rustpuntje is temidden van de herrie maar dat het door veel mensen ook nog als laatste plaspauze kan worden ingelast.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, Engelbert Humperdinck is echt goed! Ik heb hier net een stel hangjongeren weggejaagd door dat liedje heel hard af te spelen
Helaas de dodelijk saaie TRT, ik vond Norton trouwens vies tegenvallen. Niet te vergelijken met Terry Wogan vroeger.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Cee het volgende:
Welke zender kijken jullie 't trouwens? Ik ga voor de briljante Graham Norton op de Beeb!
Nee, inderdaad, 't is geen Ome Terry. Da's echt zo'n wolf in schaapskleren. Maar Graham vind ik dan nog duizend maal leuker dan de combi die wij voorgeschoteld krijgen. Die zijn tijdens de finale nog altijd chagerijnig vanwege de uitschakeling van Nederland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Helaas de dodelijk saaie TRT, ik vond Norton trouwens vies tegenvallen. Niet te vergelijken met Terry Wogan vroeger.
Ik heb tijdens de halve finales naar België gekeken (bij gebrek aan BBC3), maar vanavond dan eindelijk op de BBC! Wordt wel een hele zit: eerst the Voice UK en dan het songfestivalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, 't is geen Ome Terry. Da's echt zo'n wolf in schaapskleren. Maar Graham vind ik dan nog duizend maal leuker dan de combi die wij voorgeschoteld krijgen. Die zijn tijdens de finale nog altijd chagerijnig vanwege de uitschakeling van Nederland.
Ter plekke zal Turkije wel populair zijn, want Azerbeijan en Turkije zijn allebei Turkstalig en nauw verwant. Niet zo raar dat dan een Turkse zanger populari is in Baku.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef zeebeschuit het volgende:
Graham Norton vertelde hier vanochtend op de radio dat hij Rusland als de aller-aller grootste favoriet ziet en dat Zweden eerder een 3/4/5de plek ziet eindigen. Duitsland acht hij heel sterk (alleen de act vond die minder) en verder zei hij dat vooral Turkije ter plaatse een van de populairste acts was en dat die wel eens heel hoog kunnen eindigen.
BBC natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Cee het volgende:
Welke zender kijken jullie 't trouwens? Ik ga voor de briljante Graham Norton op de Beeb!
Nationalist!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
BBC natuurlijk!
Haat zweden maar hoop toch dat ze wint
Een origineel idee kan soms zo simpel zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Turkish Love Me Back Boat is er klaar voor
[ afbeelding ]
Rusland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Ben ik nu écht de enige die Zweden liever niet ziet winnen?
Ik vind het ook een overgewaardeerd nummer, hoor. Ze zingt vals en dat hippiedansje op blote voeten slaat ook nergens op. Alleen de muziek kan er nog mee door. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Rusland is... Origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rusland.![]()
Vind Zweden echt helemaal niets.
Ik kan er niets aan doen... Het blijft hangen en ik blijf het de hele dag door zingen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen... Het blijft hangen en ik blijf het de hele dag door zingen!
Ik ook liever niet, maar wel liever Zweden dan Ierland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik nodig elk jaar al mijn vrienden uit, maar ze komen geen van allenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Tezz het volgende:
Ik heb er zin in!![]()
![]()
![]()
Hapjes staan klaar, bier ligt koud, de scorelijsten en pennen liggen ook klaar. Nog even de douche in, koffie zetten en laat mijn gasten maar komen. Songfestivalfeestje blijft leuk. Helaas (weer) zonder Nederland, maar goed.
Ik zie hier Malta een paar keer voorbij komen. Ik vergeet telkens wat voor liedje die hebben, dus blijkbaar maakt het op mij geen indruk.
En Ukraine? Vinden jullie dat goed? Dat is toch dat Anastasia kind? Die de Barbara-Dex-Award verdiend?
Ik ben helemaal weg van Zweden (by far). Het liedje van Duitsland en Moldavie heb ik ook al veel gedraaid hier. En Portugal, maar ja helaas.
Dat misschien wel een beetje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, maar wel liever Zweden dan Ierland.
Ik ben bang dat ik aan het eind van de avond toch wel voor hun ga zijn (lees als ik al een fles wijn op heb).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, hele leuke act. Maar winnen hoeven ze van mij niet
Nah voor mij hoeft het ook niet zo nodig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Yes, een lotgenoot! Samen met Italië vind ik Moldavië erg leuk. Originele act ook. Gaat absoluut niet winnen, maar verdient wat mij betreft wel een plaatsje in de top 10.quote:
Zijn stem schijnt niet meer zo best te zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef bbfakir het volgende:
Ik denk toch dat Engeland een hele grote kans maakt.
Ik ga ook voor Ierland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik aan het eind van de avond toch wel voor hun ga zijn (lees als ik al een fles wijn op heb).
Waarom haten op Ruslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Zolang Rusland, Griekenland en Litouwen maar niet winnen.
Ik hoop het maar ik denk dat Europa toch voor iets snellere muziek gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef bbfakir het volgende:
Ik denk toch dat Engeland een hele grote kans maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De belgen vonden hem ge-autotuned, maar mocht hij het hier zonder autotune redden in de uithaal dan vonden ze hem een potentiële winnaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zijn stem schijnt niet meer zo best te zijn.
Ik ben bang dat hij toch te oud is (hij is 76).
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:53 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jongens en meisjes, het is tijd voor zeer belangrijk nieuws over de puntentelling!Alle Voormalig Joegoslavische landen redelijk aan het begin, terwijl Scandinavië en omstreken pas voornamelijk in het 2e deel komen. Dat suggereert een strijd tussen Servië en Zweden, die uiteindelijk door Zweden gewonnen gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de landen die Rusland normaliter veel punten geven zijn wat beter vertegenwoordigd aan het begin.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dan vind mijn vriend het ook weer minder erg om mee te kijken.
Ik probeer positieve punten te vinden voor hemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Bedoel je vanwege de lange puntentelling?
30 strakke vrouwen in strakke pakjes, verdeeld over de hele avond, dat zou de truc toch moeten doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik probeer positieve punten te vinden voor hem
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Zolang stuiterballen uit Ierland winnen vind ik het best
Oh verdomd ja, dat was ik even vergetenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Turkish Love Me Back Boat is er klaar voor
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is een waardeloos overhyped nummerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Dan is dit wat voor jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik nodig elk jaar al mijn vrienden uit, maar ze komen geen van allen
Songfestival op 92" beamerscherm, beter kan bijna niet.
Buiten de tweedeling West-Oost, is er ook altijd een duidelijke tweedeling (die echter iedereen vergeet) Noord-Zuid. Er zijn aan het einde vooral Noord-Europese landen, dat ook duidt op een Noord-Europees land dat goed heeft gescoord bij de vakjury.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alle Voormalig Joegoslavische landen redelijk aan het begin, terwijl Scandinavië en omstreken pas voornamelijk in het 2e deel komen. Dat suggereert een strijd tussen Servië en Zweden, die uiteindelijk door Zweden gewonnen gaat worden.
Ook de landen die Rusland normaliter veel punten geven zijn wat beter vertegenwoordigd aan het begin.
Hebben die ook geen vrienden die langskomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is dit wat voor jou[2012] NL: Joan Franka - You and me #15: Slechte generale repetitie ;(
Albaniëquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een waardeloos overhyped nummer
Over waardeloze inzendingen gesproken ...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:39 schreef yvonne het volgende:
Rusland, Ierland, Turkije, Duitsland, Engeland omdat Engelbert.
Mijn favo's
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, paar van de landen die ik dacht te zoeken en verder laat ik me graag verrassen. Italië wil ik vanavond ook voor het eerst geheel horenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb zelfs alle filmpjes nog niet bekeken
Toch wel kunstig, Albanië. Apart, niet vals.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank jeIk was er al even achter, heb alle filmpjes bekeken
[..]
Daarom houden we het voortaan daar, kom volgend jaar ook, keigezellig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hebben die ook geen vrienden die langskomen?
Ze bedoelt dit: [WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #33 Sp3c sloot af...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is dit wat voor jou[2012] NL: Joan Franka - You and me #15: Slechte generale repetitie ;(
quote:The ones to watch (from behind a cushion)
You might want to have the mute button handy for Albania – a truly terrifying Bjork-esque woman bellowing like a hippo stuck down a well. Keep an eye out also for Moldova – it's nothing on last year's unicycling Smurfs, but it features backing singers dressed as lamps and is heavy on the trumpets.
Equally likely to clear a room is Jedward – they've qualified for the second year running with another slice of poptastic cheese, delivered in Jedward's uniquely bonkers style. Winning Eurovision is not an option for Ireland these days, and fielding Jedward every year serves the double purpose of keeping them occupied, and ensuring the competition never gets anywhere near Dublin. This year's performance is oddly hypnotic, AND it's got a water feature.
Niet gay? Het breekt de gay-o-meter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar gay aan?En wat heb je tegen homosensualiteit?
Ik ben wel een Fok!-user, ik kom niet buiten. Komen jullie maar allemaal hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom houden we het voortaan daar, kom volgend jaar ook, keigezellig!
Jullie vinden iets wel snel gay dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet gay? Het breekt de gay-o-meter.
Leer is toevallig heel aantrekkelijk bij een man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie vinden iets wel snel gay dan.Alleen omdat de zanger leer draagt?
Mannen met make-up zijn behoorlijk gay.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar gay aan?En wat heb je tegen homosensualiteit?
Dan kun je haast de helft van de songfestivalkandidaten ieder jaar wel afschrijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mannen met make-up zijn behoorlijk gay.
Ik denk gewoon weer via www.songfestival.nlquote:
een land dat wint HOEFT het niet te organiseren... is in het verleden al een aantal keer gebeurd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Het zou grappig zijn om Spanje te zien winnen, aangezien dat niet mag van de overheid.
Ben een beetje dom.. waar is die link?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer via www.songfestival.nl
Of zouden ze dat niet meer doen nu nederland er uit ligt?![]()
EDIT: ja, die zenden het gewoon uit via de site.
Oh die is helemaal tof ja, want dan kan je aan de rechterkant van je scherm FOK! kiezen en heb je ze naast elkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/
Kies 'live' en 'NED1 (NPO)'.
Nee sorry, neem die van hole maar, die hierboven genoemd wordt, da's beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ben een beetje dom.. waar is die link?
Ze stellen zich wel als kandidaat om de Olympische Spelen te organiseren, waar heel wat meer geld in gaat zitten, maar het Songfestival is te veel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Rene Romkes (o.a. van esctoday) denkt dat Spanje wint idd.
En hoopt het ook. Maar ik denk dat als Spanje wint, ze het weggeven aan een ander organiserend land?
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb twee schermenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, neem die van hole maar, die hierboven genoemd wordt, da's beter
Want dan kan je als je wilt FOK! er naast zetten in hetzelfde scherm.
En betalen elk jaar extra veel geld waardoor ze meteen in de finale staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze stellen zich wel kandidaat om de Olympische Spelen te organiseren, waar heel wat meer geld in gaat zitten, maar het songfestival is te veel.
Hier nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef elkravo het volgende:
[..]
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?
Bij mij niet. Zou misschien met Google Chrome te maken kunnen hebben. Met Chrome haperde het bij mij ook, maar met Internet Explorer werkt het prima.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef elkravo het volgende:
[..]
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?
Ze hebben ook een onwijs mooi nummer, imo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Het zou grappig zijn om Spanje te zien winnen, aangezien dat niet mag van de overheid.
Het mooiste nummer weet ik niet echt of hij dat heeft, maar ik kreeg wel kippenvel van zijn stem ja donderdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kerrieduiker het volgende:
Mijn stem gaat net als in de halve finale weer naar Servië!![]()
By far het mooiste nummer én het beste gezongen!
Welkom in ESF en op FOK! trouwens!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kerrieduiker het volgende:
Mijn stem gaat net als in de halve finale weer naar Servië!![]()
By far het mooiste nummer én het beste gezongen!
Hij staat nog overeind!quote:
Zou me niets verbazen als hij vanavond als het moet juist wel de hoge noot haalt hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deedquote:
Dank jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in ESF en op FOK! trouwens!
Heb je je speciaal voor het songfestival aangemeld met een account?
Zie het nu ook voor het eerst. Ziet er raar uit, erg onnatuurlijk. Beetje als de moonwalkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deed
Ziet er ook absurd uit, absurd maar wel leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deed
Ik ookquote:
Ja het was ook een positieve gil he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er ook absurd uit, absurd maar wel leuk.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was ook een positieve gil he?
Tenminste, mijne wel![]()
Stonden we nu maar weer in de kroeg he?![]()
POOOOORTJE!
Dan krijg je dat het gepresenteerd gaat worden door Dima Bilanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik hoop echt dat die omas niet winnen, Rusland ook
Tja, dubbelgevoel. Ik ben wel voor de omaatjes... maar ik moet er niet aan denken dat het ESF volgend jaar in Rusland is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jan Smit gewoon echt te doen, dit jaar
Dit doet ie ook leuk
De Russische oma's toezingen met oh lieve oma. Bwehehehe.
Ja daaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
Dan krijg je dat het gepresenteerd gaat worden door Dima Bilan
Arghhhhhhhh daar zeg je watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
Of door de omaatjes. Die die nog leven danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
waarom haat je op rusland?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik denk wel dat hij wat kritiek uit het land heeft ontvangen/gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jan tijdens het commentaar dinsdag en donderdag ook 10x beter dan vorig jaar.
Eigenlijk nul storend![]()
Had ik echt niet verwacht.
Gewoon netjes, kort, niet overal doorheen leuteren en zelfs hier en daar grappig.
Wat heb ik me zitten ergeren aan die gozert zeg, waardeloze gast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jan tijdens het commentaar dinsdag en donderdag ook 10x beter dan vorig jaar.
Eigenlijk nul storend![]()
Had ik echt niet verwacht.
Gewoon netjes, kort, niet overal doorheen leuteren en zelfs hier en daar grappig.
Nou idd, hij heeft zich er echt iets van aangetrokken kennelijk, keurigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij wat kritiek uit het land heeft ontvangen/gehoord.
De TROS was dan wel lovend, maar veel van de kijkers niet. Daar zal hij best wat van meegenomen hebben. Goed van hem.
Ik vond het in elk geval stukken beter te pruimen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb ik me zitten ergeren aan die gozert zeg, waardeloze gast.
Vorig jaar heb ik dan ook buiten het 'Dit kan niet meer misgaan' fiasco niets gezien in Nederlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het in elk geval stukken beter te pruimen dan vorig jaar.
Ik heb het geluid uitgezet..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een minpuntje was wel dat ze in de eerste halve finale te vroeg riepen wie er doorging, maar dat hebben ze gelukkig in de tweede halve finale niet gedaan.
Maar het is natuurlijk wel lastig om precies te weten wanneer je iets mag zeggen i.v.m. de vertraging.
Bij Albanië gaat echt mijn geluid uit heur.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Kanshebbers volgens één: Rusland, Zweden en Albanie
En daar hebben ze bij de eerste halve finale direct netjes hun excuses voor aangeboden nog in de uitzending, toen ze doorhadden dat er een paar seconden vertraging wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een minpuntje was wel dat ze in de eerste halve finale te vroeg riepen wie er doorging, maar dat hebben ze gelukkig in de tweede halve finale niet gedaan.
Maar het is natuurlijk wel lastig om precies te weten wanneer je iets mag zeggen i.v.m. de vertraging.
Whohooooooooooooquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
GeBBQ'd geraced gedouched geharenwast omgekleed KLAAR.
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Drrk het volgende:
[..]
Bij Albanië gaat echt mijn geluid uit heur.
honderd keer liever Jan dan Yo hierbij hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Jan is bang om z'n jaarlijkse snoepreisje te verliezen aan Yo, vandaar dat 'ie zich inhoudt.
Heb je een kat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)
Echt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |