BBC natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Cee het volgende:
Welke zender kijken jullie 't trouwens? Ik ga voor de briljante Graham Norton op de Beeb!
Nationalist!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
BBC natuurlijk!
Haat zweden maar hoop toch dat ze wint
Een origineel idee kan soms zo simpel zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Turkish Love Me Back Boat is er klaar voor
[ afbeelding ]
Rusland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Ben ik nu écht de enige die Zweden liever niet ziet winnen?
Ik vind het ook een overgewaardeerd nummer, hoor. Ze zingt vals en dat hippiedansje op blote voeten slaat ook nergens op. Alleen de muziek kan er nog mee door. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Rusland is... Origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rusland.![]()
Vind Zweden echt helemaal niets.
Ik kan er niets aan doen... Het blijft hangen en ik blijf het de hele dag door zingen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen... Het blijft hangen en ik blijf het de hele dag door zingen!
Ik ook liever niet, maar wel liever Zweden dan Ierland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik nodig elk jaar al mijn vrienden uit, maar ze komen geen van allenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Tezz het volgende:
Ik heb er zin in!![]()
![]()
![]()
Hapjes staan klaar, bier ligt koud, de scorelijsten en pennen liggen ook klaar. Nog even de douche in, koffie zetten en laat mijn gasten maar komen. Songfestivalfeestje blijft leuk. Helaas (weer) zonder Nederland, maar goed.
Ik zie hier Malta een paar keer voorbij komen. Ik vergeet telkens wat voor liedje die hebben, dus blijkbaar maakt het op mij geen indruk.
En Ukraine? Vinden jullie dat goed? Dat is toch dat Anastasia kind? Die de Barbara-Dex-Award verdiend?
Ik ben helemaal weg van Zweden (by far). Het liedje van Duitsland en Moldavie heb ik ook al veel gedraaid hier. En Portugal, maar ja helaas.
Dat misschien wel een beetje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, maar wel liever Zweden dan Ierland.
Ik ben bang dat ik aan het eind van de avond toch wel voor hun ga zijn (lees als ik al een fles wijn op heb).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, hele leuke act. Maar winnen hoeven ze van mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |