Kwart in Act I. Ik heb een aardig hoge dodge chance. En ik regen 4-7k hp met elke skill die ik doe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waar ben je en speel in je 4 man groep.
1 hit is vaak tegen de 4k aan en die stomme lazer nog een keer 6k
you do the math
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2012 23:34:58 ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
De mooie nieuwe, roze armor van Drizzt_doUrdenSpange boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zet jezelf ook even in de OPquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn battle.net ding is Mitchels#2403
34 hier, helaas niet zoveel tijd komend weekend om Ff naar 40 te knallenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer HC spelers hier die rond level 40 zitten?
Ja, die is gewoon rukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
AH Search die t niet goed doet, meer mensen last van?
Iedereen volgens mij. Ik heb 50k te besteden aan betere gear, maar de AH weigert ook hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
AH Search die t niet goed doet, meer mensen last van?
Als ik ze niet gebruik voor mn char of alts dan salvage ik ze mits ze natuurlijk niet verkoopbaar zijn op AHquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
Wat doen jullie met al die rare items? gewoon salvagen?
[ afbeelding ]
Ik bewaar ze voor alts, geef ze weg, gooi ze op de AH in de hoop dat iemand ze koopt, of vendor/salvage ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
Wat doen jullie met al die rare items? gewoon salvagen?
[ afbeelding ]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Als ik ze niet gebruik voor mn char of alts dan salvage ik ze mits ze natuurlijk niet verkoopbaar zijn op AH
Groen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?
Dexerity gems en in helmen pak ik meestal die + vit maar ik ben ook wat meer vit gefocused omdat ik HC speel. Anders gewoon altijd voor Dexerity gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
De mooie nieuwe, roze armor van Drizzt_doUrdenDude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zie het al, in My Documents
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plak
Ah, zie het al, in My Documents
Goede helm welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En in ietwat nieuwere gear @ char screen:
[ afbeelding ]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist
[..]
Goede helm welje hebt nog wel je roze rokje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Level 27
[ afbeelding ]
Kon slechter
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur was
En trouwens, roze rokjes zijn het helemaal in Diablo III
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
Snap ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter is
Werk eens aan je INT en VIT, jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef Pinterman het volgende:
Crabcake, level 22 Wizard
[ afbeelding ]
Level 22 jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werk eens aan je INT en VIT, jonguh
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoe maken jullie die screenshots dan? Werkt hier niet.
zelfde level was ik maar had 590 strquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
[..]ach, ik had eerst een paarse outfit
. Ik hoop dat de AH een beetje snel wordt gefixed, tijd voor nieuwe gear!
Dank u!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurd
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
zelfde level was ik maar had 590 str
Maar man wat heerschten we samenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar ik mis echt gear, de AH spaced hem al twee dagen hier, dus ik kan ook niets upgraden helaas.
Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Ben al uit de game ghehe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:33 schreef benx het volgende:
[..]
Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
Het duurde btw tot level 26 totdat ik doorhaat dat skills uit dezelfde klasse wel onder andere toetsen geplaatst kunnen worden! dus zo kun je toch net iets fijner de boel instellen dan verwacht!
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar man wat heerschten we samen![]()
Helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...
Alleen is het hier wat beter verborgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.
SHOPPUUHHHquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjes
Ah, nu lijkt de AH wel te werken hier, eens shoppen
Done, dat shoppen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SHOPPUUHHH
Beter fix jij je naar lvl 50 gaan we baws zijn.
Ik ga nu even armor shoppen wapens heb ik al zat. 2.8k DPS nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done, dat shoppen dusdoe nu zat damage, begin Act III gaat als een zacht eitje
Diablo 3 is geen WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nu een starter edition en ik heb een barbarian gekozen, maar zijn er geen opties om je char te customizen zoals je dat in WoW wel kan?
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.quote:
Haar enzo staan vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apartquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Aleria het volgende:
[..]
Haar enzo staan vast.
Je kan wel je armor enzo andere kleurtjes geven door dyes te kopen.
nu whipen at butcherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apart
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherJup zelfde voor mij , al een aantal keer op 20% gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna dood ...
Maar zo juist een legendary axe gevonden uit een weapeon rack![]()
Maar de damage is een beetje ruck..
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Aleria het volgende:
[..]
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je wel
verschil.
Hoe maken jullie die screenshots trouwens? Als ik het probeer krijg ik alleen maar een plaatje van mijn bureaublad te zien.
quote:C:\BLONDJE\Mijn Documenten\Diablo 3\Screenshots\
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherWhipen? Lijkt me geen Hardcore danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
wupsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Whipen? Lijkt me geen Hardcore dan
Welk lvl is je blacksmith?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Straks met Act II beginnen. Blacksmithing begint nu interessant te worden: mijn eerste gele item kunnen maken
AAH! DAAR zit die map verstopt!quote:
beetje blond hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:45 schreef Aleria het volgende:
[..]
AAH! DAAR zit die map verstopt!
Vond het al zo raar dat ik geen screenshot map kon vinden in de diablo folder zelf.
Toevallig wel ja ^^quote:
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef Friday12 het volgende:
even een nieuwe wapen geloot![]()
van 400 naar 1200 dps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 14:07:44 ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, even wezen shoppen, niet slecht al zeg ik het zelfZiet er wel bazig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:06 schreef Aleria het volgende:
Is iemand anders dit al tegengekomen? =)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, even wezen shoppen, niet slecht al zeg ik het zelfNiet slecht neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.Ziet er tof uit
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Meh, het is dat ik vanavond al wat anders te doen heb, anders was ik zeker meegelopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef Chef_M het volgende:
Zijn er mensen die vanavond vanaf Act1 Nightmare willen beginnen, en dan gewoon zo ver mogelijk te komen?
[..]
Ziet er wel bazig uit.![]()
Merk dat ik Act III nu met gemak kan solo'en, terwijl ik daarvoor steeds kapot werd getrapt, dus het is een goed ietsquote:
Roze gearquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, het is dat ik vanavond al wat anders te doen heb, anders was ik zeker meegelopen
Ja, die gloves waren eerst roze, dus ik heb maar even de goedkoopste dye gebruikt
[..]
Merk dat ik Act III nu met gemak kan solo'en, terwijl ik daarvoor steeds kapot werd getrapt, dus het is een goed iets
Ergens in Act IV ofzo waar al die beestjes uit de grond verschijnen had ik er geloof ik 153 in één hit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Chef_M het volgende:
Massive Blow achievement net gehaald, ''Kill 30 enemies in 1 attack'', met daaronder ''50 enemies killed with 1 blow''
Wizard.
quote:
Je moet wel het checkpoint halen hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm clear ik net deel 1 van een dungeon, pak de waypoint van die dungeon.
Wil iets op de AH zetten, ga weer terug in game en moet weer deel 1 van die dungeon clearen.
Hoe kan dat?
Yep, zelfde stuk waarschijnlijk, begin van ActIV word je geswarmed door honderden in 1x, die ga ik ff fijntjes over doen in NM.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef splendor het volgende:
[..]
Ergens in Act IV ofzo waar al die beestjes uit de grond verschijnen had ik er geloof ik 153 in één hit.Met een barb op normal was dat, geen idee welke ability, ik ramde alles tegelijk in.
donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
toch maar nieuwe char
12 monk nu
add me trouwens maar aan de OP
Silverdigger - Silverdigger#2276
Best wel raar eigenlijk, maar gelukkig is het toch nog goed gekomen xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:55 schreef lipjes het volgende:
Afgelopen dagen even met blizzard overlegt hoe het nou zat met mijn annual pass.
En hij is inderdaad gecanceld door een betalingsprobleem.
Nu kan die ge-heractiveerd worden en mijn huidige kopie van diablo 3 gerefund worden, maar dan zou ik ook mijn char's kwijt zijn.
Dus dat doen we maar niet, maar goed dat ik hem dan om kwart voor 12 alsnog had aangeschaft
Verkopen op de AH of in je stash zetten voor andere charsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zijn de gele spullen die ik vind, bijna altijd slechter dan wat ik al heb.
Ik bied ze ook aan nu op de AH, maar niemand moet die troep hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verkopen op de AH of in je stash zetten voor andere chars
Hulp nodig ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom echt niet voorbij die Izual
veeeeel meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:19 schreef STING het volgende:
Normal heb je wel snel uitgespeeld zeg.
Bij Diablo II nam dat toch iets meer tijd in beslag dacht ik.
je ziet de handjes op je af komen door die groene gloed over de grond,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ik zit nu op dat open slagveld om die siege weapons te destroyen, maar ben al 3x achter elkaar doodgegaan door die groene handjes die uit de grond komenik ga echt te vaak dood.
Komt dat omdat ik maar 1400hp heb op level 26 ?
Of komt het door mijn class (wizard) of komt het omdat ik zuig ?
Nja het is niet alleen daar, maar sommige groepen met poppetjes maken me vet snel doodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je ziet de handjes op je af komen door die groene gloed over de grond,
zorg dat je niet in die lijn staat anders killt die je heel snel (en dat doet ie bij elke class)
paar keer door doodgaan, en je ziet waar je op moet letten
Feli, ik vond 'm op NM al best pittigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Aloria het volgende:
Kom net uit mijn werk eerste try Hell butcher, en nog halen ook !!!
Gister hele avond zitten whipen, en vanochtend ook. Pff en wat een gevecht in mijn uppie ( met een enchanter )
op de laatste 5% hp summon ik mijn fetish fire breating army, het vuur gaat aan butcher grabbed my drink nog een potion en denk owh god nu ben ik dood, maar ik loop met spirit walk over het vuur heen en mijn fetish army, dogs , gargen en enchanter maken hem af
Ja, waarom zou je het spel Diablo III noemen als Diablo zelf er niet in zou zitten...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
I call bullshit..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Ik ben vandaag smerig vaak dood gegaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:20 schreef leeell het volgende:
tevens elke baas zonder wipe in 1 x gedood, in totaal 2x dood gegaan ofzo (wallers met aoe op de grond)
Dan wist je niet wat je kocht als je denkt klaar te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Welke chaos?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben vandaag smerig vaak dood gegaan
Door de chaos niet meer op mn HP gelet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 18:50:31 ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Deadliften voor sterkere polsen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Dit spel is echt slecht voor je polsIk ga al 2 dagen kapot van de pijn
verander spam keys naar toetsenbordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Ja het is echt een RSI spelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
voor geen meterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Items salvagen en dan de mats verkopen werkt misschien wel. Maar meestal doe ik ze gewoon verkopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
Dat was toch ook al in Diablo 2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook gewoon me muis in kan houden
en ik ben level 49 ...
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
en ik ben level 49 ...
WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
er is trouwens geen kip meer online in WoW
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Heb ik nooit gespeeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was toch ook al in Diablo 2of zit ik nu mis?
De hele tijd klikken lijkt me overigens niet zo fijn idd.
Ja, wat een rust voor mijn pols ineensquote:
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Frutsel het volgende:
Probeer al uren het spel te installeren... eerst die 7 GB downen...
en nu lijkt de setup te hangen op 77%
hoelang duurde dat installeren? Ik heb voor mijn gevoel toch een dijk van een pc
Snap niet waarom ze dat nu hebben gepland..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
Dit weekend trouwens Torchlight 2 open beta. Voor de afwisseling.
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..
Druk voor de grap eens op Playquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzo
dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriendquote:
Oh, ik kon hem al spelen toen hij nog maar op 20% o.i.d. was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriend
als ik de snelkoppeling van buroblad druk zegt ie "updating files"
vervolgens zie je hem oplopen naar 25% en 7020 van 14460... en dan niets meer....
play blijft 'zwart'
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruikenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items maken
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie statsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruiken
Zeker knap, lui waren erg gecoordineerd bezigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Blistering het volgende:
Diablo down op Inferno door Method 4 man. Wel knap!
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie stats
Awww, da's wel heel snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
Ik kwam er heel laat achter dat je zelf je gele items kan identificeren...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
en ik ben level 49 ...
Ik durf dat nog niet aan, ik ga eerst alles uitspelen op normal. Ik ben zelfs op normal al een paar keer dood gegaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Nope, je kunt alleen zien hoeveel modifiers een item krijgt, niet wat die modifiers worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Verrek, dat is me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoog
Hahaha nee, als je zo kijkt dan is het craften zelfs belabberdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recyclingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwe
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recycling
Je krijgt geen skills up met craften, dat is wel jammer.
dat klinkt al een stuk beter als je online koopt zeggen ze 60¤ 45¤ wil ik hem wel voor kopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
60? Ik had de mijne voor 45 euro excl freebees korting. Dat was in de winkel overigens.
Barbarian en nu level 18. 60 euro is inderdaad best veel geld, maar ik had Bol.com bonnen, dus ik heb het spel gratis. Maar anders had ik het denk ik ook wel gekocht. Ik koop zelden spellen, hooguit 2 per jaar, dus dan kan het welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even over
Ik snap de redenatie niet van online duurder maken. Zo een doosje en cd bakken kost toch meer geld dan 7.5gb hostenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat klinkt al een stuk beter als je online koopt zeggen ze 60¤ 45¤ wil ik hem wel voor kopen
Ik ook alhoewel ik een tijd terug wel de grotere doosjes weg heb gedaan. Alleen de favoriete heb ik nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Ik wilde sowieso persé de DVD en doosje, vind ik leukerAl die doosjes op een rij in de kast, veel leuker dan downloads op je pc.
Ik pak sowieso alleen vanaf blauwe meuk op en als ik die zelf of m'n companions niet kunnen gebruiken verkoop ik het, ik craft alleen leuk spul voor mezelf en daarvoor heb ik nog genoeg subtle essence voor in m'n stash.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recycling
Je krijgt geen skills up met craften, dat is wel jammer.
inderdaad en die hosting kan je niet eens meetellen want die heb ik al gedownload om die trial te kunnen spelen. wel een mooi trial concept trouwens kende dit systeem nog niet. maart gewoon vrij spelen tot je lvl 13 bent en max 1e eindbaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie niet van online duurder maken. Zo een doosje en cd bakken kost toch meer geld dan 7.5gb hosten. We zijn overigens naar meerdere winkels geweest en overal was hij 45 euro.
Ik heb er geen honderden, ik vind het gewoon leuker. Net als een boekenkast vol boekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef 16meter het volgende:
Wat moet je met die troep in huis. Optische media en de bewaardoosjes die daarbij horen.. is toch niet meer van deze tijd.
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik pak sowieso alleen vanaf blauwe meuk op en als ik die zelf of m'n companions niet kunnen gebruiken verkoop ik het, ik craft alleen leuk spul voor mezelf en daarvoor heb ik nog genoeg subtle essence voor in m'n stash.
En als m'n inventory bijna vol is, teleporteer ik altijd terug om ruimte te maken, zeker als ik vermoed dat ik aan het einde van een dungeon zit of als er een (eind)baas aankomt.
Zelfde reden dat mensen weer vinyl kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef 16meter het volgende:
Wat moet je met die troep in huis. Optische media en de bewaardoosjes die daarbij horen.. is toch niet meer van deze tijd.
Deed ik ook, maar dan echt alleen voor de verkoop, totdat er meer blauw spul beschikbaar kwam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.
Klopt en in het begin had ik nog niet door dat je grijs en wit niet kon salvagen, dus zat ik dat allemaal te proberen te salvagenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waard
In Diablo II had je nog gewoon normale items met +skills die nog wel flink wat opbrachten, maar ik zag al vrij snel dat in D3 het onzin was om normale items op te pakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waard
Nee, rarity kun je vooraf al zien. Alleen de stats zijn bij elke craft random. Je kunt letterlijk 10 boots maken met allemaal verschillende stats. Het maakt het er niet eenvoudiger op om een item te maken die precies voldoet aan je eisenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Monolith het volgende:
Is het trouwens random voor welke items je rare en welke je magical kunt craften?
Ja ik weet dat je dat vooraf kunt zien, maar ik bedoel bij het upgraden van je crafting krijg je soms rare en soms magic recipes, is dat random?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, rarity kun je vooraf al zien. Alleen de stats zijn bij elke craft random. Je kunt letterlijk 10 boots maken met allemaal verschillende stats. Het maakt het er niet eenvoudiger op om een item te maken die precies voldoet aan je eisen
Ik denk eerst blue en daarna rare en wanneer je naar nightmare gaat begint dat weer van voor af aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je dat vooraf kunt zien, maar ik bedoel bij het upgraden van je crafting krijg je soms rare en soms magic recipes, is dat random?
60? Bij de Free Record Shop gekocht voor 45 euro.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even over
ik had al vrij snel een rare helm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk eerst blue en daarna rare en wanneer je naar nightmare gaat begint dat weer van voor af aan.
Dat dit kan in Nederland! *logged in* *stuurt invite*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb samen met Wickedweirdo Diablo in mekaar gerost op Normal
Blauwe dingen verkoop je vaak voor een leuk prijsje bij een merchant, maar als je dat vergelijkt met wat sommige gold pick-ups op het slagveld zijn. Heb al een aantal keer 100+ gold zien liggen na het slachten van een monster.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
als je een quest heb afgerond enzo kan je oude act gewoon weer doen en daarna verder gaan in nightmarequote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef ssebass het volgende:
Ben nu ook een beetje serieus begonnen na zeer weinig tijd te hebben gehad. Ben nu lvl 36 monk. Ssebass#2277
Kun je trouwens als je in nightmare zit ook nog normal games doen. Zegt namelijk dat opgeslagen dingen verloren gaan, toch niet alle quests op nightmare? Durf het niet aan om te proberen.
het zijn er 5quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Renzoku het volgende:
Die mob packs in inferno met desecrator, arcane, teleporter, plague en walling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en is het nu zo dat je in Nightmare mode nu volledig je character kwijt bent als je de pijp uit gaat?beetje een noob-vraag
![]()
je doet je naam eer aanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Ah duidelijk, mooi dat ik dan gewoon een softie benkans dat ik de pijp uit ga zit er wel in namelijk, thanks!
Ach, er moet gehakt worden hier en daar, dan kan ik mij niet veroorloven om m'n gruwelijk lelijke character te laten stervenquote:
Niet doen meense hij spelt valsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:04 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand hier misschien een guest pass over? Wil Diablo graag eens proberen maar weet niet zo goed of het wel echt mijn game is..
Hoe dat zo?quote:
DH moeten kiten!!! (slow trap dan rennen)quote:Op zondag 20 mei 2012 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, net op hc mode met wickedweirdo en een mattie van hem bezig geweest. Ik barbarian, wicked monk en mattie was wizard. Mattie ging op lvl 12 dood door lag
Morgen gaan we samen verder op normal, met het idee: we lvlen samen, dus niemand gaat solo verder als er eentje de party verlaat
Ik wil opzich Wizard best een 4e kans geven, maar ik vond het tot nu toe (tot aan lvl 10) bizar weinig aan... DH is in den beginne leuk maar je krijg zulke harde klappen vanaf lvl 9 dat je continu moet rennenWD heb ik nog niet echt geprobeerd en lijkt me ook geen class voor mij, dus dan zit ik weer tussen Barb, Monk en Wiz
mass aoe met shadow dinges(die dmg > healing spell) gebruik ik nu telkes ipv trapsquote:Op zondag 20 mei 2012 05:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiten doe ik ook als een gek, maar als je een keer geraakt wordt is het ook echt raak
Zo dan, dat is een hoop armor (voor een Wizard), of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Chef_M het volgende:
Net een bezoekje gebracht aan de AH, na 150k lichter te zijn ( wat een prijzen stellen die kutnaabs ook in) kan ik eindelijk met Nightmare beginnen.
![]()
[ afbeelding ]
Heeft hij ook wel nodig ter compensatie van de lage dpsquote:Op zondag 20 mei 2012 05:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zo dan, dat is een hoop armor (voor een Wizard), of ligt dat aan mij?
Mijn lvl 50 Wizard heeft niet eens zoveel armor.
[ afbeelding ]
Jij hebt wel een shield en Energy Armor natuurlijk..
Op hardcore moet je vooral gewoon voorzichtig zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 04:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DH moeten kiten!!! (slow trap dan rennen)
Ik vind ze overal op nightmare.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef BWolf het volgende:
Waarom kan ik nergens pages of blacksmithing/jewelcrafting vinden? Echt irritant dat.
Koop ze op de AH.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ok thnx. Beetje matig dat je dus pas op nightmare verder kan met die twee verderlevelen.
Bij Dixons kun je met Airmiles betalen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:37 schreef trigt013 het volgende:
Ik kom om in de airmiles punten, ongeveer 68 euro aan airmiles punten, kan ik deze inwisselen voor een Diablo III ergens.
Wat zijn die pages? Om hoger level items te kunnen maken? Dan ga ik ook maar eens op de AH kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef BWolf het volgende:
Waarom kan ik nergens pages of blacksmithing/jewelcrafting vinden? Echt irritant dat.
Jewels kopen op AH is ook tering cheap! zelfs cheaper als zelf craften vaak XDquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef benx het volgende:
[..]
Koop ze op de AH.
JW page ~150g
BS page ~500g
Dan zet je waardeloze items op AH, ik zet er 10-20 items per dag op en alles verkooptquote:Op zondag 20 mei 2012 11:24 schreef Aleria het volgende:
De AH werkt echt wazig op het moment:
Dingen die redelijk zijn en ik er voor 5-6k op zet verkopen nauwelijks... Iets wat ik er op de gok, voor level ~30, op zet voor rond de 95k verkoopt wel?!![]()
* Aleria snapt niet meer wat redelijke prijzen zijn, en wat niet.
die hondjes zijn echt bagger. gaan instant dood de hele tijdquote:Op zondag 20 mei 2012 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op nightmare ga ik er nog redelijk vlot doorheen tot een met actII tot nu toe.
klopt, maar samen met de andere minions oogt het baasquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die hondjes zijn echt bagger. gaan instant dood de hele tijd
Whehehe hardcore Ah is een stuk duurderquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef benx het volgende:
[..]
Koop ze op de AH.
JW page ~150g
BS page ~500g
watje,.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:38 schreef cherrycoke het volgende:
blauw kut mobs met frozen + vampiric = niet te doen
witch docter met petsquote:
Het feit dat het een stuk lastiger wordt houdt het voor mij interessantquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind het best wel kut dat diablo zo kort is, maar je kan het wel opnieuw doen op een ander niveau.
opnieuw doen
en opnieuw doen
en dan weer opnieuw doen maar het word wel moeilijker....
ik denk na de 3 of 4de keer dat ik het allemaal wel gezien heb eerlijk gezegd
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het feit dat het een stuk lastiger wordt houdt het voor mij interessant
Had ik op nightmare wel... maar hell is veel leuker nu het een beetje lastig isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.
Klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.
3 dagen ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef rihago het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een guest pass over?
ik heb zelf diablo 3 bij annual pass gekregen maar dan krijg je geen guest pass.
en mijn vriendin wilt hem ook graag uit proberen.
En hoelang hebben jullie over een normal run gedaan?
De allereerste run tot Diabloquote:
ik heb even een pauze ingelast als je steeds word gewarped is dat erg frustrerendquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm verbinding is echt ruk nu zeg... Erg laggy...
Oké.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
Er komt sowieso pvp, ik denk dat het merendeel dit voor de uiteindelijke pvp speelt
Alle acts en minimaal level 25.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer kan ik de difficulty hoger zetten? Ben nu bijna lvl 12 en heb nog steeds alleen normal. Moet ik act 1 uitspelen voor dit kan? Of alle acts?Spel is zo makkelijk zo...
Opnieuw het verhaal, maar met je hogere char.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ah oke, en het spel gaat nog wel door na die acts en level 25? Of moet je dan gewoon weer opnieuw beginnen?
Dan begin je weer opnieuw op de volgende moeilijkheidsgraadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ah oke, en het spel gaat nog wel door na die acts en level 25? Of moet je dan gewoon weer opnieuw beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |