quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
Deadliften voor sterkere polsen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Dit spel is echt slecht voor je polsIk ga al 2 dagen kapot van de pijn
verander spam keys naar toetsenbordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Ja het is echt een RSI spelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
voor geen meterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Items salvagen en dan de mats verkopen werkt misschien wel. Maar meestal doe ik ze gewoon verkopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
Dat was toch ook al in Diablo 2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook gewoon me muis in kan houden
en ik ben level 49 ...
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook gewoon me muis in kan houden
en ik ben level 49 ...
WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
er is trouwens geen kip meer online in WoW
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
Heb ik nooit gespeeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was toch ook al in Diablo 2of zit ik nu mis?
De hele tijd klikken lijkt me overigens niet zo fijn idd.
Ja, wat een rust voor mijn pols ineensquote:
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Frutsel het volgende:
Probeer al uren het spel te installeren... eerst die 7 GB downen...
en nu lijkt de setup te hangen op 77%
hoelang duurde dat installeren? Ik heb voor mijn gevoel toch een dijk van een pc
Snap niet waarom ze dat nu hebben gepland..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
Dit weekend trouwens Torchlight 2 open beta. Voor de afwisseling.
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..
Druk voor de grap eens op Playquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |