Ik vind ze overal op nightmare.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef BWolf het volgende:
Waarom kan ik nergens pages of blacksmithing/jewelcrafting vinden? Echt irritant dat.
Koop ze op de AH.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ok thnx. Beetje matig dat je dus pas op nightmare verder kan met die twee verderlevelen.
Bij Dixons kun je met Airmiles betalen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:37 schreef trigt013 het volgende:
Ik kom om in de airmiles punten, ongeveer 68 euro aan airmiles punten, kan ik deze inwisselen voor een Diablo III ergens.
Wat zijn die pages? Om hoger level items te kunnen maken? Dan ga ik ook maar eens op de AH kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef BWolf het volgende:
Waarom kan ik nergens pages of blacksmithing/jewelcrafting vinden? Echt irritant dat.
Jewels kopen op AH is ook tering cheap! zelfs cheaper als zelf craften vaak XDquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef benx het volgende:
[..]
Koop ze op de AH.
JW page ~150g
BS page ~500g
Dan zet je waardeloze items op AH, ik zet er 10-20 items per dag op en alles verkooptquote:Op zondag 20 mei 2012 11:24 schreef Aleria het volgende:
De AH werkt echt wazig op het moment:
Dingen die redelijk zijn en ik er voor 5-6k op zet verkopen nauwelijks... Iets wat ik er op de gok, voor level ~30, op zet voor rond de 95k verkoopt wel?!![]()
* Aleria snapt niet meer wat redelijke prijzen zijn, en wat niet.
die hondjes zijn echt bagger. gaan instant dood de hele tijdquote:Op zondag 20 mei 2012 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op nightmare ga ik er nog redelijk vlot doorheen tot een met actII tot nu toe.
klopt, maar samen met de andere minions oogt het baasquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die hondjes zijn echt bagger. gaan instant dood de hele tijd
Whehehe hardcore Ah is een stuk duurderquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef benx het volgende:
[..]
Koop ze op de AH.
JW page ~150g
BS page ~500g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |