Ja het was ook een positieve gil he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er ook absurd uit, absurd maar wel leuk.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was ook een positieve gil he?
Tenminste, mijne wel![]()
Stonden we nu maar weer in de kroeg he?![]()
POOOOORTJE!
Dan krijg je dat het gepresenteerd gaat worden door Dima Bilanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik hoop echt dat die omas niet winnen, Rusland ook
Tja, dubbelgevoel. Ik ben wel voor de omaatjes... maar ik moet er niet aan denken dat het ESF volgend jaar in Rusland is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jan Smit gewoon echt te doen, dit jaar
Dit doet ie ook leuk
De Russische oma's toezingen met oh lieve oma. Bwehehehe.
Ja daaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
Dan krijg je dat het gepresenteerd gaat worden door Dima Bilan
Arghhhhhhhh daar zeg je watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
Of door de omaatjes. Die die nog leven danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kerrieduiker het volgende:
[..]
waarom haat je op rusland?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Ik denk wel dat hij wat kritiek uit het land heeft ontvangen/gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jan tijdens het commentaar dinsdag en donderdag ook 10x beter dan vorig jaar.
Eigenlijk nul storend![]()
Had ik echt niet verwacht.
Gewoon netjes, kort, niet overal doorheen leuteren en zelfs hier en daar grappig.
Wat heb ik me zitten ergeren aan die gozert zeg, waardeloze gast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jan tijdens het commentaar dinsdag en donderdag ook 10x beter dan vorig jaar.
Eigenlijk nul storend![]()
Had ik echt niet verwacht.
Gewoon netjes, kort, niet overal doorheen leuteren en zelfs hier en daar grappig.
Nou idd, hij heeft zich er echt iets van aangetrokken kennelijk, keurigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij wat kritiek uit het land heeft ontvangen/gehoord.
De TROS was dan wel lovend, maar veel van de kijkers niet. Daar zal hij best wat van meegenomen hebben. Goed van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |