dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriendquote:
Oh, ik kon hem al spelen toen hij nog maar op 20% o.i.d. was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat knopje kan ik dus niet gebruiken vriend
als ik de snelkoppeling van buroblad druk zegt ie "updating files"
vervolgens zie je hem oplopen naar 25% en 7020 van 14460... en dan niets meer....
play blijft 'zwart'
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruikenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ze ook slopen voor mats en zelf nieuwe items maken
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie statsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin, alles salvagen, maar op een gegeven moment had ik ZOVEEL van dat spul, dat ga ik nooit gebruiken
Zeker knap, lui waren erg gecoordineerd bezigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Blistering het volgende:
Diablo down op Inferno door Method 4 man. Wel knap!
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik bak er nieuwe gear van en hoop op goeie stats
Awww, da's wel heel snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
Ik kwam er heel laat achter dat je zelf je gele items kan identificeren...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook gewoon me muis in kan houden
en ik ben level 49 ...
Ik durf dat nog niet aan, ik ga eerst alles uitspelen op normal. Ik ben zelfs op normal al een paar keer dood gegaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef baggerbart het volgende:
Hardcore is toch niet helemaal mijn ding
[ afbeelding ]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Nope, je kunt alleen zien hoeveel modifiers een item krijgt, niet wat die modifiers worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt toch zien welke stats de gear krijgt als je het maakt? Ik heb wel al 1 geel item kunnen maken, dat was wel mooi, moest ik wel een ander geel item voor salvagen, voor de mats.
Verrek, dat is me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar niet WELKE stats en ook niet hoe hoog
Hahaha nee, als je zo kijkt dan is het craften zelfs belabberdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, dat is me niet eens opgevallenIk heb nog zat blauwe items in mijn inventory, morgen maar eens wat craften, kijken wat er uitkomt. Ik ging het rijtje langs en dacht steeds: nee dat is niks
![]()
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recyclingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ghehe en dan zul je ook zien dat je voorraad er snel doorheen gaan mijn tip... maak zoveel mogelijk items waar je nog wat aan hebt (of iig potencieel vergeet niet je mercenary) en craft items alles wat crap is salvage je weer en dan maak je weer nieuwe
wat voor lvl ben je en welke class? ik speel ook op chil tempo en ben nu lvl 13 dus mnj guest pass is ten einde weet niet of ik nu al 60 euro wil dokken vind het spel leuk maar niet zo dat ik het nu perse moet hebben en 60 euro is best veel nah ik slaap er nog even overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn inventory zit elke keer stampvol met blauwe items, en dat opnieuw salvagen is wel een goede inderdaad. Recycling
Je krijgt geen skills up met craften, dat is wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |