als je een quest heb afgerond enzo kan je oude act gewoon weer doen en daarna verder gaan in nightmarequote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef ssebass het volgende:
Ben nu ook een beetje serieus begonnen na zeer weinig tijd te hebben gehad. Ben nu lvl 36 monk. Ssebass#2277
Kun je trouwens als je in nightmare zit ook nog normal games doen. Zegt namelijk dat opgeslagen dingen verloren gaan, toch niet alle quests op nightmare? Durf het niet aan om te proberen.
het zijn er 5quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Renzoku het volgende:
Die mob packs in inferno met desecrator, arcane, teleporter, plague en walling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en is het nu zo dat je in Nightmare mode nu volledig je character kwijt bent als je de pijp uit gaat?beetje een noob-vraag
![]()
je doet je naam eer aanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Ah duidelijk, mooi dat ik dan gewoon een softie benkans dat ik de pijp uit ga zit er wel in namelijk, thanks!
Ach, er moet gehakt worden hier en daar, dan kan ik mij niet veroorloven om m'n gruwelijk lelijke character te laten stervenquote:
Niet doen meense hij spelt valsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:04 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand hier misschien een guest pass over? Wil Diablo graag eens proberen maar weet niet zo goed of het wel echt mijn game is..
Hoe dat zo?quote:
DH moeten kiten!!! (slow trap dan rennen)quote:Op zondag 20 mei 2012 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, net op hc mode met wickedweirdo en een mattie van hem bezig geweest. Ik barbarian, wicked monk en mattie was wizard. Mattie ging op lvl 12 dood door lag
Morgen gaan we samen verder op normal, met het idee: we lvlen samen, dus niemand gaat solo verder als er eentje de party verlaat
Ik wil opzich Wizard best een 4e kans geven, maar ik vond het tot nu toe (tot aan lvl 10) bizar weinig aan... DH is in den beginne leuk maar je krijg zulke harde klappen vanaf lvl 9 dat je continu moet rennenWD heb ik nog niet echt geprobeerd en lijkt me ook geen class voor mij, dus dan zit ik weer tussen Barb, Monk en Wiz
mass aoe met shadow dinges(die dmg > healing spell) gebruik ik nu telkes ipv trapsquote:Op zondag 20 mei 2012 05:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiten doe ik ook als een gek, maar als je een keer geraakt wordt is het ook echt raak
Zo dan, dat is een hoop armor (voor een Wizard), of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Chef_M het volgende:
Net een bezoekje gebracht aan de AH, na 150k lichter te zijn ( wat een prijzen stellen die kutnaabs ook in) kan ik eindelijk met Nightmare beginnen.
![]()
[ afbeelding ]
Heeft hij ook wel nodig ter compensatie van de lage dpsquote:Op zondag 20 mei 2012 05:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zo dan, dat is een hoop armor (voor een Wizard), of ligt dat aan mij?
Mijn lvl 50 Wizard heeft niet eens zoveel armor.
[ afbeelding ]
Jij hebt wel een shield en Energy Armor natuurlijk..
Op hardcore moet je vooral gewoon voorzichtig zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 04:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DH moeten kiten!!! (slow trap dan rennen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |