Diablo 3 is geen WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nu een starter edition en ik heb een barbarian gekozen, maar zijn er geen opties om je char te customizen zoals je dat in WoW wel kan?
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.quote:
Haar enzo staan vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel en dat hoef je mij niet te vertellen. Diablo 1 en 2 heb ik ook gespeeld, maar is de look van je char vast of kan je die nog anders maken? Had me niet verbaasd als ze dat ook in D3 hadden gedaan.
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apartquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:41 schreef Aleria het volgende:
[..]
Haar enzo staan vast.
Je kan wel je armor enzo andere kleurtjes geven door dyes te kopen.
nu whipen at butcherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet iedereen er hetzelfde eruit of hebben ze variabelen toegepast. Die kleurtjes zijn wel apart
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherJup zelfde voor mij , al een aantal keer op 20% gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna dood ...
Maar zo juist een legendary axe gevonden uit een weapeon rack![]()
Maar de damage is een beetje ruck..
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Aleria het volgende:
[..]
Alle basissen per klas zijn hetzelfde, maar door de verschillende armors/helmets etc. zie je wel
verschil.
Hoe maken jullie die screenshots trouwens? Als ik het probeer krijg ik alleen maar een plaatje van mijn bureaublad te zien.
quote:C:\BLONDJE\Mijn Documenten\Diablo 3\Screenshots\
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nu whipen at butcherWhipen? Lijkt me geen Hardcore danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
wupsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Whipen? Lijkt me geen Hardcore dan
Welk lvl is je blacksmith?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
Straks met Act II beginnen. Blacksmithing begint nu interessant te worden: mijn eerste gele item kunnen maken
AAH! DAAR zit die map verstopt!quote:
beetje blond hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:45 schreef Aleria het volgende:
[..]
AAH! DAAR zit die map verstopt!
Vond het al zo raar dat ik geen screenshot map kon vinden in de diablo folder zelf.
Toevallig wel ja ^^quote:
Damnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef Friday12 het volgende:
even een nieuwe wapen geloot![]()
van 400 naar 1200 dps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 14:07:44 ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, even wezen shoppen, niet slecht al zeg ik het zelfZiet er wel bazig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:06 schreef Aleria het volgende:
Is iemand anders dit al tegengekomen? =)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, even wezen shoppen, niet slecht al zeg ik het zelfNiet slecht neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb een Wizard met de naam Henk.Ziet er tof uit
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Meh, het is dat ik vanavond al wat anders te doen heb, anders was ik zeker meegelopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef Chef_M het volgende:
Zijn er mensen die vanavond vanaf Act1 Nightmare willen beginnen, en dan gewoon zo ver mogelijk te komen?
[..]
Ziet er wel bazig uit.![]()
Merk dat ik Act III nu met gemak kan solo'en, terwijl ik daarvoor steeds kapot werd getrapt, dus het is een goed ietsquote:
Roze gearquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, het is dat ik vanavond al wat anders te doen heb, anders was ik zeker meegelopen
Ja, die gloves waren eerst roze, dus ik heb maar even de goedkoopste dye gebruikt
[..]
Merk dat ik Act III nu met gemak kan solo'en, terwijl ik daarvoor steeds kapot werd getrapt, dus het is een goed iets
Ergens in Act IV ofzo waar al die beestjes uit de grond verschijnen had ik er geloof ik 153 in één hit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:03 schreef Chef_M het volgende:
Massive Blow achievement net gehaald, ''Kill 30 enemies in 1 attack'', met daaronder ''50 enemies killed with 1 blow''
Wizard.
quote:
Je moet wel het checkpoint halen hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm clear ik net deel 1 van een dungeon, pak de waypoint van die dungeon.
Wil iets op de AH zetten, ga weer terug in game en moet weer deel 1 van die dungeon clearen.
Hoe kan dat?
Yep, zelfde stuk waarschijnlijk, begin van ActIV word je geswarmed door honderden in 1x, die ga ik ff fijntjes over doen in NM.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef splendor het volgende:
[..]
Ergens in Act IV ofzo waar al die beestjes uit de grond verschijnen had ik er geloof ik 153 in één hit.Met een barb op normal was dat, geen idee welke ability, ik ramde alles tegelijk in.
donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
toch maar nieuwe char
12 monk nu
add me trouwens maar aan de OP
Silverdigger - Silverdigger#2276
Best wel raar eigenlijk, maar gelukkig is het toch nog goed gekomen xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:55 schreef lipjes het volgende:
Afgelopen dagen even met blizzard overlegt hoe het nou zat met mijn annual pass.
En hij is inderdaad gecanceld door een betalingsprobleem.
Nu kan die ge-heractiveerd worden en mijn huidige kopie van diablo 3 gerefund worden, maar dan zou ik ook mijn char's kwijt zijn.
Dus dat doen we maar niet, maar goed dat ik hem dan om kwart voor 12 alsnog had aangeschaft
Verkopen op de AH of in je stash zetten voor andere charsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zijn de gele spullen die ik vind, bijna altijd slechter dan wat ik al heb.
Ik bied ze ook aan nu op de AH, maar niemand moet die troep hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verkopen op de AH of in je stash zetten voor andere chars
Hulp nodig ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom echt niet voorbij die Izual
veeeeel meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:19 schreef STING het volgende:
Normal heb je wel snel uitgespeeld zeg.
Bij Diablo II nam dat toch iets meer tijd in beslag dacht ik.
je ziet de handjes op je af komen door die groene gloed over de grond,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ik zit nu op dat open slagveld om die siege weapons te destroyen, maar ben al 3x achter elkaar doodgegaan door die groene handjes die uit de grond komenik ga echt te vaak dood.
Komt dat omdat ik maar 1400hp heb op level 26 ?
Of komt het door mijn class (wizard) of komt het omdat ik zuig ?
Nja het is niet alleen daar, maar sommige groepen met poppetjes maken me vet snel doodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je ziet de handjes op je af komen door die groene gloed over de grond,
zorg dat je niet in die lijn staat anders killt die je heel snel (en dat doet ie bij elke class)
paar keer door doodgaan, en je ziet waar je op moet letten
Feli, ik vond 'm op NM al best pittigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Aloria het volgende:
Kom net uit mijn werk eerste try Hell butcher, en nog halen ook !!!
Gister hele avond zitten whipen, en vanochtend ook. Pff en wat een gevecht in mijn uppie ( met een enchanter )
op de laatste 5% hp summon ik mijn fetish fire breating army, het vuur gaat aan butcher grabbed my drink nog een potion en denk owh god nu ben ik dood, maar ik loop met spirit walk over het vuur heen en mijn fetish army, dogs , gargen en enchanter maken hem af
Ja, waarom zou je het spel Diablo III noemen als Diablo zelf er niet in zou zitten...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
I call bullshit..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Ik ben vandaag smerig vaak dood gegaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:20 schreef leeell het volgende:
tevens elke baas zonder wipe in 1 x gedood, in totaal 2x dood gegaan ofzo (wallers met aoe op de grond)
Dan wist je niet wat je kocht als je denkt klaar te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
Welke chaos?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben vandaag smerig vaak dood gegaan
Door de chaos niet meer op mn HP gelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 18:50:31 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |