Ja dat denk ik ookquote:
Sneeuw in haar keel, maar nog steeds de favoriet bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
En Zweden is blijkbaar in de final dressrehearsal iets de mist in gegaan door te kuchen door de sneeuw... En Roemenie was haar tekst even kwijt
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om alle liedjes te beluisteren? Heb enkel nog maar dat van Zweden gehoord
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]Hier: Deelnemers 2012: van A t/m Z
Maar let op, daar staan dus ook nog de landen bij die niet meer in de finale zitten.
Maar ze staan op alfabet, dus als je het plaatje met de startvolgorde uit de OP hierboven er bij gebruikt, kan je ze zo vinden in het topic dat ik net linkte
By far the best. Blijft lekker hangen, zit erg goed in elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
Maar vind je dat zelf ook het allerbeste/mooiste/leukste lied?
Bedoel je Zweden (zie post 6)?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land had die vrouw die qua nummer op Björk leek?
Bjork maakt geen dance muziekquote:
Ja ik ook! Klinkt lekker iig, heb ze ook redelijk hoog in me voorspelling staanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook echt retebenieuwd naar Duitsland!
Alsof dat voor Zweden iets uitmaakt. Die Jury snapt echt wel dat zij er niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
En Zweden is blijkbaar in de final dressrehearsal iets de mist in gegaan door te kuchen door de sneeuw... En Roemenie was haar tekst even kwijt
Maar verder vond ik het een heel saai nummer eigenlijk. Er zijn onwijs veel mensen in Europa met een goede stem. En dan schiet het qua melodielijn echt tekort en ook qua act. Ik weet niet hoe je zou kunnen rechtvaardigen dat dit wint in vergelijking met andere goed gezongen acts (zoals Slovenië, Portugal).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik qua stem wel het allermooist denk ik donderdag
JOA!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hebben we er eigenlijk nog zin in, zo zonder Joan?
Ja dat! Die landen ben ik zo benieuwd naarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik wel hoor
Vind het spannend deze keer zo, deze finale! En ben echt benieuwd naar Engelbert vanavond en naar Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje.
Natuurlijk wel. Er zijn nog genoeg leuke liedjes die wel in de finale meedoenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk idd niet dat het gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar verder vond ik het een heel saai nummer eigenlijk. Er zijn onwijs veel mensen in Europa met een goede stem. En dan schiet het qua melodielijn echt tekort en ook qua act. Ik weet niet hoe je zou kunnen rechtvaardigen dat dit wint in vergelijking met andere goed gezongen acts (zoals Slovenië, Portugal).
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land had die vrouw die qua nummer op Björk leek?
De act is ook goed gechoreografeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat het gaat winnen.
Maar gewoon persoonlijk vond ik het sfeervol en mooi, donderdag
Denk wel dat er betere totaalplaatjes zijn die het meer verdienen om te winnen, maar ik vond zijn stem echt erg mooi.
*ril*quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik zocht dus Albanië. Met veel van die uithalen is het net een nummer van Björk
Waarom zingt Roemenië trouwens (deels) in het Spaans?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Italie
Inderdaad, Nederland had geen windmachine én geen trompettenquote:The final will be broadcast live from Baku on Saturday night, but first we have to wade through a couple of semi-finals and send home the countries that haven't quite met European standards for wind machine application and trumpet quality.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik post vanavond niet live mee trouwens![]()
heb mensen over de vloer vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |