Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Ben al uit de game ghehe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:33 schreef benx het volgende:
[..]
Darn man. Gecondoleerd. Hoe ziet het menu er uit als is dood is? Screenie?
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
Het duurde btw tot level 26 totdat ik doorhaat dat skills uit dezelfde klasse wel onder andere toetsen geplaatst kunnen worden! dus zo kun je toch net iets fijner de boel instellen dan verwacht!
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook pas wat gexperimenteerd met mouse key bindings, ipv 1-4
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar man wat heerschten we samen![]()
Helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootver
RIP 42 Monk.
Dacht even Act 3 kunnen in te gaan. Arcane enchanted + nog iets op me reet. Totaal geowned...
Dan maar lekker slapen nu ;p
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik stom vind is dat je het eerst moet inschakelen dat je zelf kiest wat je achter welke knop wil...
Alleen is het hier wat beter verborgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Op zich wel een veel voorkomend model, basic interface standaard, met een optie om naar de "Advanced" interface te gaan.
SHOPPUUHHHquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh sowieso, twee barb's head-on in een massa van beestjes
Ah, nu lijkt de AH wel te werken hier, eens shoppen
Done, dat shoppen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SHOPPUUHHH
Beter fix jij je naar lvl 50 gaan we baws zijn.
Ik ga nu even armor shoppen wapens heb ik al zat. 2.8k DPS nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done, dat shoppen dusdoe nu zat damage, begin Act III gaat als een zacht eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |