Dexerity gems en in helmen pak ik meestal die + vit maar ik ben ook wat meer vit gefocused omdat ik HC speel. Anders gewoon altijd voor Dexerity gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of ik ergens kan lezen wat voor een gems ik het beste kan gebruiken als Demon Hunter?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef LompeHork het volgende:
De mooie nieuwe, roze armor van Drizzt_doUrdenDude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zie het al, in My Documents
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dude, hoe fix jij die screenies? Als ik dat probeer krijg ik m'n desktop te zien als ik het in paint plak
Ah, zie het al, in My Documents
Goede helm welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En in ietwat nieuwere gear @ char screen:
[ afbeelding ]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur wasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist
[..]
Goede helm welje hebt nog wel je roze rokje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Level 27
[ afbeelding ]
Kon slechter
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kon niks beters vinden dat niet schreeuwend duur was
En trouwens, roze rokjes zijn het helemaal in Diablo III
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
Snap ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dex is trouwens nutteloos voor eenieder die geen Monk of Demon Hunter is
Werk eens aan je INT en VIT, jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef Pinterman het volgende:
Crabcake, level 22 Wizard
[ afbeelding ]
Level 22 jonguhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werk eens aan je INT en VIT, jonguh
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:41 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoe maken jullie die screenshots dan? Werkt hier niet.
zelfde level was ik maar had 590 strquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mwah, level 26 hier:
[ afbeelding ]
Nee, dexterity gebruik ik niet nee
[..]ach, ik had eerst een paarse outfit
. Ik hoop dat de AH een beetje snel wordt gefixed, tijd voor nieuwe gear!
Dank u!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Printscreen-knop en dan even kijken in je documenten, staat een mapje "diablo III" en daarin staat een screenshot-mapje waar het naartoe wordt gestuurd
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
zelfde level was ik maar had 590 str
Maar man wat heerschten we samenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar ik mis echt gear, de AH spaced hem al twee dagen hier, dus ik kan ook niets upgraden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |