Kwart in Act I. Ik heb een aardig hoge dodge chance. En ik regen 4-7k hp met elke skill die ik doe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waar ben je en speel in je 4 man groep.
1 hit is vaak tegen de 4k aan en die stomme lazer nog een keer 6k
you do the math
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2012 23:34:58 ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
De mooie nieuwe, roze armor van Drizzt_doUrdenSpange boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zet jezelf ook even in de OPquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn battle.net ding is Mitchels#2403
34 hier, helaas niet zoveel tijd komend weekend om Ff naar 40 te knallenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef Seamonkey- het volgende:
Nog meer HC spelers hier die rond level 40 zitten?
Ja, die is gewoon rukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
AH Search die t niet goed doet, meer mensen last van?
Iedereen volgens mij. Ik heb 50k te besteden aan betere gear, maar de AH weigert ook hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
AH Search die t niet goed doet, meer mensen last van?
Als ik ze niet gebruik voor mn char of alts dan salvage ik ze mits ze natuurlijk niet verkoopbaar zijn op AHquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
Wat doen jullie met al die rare items? gewoon salvagen?
[ afbeelding ]
Ik bewaar ze voor alts, geef ze weg, gooi ze op de AH in de hoop dat iemand ze koopt, of vendor/salvage ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
Wat doen jullie met al die rare items? gewoon salvagen?
[ afbeelding ]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Als ik ze niet gebruik voor mn char of alts dan salvage ik ze mits ze natuurlijk niet verkoopbaar zijn op AH
Groen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?
Dexerity gems en in helmen pak ik meestal die + vit maar ik ben ook wat meer vit gefocused omdat ik HC speel. Anders gewoon altijd voor Dexerity gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
De mooie nieuwe, roze armor van Drizzt_doUrdenDude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zie het al, in My Documents
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plak
Ah, zie het al, in My Documents
Goede helm welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En in ietwat nieuwere gear @ char screen:
[ afbeelding ]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist
[..]
Goede helm welje hebt nog wel je roze rokje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Level 27
[ afbeelding ]
Kon slechter
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur was
En trouwens, roze rokjes zijn het helemaal in Diablo III
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
Snap ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter is
Werk eens aan je INT en VIT, jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef Pinterman het volgende:
Crabcake, level 22 Wizard
[ afbeelding ]
Level 22 jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werk eens aan je INT en VIT, jonguh
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoe maken jullie die screenshots dan? Werkt hier niet.
zelfde level was ik maar had 590 strquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
[..]ach, ik had eerst een paarse outfit
. Ik hoop dat de AH een beetje snel wordt gefixed, tijd voor nieuwe gear!
Dank u!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurd
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
zelfde level was ik maar had 590 str
Maar man wat heerschten we samenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar ik mis echt gear, de AH spaced hem al twee dagen hier, dus ik kan ook niets upgraden helaas.
Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Ben al uit de game ghehe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:33 schreef benx het volgende:
[..]
Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
Het duurde btw tot level 26 totdat ik doorhaat dat skills uit dezelfde klasse wel onder andere toetsen geplaatst kunnen worden! dus zo kun je toch net iets fijner de boel instellen dan verwacht!
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar man wat heerschten we samen![]()
Helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...
Alleen is het hier wat beter verborgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.
SHOPPUUHHHquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjes
Ah, nu lijkt de AH wel te werken hier, eens shoppen
Done, dat shoppen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SHOPPUUHHH
Beter fix jij je naar lvl 50 gaan we baws zijn.
Ik ga nu even armor shoppen wapens heb ik al zat. 2.8k DPS nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done, dat shoppen dusdoe nu zat damage, begin Act III gaat als een zacht eitje
Diablo 3 is geen WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nu een starter edition en ik heb een barbarian gekozen, maar zijn er geen opties om je char te customizen zoals je dat in WoW wel kan?
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.quote:
Haar enzo staan vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apartquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Aleria het volgende:
[..]
Haar enzo staan vast.
Je kan wel je armor enzo andere kleurtjes geven door dyes te kopen.
nu whipen at butcherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apart
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherJup zelfde voor mij , al een aantal keer op 20% gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna dood ...
Maar zo juist een legendary axe gevonden uit een weapeon rack![]()
Maar de damage is een beetje ruck..
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Aleria het volgende:
[..]
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je wel
verschil.
Hoe maken jullie die screenshots trouwens? Als ik het probeer krijg ik alleen maar een plaatje van mijn bureaublad te zien.
quote:C:\BLONDJE\Mijn Documenten\Diablo 3\Screenshots\
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherWhipen? Lijkt me geen Hardcore danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
wupsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Whipen? Lijkt me geen Hardcore dan
Welk lvl is je blacksmith?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Straks met Act II beginnen. Blacksmithing begint nu interessant te worden: mijn eerste gele item kunnen maken
AAH! DAAR zit die map verstopt!quote:
beetje blond hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:45 schreef Aleria het volgende:
[..]
AAH! DAAR zit die map verstopt!
Vond het al zo raar dat ik geen screenshot map kon vinden in de diablo folder zelf.
Toevallig wel ja ^^quote:
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef Friday12 het volgende:
even een nieuwe wapen geloot![]()
van 400 naar 1200 dps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |