Zo, mooie benen heeft die roodharige.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus http://9gag.com/gag/3001779
Wat was hier mis mee? Dit was beter voor het ESF geweest dan zoals "we" dat nu gedaan hebben.
Albanië sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kijk nu het scoreformulier van de eerste halve finale en de jury van Albanie gaf 12 punten aan Montenegro en 10 aan San Marino.
Ik denk dat ze nog steeds werken met de jury van drie jaar geleden toen de toppers tien punten kregen.
Ze bedoelen dat dit ís wat we nu gedaan hebben. Het gaat om die indiaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus http://9gag.com/gag/3001779
Wat was hier mis mee? Dit was beter voor het ESF geweest dan zoals "we" dat nu gedaan hebben.
Zie die presentatoren ook kijken. Help we gaan van het script af wat moeten we doen we glimlachen maar gewoon help wat duurt dit lang!quote:
Volgens mij is het typisch zo'n land, waar buiten de hoofdstad ze niet echt heel veel hebben. Wel genoeg moois om doorheen te trekken, maar niet waar het land zelf echt trots op is.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zijn er trouwens tijdens de filmpjes vooraf de optredens nog andere steden in beeld geweest? Volgens mij telt het land maar een stad en dat is Baku.
Bovendien is een groot deel straatarm, maar dat willen ze natuurlijk niet aan de wereld laten zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch zo'n land, waar buiten de hoofdstad ze niet echt heel veel hebben. Wel genoeg moois om doorheen te trekken, maar niet waar het land zelf echt trots op is.
Hele puntenverdeling was toch zoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Albanië sowieso.Die stemmen standaard op de slechtste liedjes.
Cyprus kreeg 12 punten van Griekenland en Griekenland 12 punten van Cyprus, wat een verrassing.![]()
Nou zou het wel erg apart zijn als ze bij de tussen filmpjes creperende mensen hadden laten zien. Mensen die uit hun huis gezet worden voor de bouw van het stadion, journalisten die bedreigd worden als ze willen schrijven wat ze zien, homo's die worden gemolesteerd, ruzie met Armenen enz. Was wel weer eens wat anders geweest natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bovendien is een groot deel straatarm, maar dat willen ze natuurlijk niet aan de wereld laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |