De oma's....?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat Zweden tweede wordt. En dat een van de verwachte subtoppers onverwacht een race naar de nummer 1 positie maakt en 'm pakt.
Dat vond ik op het metal nummer na echt het slechtste nummer en ook zo'n gaye act, Gordon zou er trots op zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind stiekem toch wel steeds meer liedjes echt leuk: Turkije
Schreeuwerig en best wel verschrikkelijk nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björk
Ja het is mijn favoriet ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schreeuwerig en best wel verschrikkelijk nummer.
De Belgen hadden er wel wat leuks over te zeggen (sorry, Jantje Smit trek ik ècht niet dus ik kijk naar één, ook al heb ik dat niet in HD) maar zij vonden het een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is mijn favoriet ook nietIk zocht alleen welk land het ook alweer was.
Het is volgens mij ook een prima nummer, maar het is mijn smaak niet. Het is niet slecht, maar gewoon niet mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Belgen hadden er wel wat leuks over te zeggen (sorry, Jantje Smit trek ik ècht niet dus ik kijk naar één, ook al heb ik dat niet in HD) maar zij vonden het een prachtig nummer.
Ze zongen slecht, maar de act was natuurlijk wèl ontzettend lachen plus een aanstekelijk melodietje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
En als die onbenullige oma's winnen, tja dan vind ik het pas echt sneu voor Joan dat zij niet door is![]()
Maar ik zet nog steeds in op Zweden of Italië voor de winst.
Sowieso altijd leuker dan de pauzeact.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kijk vanavond waarschijnlijk ook naar Belgie, alleen tijdens in de intervalact gaan zij terug naar de studio met Tom Dice en Henk van zonde van de zendtijd
Ja zeg, de avond is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Na vanavond is het gewoon alweer voorbij.....
Oja sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, de avond is nog niet eens begonnen
Ik vind het net zo flauwekul als die 2 adhd stuiterballen uit Ierlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zongen slecht, maar de act was natuurlijk wèl ontzettend lachen plus een aanstekelijk melodietje.
Die indiaan van ons had een slecht nummer, vals gezongen en zelfs Peter R. de Vries (Pietur duu Freez) maakt zich beter verstaanbaar in het Engels.
Ja ik heb er zin inquote:
Die gitaren zijn zo overdreven, erg zonde, te hoog Whitin Temptation gehalte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Na vanavond is het gewoon alweer voorbij.....
IJslanden viind het nog steeds erg jammer dat Israel niet door is.
Griekenland vond ik dinsdag eigenlijk helemaal niets, maar merk nu dat ik het af en toe aan het zingen ben dus moet toegeven dat ie misschien toch wel leuk is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gitaren zijn zo overdreven, erg zonde, te hoog Whitin Temptation gehalte.
Geen heel slecht nummer, maar niet bij mijn favorieten.
Griekenland had wel een tof nummer in de 1e ronde.
Die AD en HD vind ik ook vreselijk, maar Turkije is toch nog slechterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het net zo flauwekul als die 2 adhd stuiterballen uit IerlandLeuk hoor oma's, maar na een minuut ben ik er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |