Ze hebben ook een onwijs mooi nummer, imo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef JennaSometimes het volgende:
Het zou grappig zijn om Spanje te zien winnen, aangezien dat niet mag van de overheid.
Het mooiste nummer weet ik niet echt of hij dat heeft, maar ik kreeg wel kippenvel van zijn stem ja donderdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kerrieduiker het volgende:
Mijn stem gaat net als in de halve finale weer naar Servië!![]()
By far het mooiste nummer én het beste gezongen!
Welkom in ESF en op FOK! trouwens!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kerrieduiker het volgende:
Mijn stem gaat net als in de halve finale weer naar Servië!![]()
By far het mooiste nummer én het beste gezongen!
Hij staat nog overeind!quote:
Zou me niets verbazen als hij vanavond als het moet juist wel de hoge noot haalt hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://songfestival.hole1988.nl/
Kies 'live' en 'NED1 (NPO)'.
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deedquote:
Dank jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in ESF en op FOK! trouwens!
Heb je je speciaal voor het songfestival aangemeld met een account?
Zie het nu ook voor het eerst. Ziet er raar uit, erg onnatuurlijk. Beetje als de moonwalkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deed
Ziet er ook absurd uit, absurd maar wel leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens onze meet gilden we met 50 man tegelijk donderdag toen hij dat met die voetjes deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |