Ik vond het in elk geval stukken beter te pruimen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb ik me zitten ergeren aan die gozert zeg, waardeloze gast.
Vorig jaar heb ik dan ook buiten het 'Dit kan niet meer misgaan' fiasco niets gezien in Nederlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het in elk geval stukken beter te pruimen dan vorig jaar.
Ik heb het geluid uitgezet..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een minpuntje was wel dat ze in de eerste halve finale te vroeg riepen wie er doorging, maar dat hebben ze gelukkig in de tweede halve finale niet gedaan.
Maar het is natuurlijk wel lastig om precies te weten wanneer je iets mag zeggen i.v.m. de vertraging.
Bij Albanië gaat echt mijn geluid uit heur.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Kanshebbers volgens één: Rusland, Zweden en Albanie
En daar hebben ze bij de eerste halve finale direct netjes hun excuses voor aangeboden nog in de uitzending, toen ze doorhadden dat er een paar seconden vertraging wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een minpuntje was wel dat ze in de eerste halve finale te vroeg riepen wie er doorging, maar dat hebben ze gelukkig in de tweede halve finale niet gedaan.
Maar het is natuurlijk wel lastig om precies te weten wanneer je iets mag zeggen i.v.m. de vertraging.
Whohooooooooooooquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
GeBBQ'd geraced gedouched geharenwast omgekleed KLAAR.
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Drrk het volgende:
[..]
Bij Albanië gaat echt mijn geluid uit heur.
honderd keer liever Jan dan Yo hierbij hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Jan is bang om z'n jaarlijkse snoepreisje te verliezen aan Yo, vandaar dat 'ie zich inhoudt.
Heb je een kat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat zo slecht dan? (Heb enkel nog maar Zweden gehoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |