Leer is toevallig heel aantrekkelijk bij een man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie vinden iets wel snel gay dan.Alleen omdat de zanger leer draagt?
Mannen met make-up zijn behoorlijk gay.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar gay aan?En wat heb je tegen homosensualiteit?
Dan kun je haast de helft van de songfestivalkandidaten ieder jaar wel afschrijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mannen met make-up zijn behoorlijk gay.
Ik denk gewoon weer via www.songfestival.nlquote:
een land dat wint HOEFT het niet te organiseren... is in het verleden al een aantal keer gebeurd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Het zou grappig zijn om Spanje te zien winnen, aangezien dat niet mag van de overheid.
Ben een beetje dom.. waar is die link?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer via www.songfestival.nl
Of zouden ze dat niet meer doen nu nederland er uit ligt?![]()
EDIT: ja, die zenden het gewoon uit via de site.
Oh die is helemaal tof ja, want dan kan je aan de rechterkant van je scherm FOK! kiezen en heb je ze naast elkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/
Kies 'live' en 'NED1 (NPO)'.
Nee sorry, neem die van hole maar, die hierboven genoemd wordt, da's beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ben een beetje dom.. waar is die link?
Ze stellen zich wel als kandidaat om de Olympische Spelen te organiseren, waar heel wat meer geld in gaat zitten, maar het Songfestival is te veel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Rene Romkes (o.a. van esctoday) denkt dat Spanje wint idd.
En hoopt het ook. Maar ik denk dat als Spanje wint, ze het weggeven aan een ander organiserend land?
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/
Kies 'live' en 'NED1 (NPO)'.
Heb twee schermenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, neem die van hole maar, die hierboven genoemd wordt, da's beter
Want dan kan je als je wilt FOK! er naast zetten in hetzelfde scherm.
En betalen elk jaar extra veel geld waardoor ze meteen in de finale staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze stellen zich wel kandidaat om de Olympische Spelen te organiseren, waar heel wat meer geld in gaat zitten, maar het songfestival is te veel.
Hier nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef elkravo het volgende:
[..]
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?
Bij mij niet. Zou misschien met Google Chrome te maken kunnen hebben. Met Chrome haperde het bij mij ook, maar met Internet Explorer werkt het prima.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef elkravo het volgende:
[..]
Thanks... hapert het het geluid ook bij jou niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |