quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
Deadliften voor sterkere polsen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Dit spel is echt slecht voor je polsIk ga al 2 dagen kapot van de pijn
verander spam keys naar toetsenbordquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
Ja het is echt een RSI spelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
voor geen meterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Items salvagen en dan de mats verkopen werkt misschien wel. Maar meestal doe ik ze gewoon verkopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Verkopen blauwe items een beetje op de AH? Ik vendor ze steeds omdat ik denk: ik heb er zoveel, dat zal voor andere ook gelden (vooral veel hunter items viel me op).
Dat was toch ook al in Diablo 2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook gewoon me muis in kan houden
en ik ben level 49 ...
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
en ik ben level 49 ...
WoWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
er is trouwens geen kip meer online in WoW
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Vendris het volgende:
"waar diablo neer gaat" puik plan gek, een grote spoiler in de topic title.
Overigens vond ik hem veel te kort. Triest gewoon.
Heb ik nooit gespeeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was toch ook al in Diablo 2of zit ik nu mis?
De hele tijd klikken lijkt me overigens niet zo fijn idd.
Ja, wat een rust voor mijn pols ineensquote:
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Frutsel het volgende:
Probeer al uren het spel te installeren... eerst die 7 GB downen...
en nu lijkt de setup te hangen op 77%
hoelang duurde dat installeren? Ik heb voor mijn gevoel toch een dijk van een pc
Snap niet waarom ze dat nu hebben gepland..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
Dit weekend trouwens Torchlight 2 open beta. Voor de afwisseling.
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gaat snel normaal gesproken, zeker met een dijk van een pc. Net nog op mijn 2e pc voor een vriend moeten installeren en dat is een oudje. Minder dan een half uur iig..
Druk voor de grap eens op Playquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb een guestpass gekregen..dus eerst dat setup bestand gedownload, daarna aan de installatie begonnen. Daar hangt ie nu op 77% ofzo. Naja, dan maar weer opnieuw proberen ofzo
dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriendquote:
Oh, ik kon hem al spelen toen hij nog maar op 20% o.i.d. was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriend
als ik de snelkoppeling van buroblad druk zegt ie "updating files"
vervolgens zie je hem oplopen naar 25% en 7020 van 14460... en dan niets meer....
play blijft 'zwart'
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruikenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items maken
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie statsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruiken
Zeker knap, lui waren erg gecoordineerd bezigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Blistering het volgende:
Diablo down op Inferno door Method 4 man. Wel knap!
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie stats
Awww, da's wel heel snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
Ik kwam er heel laat achter dat je zelf je gele items kan identificeren...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
en ik ben level 49 ...
Ik durf dat nog niet aan, ik ga eerst alles uitspelen op normal. Ik ben zelfs op normal al een paar keer dood gegaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Nope, je kunt alleen zien hoeveel modifiers een item krijgt, niet wat die modifiers worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Verrek, dat is me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoog
Hahaha nee, als je zo kijkt dan is het craften zelfs belabberdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recyclingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwe
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recycling
Je krijgt geen skills up met craften, dat is wel jammer.
dat klinkt al een stuk beter als je online koopt zeggen ze 60¤ 45¤ wil ik hem wel voor kopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
60? Ik had de mijne voor 45 euro excl freebees korting. Dat was in de winkel overigens.
Barbarian en nu level 18. 60 euro is inderdaad best veel geld, maar ik had Bol.com bonnen, dus ik heb het spel gratis. Maar anders had ik het denk ik ook wel gekocht. Ik koop zelden spellen, hooguit 2 per jaar, dus dan kan het welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even over
Ik snap de redenatie niet van online duurder maken. Zo een doosje en cd bakken kost toch meer geld dan 7.5gb hostenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat klinkt al een stuk beter als je online koopt zeggen ze 60¤ 45¤ wil ik hem wel voor kopen
Ik ook alhoewel ik een tijd terug wel de grotere doosjes weg heb gedaan. Alleen de favoriete heb ik nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Ik wilde sowieso persé de DVD en doosje, vind ik leukerAl die doosjes op een rij in de kast, veel leuker dan downloads op je pc.
Ik pak sowieso alleen vanaf blauwe meuk op en als ik die zelf of m'n companions niet kunnen gebruiken verkoop ik het, ik craft alleen leuk spul voor mezelf en daarvoor heb ik nog genoeg subtle essence voor in m'n stash.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recycling
Je krijgt geen skills up met craften, dat is wel jammer.
inderdaad en die hosting kan je niet eens meetellen want die heb ik al gedownload om die trial te kunnen spelen. wel een mooi trial concept trouwens kende dit systeem nog niet. maart gewoon vrij spelen tot je lvl 13 bent en max 1e eindbaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie niet van online duurder maken. Zo een doosje en cd bakken kost toch meer geld dan 7.5gb hosten. We zijn overigens naar meerdere winkels geweest en overal was hij 45 euro.
Ik heb er geen honderden, ik vind het gewoon leuker. Net als een boekenkast vol boekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef 16meter het volgende:
Wat moet je met die troep in huis. Optische media en de bewaardoosjes die daarbij horen.. is toch niet meer van deze tijd.
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik pak sowieso alleen vanaf blauwe meuk op en als ik die zelf of m'n companions niet kunnen gebruiken verkoop ik het, ik craft alleen leuk spul voor mezelf en daarvoor heb ik nog genoeg subtle essence voor in m'n stash.
En als m'n inventory bijna vol is, teleporteer ik altijd terug om ruimte te maken, zeker als ik vermoed dat ik aan het einde van een dungeon zit of als er een (eind)baas aankomt.
Zelfde reden dat mensen weer vinyl kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef 16meter het volgende:
Wat moet je met die troep in huis. Optische media en de bewaardoosjes die daarbij horen.. is toch niet meer van deze tijd.
Deed ik ook, maar dan echt alleen voor de verkoop, totdat er meer blauw spul beschikbaar kwam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, alleen blauw oppakken, in het begin pakte ik alles, maar dan zit je inventory echt ZO vol.
Klopt en in het begin had ik nog niet door dat je grijs en wit niet kon salvagen, dus zat ik dat allemaal te proberen te salvagenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waard
In Diablo II had je nog gewoon normale items met +skills die nog wel flink wat opbrachten, maar ik zag al vrij snel dat in D3 het onzin was om normale items op te pakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij wow wilde sommige grijze wapens nog iets opleveren, hier is alles wat grijs of wit is geen reet waard
Nee, rarity kun je vooraf al zien. Alleen de stats zijn bij elke craft random. Je kunt letterlijk 10 boots maken met allemaal verschillende stats. Het maakt het er niet eenvoudiger op om een item te maken die precies voldoet aan je eisenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Monolith het volgende:
Is het trouwens random voor welke items je rare en welke je magical kunt craften?
Ja ik weet dat je dat vooraf kunt zien, maar ik bedoel bij het upgraden van je crafting krijg je soms rare en soms magic recipes, is dat random?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, rarity kun je vooraf al zien. Alleen de stats zijn bij elke craft random. Je kunt letterlijk 10 boots maken met allemaal verschillende stats. Het maakt het er niet eenvoudiger op om een item te maken die precies voldoet aan je eisen
Ik denk eerst blue en daarna rare en wanneer je naar nightmare gaat begint dat weer van voor af aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je dat vooraf kunt zien, maar ik bedoel bij het upgraden van je crafting krijg je soms rare en soms magic recipes, is dat random?
60? Bij de Free Record Shop gekocht voor 45 euro.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even over
ik had al vrij snel een rare helm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk eerst blue en daarna rare en wanneer je naar nightmare gaat begint dat weer van voor af aan.
Dat dit kan in Nederland! *logged in* *stuurt invite*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb samen met Wickedweirdo Diablo in mekaar gerost op Normal
Blauwe dingen verkoop je vaak voor een leuk prijsje bij een merchant, maar als je dat vergelijkt met wat sommige gold pick-ups op het slagveld zijn. Heb al een aantal keer 100+ gold zien liggen na het slachten van een monster.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |