Zou voor mij geen nummer zijn om zomaar op te zetten, maar voor ESF vind ik het geslaagd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Griekenland vond ik dinsdag eigenlijk helemaal niets, maar merk nu dat ik het af en toe aan het zingen ben dus moet toegeven dat ie misschien toch wel leuk is.
Nee, ik denk eerder zo'n disco/dance deuntje dat wij allang vergeten waren. Ben bijna klaar met alle nummers beoordelen en ga straks als ik bij m'n ouders ben m'n lijstje opstellen!quote:
jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef Cee het volgende:
Is het heel raar dat ik ineens hele hoge verwachtingen heb van Malta?
Eh, als je de 'top 10' lijstjes door gaat kijken op youtube en zo, dan zou ik er toch maar serieus rekening mee houden.quote:
ze heeft spaanse roots denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom zingt Roemenië trouwens (deels) in het Spaans?
Ik vond/vind Italië helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik was eerst zo hard voor Italië, maar nu ik die act zie van Italië....
Tsja...
Ik heb even gekeken op youtube, maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik was eerst zo hard voor Italië, maar nu ik die act zie van Italië....
Tsja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op youtube, maarNou, er is niets mis mee om te lijken op een andere artiest. De videoclip was echt waanzinnig goed, maar bijvoorbeeld wat is dat gekke blauwe ding dat ze op haar hoofd heeft? En die achtergrondzangers die zijn toch dodelijk saai...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Nee, niets mis met lijken op een andere artiest, maar 'goedkoop' is dan wel het sleutelwoord voor mij. Ik vind het cheap, op alle mogelijke manieren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, er is niets mis mee om te lijken op een andere artiest. De videoclip was echt waanzinnig goed, maar bijvoorbeeld wat is dat gekke blauwe ding dat ze op haar hoofd heeft? En die achtergrondzangers die zijn toch dodelijk saai...
Hoewel een 'goedkope' Amy Wynehouse voor mij dan weer een lastig concept is. Was Amy zelf niet goedkoop genoeg ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niets mis met lijken op een andere artiest, maar 'goedkoop' is dan wel het sleutelwoord voor mij. Ik vind het cheap, op alle mogelijke manieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |